Vaikka aika atm olenkin niin mielestäni menettelin siinä tilanteessa kyllä aika alfamaisin elkein. Pääsin siis tanssimaan yhden lievästi ylipainoisen mutta silti ihan ok-näköisen naisen kanssa (rasva hänen kropassaan oli kertynyt sopivasti tisseihin, perseeseen ja lantioon joten se ei niin häirinnyt). Toimin aika spontaanisti ja rohkeasti ja suutelin naista tissivakoon, tissien yläosaan (joka oli varsin avoimena suuren kaula-aukon ansiosta), kaulaan ja olkapäihin. Nainen ei pistänyt ollenkaan hanttiin mutta lähti kuitenkin ennen pitkää pois (kokien ehkä että olin liian kiihkeä). Tuntui kuitenkin hyvältä olla tietoinen siitä että naisen tissit ja kaula-aukko olivat MINUN sylkeni kostuttamat. Mitä ajattelette tällaisesta?
Kastelin naisen tissit ja kaulan suudelmillani yökerhossa
7
93
Vastaukset
Onnittelut! Tuosta se lähtee :)
- Konsultti Blizzard
"Nainen ei pistänyt ollenkaan hanttiin mutta lähti kuitenkin ennen pitkää pois"
Tässä kohtaa olisi täytynyt tehdä jonkinlainen aloite.
Esimerkiksi: Mentäisikö jatkamaan iltaa meille, kun haluasin tutustua sinuun paremmin, eikä tässä metelissä kuule jutella. - Eversti Blitzkrieg
Olisit vetänyt molon esiin, hypännyt naisen niskaan istumaan ja kastellut tissit ja kaulan spermallasi!
- pikkumies
Olit sitten ilmeisesti paljon lyhyempi naista?
Ehkäpä naisen piti mennä hakemaan vessasta paperia että saisi aiheuttamasi ällöttävän kuolasotkun siivottua.
- 12+12
Tuo oli juuri sitä intohimoa jota naiset haluavat.
Kun nainen sanoo tavanneensa ihanan, rohkean, huomaavaisen, kohteliaan miehen hän tarkoittaa juuri tuollaista jännää miestä joka ei kysele vaan tietää miten toimia.
Nice job atm-92, et tule olemaan ATM pitkään!- hyhhyh
Minulle teki yksi mies kerran noin. Tanssiessa suuteli äkkiä kaula-aukon kohdalle. Vastenmielistä tunkeilua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645230Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti672465- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191694Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191478Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai511077Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131033- 891016
- 66947