Hei,
Teen kandintyötäni vuokratyöstä työntekijän näkökulmasta ja tarvitsen työhöni haastateltavia. Tarkoitus olisi saada aiempien tutkimusten, tilastotiedon ja ns. mututuntuman lisäksi konkreettista kokemustietoa vuokratyöntekijänä olemisesta, olivatpa nämä kokemukset sitten huonoja tai hyviä. Mitään muita kriteereitä haastateltavan suhteen ei ole kuin, että sinun pitäisi olla vuokratyöntekijä tai ainakin tehnyt vuokratyötä lähimenneisyydessä, etkä ole tällä hetkellä muunlaisessa työssä tai esimerkiksi opiskelija.
Haastattelu tehtäisiin kasvokkain jossakin missä haastateltava haluaa, kunhan se tapahtuu suurinpiirtein Tampereen alueella (en omista autoa, bussikortin kylläkin). Haastattelun kesto olisi noin puolisen tuntia.
Jos kiinnostus heräsi, niin lähetä viestiä tähän ketjuun tai s-posti osoitteeseen [email protected], niin sovitaan joku aika.
Kiitosta etukäteen vaan!
Vuokratyöntekijät Tampereella huomio!
Joku tyyppi
1
140
Vastaukset
- Joku tyyppi
Haluan tässä vielä tarkentaa, että haastateltavalla ei tarvitse olla varsinaisesti mitään erityistä mielipidettä tai tietoa vuokratyöstä sinänsä. Riittää että tekee vuokrahommia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620