Suremme kaikki tietenkin Herren poismenoa, mutta meidän on katsottava eteenpäin.
Muistatteko äänestyksen johtajastamme? Kuka oli se toinen ehdokas? Motariko? Hänestä on tuleva uusi johtajamme.
Hiljennymme rukoukseen, jonka jälkeen juotamme Nassen ja possun humalaan.
Oi Herre ma käännän kasvot kohti sinua,
Muistathan sa siunata ikuisesti minua.
Kannat meille pöytään kauran, ohran,
ja taas näkee Nasse pullon pohjan.
Pyhästi näin juottakaamme, Nassen,
Sekä possun.
Amen.
Suruaika on ohi!
16
<50
Vastaukset
Minä häntä kaipaan vieläkin, vaikken haluaisi myöntää. Paskiainen tule takaisin! :(
- epsuli
Älä. Hän ei haluaisi sitä.
Uusi johtaja? Sinä olet täällä kai ainoa, joka tarvitsee itselleen johtajaa. Älä sotke meitä muita siihen. Minulla ainakin on auktoriteettiongelma.
- epsuli
Minä pidän johtajista.
- Siiliö
epsuli kirjoitti:
Minä pidän johtajista.
Kaikkina aikoina kun joku on julistautunut suoliston johtajaksi, koko sakki on kääntynyt häntä vastaan.
Me emme halua johtajaa. Herrekään ei ollut varsinainen johtaja.
Sinä olet ainoa, joka haluaa johtajan. Siiliö kirjoitti:
Kaikkina aikoina kun joku on julistautunut suoliston johtajaksi, koko sakki on kääntynyt häntä vastaan.
Me emme halua johtajaa. Herrekään ei ollut varsinainen johtaja.
Sinä olet ainoa, joka haluaa johtajan.Minustakaan täällä ei ole johtajaa, eikä voi olla. Tuntuu kiusalliselta, kun joku sellaiseksi julistautuu tai jos joku sellaiseksi julistetaan. Minusta tämä on erilaisten ihmisten kohtaamispaikka.
Okei, ehkä jollakulla voi olla jossakin tietyssä tilanteessa auktoriteettia johonkuhun tiettyyn kirjoittajaan nähden, mutta se on ihan eri asia kuin johtajuus.
Kurpizza ja Jokutyyppi ovat siinä määrin johtajia, että heillä on valta ja voima poistella asiattomia viestejä. Näin on hyvä.
Mekin tosin vastaamme ylläpidolle, emmekä luule olevamme muita kunnioitetumpia. Jonkinlaisiksi poliiseiksi meitä kai voisi sanoa.
Pidän siitä, että luotsina toimii JT:n kaltainen toisinajattelija. Se seikka pitää palstaa hyvin tasapainossa.
Mitä johtaja edes voi tehdä? Sanoa olevansa Suoliston johtaja, ei mitään muuta.
- epsuli
Minä tarvitsen jonkun, jota palvoa.
epsuli kirjoitti:
Minä tarvitsen jonkun, jota palvoa.
Palvo vaikka Cthulhua, Lentävää spagettihirviötä, siilejä, maailmankaikkeutta, Jeesusta, minua, Kaaosta, Saatanaa tms.
Mutta älä sekoita siihen sivullisia.
Oletko hylkäämässä herreläisyyden?- epsuli
jokutyyppi19 kirjoitti:
Palvo vaikka Cthulhua, Lentävää spagettihirviötä, siilejä, maailmankaikkeutta, Jeesusta, minua, Kaaosta, Saatanaa tms.
Mutta älä sekoita siihen sivullisia.
Oletko hylkäämässä herreläisyyden?En!
- Siiliö
epsuli kirjoitti:
En!
Muakin saa palvoa jos haluaa. En edes kiellä palvojiltani muita uskontoja.
- Herra X
En kaipaa Herreä ollenkaan, eikä Suolistoon tarvita mitään johtajaa.
Tämä todistaa vain asian.
Motari = Pirppu. (Ebzuzu)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129066Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883652- 202113
- 831302
- 271115
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661102- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791075- 551033
- 66982