Hetfieldin ääni

mennyttä

Onpa tuo James Hetfieldin ääni nykyisin aivan mahottoman surkea. Varhaisimpana aikoina ääni oli vielä MIEHEN ääni. Nykyisin kun kuuntelee niin on ku jonku yläaste ikäisten kykyillasta. Jamesin testosteroni tasot on näköjään nollassa. Ääni on heikko, värisevä ja ohut, ihan hävettää. Metallicassa parasta nykyisin on vain basisti Robert Trujillo.

5

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prööt

Mä en oo siitä Metallicasta koskaan hirveesti välittänyt. Yliarvostettu bändi. Joku alkuaikojen Metallica, silloin yli 30 vuotta sitten oli ihan ok, mutta sitten taso tipahti dramaattisesti.
      Seek and destroy oli sillä hyvällä albumilla. Black album, reilun 20 vuoden takaa on sellanen no joo.

• Etsi_ja_tuhoa

Seek and destroy on melkeen metallican ainoita hyviä kappaleita. Biisissä on kunnon hevimeininki alusta loppuun. no ehkä on muutaman hyvä biisin senkin jälkeen tehny, mutta suunta on menny alaspäin.. passkaa metallia on tehny viime aikoina...

• Täyttäkuraa
        Etsi_ja_tuhoa kirjoitti:

Seek and destroy on melkeen metallican ainoita hyviä kappaleita. Biisissä on kunnon hevimeininki alusta loppuun. no ehkä on muutaman hyvä biisin senkin jälkeen tehny, mutta suunta on menny alaspäin.. passkaa metallia on tehny viime aikoina...

Se on tietyn tyyppinen porukka, mikä siitä bändistä voi tykätä. Osaa kunnolla kuvailla, mutta ei ne hyvän päälle ymmärrä. Itse asiassa mä en tiiä ketään, joka fanittais Metallicaa.
        Vähän sama kun se, etten tiiä ketään joka tykkää M.A.Nummisen tuotannosta. Kuitenkin jossain on joukko, joka jopa siitä voi tykätä.

• Master of puppetsiin loppuu mun metallican kuuntelu.

• kdjdjdhdhd

Heti seuraava albumi "And justice for all on omasta mielestäni metallican parhaimpia,ellei paras. Varsinkin harvester of sorrow on mahtava.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      160
      3018
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      501
      2595
    3. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      34
      1305
    4. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      98
      1300
    5. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      19
      1165
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      45
      1049
    7. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      965
    8. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      42
      920
    9. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      916
    10. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      870
    Aihe