Kyllä nyt palstan kiltit ja kunnolliset miehet repii pelihousunsa, taas! Kirjoitus rohkaisee naisia nauttimaan seksistä! :D
Mielestäni hyvä kirjoitus naisen seksuaalisuudesta. Näen tällaisia tukahtuneita naisia ja parisuhteita lähipiirissäni paljon ja ollaan keskusteltu kavereiden kanssa just tästä aiheesta.
Taidanpa lähettää tämän linkin parillekin naistuttavalle...
http://www.lily.fi/blogit/mama-lion/naisen-nalkutus-paranee-panemalla
Nalkutus paranee panemalla
70
351
Vastaukset
- Sonne
Tämä tutkimus on tehty yksisormijärjestelmällä. Asia on näet niin, että tässä taannoin vain kolmisenkymmentä sekuntia seksin jälkeen, nainen alkoi naputtaa.
(naurua)- Sonne
pimppaloora kirjoitti:
Hmm... no olisko pitänyt panostaa siihen naiseen vähän enemmän? ;) :D
Tiedä tuota. Naiset ovat niin hankalia.
(reps) - nettineuvoja
pimppaloora kirjoitti:
Hmm... no olisko pitänyt panostaa siihen naiseen vähän enemmän? ;) :D
Juurikin näin. Täysin tyydytetty nainen ei takuulla nalkuta! Miksi ette miehet atjua sitä! Nuolette ja runkkaatte vaikka kaksi tuntia, että se nainen varmasti saa tarpeeksi monta kertaa. Ei se riitä, että "panette" ja saatte itse. Valitettavan moni nainen ei pysty sanomaan suoraan ettei laukea kanssanne.. siihen on syynä esim se, ettei luota mieheen tai/ ja mies loukkaantuu jos häntä yrittää ohjata sängyssä.
- Ujo atm 25
nettineuvoja kirjoitti:
Juurikin näin. Täysin tyydytetty nainen ei takuulla nalkuta! Miksi ette miehet atjua sitä! Nuolette ja runkkaatte vaikka kaksi tuntia, että se nainen varmasti saa tarpeeksi monta kertaa. Ei se riitä, että "panette" ja saatte itse. Valitettavan moni nainen ei pysty sanomaan suoraan ettei laukea kanssanne.. siihen on syynä esim se, ettei luota mieheen tai/ ja mies loukkaantuu jos häntä yrittää ohjata sängyssä.
Kuka mies nyt sellaista pillua haluaa nuolla jossa lilluu ties kuinka monen kymmenen muun miehen mällinjämät. Siis hyi olkoon!
- lllkkkklk
Tuon jutun pointti taisi olla se, että miehen täytyy olla itsevarma jyystärikarju. Herkkä mies on jätettä. Tuli jopa paha olo taas tuostakin jutusta, kun herkkä mies ei kelpaa. :(
- scrg
Maailmassa on paljon asioita joiden äärellä saa olla herkkä. Naiset ei kuulu niihin. Valitan.
- pimppis on mies
Ei kukaan nainen ajattele noin.
- juoppoätmi
@Pimppis paneminen on tylsää! :D
Seksi on kivaa! Oikean tyypin kanssa ei muuta tekiskään!
Mitäs juoppikselle kuuluu noin muuten?- juoppoätmi
pimppaloora kirjoitti:
Seksi on kivaa! Oikean tyypin kanssa ei muuta tekiskään!
Mitäs juoppikselle kuuluu noin muuten?No tottahan se tuokin on, ja olen tässä demottanut räppii ja pitäs lähettää toi nauha tonne, että sais tätä räppiuraa aloittamaan ja exän kanssa ollaan vaan "kavereita" tai no pannaanhan me joskus, mutta nyt ei ole aikaa naisille kun on muutakin elämää tässä nyt.
juoppoätmi kirjoitti:
No tottahan se tuokin on, ja olen tässä demottanut räppii ja pitäs lähettää toi nauha tonne, että sais tätä räppiuraa aloittamaan ja exän kanssa ollaan vaan "kavereita" tai no pannaanhan me joskus, mutta nyt ei ole aikaa naisille kun on muutakin elämää tässä nyt.
Kiva homma! Toivotaan, että kuullaan susta vielä ja breikkaat kunnolla :)
- no joo
Minuun ei niin kolahtanut tuo kirjoitus. Olen oppinut jo vuosia sitten, että kun pinna rupeaa kiristymään, kannattaa pyytää miestä avuksi. Sitten on taas rennompi olo ja perhe-elämä maistuu.
- Blunder
Ikisinkkuna en voi puhua kokemuksesta, mutta eiköhän tässä ole kyse kolikon kahdesta puolesta?
Nainen haluaisi maskuliinisen, vahvan, dominoivan miehen joka kirjoituksen mukaisesti ottaa naisen. Mutta olen huomaavinani sellaisen ilmiön että aikas moni naimisissa oleva nainen ei panosta omaan haluttavuuteensa, ja toisaalta juuri nalkuttamisella pikku hiljaa nakertaa miehen itsetuntoa / niitä miehekkäitä piirteitä joihin alun perin rakastui.
Manikö aivan hutiin?Olet aivan oikeassa tuossa. En tiedä kuinka olisin tuon paremmin sanonut.
Miten sitten sitä toista voisi rohkaista pitämään itsestään huolta ja panostamaan haluttavuuteensa...?- Blunder
pimppaloora kirjoitti:
Olet aivan oikeassa tuossa. En tiedä kuinka olisin tuon paremmin sanonut.
Miten sitten sitä toista voisi rohkaista pitämään itsestään huolta ja panostamaan haluttavuuteensa...?Nobelin palkinto sille joka keksii vastauksen :)
Osaan kyllä vastata miten nainen voisi sanoa tämän asian minulle ("kultsi eikö kannattais lenkkeillä välillä", "sun vatsa on ällö, näytät pian Homer Simpsonilta", jne) - mutta en toisin päin. Blunder kirjoitti:
Nobelin palkinto sille joka keksii vastauksen :)
Osaan kyllä vastata miten nainen voisi sanoa tämän asian minulle ("kultsi eikö kannattais lenkkeillä välillä", "sun vatsa on ällö, näytät pian Homer Simpsonilta", jne) - mutta en toisin päin.Mut nainen vetää heti herneen nenään, jos sille sanoo, et "kultsi eikö kannattais lenkkeillä välillä"...
- Blunder
pimppaloora kirjoitti:
Mut nainen vetää heti herneen nenään, jos sille sanoo, et "kultsi eikö kannattais lenkkeillä välillä"...
Niinpä. Miten tuon ilmaisisi loukkaamatta tunteita. Ulkonäkö ja ylipäätään haluttavuus tuppaa olemaan naisille herkkä asia.
Mies sanoo:
"Näytät kauniilta sellaisena kuin olet, mutta jos..."
Nainen tulkitsee:
"En siis ole riittävän kaunis!?" - scrg
Blunder kirjoitti:
Niinpä. Miten tuon ilmaisisi loukkaamatta tunteita. Ulkonäkö ja ylipäätään haluttavuus tuppaa olemaan naisille herkkä asia.
Mies sanoo:
"Näytät kauniilta sellaisena kuin olet, mutta jos..."
Nainen tulkitsee:
"En siis ole riittävän kaunis!?""Niinpä. Miten tuon ilmaisisi loukkaamatta tunteita. "
Miksi se pitäisi yrittää sanoa tunteita loukkaamatta, kun lopulta itse viesti ja "totuus" on se joka naisen tunteita loukkaa, eikä tapa jolla viesti kerrotaan? Naiset mielellään käyttää kyyneleitä, loukkaantumista ym. aseena, mutta miksi sitä pitäisi pelätä? - Blunder
scrg kirjoitti:
"Niinpä. Miten tuon ilmaisisi loukkaamatta tunteita. "
Miksi se pitäisi yrittää sanoa tunteita loukkaamatta, kun lopulta itse viesti ja "totuus" on se joka naisen tunteita loukkaa, eikä tapa jolla viesti kerrotaan? Naiset mielellään käyttää kyyneleitä, loukkaantumista ym. aseena, mutta miksi sitä pitäisi pelätä?Ei hassumpi kysymys.
Ja kyllähän se loukkaantuminen menee välillä (lue: usein) teatterin puolelle. Oikeasti nainen toivoo että se mies pysyy kannassaan ja pitää omista arvoistaan kiinni, eikä ala pyytelemään nöyrästi anteeksi silloin kun ei ole tarvetta. - scrg
Blunder kirjoitti:
Ei hassumpi kysymys.
Ja kyllähän se loukkaantuminen menee välillä (lue: usein) teatterin puolelle. Oikeasti nainen toivoo että se mies pysyy kannassaan ja pitää omista arvoistaan kiinni, eikä ala pyytelemään nöyrästi anteeksi silloin kun ei ole tarvetta.Tämän olen oivaltanut tältä palstalta ihan viime aikoina: Rakastuneet ihmiset on näemmä surkeita sopimaan parisuhteen asioista ja "säännöistä", koska rakastuneena halutaan aivan liikaa miellyttää toista, lakaistaan ongelmat maton alle ja unohdetaan omat tarpeet ja eikä edes kerrota mikä olisi itselle tärkeää tai mitä haluaisi. Myöhemmin sitten näitä vakiintuneita tapoja on paha mennä muuttamaan ja yrittäminenkin on tavallaan kohtuutonta, koska on epäreilua vaatia toista muuttumaan asioissa, jotka on joskus jo hyväksynyt.
Ketään ei pitäisi loukata loukkaamisen vuoksi, mutta toisaalta ei sitäkään pidä pyytää anteeksi, jos toinen loukkaantuu.
- scrg
Nalkutusongelma paranee myös panemalla nainen kiertoon.
- ooooopppp
"Että äitikin on todella autenttisesti hyvä äiti vasta, kun asettaa omat tarpeensa lapsiensakin tarpeiden edelle, sillä vain olemalla itse oikeasti onnellinen, voi jakaa sitä rajattomasti myös läheisilleen." Hyi hitto mitä pask.. . Nyt en enää ihmettele, että miksi myös lapset voivat pahoin tässä yhteiskunnassa, viiltelevät yms.. Tuo juttu vain kehotti ajattelemaan pelkästään itseään, mikä on selvästä tämän ajan teema.
Mä olen kyllä sitä mieltä, että kireä ja kiireinen ilmapiiri kotona on lapsille vahingollisempaa, kun se että äiti ja isi laittaa välillä makkarin oven lukkoon... Eli kyllä välillä on hyvä ajatella ihan itsekkäästikin.
Ei niitä lapsia tarvitse pilalle paapoa 24/7-vahtimalla ja hyysäämällä. Äiti ja isi eivät ole korvaamattomia, joten turha itsestään on sellaista edes yrittää tehdä. Siinä palaa loppuun, kun huomaa epäonnistuvansa.- ooooopppp
Hyvät vanhemmat laittavat aina lastensa tarpeet etusijalle! Enkä tarkoita mitään ihme 24/7 vahtimista, vaan rakastamista/välittämistä, mikä puuttuu useasti.
- pil.lua miehelles
ooooopppp kirjoitti:
Hyvät vanhemmat laittavat aina lastensa tarpeet etusijalle! Enkä tarkoita mitään ihme 24/7 vahtimista, vaan rakastamista/välittämistä, mikä puuttuu useasti.
jollakin tais osua henk.koht.hermoon. Anna sille miehelles niin sen ei tarvi ravata vieraissa.
- ooooopppp
pil.lua miehelles kirjoitti:
jollakin tais osua henk.koht.hermoon. Anna sille miehelles niin sen ei tarvi ravata vieraissa.
En omista vaginaa. Tai ainakin luulen niin :D
ooooopppp kirjoitti:
Joskus voi asettaa myös omat tarpeet lasten tarpeiden edelle. Tasapainoa tässäkin kai haetaan. Ei ole kai kenenkään etu, että vanhemmat raataa niska limassa toteuttaakseen kaikki lapsen tarpeet ja päähänpistot vain sen takia, ettei meidän pikku Pirkko-Petteri ala itkemään. Ja unohtaa siinä samassa itsensä ja parisuhteensa.
Mitä on olla nainen, puoliso ja äiti. Ja myös toisaalta, mitä on olla mies, puoliso ja isä. Tasapainoilua.- ooooopppp
pimppaloora kirjoitti:
Joskus voi asettaa myös omat tarpeet lasten tarpeiden edelle. Tasapainoa tässäkin kai haetaan. Ei ole kai kenenkään etu, että vanhemmat raataa niska limassa toteuttaakseen kaikki lapsen tarpeet ja päähänpistot vain sen takia, ettei meidän pikku Pirkko-Petteri ala itkemään. Ja unohtaa siinä samassa itsensä ja parisuhteensa.
Mitä on olla nainen, puoliso ja äiti. Ja myös toisaalta, mitä on olla mies, puoliso ja isä. Tasapainoilua.Joo, annetaan vaan jokaiselle lapselle vapaa kasvatus. Varmasti tulee hyvä lopputulos. Lapsi kaipaa oikeasti välittämistä ja kuria. Kuitenkin lapsen pitää olla se numero ykkönen kasvatusvaiheessa. Joistakin ei vaan ole äidiksi ja isiksi valitettavasti.
Joo. Kyllä minäkin ihmettelen kovasti tätä, et ei oo muka aikaa nussia lapsiperheessä ku on kotityöt ja väsy... Eiköhän net sen parivarttia pärjää ihan keskenäänkin.
- näin se menee
tuco- kirjoitti:
Joo. Kyllä minäkin ihmettelen kovasti tätä, et ei oo muka aikaa nussia lapsiperheessä ku on kotityöt ja väsy... Eiköhän net sen parivarttia pärjää ihan keskenäänkin.
Ei kun äiti tekee itsestään niin korvaamattoman ja ajaa itsensä ihan loppuun. Koko perhe nauttii siitä kun äiti on kun perseeseen ammuttu karhu.
- ertyyy99
Jotenkin alkaa tuntumaan, että tämä sinkutpalsta on pelkkiä provoja täynnä.
- Sonne
Käsittääkseni tämä ei perustu mihinkään muuhun kuin mainostilan myyntiin.
(naurua) - asiallista kerrankin
Mikäs provo tämä nyt sit muka on?
- scrg
Sonne kirjoitti:
(naurua)Jos et maksa palvelusta, olet itse tuote jota myydään.
- Sonne
Sonne kirjoitti:
(naurua)Eli, minä mainostan itseäni ja kaveri myy lehteä vieressä. Tämä on ihan simppeliä. Kuitenkin on muistettava, että liikettä pitää olla.
(naurua)
- zcvvvvvvvvv
Kuka nyt nalkuttavaa akkaa haluaa panna, naiset ovat unohtaneet sen perustiedon että hunaja houkuttaa etikkaa enemmän.
- BEM
No tämähän vain vahvistaa sen, mitä täällä palstalla on hoettu.
Naiset tosiaan haluavat, että heidät nostetaan jalustalle ja heidän nalkutuksesta vähät välitetään vaan heidät otetaan siitä huolimatta. Ns ujot ja kiltit miehet eivät tähän pysty ja naisella itsellään ei ole vastuuta.
"He ovat todennäköisesti tapailleet miehiä, jotka eivät joko kokemuksen puutteesta osaa tai omien epävarmuuksiensa vuoksi uskalla ottaa naista niin kuin nainen kuuluu ottaa tai ovat olleet vain oman mielihyvänsä perässä unohtaen yhden tärkeimmistä makuuhuoneen säännöistä: nainen tulee ensin."
" Ei lähtenyt mukaan siihen uhriutumisen näytelmään, jota minä arkeeni manifestoin ja jossa kierin"
- Toisin sanoen mies viis veisaa, mitä se muija jankuttaa.
"Kun mieheni on kotona ja toimii ikäänkuin perheen päänä ja järjen äänenä, ei käskyttämällä tai alistamalla, vaan vain olemalla maskuliinisessa energiassaan täysin, lipumatta mukaan naisen emotionaaliseen draamaan, minä rauhoitun, löydän tasapainon ja teen enemmän kuin mielelläni kotitöitä, valmistan ruokaa, leivon ja hoidan lasta, jupisematta, ilman minkäänlaista pakon tunnetta tai alitajunnasta nousevaa marttyyrin stigmaa. Minun ei enää tarvitsekaan olla se joka yrittää komentaa lasta, mieheni tekee sen ja lapsi kuuntelee matalaäänistä miehen kehoitusta paljon nopeammin ja mieluummin kuin äidin eli hoivaajan yritystä olla kovis. Minä saan olla hoivaaja, saan hoivata lastani ja pitää hyvänä miestäni, saan laittautua, kaunistautua, olla se kukkanen"
- Tämä selvä
"naiset ovat haluttomia usein siksi, että heidän miehistään on tullut hissukoita tossuja, jotka seksiä halutessaan korkeintaan vonkaavat sitä puoliksi anteeksipyydellen. Jos mies sen sijaan tarraisi vaimonsa pyllystä kiinni ja sanoisi, että "kuule muru, nyt minä otan sinut tässä keittiön pöydällä", nainen kostuisi todennäköisesti alta aikayksikön"
-sori kiltit miehet. Naiselta ei kysellä, mitä se haluaa.
"Naisten ehdottomasti yleisin fantasia on tulla puoliväkisin tai kovaa otetuiksi, se kertoo jo aivan selvää tarinaa siitä, millaista itsevarmuutta, periksiantamattomuutta, voimaa ja vahvuutta me nössöiksi muuntuneilta miehiltämme janoamme. Ja miten kipeästi me naiset aivan vaistonvaraisestikin kaipaamme sitä, että saisimme olla naisia ja luolamies tulisi, nappaisi olalle ja kantaisi luolaansa"
- Joskus näitä kutsutaan sioiksi, palstanimitys on jyystärikarju
"Ainut keino parantaa ei-heränneiden miesten haavat on antaa heränneiden miesten puhaltaa niihin."
- sori taas ätmit
Harvoimpa löytyy kirjoitusta, joka yhtä täydellisesti osoittaisi nämä ns. palstatotuudet tosiksi.
Voi olla, että tämä Mama Lion on löytänyt täydellisen miehen. Kuitenkin hyvin usein nämä samat ominaisuudet, kuten itsevarmuus, välinpitämättömyys, röyhkeys, ylitsevuotava palvonta ja jalustalle nostaminen jotka tuntuvat suhteen alussa alussa ihan mahtavilta ovatkin sitten arjen astuessa kuvaan juuri niitä, jotka erotessa kuvataan narsistisiksi piirteiksi.- BEM
Sanottakoon kuitenkin, että olen osittain samaa mieltä, vaikka se ei olekaan ns kilttejä miehiä kohtaan reilua.
Olin ennen se huomaavainen ja varovainen kiltti mies sängyssä ja vasta viimeaikoina oppinut olemaan kyselemättä turhia ja hyödyntämään isoa kokoani, Tämä oli parisuhteessa olevan naisen kirjoitus. Siinä suhteessa on siis toinenkin osapuoli, joka osaa olla naiselleen se mies, jonka hän haluaa.
Ja ilmeisesti nainenkin osaa olla miehelleen se nainen, jonka mies haluaa. Osaavat siis arvostaa toisiaan.
Ja ei kaikki naiset ole samanlaisia, joten niille kilteille ja kunnollisille "ätmeillekin" varmasti löytyy se oma nalkuttava justiinansa :D- Ujo atm 25
pimppaloora kirjoitti:
Tämä oli parisuhteessa olevan naisen kirjoitus. Siinä suhteessa on siis toinenkin osapuoli, joka osaa olla naiselleen se mies, jonka hän haluaa.
Ja ilmeisesti nainenkin osaa olla miehelleen se nainen, jonka mies haluaa. Osaavat siis arvostaa toisiaan.
Ja ei kaikki naiset ole samanlaisia, joten niille kilteille ja kunnollisille "ätmeillekin" varmasti löytyy se oma nalkuttava justiinansa :DAnna pillua tai kuole pois vitun huora!
- taantuuma
Jahas, taas puhe seksistä. Mistähän se kertoo?
En jaksa lukea tuota juttua, sisältöön pääsee kiinni silmäilemällä. tavallaan totta, jos parisuhteen osapuolet lukisivat toisiaan muutenkin kuin vain sänkyhommissa, ei nalkutusta olisi. Ja sitten jos sängyssäkin kaikki sujuisi, nukkuminen yhdessä nyt ensimmäisenä, niin seksikin maistuisi molemmille. Ei tarvitsisi panna koska..., ettei toinen nalkuttaisi.
Mitä parannettavaa nalkutuksessa muuten on? mielestäni se ei ole sairaus, ei edes oire. Se on sokea piste, jonka ohi kävellään. Liian kauan, kunnes on myöhäistä jo.- 56546564564
"Jahas, taas puhe seksistä. Mistähän se kertoo?" Siitä puhe mistä puute.
56546564564 kirjoitti:
"Jahas, taas puhe seksistä. Mistähän se kertoo?" Siitä puhe mistä puute.
No niinpä! :D
- Af Tötterström
pimppaloora kirjoitti:
No niinpä! :D
No ilmeisesti sitten vaan joku Pelle eller Palle "Pumppu" Pumppendahl från Södra Helsingfors vois pitää naiset tyytyväisinä.
- 555+555
Toisaalta itsehän naiset tuon ovat aiheuttaneet vaatimalla tasa-arvoa kaikkeen, jopa biologisiin funktioihin kuten seksuaalisuuteen. Ovat toitottaneet sitä että naista ei saa nähdä seksuaalisena objektina ja nyt kun tuo alkaa tapahtua niin ei sekään ole hyvä.
- 7777777777777777778
Naiset ovat oikeasti mielisairaita. Hormonit hyrrää ja maisemat vaihtuu. Missään ei viihdytä, ja kaikki miehet ovat sikoja.
- 14+14
7777777777777777778 kirjoitti:
Naiset ovat oikeasti mielisairaita. Hormonit hyrrää ja maisemat vaihtuu. Missään ei viihdytä, ja kaikki miehet ovat sikoja.
Mut kaikkinaiset ei ole.
Hehe. - kummia juttuja
14+14 kirjoitti:
Mut kaikkinaiset ei ole.
Hehe."Minun ei enää tarvitsekaan olla se joka yrittää komentaa lasta, mieheni tekee sen ja lapsi kuuntelee matalaäänistä miehen kehoitusta paljon nopeammin ja mieluummin kuin äidin eli hoivaajan yritystä olla kovis."
Kaikkea huttua sitä kirjoitetaankin. Kyllä muksujen on kuunneltava äitiäänkin, ei se isä aina ole paikalla käyttämässä sitä matalaa ääntään. Miksi siitä isästä tehdään se "pahis", jolle komentaminen kuuluu ja äiti saa vain hoivata ja lohduttaa kun isä on ilkeä ja tiukka?
- Ikisinkku M
Vilkaisin vähän tuota kirjoitusta mutta siinähn ladeltiin vain itsestäänselvyyksiä eikä paneuduttu perusongelmaan, siis siihen että naisen pitäisi sitten pitää itsensä panettavan oloisena jos jatkuvasti panna haluaa. Ei mies ole mikään kone vaikka sitä vain yhä enemmän ja enemmän näytetään vaadittavan naisten puolelta samaan aikaan kun itseä muokataan panokelvottomaksi.
Kun parisuhde vakiintuu ja on paneskeltu ne pakolliset pari lasta naiset lähes sääntönä päästävät itsensä pullahtamaan ja leikkaavat mummotukan, pane sitten semmoista innolla ukkomies, muuta et tule enää saamaan ja muista että sinussa on vika jos ei joka kerta seisokaan kun jutussa mainittu wild woman alkaa vaatimaan seksiä.- aika kuluu
Totuus on se, että se nainen tulee vuosien mittaan rupsahtamaan melkoisesti, vaikka pitäisikin itsestään huolta. Kun vaimo on 65, pitäisi se mela saada ylös siinä missä sen parikymppisenkin kanssa, jonka kanssa alun perin meni naimisiin. Turha siis valittaa väistämättömästä, tapahtui se sitten missä tahansa vaiheessa avioliittojatkumoa.
- bon apetito
aika kuluu kirjoitti:
Totuus on se, että se nainen tulee vuosien mittaan rupsahtamaan melkoisesti, vaikka pitäisikin itsestään huolta. Kun vaimo on 65, pitäisi se mela saada ylös siinä missä sen parikymppisenkin kanssa, jonka kanssa alun perin meni naimisiin. Turha siis valittaa väistämättömästä, tapahtui se sitten missä tahansa vaiheessa avioliittojatkumoa.
On säälittävää jos ei yli 40 vuoden avioliittojatkumon aikana olla suhteessa edistytty seksiä pidemmälle. 65-vuotiaana on elämänkokemustakin sen verran, että seksi on enää lisämauste, ei pääruoka.
- 12+12
Ennen kuin sitoudun hyväkuntoiseksi, suorituskykyiseksi, naiselle 10 orgasmia tuottavaksi panokoneeksi...haluaisin tietää millainen se "wild woman" tarkalleen on?
Tällainen?
https://bkhemphill.files.wordpress.com/2014/07/xena-a-friend-in-need-season-6-xena-warrior-princess-1213249_967_1200.jpg - Ikisinkku M
12+12 kirjoitti:
Ennen kuin sitoudun hyväkuntoiseksi, suorituskykyiseksi, naiselle 10 orgasmia tuottavaksi panokoneeksi...haluaisin tietää millainen se "wild woman" tarkalleen on?
Tällainen?
https://bkhemphill.files.wordpress.com/2014/07/xena-a-friend-in-need-season-6-xena-warrior-princess-1213249_967_1200.jpgTaitaapa se wild woman -todellisuus aika monessa pirtissä olla tätä:
http://gooby.naurunappula.com/org/2e/d5/2ed5152c1bb295a4/0/523943.jpg
Viisainta lienee pysyä sinkkuna. - 12+12
Ikisinkku M kirjoitti:
Taitaapa se wild woman -todellisuus aika monessa pirtissä olla tätä:
http://gooby.naurunappula.com/org/2e/d5/2ed5152c1bb295a4/0/523943.jpg
Viisainta lienee pysyä sinkkuna.Eli ilmeisesti riittää kun nainen tuntee itsensä seksuaalisesti vapautuneeksi villinaiseksi, koska sisältöhän ratkaisee eikä ulkonäkö?
No. Minäkin voin sitten tuntea itseni maksuliiniseksi villimieheksi, kun istun sohvalla ryystämässä kaljaa ja täyttelemässä työttömyyskorvauslappuja. Koska sisäinen komeus ja sitä rataa.
Töissä suorittaminen, talon korjaaminen, salilla käyminen ja tuntien jyystösessiot - kyllä kiitos sitten kun nainen on laittanut vartalonsa timmiin kuntoon (ilman "miksei ole rahaa personal traineriin"-kitinöitä) ja odottelee halukkaana sängyssä seksihepenet päällä.
Tuosta mallia. Ja Lucy Lawless ei ole tässäkään kuvassa mikään parikymppinen, eli turha selitellä.
http://www.screenjunkies.com/wp-content/uploads/images/2009/lucy_lawless-1.jpg
- -M-
Olipa masentavaa tekstiä. En pystynyt edes lukemaan sitä loppuun ja parempi niin. Nainen oli herkkä ihminen - mies voimaa uhkuva kone. Nainen oli kohde - mies tekijä. Nainen on hyvä sellaisenaan - mies voi olla hyvä jos suoritukset ovat oikeita ja jos henkinen voima ja tasapaino on järkähtämätön.
Hyi hitto millaisia linkkejä sitä tulee avattua... - Ex PUA
Noh, lähinnä raakkuvat palstakurpat tässä taitaa tulla kyseeseen.
Palstan miehillähän nyt ei juurikaan ole mitään positiivisia odotuksia naisista, jotka tunnetaan hypergamisina, ja katalina kiimavittunsa vieminä elukoina.
Tämän voi sanoa olevan yks uusii todiste siihen keissiin.- Ex PUA
MItä tuohon juttuun vielä tulee niin se todistaa että feminismi on väärässä, ja sellaista kuin vahva nainen ei oikeastaan edes ole.
Samoin, se myös todistaa että termi "jännäjyystäri" on oikein.
Sellainen muuli- tai sonnimainen jyystäjä, joka ei ole missään kontaktissa tunteisiinsa vaan joka vain ottaa naisen, ja sitten lähtee murahdellen korjaamaan autoa, on se mitä nainen hluaa.
Tunteelliset tai herkkyyttä omaavat miehet ovat naisista täyttä paskaa, ja tästä syystä myös miesviha kilttejä ja kunnollisia miehiä kohtaan on yleistä tälläkin palstalla.
Kyllä minäkin sitä ihmettelen, että tunteeton seksi on jotain sellaista, mikä saa naiset jopa haluamaan sitä uudestaan.
Ongelma onkin siinä, että mies etsii jotain syvempää, nainen taas jumittaa materialismissa ja eläimellisyydessä. - Ex PUA
Ex PUA kirjoitti:
MItä tuohon juttuun vielä tulee niin se todistaa että feminismi on väärässä, ja sellaista kuin vahva nainen ei oikeastaan edes ole.
Sellainen muuli- tai sonnimainen jyystäjä, joka ei ole missään kontaktissa tunteisiinsa vaan joka vain ottaa naisen, ja sitten lähtee murahdellen korjaamaan autoa, on se mitä nainen hluaa.
Tunteelliset tai herkkyyttä omaavat miehet ovat naisista täyttä paskaa, ja tästä syystä myös miesviha kilttejä ja kunnollisia miehiä kohtaan on yleistä tälläkin palstalla.
Kyllä minäkin sitä ihmettelen, että tunteeton seksi on jotain sellaista, mikä saa naiset jopa haluamaan sitä uudestaan.
Ongelma onkin siinä, että mies etsii jotain syvempää, nainen taas jumittaa materialismissa ja eläimellisyydessä.Sitten tuo: "Täten myönnän olevani seksuaalinen olento"-osio. :D
Näemmä kaikki naisen hedonismi on "voimaannuttavaa" toimintaa.
Myöskin on jännä nähdä miesten ilmeet, kun nainen laskettelee mm. seuraavan rivin:
"Minä myönnän, että olen aikanaan harrastanut yhden illan juttuja - paljon.
Enkä näe siinä mitään pahaa,
se oli oman seksuaalisuuteni, halujeni ja tarpeideni
mielenkiintoinen tutkimusretki." - no mutta
Ex PUA kirjoitti:
Ongelma onkin siinä, että mies etsii jotain syvempää, nainen taas jumittaa materialismissa ja eläimellisyydessä."Mitä tuohon juttuun vielä tulee niin se todistaa että..."
Eihän tuo juttu todista mitään minkään asian puolesta tai vastaan. Siinä on yhden naisen ajatuksia parisuhteesta ja seksistä. - Ex PUA
no mutta kirjoitti:
"Mitä tuohon juttuun vielä tulee niin se todistaa että..."
Eihän tuo juttu todista mitään minkään asian puolesta tai vastaan. Siinä on yhden naisen ajatuksia parisuhteesta ja seksistä.Naisen logiikkaa. :D
Eli jos feministi tulee sanomaan, että naiset eivät halua tulla raiskatuiksi, niin se ei tarkoita sitä että naiset eivät haluaisi tulla raiskatuiksi, vaan on vain yhden femakon mielipide seksistä? - noinkohan?
Ex PUA kirjoitti:
Naisen logiikkaa. :D
Eli jos feministi tulee sanomaan, että naiset eivät halua tulla raiskatuiksi, niin se ei tarkoita sitä että naiset eivät haluaisi tulla raiskatuiksi, vaan on vain yhden femakon mielipide seksistä?Sanotaan näin, että on paljon todennäköisempää, että feministi osuu oikeaan sanoessaan, etteivät naiset halua kokea väkivaltaa kuin se, että sinä osut oikeaan sanoessasi, että tämän naisen kirjoitus todistaisi jotain muista naisista.
- ätmi
noinkohan? kirjoitti:
Sanotaan näin, että on paljon todennäköisempää, että feministi osuu oikeaan sanoessaan, etteivät naiset halua kokea väkivaltaa kuin se, että sinä osut oikeaan sanoessasi, että tämän naisen kirjoitus todistaisi jotain muista naisista.
Sekä blogin kirjoittaja että todennäköisesti myös tuo kuvitteellinen feministi ovat molemmat naisia, joten todennäköisyys on molemmissa tapauksissa täsmälleen sama.
- Ex PUA
ätmi kirjoitti:
Sekä blogin kirjoittaja että todennäköisesti myös tuo kuvitteellinen feministi ovat molemmat naisia, joten todennäköisyys on molemmissa tapauksissa täsmälleen sama.
Juuri näin.
Lisäksi kyseessä on tässä tapauksessa naisen tunnustus, joka kyseenalaistaa feminismin rajusti.
- gfjekeekh
Olipa aikamoinen kasa pa#$*kaa!!!
Minulle kelpaisi nalkuttava nainen, jos se nalkutus tosiaan loppuisi panemalla. Panisin niin perkeleesti ja usein että varmasti loppuisi ja hymy ilmestyisi naisen naamalle.
Myös minulle olisi pimpsan saamisella positiivisia vaikutuksia, vaikka en nalkutusta harrasta.
No tämä oli pelkkä haave ja fantasia minun kohdalla.- 3333334trfff
Nykyään monet naiset kokevat miehen "mielistelyn" jotenkin halventavana vaikka luonto on heille keinot siihen antanut, mukamas arvokkaampaa nalkuttaa.
- ...
no niin,
Ei täällä mitään housuja revitty.
Lähinnä oltiin sitä mieltä että tämä blogi vaan vahvistaa palstan jo tuttuja teorioita.
Nainen tarvitsee peruskallion jykevyyden omaavan miehisen miehen. Nainen saa olla heikko ja viallinen, mutta miehen on oltava kone, joka korjaa ja kantaa naista päivästä toiseen.
Ei siis mitään uutta palstan herkille miehille, jotka pikemminkin toivovat naisilta aloitteellisuutta. Palstan miehet ovat nähdäkseni enemmänkin tasa-arvomiehiä. Feminiiniseen polariteettiin antautuminen. Tasapaino seksuaalienergioissa.
Jeps.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633903Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493030Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312961Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3842055Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111163Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101156- 731152
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde28983- 50951
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110944