Mitä mieltä olette ihmiset? Pinttyykö pierun haju housuihin jos pieree samat housut jalassa tarpeeksi kauan? Tarkoitan siis jääkö haju pysyvästi housuihin?
Pierun haju housuissa?
34
3764
Vastaukset
- Kyllä. Haista vaikka
Yksitotisesti. Kyllä.
- Anonyymi
..joo, kyllä, koska pierun mukana tulee ns."molekyylejä", jotka sitten ajanoloon tarttuvat vaatteiden pinalle, ja jollet pesevaatteita, määrävälein niin kyllä tuoksuu. Alushousu, tai muut vaatteet, jotka ovat peppuavasten ovat suuremmassa vaarassa. Ele vastaus kysymykseesi on: kyllä. Puhun, myös kokemuksesta, mikä mulla on. Kai kaikilla on, ja väriäkin asusteet muuttavat. Pisujuttussa, myös samoin.
- Anonyymi
Mulla tulee aina kakkelberg-marjoja peräilman kylkiäisenä. Kyä jää tekstiiliin.
T: Maunulan paskatuusa- Anonyymi
Kiutti, vastauksestasi, jos vaan muut ottaisivat tästä opikseen, kiutti vastauksesta vielä kerran. Ja vaihda kerrastosi, tietenkin tarpeen mukaan.
- Anonyymi
Maunulassa haisoo, haisoo, siellä se vasta haisoo.
Siellä on spurguja puolet ja toinen puoli hulluja.
Kaikilla ruskeeta takana ja keltaista edessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiutti, vastauksestasi, jos vaan muut ottaisivat tästä opikseen, kiutti vastauksesta vielä kerran. Ja vaihda kerrastosi, tietenkin tarpeen mukaan.
Tarpeet vaan pöksyyn, kyllä ne siitä rapeutuu ajan ollen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla mädäntyy housut keskimäärin kuukaudessa, voi johtua tolkuttomasta piereskelystä, jota persee puhaltaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maunulassa haisoo, haisoo, siellä se vasta haisoo.
Siellä on spurguja puolet ja toinen puoli hulluja.
Kaikilla ruskeeta takana ja keltaista edessä.Käytän nykyään hametta, vaikka olen mies.
Perse ja pallit tuulettuu hyvin, kun alla ei alkkareita.
Jopa salapaska mahdollista, kun hame nääs peittää.
- Anonyymi
Mulla se on jumahtanu sierainten limakalvoille. Aina kun henkitän nokan kautta, ni paskan käry valuu keuhkorakkuloihin. Rekkamiehen pastilleilla buustattuna.
Mitä teen, vai hakeudun metrokuskiksi Helssinkiin?
Auttakaa, kohtalonveljet.- Anonyymi
Ei me lieksan perustuoksua haluta ´poistaa kansallisesta ruoksu (haisu) valikoimasta. Tervetuloa muiden joukoon. Jos on turhan tuhtia sekaan voi päästää aina rajoitetusti otsonia jorimimmat piikit loiventamaan, Tottuuhan hyvät ihmiset ruttalaisetkii syyrasrö,mminkii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me lieksan perustuoksua haluta ´poistaa kansallisesta ruoksu (haisu) valikoimasta. Tervetuloa muiden joukoon. Jos on turhan tuhtia sekaan voi päästää aina rajoitetusti otsonia jorimimmat piikit loiventamaan, Tottuuhan hyvät ihmiset ruttalaisetkii syyrasrö,mminkii!
Raatokärpäsen tuoksu ja perseeen Lemu korreloivat.
Lieneekö sattumaa vai evoluutiota.
Toisaalta toveri Putin saattaa räjäyttää koko paskamassin vituiksi. - Anonyymi
Muuta Jakikseen. Siellä haisee pierulta.
Melkoista höpötystä tämäkin
- Anonyymi
Ihan tunnetusti pierun haju tarttuu housuihin, Etenkin vihreisiin molskihousuihin jost se vanha pierutotuus ilmeneekin, eli haisee kuin pieru vihreissä molskihousuissa.
Jotkut ihmiset eivät edes tarvitse molskihousuja tai alusvaatteita, se on niissä luonnostaan- Anonyymi
Mie käytän mun mummon harmaita pikkareita, ruskeen jarrutusjäljen kaa. Melko etovaa, mut kakkelbergmarjat ei läpäise sitä torjuntaa. Näin siis jää tositoimiinkin jotain.
Alikersantti Rokka Sotkamosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie käytän mun mummon harmaita pikkareita, ruskeen jarrutusjäljen kaa. Melko etovaa, mut kakkelbergmarjat ei läpäise sitä torjuntaa. Näin siis jää tositoimiinkin jotain.
Alikersantti Rokka Sotkamosta.Pieren eväillä.
Puolet paskaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieren eväillä.
Puolet paskaa.Puolet paskaa pitääkin olla!
Tosimies sen tietää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puolet paskaa pitääkin olla!
Tosimies sen tietää.Pieru ei välttämättä aina varren kanssa tule. Riittää kun kalsari saa ”leiman” varren päästä. Siinä vaiheessa voi jo poistua hetkiseksi sorvin äärestä ja käydä vessassa. Orpo lupailee, että potkut voi saada tosi helposti kohta. Orpo kannattaa housuihin paskomista ettei vaan työaika mene hukkaan.
- Anonyymi
Tiedä hänestä, mutta olipa pieru mistä tahansa kotoisin niin karmealta se haisee
Jää haju aika sitkeään. Jos onoikein väkevät pierut, tulee perseen kohdalle ennenaikainen aukko. Siis housuihin.
- Anonyymi
Nuo vihervasemmiston edustajat ja kannattajat haisee todella pahalle. Täällä Helsingin Kalliossa niitä on helevatisti liikkeellä. Tämä kaupungin osa tunnetaan viher-kommunistien pesäpaikkana. Ja todellakin, se niistä lähtevä haju, kuvottavaa.
Käykääpä ns. piritorilla, Vaasanaukio. Siellä on viher-kommunistien viettopaikka. Siellä niillä viherpunikeilla on jatkuva ja ikuinen vappu.
Mutta, se niistä lähtevä löyhkä....... - Anonyymi
Kyllä meilläpäin tiedetään erittäin varmasti, että pierun haju tarttuu joskus ihan pysyvästo.
Ei se ole ainakaan meillä poliiseihin erikoistunut vaan lähinnä sellaisiin joilla on nahkatakit ja hoysut ja lyhyt tukka.
Mökkiläisemme tietysti aivan luonnostaan johtuen lammista missä he sekä pesevät että k..seksivat japarhaat ihan... ny ei kärsi sanoa.
Pierulieksasta - Anonyymi
Wiuwiu aloitus.
- Anonyymi
yksi on kateissa! onkohan sitä täällä näkynyt, tai aistittu?
- Anonyymi
Täällä Tsadissa yks leija tossa hiihtelee, näkymätön mut stanan paha döllis. Ottakaa heti se takas sinne Lieksaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä Tsadissa yks leija tossa hiihtelee, näkymätön mut stanan paha döllis. Ottakaa heti se takas sinne Lieksaan.
Tsadin pskapersse se on.
- Anonyymi
Aistin lemua nenällä, sitä on sitten ilmassa massoittain.
Etenkin perseen tuntumassa!
- Anonyymi
Ei se varmaan tartu, ku housuja pestään välillä. Enemmän mä oon huolissaan tästä mun sängystä jos siihen tarttuu tai tohon kirjotus pöydän tuoliin. Ja se kun tää on yhdeksän neliön huone eikä mitään ilmanvaihtoo, niin täällä leijuu se mun pierun ja hien sekotus, niin tarttuuko se kaikkiin mun tavaroihin ja vaatteisiin. Että enhän mä sitä ite haista, kun oon tottunu. Mutta se kuka erehtyy ton oven avaan, niin meinaa oksentaa tai pyörtyä.
- Anonyymi
nytten tuloo taas pieruuu uuuuh pppppprrrrrröööööööööööööööööööööööööttth!!!!!!!
keppeesti irtuaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nytten tuloo taas pieruuu uuuuh pppppprrrrrröööööööööööööööööööööööööttth!!!!!!!
keppeesti irtuaaMuutoin haisoo, aik korppeest!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutoin haisoo, aik korppeest!
Miksi kansalaiset pierree verta, eivätkä syövätten masua piukeeks!
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573175Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820