Kastelin naisen tissit ja kaulan suudelmillani yökerhossa

atm-92

Vaikka aika atm olenkin niin mielestäni menettelin siinä tilanteessa kyllä aika alfamaisin elkein. Pääsin siis tanssimaan yhden lievästi ylipainoisen mutta silti ihan ok-näköisen naisen kanssa (rasva hänen kropassaan oli kertynyt sopivasti tisseihin, perseeseen ja lantioon joten se ei niin häirinnyt). Toimin aika spontaanisti ja rohkeasti ja suutelin naista tissivakoon, tissien yläosaan (joka oli varsin avoimena suuren kaula-aukon ansiosta), kaulaan ja olkapäihin. Nainen ei pistänyt ollenkaan hanttiin mutta lähti kuitenkin ennen pitkää pois (kokien ehkä että olin liian kiihkeä). Tuntui kuitenkin hyvältä olla tietoinen siitä että naisen tissit ja kaula-aukko olivat MINUN sylkeni kostuttamat. Mitä ajattelette tällaisesta?

7

100

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnittelut! Tuosta se lähtee :)

• Konsultti Blizzard

"Nainen ei pistänyt ollenkaan hanttiin mutta lähti kuitenkin ennen pitkää pois"

Tässä kohtaa olisi täytynyt tehdä jonkinlainen aloite.

Esimerkiksi: Mentäisikö jatkamaan iltaa meille, kun haluasin tutustua sinuun paremmin, eikä tässä metelissä kuule jutella.

• Eversti Blitzkrieg

Olisit vetänyt molon esiin, hypännyt naisen niskaan istumaan ja kastellut tissit ja kaulan spermallasi!

• pikkumies

Olit sitten ilmeisesti paljon lyhyempi naista?

• Ehkäpä naisen piti mennä hakemaan vessasta paperia että saisi aiheuttamasi ällöttävän kuolasotkun siivottua.

• 12+12

Tuo oli juuri sitä intohimoa jota naiset haluavat.

Kun nainen sanoo tavanneensa ihanan, rohkean, huomaavaisen, kohteliaan miehen hän tarkoittaa juuri tuollaista jännää miestä joka ei kysele vaan tietää miten toimia.

Nice job atm-92, et tule olemaan ATM pitkään!

• hyhhyh

Minulle teki yksi mies kerran noin. Tanssiessa suuteli äkkiä kaula-aukon kohdalle. Vastenmielistä tunkeilua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      883
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      748
    3. 47
      654
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      623
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      623
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      611
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      595
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      567
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37