Sofia Ruutu hehkuttaa blogissaan, että on taas aloittanut opiskelun ja on hyvä mennä kohti maalia. Sohvi voisi kertoa ettei taida olla ns. Tutkinto- opuskeliha, so ei voi saada todistusta tutkinnosta. Sohvi on käsittääkseni opiskelijan avoimessa yliopustossa, so kuka cain voi ilmoittautua kurssille, kutta tutkintoa ei saa ulos vaikka olisi kaikki kurssit tehtynä elli saa poikkeuslupaa tai pääse pyrkimällä tutkinto- opiskelijaksi. Se ei ole Hesassa ihan helppoa , hankenille kyllä pääsee helpommin kuin suomenkieluseen kauppakorkeaan.
Sofia Ruutu ja opiskelu
4
2442
Vastaukset
- esrssrsr
Kuka on Sohvi Ruutu ja miten tämä liittyy meikkaukseen? Mutta kyllä Avoimessakin opiskelu on opiskelua, voi suorittaa perusopinnot ja joissain aineissa aineopintojakin (molempia pitää kai olla, että voisi sitä kautta hakea yliopistoon). Avoimeenkaan ei pääse aina vain maksamalla, vaan joissain aineissa on karsinta.
- meikkijuttuja
Kylläpä tuntuu alkuperäistä kovasti kiinnostavan tämän "sofia Ruudun" asiat. Eivätkö kaverit enää jaksa juoruilua vai miksi pitää tänne tulla tuommoista selittämään?
Meidän yläkerran naapurit muuten riitelivät tänään. En sanoista saanut selvää, mutta kovasti tuntui rouvaa harmittavan.
Lähikaupan nuori myyjä on ostanut uuden polkupyörän ja rouva kaksi kerrosta alempana ei edelleenkään tervehdi minua.
Olisko jollain muulla vielä jotain meikkaukseen liittyvää? - Voipientä
meikkijuttuja kirjoitti:
Kylläpä tuntuu alkuperäistä kovasti kiinnostavan tämän "sofia Ruudun" asiat. Eivätkö kaverit enää jaksa juoruilua vai miksi pitää tänne tulla tuommoista selittämään?
Meidän yläkerran naapurit muuten riitelivät tänään. En sanoista saanut selvää, mutta kovasti tuntui rouvaa harmittavan.
Lähikaupan nuori myyjä on ostanut uuden polkupyörän ja rouva kaksi kerrosta alempana ei edelleenkään tervehdi minua.
Olisko jollain muulla vielä jotain meikkaukseen liittyvää?Oletko katkera kurjasta elämästäsi, ainaisessa rahapulassa, kun täällä vonkaat meikkijuttua
- Esssu
Ja omituinen on. Sulkee helposti ihmisiä pois lukijoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait162958- 392557
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381423- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611