Hei!
Naisystäväni on tykästynyt ajatukseen, että hän kokeilisi ja mahdollisesti alkaisi käyttämään ranskalaisittain laitettuja rakennekynsiä.
Minä puolestaan hänen miesystävänään olen erittäin viehättynyt ajatuksesta, koska ne ovat minusta hyvin kauniit. Arvostan tätä hänen ideaansa:)
Ajattelin, että koska itsekin olen visuaalisesti saamapuolella siitä, että naisellani on kauniin kynnet, niin senpä vuoksi haluan vastata kaikista kustannuksista, mitä naiselleni kynsien laittamisesta ja huolloista tulee.
Koska tähän "harrastukseen" menee huomattavasti häneltä aikaa, niin kyselin vinkkejä paikoista. Hän työskentelee Jumbon suunnalla ja asuu Vantaalla. Eli erityisesti tältä akselilta jos saisin vinkkejä, niin hienoa. Toki Hki myös ok, mutta Vantaa ehdottomasti parempi. Eli:
a) Vinkkejä, suosituksia hyviksi paikoiksi em alueilta,
b) Millaisia ranskalaisia kynsiä suosittelette? (niitä lienee erilaisia)
c) Kuinka usein pitää huollattaa?
d) Muuta relevanttia tietoa noviisille.
Ja erityisesti tuo kohta a on se kaikista tärkein.
Toivon asiallisia vastauksia. Meitä ihmisiä on moneen junaan ja en toivo saavani lokapostia sen takia, että naiselleni tällaisen haluan tarjota.
Ranskalaiset kynnet Vantaalta
0
53
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472