Löytyisikö jostain kuvia pigmentoiduista kulmakarvoista vaikkapa parin vuoden jälkeen niitten laitosta? Olen harkinnut yksitellen piirrettyjä ja olen valmis satsaamaan rahaa, että saisin kunnolliset. Arvelluttaa kuitenkin, miltä ne sitten myöhemmin näyttävät? Työpaikallani eräällä naisella näyttäisi olleen sellaiset, koska jälki erottuu yksittäisinä karvoina. Väri on kuitenkin haalistunut ja on nyt sininen. En kehtaa kysyä, hän ei ole sellainen tuttava minulle. Kokemuksia?
Kulmakarvat pigmentointi
Harkizen vielä
3
279
Vastaukset
- Harkitzen
Ja vielä lisäys: hänelläkin on hyvin tummat hiukset, niin voisi olettaa että kulmatkin on tehty jollain hyvin tummalla sävyllä. Omat kulmani ovat mustat.
- kuulin näin
mustat pigmentointivärit voivat m uuttua siniseksi kertoi kosmetologini. ei kannata mustalla kulmia laittaa, tumman ruskeet kuulema riittää tummillekin !
- Harkizen
Kiitos! Helpompi kysellä asiasta, jos tietää edes jotain.. Edelleen jos kenelläkään linkata kuvia jo haalistuneista, niin mielellään katselisin. Ja omia kokemuksianne :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716