Kainalokarvojen vaalentaminen

kainalokarvat

Hei, en usko täällä törmääväni muihin uhkarohkeisiin värjäilykokeilijoihin, mutta haastoin itseni kasvattamaan kainalokarvat ja värjäämään ne pariksi viikoksi holtittoman räikeäksi.
Sattuisko joku tietämään jotain ihokarvojen vaalennukseen sopivaa ainetta? : D

14

1712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistui mieleen

http://www.tanjanhoitola.fi/betty.html

Koska kainaloiden iho on niin herkkää ja kainalokarvat ovat niin paksuje, että suosittelen harkitsemaan vain tuollaisia mitkä on tarkoitettu intiimialueilla olevien karvojen värjäykseen!

• tulos06

Voiko olla tyhmempää ideaa? ei voi. taas yksi jenkkien keksimä turhake jota suomalaiset pikkulikat kopioi koska luulevat sen tekevän "cooliksi." tässä ois muuten yksi toinenkin jenkkien rakkaista ideoista jotka sinulle voisi sopia ja suosittelen koska näköjään kaipaat sitä. hakeudu terapiaan. sitähän jokatoinen jenkki tekee ja se vasta tekee sut "cooliksi".

• Kainalokarvoja ei kasvateta ja värjätä vaan ne AJELLAAN POIS! Yököttää koko ajatuskin.

• karvojenkuningas

Jokainen saa tehdä karvoilleen mitä lystää. Älkää aina heti tuomitko pls.

• 272386

Totta ja joillain naisilla ne voi olla melko sexytkin viä kaupan päälle!

• mulipää

Häh...mitkä kainalokarvat? Minulla ei ainakaan ole kainalokarvoja.
      Mutta olen kyllä nähnyt jolillain naisilla/miehillä törkeän tuuheat kainalokarvat. Siis aivan oksettavat. Kuten myös miesten rintakarvat, aivan yökättää..hyi miten jotkut naiset voi niitä ihannoida.

• Puskat_Kuuluu_Luontoon

Äläpä muuta sano. Itseäni yököttää epäsiistit pusikot myöskin (tarkoitan siis niitä rehottavia karvoja kainaloissa, selässä, rintakehällä, jalkovalissä). Nainen on kaunis kun sillä on vain kulmakarvat, ripset ja hiukset päässä ja miehellä melkolailla sama, tosin toki riippuu paljon yleisestä olemuksesta. Joillekin miehille parta ja/tai viikset sopii kuten kaljukin ja toisille taas ei lainkaan.

• Vanhuspunamullalla

Kylä vanha punamulta on hyvää ja kestävää!

• Teeniin

Suosittelen kokeilemaan kaunista pinkkiä! On pirteä väri näin mustaa ja harmaata rakastavien suomalaisten keskellä!

• siitävaan

kyllä ainakin kainaloissa kuuluu olla karvat eikä se ole mitenkään oksettavaa ainakaan mun mielestä... mutta niiden värjääminen on oksettavaa...mutta tehköön jokainen miten parhaaksi näkee asioissaan.

• hersy

Joo vapauttakaa itennä kainalokarvoista ja keskittykää elämään vaatimatonta elämää

• iugköjhioöhjoö

Itse koetin aikanaan vaalentaa häpykarvoja. Ei onnistunut. Sitä ajattelen, että kainalo- ja alapään karvat kasvavat paljon nopeammin kuin hiukset. Eivätkä edes näy jokapäiväisessä elämässä. Ainakaan useimmilla ihmisillä. Miksi niitä pitäisi värjätä? Tuntuu kohtuuttomalta vaivalta lopputulokseen nähden. Lisäksi kainalot hikoavat ja oletan ainakin pitkien karvojen omistajan käyttävän dödöä. Väriä taatusti liukenee sekä iholle että vaatteille. Eli tiedossa on lisääntynyt tarpeeton kemikaalialtistus ja sitä kautta lisääntynyt allergisoitumisriski sekä mahdollisesti pilalle meneviä vaatteita.

Itse päätät mitä teet. Raportoi sitten tuloksista...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2736
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1184
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      61
      967
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      77
      881
    7. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      101
      828
    8. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe