Hei, en usko täällä törmääväni muihin uhkarohkeisiin värjäilykokeilijoihin, mutta haastoin itseni kasvattamaan kainalokarvat ja värjäämään ne pariksi viikoksi holtittoman räikeäksi.
Sattuisko joku tietämään jotain ihokarvojen vaalennukseen sopivaa ainetta? : D
Kainalokarvojen vaalentaminen
14
1645
Vastaukset
- muistui mieleen
http://www.tanjanhoitola.fi/betty.html
Koska kainaloiden iho on niin herkkää ja kainalokarvat ovat niin paksuje, että suosittelen harkitsemaan vain tuollaisia mitkä on tarkoitettu intiimialueilla olevien karvojen värjäykseen! - tulos06
Voiko olla tyhmempää ideaa? ei voi. taas yksi jenkkien keksimä turhake jota suomalaiset pikkulikat kopioi koska luulevat sen tekevän "cooliksi." tässä ois muuten yksi toinenkin jenkkien rakkaista ideoista jotka sinulle voisi sopia ja suosittelen koska näköjään kaipaat sitä. hakeudu terapiaan. sitähän jokatoinen jenkki tekee ja se vasta tekee sut "cooliksi".
Kainalokarvoja ei kasvateta ja värjätä vaan ne AJELLAAN POIS! Yököttää koko ajatuskin.
- karvojenkuningas
Jokainen saa tehdä karvoilleen mitä lystää. Älkää aina heti tuomitko pls.
- 272386
Totta ja joillain naisilla ne voi olla melko sexytkin viä kaupan päälle!
- mulipää
Häh...mitkä kainalokarvat? Minulla ei ainakaan ole kainalokarvoja.
Mutta olen kyllä nähnyt jolillain naisilla/miehillä törkeän tuuheat kainalokarvat. Siis aivan oksettavat. Kuten myös miesten rintakarvat, aivan yökättää..hyi miten jotkut naiset voi niitä ihannoida.- Puskat_Kuuluu_Luontoon
Äläpä muuta sano. Itseäni yököttää epäsiistit pusikot myöskin (tarkoitan siis niitä rehottavia karvoja kainaloissa, selässä, rintakehällä, jalkovalissä). Nainen on kaunis kun sillä on vain kulmakarvat, ripset ja hiukset päässä ja miehellä melkolailla sama, tosin toki riippuu paljon yleisestä olemuksesta. Joillekin miehille parta ja/tai viikset sopii kuten kaljukin ja toisille taas ei lainkaan.
- Vanhuspunamullalla
Kylä vanha punamulta on hyvää ja kestävää!
- Teeniin
Suosittelen kokeilemaan kaunista pinkkiä! On pirteä väri näin mustaa ja harmaata rakastavien suomalaisten keskellä!
- siitävaan
kyllä ainakin kainaloissa kuuluu olla karvat eikä se ole mitenkään oksettavaa ainakaan mun mielestä... mutta niiden värjääminen on oksettavaa...mutta tehköön jokainen miten parhaaksi näkee asioissaan.
- hersy
Joo vapauttakaa itennä kainalokarvoista ja keskittykää elämään vaatimatonta elämää
- iugköjhioöhjoö
Itse koetin aikanaan vaalentaa häpykarvoja. Ei onnistunut. Sitä ajattelen, että kainalo- ja alapään karvat kasvavat paljon nopeammin kuin hiukset. Eivätkä edes näy jokapäiväisessä elämässä. Ainakaan useimmilla ihmisillä. Miksi niitä pitäisi värjätä? Tuntuu kohtuuttomalta vaivalta lopputulokseen nähden. Lisäksi kainalot hikoavat ja oletan ainakin pitkien karvojen omistajan käyttävän dödöä. Väriä taatusti liukenee sekä iholle että vaatteille. Eli tiedossa on lisääntynyt tarpeeton kemikaalialtistus ja sitä kautta lisääntynyt allergisoitumisriski sekä mahdollisesti pilalle meneviä vaatteita.
Itse päätät mitä teet. Raportoi sitten tuloksista...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150