Hei, en usko täällä törmääväni muihin uhkarohkeisiin värjäilykokeilijoihin, mutta haastoin itseni kasvattamaan kainalokarvat ja värjäämään ne pariksi viikoksi holtittoman räikeäksi.
Sattuisko joku tietämään jotain ihokarvojen vaalennukseen sopivaa ainetta? : D
Kainalokarvojen vaalentaminen
14
1761
Vastaukset
- muistui mieleen
http://www.tanjanhoitola.fi/betty.html
Koska kainaloiden iho on niin herkkää ja kainalokarvat ovat niin paksuje, että suosittelen harkitsemaan vain tuollaisia mitkä on tarkoitettu intiimialueilla olevien karvojen värjäykseen! - tulos06
Voiko olla tyhmempää ideaa? ei voi. taas yksi jenkkien keksimä turhake jota suomalaiset pikkulikat kopioi koska luulevat sen tekevän "cooliksi." tässä ois muuten yksi toinenkin jenkkien rakkaista ideoista jotka sinulle voisi sopia ja suosittelen koska näköjään kaipaat sitä. hakeudu terapiaan. sitähän jokatoinen jenkki tekee ja se vasta tekee sut "cooliksi".
Kainalokarvoja ei kasvateta ja värjätä vaan ne AJELLAAN POIS! Yököttää koko ajatuskin.
- karvojenkuningas
Jokainen saa tehdä karvoilleen mitä lystää. Älkää aina heti tuomitko pls.
- 272386
Totta ja joillain naisilla ne voi olla melko sexytkin viä kaupan päälle!
- mulipää
Häh...mitkä kainalokarvat? Minulla ei ainakaan ole kainalokarvoja.
Mutta olen kyllä nähnyt jolillain naisilla/miehillä törkeän tuuheat kainalokarvat. Siis aivan oksettavat. Kuten myös miesten rintakarvat, aivan yökättää..hyi miten jotkut naiset voi niitä ihannoida.- Puskat_Kuuluu_Luontoon
Äläpä muuta sano. Itseäni yököttää epäsiistit pusikot myöskin (tarkoitan siis niitä rehottavia karvoja kainaloissa, selässä, rintakehällä, jalkovalissä). Nainen on kaunis kun sillä on vain kulmakarvat, ripset ja hiukset päässä ja miehellä melkolailla sama, tosin toki riippuu paljon yleisestä olemuksesta. Joillekin miehille parta ja/tai viikset sopii kuten kaljukin ja toisille taas ei lainkaan.
- Vanhuspunamullalla
Kylä vanha punamulta on hyvää ja kestävää!
- Teeniin
Suosittelen kokeilemaan kaunista pinkkiä! On pirteä väri näin mustaa ja harmaata rakastavien suomalaisten keskellä!
- siitävaan
kyllä ainakin kainaloissa kuuluu olla karvat eikä se ole mitenkään oksettavaa ainakaan mun mielestä... mutta niiden värjääminen on oksettavaa...mutta tehköön jokainen miten parhaaksi näkee asioissaan.
- hersy
Joo vapauttakaa itennä kainalokarvoista ja keskittykää elämään vaatimatonta elämää
- iugköjhioöhjoö
Itse koetin aikanaan vaalentaa häpykarvoja. Ei onnistunut. Sitä ajattelen, että kainalo- ja alapään karvat kasvavat paljon nopeammin kuin hiukset. Eivätkä edes näy jokapäiväisessä elämässä. Ainakaan useimmilla ihmisillä. Miksi niitä pitäisi värjätä? Tuntuu kohtuuttomalta vaivalta lopputulokseen nähden. Lisäksi kainalot hikoavat ja oletan ainakin pitkien karvojen omistajan käyttävän dödöä. Väriä taatusti liukenee sekä iholle että vaatteille. Eli tiedossa on lisääntynyt tarpeeton kemikaalialtistus ja sitä kautta lisääntynyt allergisoitumisriski sekä mahdollisesti pilalle meneviä vaatteita.
Itse päätät mitä teet. Raportoi sitten tuloksista...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3233755Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283530Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42210- 1061594
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181488Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1221252Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j136907Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit99850Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta77787- 85723