Hyvä että on suoraselkäisiä ihmisiä

naiivit kukkahatut

kuten Halla-aho, jota ei pelota islamista ja muslimeista kertominen. Nyt on mukaan tullut myös Atte Kaleva, joka on kai kokoomuslainen.

Valitettavasti Suomessa on näitä hyödyllisiä idiootteja, eli vihervasemmisto käytännössä. Tätä heidän muslimirakkauttaan muslimit juuri käyttävät hyväkseen, ja yleensäkin länsimaista suvaitsevaisuutta käytetään härskisti hyväksi. Tämän muslimit täälläkin osaavat.

21

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salem Muhammed

      Olet rasisti!

      • Miten niin ?

        Miksi sinua totuus kirpaisee ??


      • Pönttöjen huutoa.
        Miten niin ? kirjoitti:

        Miksi sinua totuus kirpaisee ??

        Onko vain sinulla hallussasi "se yksi ja ainoa totuus"? Valitettavasti asia ei ole ihan noin yksinkertainen kuin yksinkertainen rasisti haluaa asian esittää.


      • hyysärin ongelma
        Pönttöjen huutoa. kirjoitti:

        Onko vain sinulla hallussasi "se yksi ja ainoa totuus"? Valitettavasti asia ei ole ihan noin yksinkertainen kuin yksinkertainen rasisti haluaa asian esittää.

        Millä syyllä pidät häntä rasistina?

        Tässä sinulle oikeaa rasismia. Ruotsissa 12-vuotias ruotsalaispoika joutui muslimin hakkaamaksi koska pojalla oli siniset silmät - tämä oli se syy. Tuo on sitä todellista raakaa rasismia johon muslimit ruotsissa nykyään jatkuvasti syyllistyvät.

        Mutta olet varmaan sen verran tyhmä, että et tajua jotta rasisti-kortin heiluttelu suomalaisia kohtaan, ei oikein enää uppoa.


      • hyysärin ongelma kirjoitti:

        Millä syyllä pidät häntä rasistina?

        Tässä sinulle oikeaa rasismia. Ruotsissa 12-vuotias ruotsalaispoika joutui muslimin hakkaamaksi koska pojalla oli siniset silmät - tämä oli se syy. Tuo on sitä todellista raakaa rasismia johon muslimit ruotsissa nykyään jatkuvasti syyllistyvät.

        Mutta olet varmaan sen verran tyhmä, että et tajua jotta rasisti-kortin heiluttelu suomalaisia kohtaan, ei oikein enää uppoa.

        Mitä todella tapahtuu?


      • Metaxa*******

    • onko sillä halla

      pulaaholla jäykistetty selekä ja mikä siihen on käynä
      no siinä mielessä on hyvä jotta ei ukolta puttoo pää houssuun

      • Halla ahon

        suoraselkäisyys periytyy armeija ajoilta ja upseerikoulutuksesta.
        Käsityksen mukaan hän on reservin upseereita ? vai ?


      • entä paavo?
        Halla ahon kirjoitti:

        suoraselkäisyys periytyy armeija ajoilta ja upseerikoulutuksesta.
        Käsityksen mukaan hän on reservin upseereita ? vai ?

        No oletko itse - punikki?


      • Jussi for ever
        Halla ahon kirjoitti:

        suoraselkäisyys periytyy armeija ajoilta ja upseerikoulutuksesta.
        Käsityksen mukaan hän on reservin upseereita ? vai ?

        Upseeri ja kohtelias herrasmies, jolla itsetunto on niin korkealla, ettei sitä tarvitse pönkittää vähemmistöjä piinaamalla. Sellainen on Tohtori-Jussi, tuo kaikkien alojen asiantuntija, ei pelkästää muinaisen kirkkoslaavin, kielen, jolla on merkitystä alle 20 ihmiselle maailmassa.


      • nuoletko musua?
        Jussi for ever kirjoitti:

        Upseeri ja kohtelias herrasmies, jolla itsetunto on niin korkealla, ettei sitä tarvitse pönkittää vähemmistöjä piinaamalla. Sellainen on Tohtori-Jussi, tuo kaikkien alojen asiantuntija, ei pelkästää muinaisen kirkkoslaavin, kielen, jolla on merkitystä alle 20 ihmiselle maailmassa.

        Ovatko muslimit joku vähemmistö maailmassa...hehehehehe.

        Mutta vähemmistöistäkin voi ja saa sanoa totuuksia, vaikka te vassut ette sitä halua.


      • Onko Haglund
        Jussi for ever kirjoitti:

        Upseeri ja kohtelias herrasmies, jolla itsetunto on niin korkealla, ettei sitä tarvitse pönkittää vähemmistöjä piinaamalla. Sellainen on Tohtori-Jussi, tuo kaikkien alojen asiantuntija, ei pelkästää muinaisen kirkkoslaavin, kielen, jolla on merkitystä alle 20 ihmiselle maailmassa.

        5 tähden kenraali puolusutsministeri ?? Osaa laittaa patit rynkkyyn ??


      • bättre folk
        Onko Haglund kirjoitti:

        5 tähden kenraali puolusutsministeri ?? Osaa laittaa patit rynkkyyn ??

        Osaako edes kuoria perunoita?


      • SuomlaineN
        Jussi for ever kirjoitti:

        Upseeri ja kohtelias herrasmies, jolla itsetunto on niin korkealla, ettei sitä tarvitse pönkittää vähemmistöjä piinaamalla. Sellainen on Tohtori-Jussi, tuo kaikkien alojen asiantuntija, ei pelkästää muinaisen kirkkoslaavin, kielen, jolla on merkitystä alle 20 ihmiselle maailmassa.

        Milloin Halla-ahosta on tullut upseeri?


    • Paavo on sivari

      Paavo on vasenmistolainen sivari ja lienee myöskin hintti kuten tässä puolueessa on tapana hetero lienee harvinaisuus

    • Metaxa*******

      Lumien sulamista ja kerjäläisten "maihinnousua" odotellessa.

      ”Hyväksyessään vastauksen kyseiseen aloitteeseen valtuusto edellyttää, että kaupunginvaltuustolle tuodaan vaihtoehtoisia esityksiä siitä miten ulkomailta tuleville kerjäämällä Helsingissä toimeentulonsa hankkiville ihmisille voidaan tarjota pientä maksua vastaan paikkaa tai paikkoja, jossa he voivat yöpyä turvallisesti, huolehtia hygieniastaan ja päästä myönteiseen vuorovaikutukseen viranomaistan sekä muiden kaupunkilaisten kanssa.

      http://www.halla-aho.com/scripta/majoituspalveluja_kerjalaisille.html

      Rikkaassa Norjassa ovat jo ”fiksuuntuneet”. Ottaisimmeko opiksemme, kun tohtori Halla-ahokin ajattelee omaa etuamme.

      http://yle.fi/uutiset/norja_kieltamassa_kerjaamisen/7758167

      Toivottavasti kesällä aloittava uusi hallituksemme ja sen enemmistö käyttäisi järkeä ja se hyysäävä vähemmistö voi aina koota joukkonsa ja mennä kunkin ongelmaisen lähtömaihin viemään viestiään Pohjoismaisen hyvinvoinnin ja demokratian aatteesta.
      Sosialidemokratian voi ”ohjeistuksista” tosin unohtaa, koska Sosialidemokraatit ovat omat äänestäjänsäkin jo unohtaneet.

    • Eliittisotilaat

      Suomen johtoon.
      Ilman minkäänlaisia poliittisia orgasmeja, asetan Suomen johtajaehdokkaisiksi, taidokkaat, sotilaalliset ja suurta luottamusta herättävät, isänmaan toivot
      Kakki upseerimiehiä;
      Jussi Halla aho tohtori ps Helsinki
      Paavo Arhimäki ylioppilas vas Helsinki
      Pekka Haavisto homppeli vihr Helsinki
      arl Haglund hurri rkp ?

      • --------

        Haglund on jo nyt sählännyt niin paljon, että onneksi hänestä päästään kohta eroon.


      • ei poikkameillä
        -------- kirjoitti:

        Haglund on jo nyt sählännyt niin paljon, että onneksi hänestä päästään kohta eroon.

        rkp kannattajilla on sen verran rahaa, että Carl jatkaa hallitukessa


      • ....................
        ei poikkameillä kirjoitti:

        rkp kannattajilla on sen verran rahaa, että Carl jatkaa hallitukessa

        Niinpä, mutta toivotaan että ei.


    • Vihervassumamuhomo

      Ilmoittaudun myös suoraselkäiseksi suomalaiseksi. Selkään laitettiin pari kuukautta sitten 10 cm titaanilevyä. Onko muilla muka suoraselkäisillä yhtä hyviä todisteita?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      183
      1321
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1062
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      869
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      845
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      767
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      695
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      603
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      587
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe