talvessa on parasta? :)
Mikä
24
117
Vastaukset
raappaus, joka helvetin päiväinen auton raappaus
- Lähtee_nastat
.
"Ehdottomasti parasta on kun lähtee nastarenkaista nastat"
har!1
.
- kiItti nainen
Se, että ei ole kärpäsiä :)
Karjalohjalla viime viikonloppuna päästin kärpäsen vahingossa ulos mökistä :( raukka varmaan jääty kuoliaaks
- Paimenpoika.
monte24 kirjoitti:
Karjalohjalla viime viikonloppuna päästin kärpäsen vahingossa ulos mökistä :( raukka varmaan jääty kuoliaaks
Onko Lohjalla karjaa?
- Karjaa
.
"Onko Karjaalla karjaa?????????????????"
har!1
. - Karjahtelija
Karjaan karjamarkkinat! Uulalaa!!!
- Karjuva_Karjaa
.
"Onko Karjaalla * KARJUVA * työvoimapula ??????????"
har!1
.
Ei tarvitse leikata nurmikkoa
mitaaa sina sanoa! eikö se oo just mukavaa ku fyysistä työtä ja saa aurinkoa samalla :) ne päältä ajettavat leikkurit on ihan höpöhöpöä, kyllä se pitää sellaisella ihan normilla niin että nurmikko vaan pöllyää!
- Mietaan Larza
LaRito kirjoitti:
mitaaa sina sanoa! eikö se oo just mukavaa ku fyysistä työtä ja saa aurinkoa samalla :) ne päältä ajettavat leikkurit on ihan höpöhöpöä, kyllä se pitää sellaisella ihan normilla niin että nurmikko vaan pöllyää!
Hiki seeon parraasta parhvyymii
- kiltti mies
itsestä on kun voi juoda kaakaota ja katsella porniksia peiton alla. :)
Ei mikään. Kevättä odotellessa....
- Suomen seisoja
Se on hyvä syy lähteä pattikselle =o)
- hiirulainen
Ei ampiaisia,hirvikärpäsiä,hyttysiä eikä paarmoja- on lunta ja jäätä;saa hiihtää ja luistella.
- kylä_näi_o
.
Tykkään just hiuksiin * takertuvista * hirvikärpäsistä
har!1
.
- määmy
Frendien kaa duunataan laskiaiseks jääliukumäki. Rankint ol roudaa muotti paikalleen sillo joskus. Lisäks hiihtämine & helmikuine madepilkintä
- kiItti_mies
Uskallatko ottaa mateen pois koukusta? :)
- määmy
kiItti_mies kirjoitti:
Uskallatko ottaa mateen pois koukusta? :)
Joo & nyljen & perkaan & duunaan madekeiton
Ei sitten mikään ole talvessa parasta.
Jos asuisi maalla niin voisi sanoa sen ettei ole hyttysiä. Muttaa täällä kaupungissa niisätkään ei ole ollut harmia. Joten kesää odotellessa.vähälumisuus,
Sama kuin likimain kaikessa muussakin; sekin päättyy aikanaan.
- Täytyy_ajatella
.
"TÄytyy ajatella näin: Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti"
har!11
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501