Moi! Erosta kulunut tasan vuosi ja olen kamppailut omien tunteitteni kanssa liian pitkään. kuin kauan menee, kun erosta toipuu ja pystyy jatkamaan normaalia elämää yksin lasten kanssa? hänellä on jo uusi vakava suhde toiseen naiseen ja he kasvattavat meidän yhteisiä lapsia. Miten sellaiseen pitäisi suhtautua?
Itse en ole edes kuvitellut aloittavani uutta suhdetta enkä pystyisi sellaiseen.
Onko/ollu kellään vastaavaa tilannetta?
miten irti exästä!
2
205
Vastaukset
- Rakkautta.
Kaipaatko yhteistä arkea mikä teillä oli vai kaipaatko entistä kumppaniasi? Oletko prosessoinut asiat mitkä johtivat eroon? Nämä ovat kysymyksiä, jotka sinun tulee aidosti kohdata ja jatkaa sitten eteenpäin.
Vaikka exälläsi on uusi kumppani, niin äiti on aina äiti ja isä on aina isä, lasten maailmassa niitä ei ohita mikään. Joten lapsille olet aina se, mikä olet. Pidä siitä suhteesta huolta. Älä mustanmaalaa exääsi lapsille vaan ole lapsille läsnä omana itsenäsi. Olet heille arvokas ja korvaamaton omana itsenäsi.- mielensä vanki
tuota kysymystä olen pohtinutkin. kaipaanko häntä vai sitä arkea mitä meillä oli... arki sujui mielestäni hyvin. hän auttoi todella paljon lasten hoidossa, ku itse olin väsynyt. Itse jätin hänet uskottomuuden vuoksi. kokeilimme syksyllä uudestaan, mutta taas sama. Olen puntaroinut vihaa ja rakkautta häntä kohtaan. vai onko se vaan katkeruutta? hän on jatkanut elämää ja ite en kykene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2774722Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343050Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit452931Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k372899Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771826Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061694Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281531- 621459
- 971322
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271222