Suruaika on ohi!

epsuli

Suremme kaikki tietenkin Herren poismenoa, mutta meidän on katsottava eteenpäin.

Muistatteko äänestyksen johtajastamme? Kuka oli se toinen ehdokas? Motariko? Hänestä on tuleva uusi johtajamme.

Hiljennymme rukoukseen, jonka jälkeen juotamme Nassen ja possun humalaan.

Oi Herre ma käännän kasvot kohti sinua,
Muistathan sa siunata ikuisesti minua.
Kannat meille pöytään kauran, ohran,
ja taas näkee Nasse pullon pohjan.

Pyhästi näin juottakaamme, Nassen,
Sekä possun.

Amen.

16

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä häntä kaipaan vieläkin, vaikken haluaisi myöntää. Paskiainen tule takaisin! :(

• epsuli

Älä. Hän ei haluaisi sitä.

• Uusi johtaja? Sinä olet täällä kai ainoa, joka tarvitsee itselleen johtajaa. Älä sotke meitä muita siihen. Minulla ainakin on auktoriteettiongelma.

• epsuli

Minä pidän johtajista.

• Siiliö
        epsuli kirjoitti:

Minä pidän johtajista.

Kaikkina aikoina kun joku on julistautunut suoliston johtajaksi, koko sakki on kääntynyt häntä vastaan.

Me emme halua johtajaa. Herrekään ei ollut varsinainen johtaja.

Sinä olet ainoa, joka haluaa johtajan.

• Siiliö kirjoitti:

Kaikkina aikoina kun joku on julistautunut suoliston johtajaksi, koko sakki on kääntynyt häntä vastaan.

Me emme halua johtajaa. Herrekään ei ollut varsinainen johtaja.

Sinä olet ainoa, joka haluaa johtajan.

Minustakaan täällä ei ole johtajaa, eikä voi olla. Tuntuu kiusalliselta, kun joku sellaiseksi julistautuu tai jos joku sellaiseksi julistetaan. Minusta tämä on erilaisten ihmisten kohtaamispaikka.

Okei, ehkä jollakulla voi olla jossakin tietyssä tilanteessa auktoriteettia johonkuhun tiettyyn kirjoittajaan nähden, mutta se on ihan eri asia kuin johtajuus.

• Kurpizza ja Jokutyyppi ovat siinä määrin johtajia, että heillä on valta ja voima poistella asiattomia viestejä. Näin on hyvä.

• Mekin tosin vastaamme ylläpidolle, emmekä luule olevamme muita kunnioitetumpia. Jonkinlaisiksi poliiseiksi meitä kai voisi sanoa.

• Pidän siitä, että luotsina toimii JT:n kaltainen toisinajattelija. Se seikka pitää palstaa hyvin tasapainossa.

• Mitä johtaja edes voi tehdä? Sanoa olevansa Suoliston johtaja, ei mitään muuta.

• epsuli

Minä tarvitsen jonkun, jota palvoa.

• epsuli kirjoitti:

Minä tarvitsen jonkun, jota palvoa.

Palvo vaikka Cthulhua, Lentävää spagettihirviötä, siilejä, maailmankaikkeutta, Jeesusta, minua, Kaaosta, Saatanaa tms.
        Mutta älä sekoita siihen sivullisia.

Oletko hylkäämässä herreläisyyden?

• epsuli
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Palvo vaikka Cthulhua, Lentävää spagettihirviötä, siilejä, maailmankaikkeutta, Jeesusta, minua, Kaaosta, Saatanaa tms.
        Mutta älä sekoita siihen sivullisia.

Oletko hylkäämässä herreläisyyden?

En!

• Siiliö
        epsuli kirjoitti:

En!

Muakin saa palvoa jos haluaa. En edes kiellä palvojiltani muita uskontoja.

• Herra X

En kaipaa Herreä ollenkaan, eikä Suolistoon tarvita mitään johtajaa.

• Tämä todistaa vain asian.

Motari = Pirppu. (Ebzuzu)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      638
      2433
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      29
      1197
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1148
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      10
      1036
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      93
      945
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      885
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      94
      810
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      741
    10. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      29
      693
    Aihe