Vaikka aika atm olenkin niin mielestäni menettelin siinä tilanteessa kyllä aika alfamaisin elkein. Pääsin siis tanssimaan yhden lievästi ylipainoisen mutta silti ihan ok-näköisen naisen kanssa (rasva hänen kropassaan oli kertynyt sopivasti tisseihin, perseeseen ja lantioon joten se ei niin häirinnyt). Toimin aika spontaanisti ja rohkeasti ja suutelin naista tissivakoon, tissien yläosaan (joka oli varsin avoimena suuren kaula-aukon ansiosta), kaulaan ja olkapäihin. Nainen ei pistänyt ollenkaan hanttiin mutta lähti kuitenkin ennen pitkää pois (kokien ehkä että olin liian kiihkeä). Tuntui kuitenkin hyvältä olla tietoinen siitä että naisen tissit ja kaula-aukko olivat MINUN sylkeni kostuttamat. Mitä ajattelette tällaisesta?
Kastelin naisen tissit ja kaulan suudelmillani yökerhossa
7
94
Vastaukset
Onnittelut! Tuosta se lähtee :)
- Konsultti Blizzard
"Nainen ei pistänyt ollenkaan hanttiin mutta lähti kuitenkin ennen pitkää pois"
Tässä kohtaa olisi täytynyt tehdä jonkinlainen aloite.
Esimerkiksi: Mentäisikö jatkamaan iltaa meille, kun haluasin tutustua sinuun paremmin, eikä tässä metelissä kuule jutella. - Eversti Blitzkrieg
Olisit vetänyt molon esiin, hypännyt naisen niskaan istumaan ja kastellut tissit ja kaulan spermallasi!
- pikkumies
Olit sitten ilmeisesti paljon lyhyempi naista?
Ehkäpä naisen piti mennä hakemaan vessasta paperia että saisi aiheuttamasi ällöttävän kuolasotkun siivottua.
- 12+12
Tuo oli juuri sitä intohimoa jota naiset haluavat.
Kun nainen sanoo tavanneensa ihanan, rohkean, huomaavaisen, kohteliaan miehen hän tarkoittaa juuri tuollaista jännää miestä joka ei kysele vaan tietää miten toimia.
Nice job atm-92, et tule olemaan ATM pitkään!- hyhhyh
Minulle teki yksi mies kerran noin. Tanssiessa suuteli äkkiä kaula-aukon kohdalle. Vastenmielistä tunkeilua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1222140
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282056- 1582014
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue171326- 511017
- 86965
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23885- 114874
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell51840Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34823