Pierun haju housuissa?

Hämmentynyt

Mitä mieltä olette ihmiset? Pinttyykö pierun haju housuihin jos pieree samat housut jalassa tarpeeksi kauan? Tarkoitan siis jääkö haju pysyvästi housuihin?

34

3444

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä. Haista vaikka

      Yksitotisesti. Kyllä.

    • Anonyymi

      ..joo, kyllä, koska pierun mukana tulee ns."molekyylejä", jotka sitten ajanoloon tarttuvat vaatteiden pinalle, ja jollet pesevaatteita, määrävälein niin kyllä tuoksuu. Alushousu, tai muut vaatteet, jotka ovat peppuavasten ovat suuremmassa vaarassa. Ele vastaus kysymykseesi on: kyllä. Puhun, myös kokemuksesta, mikä mulla on. Kai kaikilla on, ja väriäkin asusteet muuttavat. Pisujuttussa, myös samoin.

    • Anonyymi

      Mulla tulee aina kakkelberg-marjoja peräilman kylkiäisenä. Kyä jää tekstiiliin.

      T: Maunulan paskatuusa

      • Anonyymi

        Kiutti, vastauksestasi, jos vaan muut ottaisivat tästä opikseen, kiutti vastauksesta vielä kerran. Ja vaihda kerrastosi, tietenkin tarpeen mukaan.


      • Anonyymi

        Maunulassa haisoo, haisoo, siellä se vasta haisoo.
        Siellä on spurguja puolet ja toinen puoli hulluja.
        Kaikilla ruskeeta takana ja keltaista edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiutti, vastauksestasi, jos vaan muut ottaisivat tästä opikseen, kiutti vastauksesta vielä kerran. Ja vaihda kerrastosi, tietenkin tarpeen mukaan.

        Tarpeet vaan pöksyyn, kyllä ne siitä rapeutuu ajan ollen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiutti, vastauksestasi, jos vaan muut ottaisivat tästä opikseen, kiutti vastauksesta vielä kerran. Ja vaihda kerrastosi, tietenkin tarpeen mukaan.

        Mulla mädäntyy housut keskimäärin kuukaudessa, voi johtua tolkuttomasta piereskelystä, jota persee puhaltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maunulassa haisoo, haisoo, siellä se vasta haisoo.
        Siellä on spurguja puolet ja toinen puoli hulluja.
        Kaikilla ruskeeta takana ja keltaista edessä.

        Käytän nykyään hametta, vaikka olen mies.

        Perse ja pallit tuulettuu hyvin, kun alla ei alkkareita.

        Jopa salapaska mahdollista, kun hame nääs peittää.


    • Anonyymi

      Mulla se on jumahtanu sierainten limakalvoille. Aina kun henkitän nokan kautta, ni paskan käry valuu keuhkorakkuloihin. Rekkamiehen pastilleilla buustattuna.
      Mitä teen, vai hakeudun metrokuskiksi Helssinkiin?
      Auttakaa, kohtalonveljet.

      • Anonyymi

        Ei me lieksan perustuoksua haluta ´poistaa kansallisesta ruoksu (haisu) valikoimasta. Tervetuloa muiden joukoon. Jos on turhan tuhtia sekaan voi päästää aina rajoitetusti otsonia jorimimmat piikit loiventamaan, Tottuuhan hyvät ihmiset ruttalaisetkii syyrasrö,mminkii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me lieksan perustuoksua haluta ´poistaa kansallisesta ruoksu (haisu) valikoimasta. Tervetuloa muiden joukoon. Jos on turhan tuhtia sekaan voi päästää aina rajoitetusti otsonia jorimimmat piikit loiventamaan, Tottuuhan hyvät ihmiset ruttalaisetkii syyrasrö,mminkii!

        Raatokärpäsen tuoksu ja perseeen Lemu korreloivat.

        Lieneekö sattumaa vai evoluutiota.

        Toisaalta toveri Putin saattaa räjäyttää koko paskamassin vituiksi.


      • Anonyymi

        Muuta Jakikseen. Siellä haisee pierulta.


    • Melkoista höpötystä tämäkin

    • Anonyymi

      Ihan tunnetusti pierun haju tarttuu housuihin, Etenkin vihreisiin molskihousuihin jost se vanha pierutotuus ilmeneekin, eli haisee kuin pieru vihreissä molskihousuissa.
      Jotkut ihmiset eivät edes tarvitse molskihousuja tai alusvaatteita, se on niissä luonnostaan

      • Anonyymi

        Mie käytän mun mummon harmaita pikkareita, ruskeen jarrutusjäljen kaa. Melko etovaa, mut kakkelbergmarjat ei läpäise sitä torjuntaa. Näin siis jää tositoimiinkin jotain.

        Alikersantti Rokka Sotkamosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie käytän mun mummon harmaita pikkareita, ruskeen jarrutusjäljen kaa. Melko etovaa, mut kakkelbergmarjat ei läpäise sitä torjuntaa. Näin siis jää tositoimiinkin jotain.

        Alikersantti Rokka Sotkamosta.

        Pieren eväillä.
        Puolet paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieren eväillä.
        Puolet paskaa.

        Puolet paskaa pitääkin olla!
        Tosimies sen tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolet paskaa pitääkin olla!
        Tosimies sen tietää.

        Pieru ei välttämättä aina varren kanssa tule. Riittää kun kalsari saa ”leiman” varren päästä. Siinä vaiheessa voi jo poistua hetkiseksi sorvin äärestä ja käydä vessassa. Orpo lupailee, että potkut voi saada tosi helposti kohta. Orpo kannattaa housuihin paskomista ettei vaan työaika mene hukkaan.


    • Anonyymi

      Tiedä hänestä, mutta olipa pieru mistä tahansa kotoisin niin karmealta se haisee

    • Jää haju aika sitkeään. Jos onoikein väkevät pierut, tulee perseen kohdalle ennenaikainen aukko. Siis housuihin.

    • Anonyymi

      Nuo vihervasemmiston edustajat ja kannattajat haisee todella pahalle. Täällä Helsingin Kalliossa niitä on helevatisti liikkeellä. Tämä kaupungin osa tunnetaan viher-kommunistien pesäpaikkana. Ja todellakin, se niistä lähtevä haju, kuvottavaa.
      Käykääpä ns. piritorilla, Vaasanaukio. Siellä on viher-kommunistien viettopaikka. Siellä niillä viherpunikeilla on jatkuva ja ikuinen vappu.
      Mutta, se niistä lähtevä löyhkä.......

    • Anonyymi

      Kyllä meilläpäin tiedetään erittäin varmasti, että pierun haju tarttuu joskus ihan pysyvästo.
      Ei se ole ainakaan meillä poliiseihin erikoistunut vaan lähinnä sellaisiin joilla on nahkatakit ja hoysut ja lyhyt tukka.
      Mökkiläisemme tietysti aivan luonnostaan johtuen lammista missä he sekä pesevät että k..seksivat japarhaat ihan... ny ei kärsi sanoa.
      Pierulieksasta

    • Anonyymi

      Wiuwiu aloitus.

    • Anonyymi

      yksi on kateissa! onkohan sitä täällä näkynyt, tai aistittu?

      • Anonyymi

        Täällä Tsadissa yks leija tossa hiihtelee, näkymätön mut stanan paha döllis. Ottakaa heti se takas sinne Lieksaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä Tsadissa yks leija tossa hiihtelee, näkymätön mut stanan paha döllis. Ottakaa heti se takas sinne Lieksaan.

        Tsadin pskapersse se on.


      • Anonyymi

        Aistin lemua nenällä, sitä on sitten ilmassa massoittain.
        Etenkin perseen tuntumassa!


    • Anonyymi

      Ei se varmaan tartu, ku housuja pestään välillä. Enemmän mä oon huolissaan tästä mun sängystä jos siihen tarttuu tai tohon kirjotus pöydän tuoliin. Ja se kun tää on yhdeksän neliön huone eikä mitään ilmanvaihtoo, niin täällä leijuu se mun pierun ja hien sekotus, niin tarttuuko se kaikkiin mun tavaroihin ja vaatteisiin. Että enhän mä sitä ite haista, kun oon tottunu. Mutta se kuka erehtyy ton oven avaan, niin meinaa oksentaa tai pyörtyä.

      • Anonyymi

        nytten tuloo taas pieruuu uuuuh pppppprrrrrröööööööööööööööööööööööööttth!!!!!!!

        keppeesti irtuaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nytten tuloo taas pieruuu uuuuh pppppprrrrrröööööööööööööööööööööööööttth!!!!!!!

        keppeesti irtuaa

        Muutoin haisoo, aik korppeest!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutoin haisoo, aik korppeest!

        Miksi kansalaiset pierree verta, eivätkä syövätten masua piukeeks!


    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe