Suoraan kysymykseen suora vastaus, uskotko rakkauteen?
Uskotko rakkauteen?
37
132
Vastaukset
- Joo - Ei
Yleisesti, kyllä. Sitä esiintyy monissa eri muodoissa, mutta jos tarkoitat rakkautta joka on voimakasta ja syvää sekä ennen kaikkea kestää niin se on hyvin harvinaista.
Omassa elämässäni, en.
Elämä on mennyt vain niin että en usko sellaisiin asioihin enää. Uskon
- ölölölölölölöööööööö
Tietyltapaa uskon.
- ätmi
En.
Yleisesti: uskon.
Omalla kohdalla: en.- totuus ätmi
Uskon. Tiedän tosin että kaikki eivät sitä ikinä koe kuten minä.
- ht ...
Tahtoisin uskoa. Mutta se tapahtuu vasta sitten kun koen sen... jos koen.
- Kiltti atm
Uskon että minua ei kukaan rakasta koskaan enkä saa rakkautta.
- Ex PUA
ME miehethän pystymme rakkauteen, eli sikäli uskon.
Mutta koska naiset eivät pysty, niin tuntuu melko turhauttavalta, näin heteromiehenä.
Esim. nainen uskoo, että se on rakastamista, jos mies on naista vartenhankkinut omaisuutta ja statusta, jotka sitten siirtää naiselle. Jostakin kumman syystä uskon, vaikka järjellä ajateltuna aika epätodennäköiseltä semmoisen saavuttaminen tässä vaiheessa näyttääkin.
- 4+14
Niin kun on liian kovat vaatimukset miehille että rakkaus voisi toteutua, ehkä kuitenkin pystyt saavuttamaan jonkun järkiliiton joka tyydyttää jollain tasolla.
4+14 kirjoitti:
Niin kun on liian kovat vaatimukset miehille että rakkaus voisi toteutua, ehkä kuitenkin pystyt saavuttamaan jonkun järkiliiton joka tyydyttää jollain tasolla.
Siis mistä helvatasta te olette saaneet päähänne että minä olisin aivan järjettömän vaativa? En muistaakseni ole mitään muita toiveita miehen suhteen esittänyt kuin että alkoholin kulutus olisi maltillista, liikunta kohtuusäännöllistä eikä olisi lapsia ennestään (ja tästä viimeisestä lienee kohta pakko alkaa joustamaan).
Koulutuksella ei siis ole minulle yhtään mitään merkitystä, kunhan muuten vain on keskustelukykyinen ja jokseenkin samalla aaltopituudella minun kanssani. Työssäkäyntiäkään en vaadi, mutta toivoisin että mies kuitenkin jollain tavalla ymmärtäisi että se työssäkäynti kuitenkin nostaa sitä yleistä elämänlaatua aika tavalla, mistä syystä siihen kuitenkin kannattaisi ehkä pyrkiä.
Vai liittyvätkö nämä väitteet minun vaativuudestani jo siihen ihan peruslähtökohtaan, että haluaisin ihan oikean parisuhteen (enkä panosuhdetta) ja sellaisen miehen kanssa jolle olisin edes jonkin verran tärkeä ihminen, enkä vain se tuhannes yritys joka viimein sattuu onnistumaan?- 16+1
stellaria81 kirjoitti:
Siis mistä helvatasta te olette saaneet päähänne että minä olisin aivan järjettömän vaativa? En muistaakseni ole mitään muita toiveita miehen suhteen esittänyt kuin että alkoholin kulutus olisi maltillista, liikunta kohtuusäännöllistä eikä olisi lapsia ennestään (ja tästä viimeisestä lienee kohta pakko alkaa joustamaan).
Koulutuksella ei siis ole minulle yhtään mitään merkitystä, kunhan muuten vain on keskustelukykyinen ja jokseenkin samalla aaltopituudella minun kanssani. Työssäkäyntiäkään en vaadi, mutta toivoisin että mies kuitenkin jollain tavalla ymmärtäisi että se työssäkäynti kuitenkin nostaa sitä yleistä elämänlaatua aika tavalla, mistä syystä siihen kuitenkin kannattaisi ehkä pyrkiä.
Vai liittyvätkö nämä väitteet minun vaativuudestani jo siihen ihan peruslähtökohtaan, että haluaisin ihan oikean parisuhteen (enkä panosuhdetta) ja sellaisen miehen kanssa jolle olisin edes jonkin verran tärkeä ihminen, enkä vain se tuhannes yritys joka viimein sattuu onnistumaan?No miten paljon on tälläisiä miehiä on tullut vastaan? :) Miten paljon olet antanut pakkeja vaikkapa viime vuonna?
- sillitrooli
stellaria81 kirjoitti:
Vai liittyvätkö nämä väitteet minun vaativuudestani jo siihen ihan peruslähtökohtaan, että haluaisin ihan oikean parisuhteen (enkä panosuhdetta) ja sellaisen miehen kanssa jolle olisin edes jonkin verran tärkeä ihminen, enkä vain se tuhannes yritys joka viimein sattuu onnistumaan?Tulen tähän väliin heittämään lyhyen kommentin. Juuri oli lehdissä tai jossain siitä, että suomalaisista kolmevitosista miehistä 40% on lapsettomia. Eli jos joudut lapsettomuudesta joustamaan, niin se tarkoittaa lähinnä sitä, että haluat vain sen seksiuroksen, joka on ollut naisten suosiossa teini-ikäisestä lähtien.
Lähellekään kaikki lapsia saaneet miehet eivät tietenkään ole mitään seksiuroksia, mutta se miesten 20%, joka korjaa teinistä lähtien naiset pois muiden miesten ulottuvilta, koostuu taatusti lähes pelkästään miehistä, joilla päälle kolmekymppisenä on jo lapsia. Ei välttämättä mitenkään aktiivisessa hoidossa itsellä, vaan ruokkoina jossain. - 2+4
stellaria81 kirjoitti:
Vai liittyvätkö nämä väitteet minun vaativuudestani jo siihen ihan peruslähtökohtaan, että haluaisin ihan oikean parisuhteen (enkä panosuhdetta) ja sellaisen miehen kanssa jolle olisin edes jonkin verran tärkeä ihminen, enkä vain se tuhannes yritys joka viimein sattuu onnistumaan?Tuo liikunta vaatimus on paljon vaadittu, koska suurin osa suomalaisista miehistä on laiskoja ja lihavia. Vähän kun siitä tingit vielä, niin voisit olla realistisissa kohtaamismahdollisuuksissa.
16+1 kirjoitti:
No miten paljon on tälläisiä miehiä on tullut vastaan? :) Miten paljon olet antanut pakkeja vaikkapa viime vuonna?
No unohtui tuosta nyt kyllä vielä se ikäjuttu, eli kovasti paljon yli nelikymppisen tai alle kolmekymppisen miehen kanssa en oikein usko kovin paljon yhteistä löytyvän.
Livenähän minulle ei ole käytännössä tehty aloitetta koskaan (tai no, ehkä yksi sellaiseksi tulkittava tapahtui joskus reilu 10 vuotta sitten), joten nettideitti on ainoa mistä voin mitään kertoa.
Ja sielläkin kun olen jo liian kauan roikkunut, niin eipä niitä aloitteita enää juurikaan tule. Ehkä reilu kymmenkunta koko vuonna, joista suurin osa joko aivan puutaheinää tai sitten pahasti ikäkriteerien ulkopuolelta. Neljään sitten tuli lopulta tutustuttua livenä, ja näistäkin kaksi oli sitten mukaliikunnallisuudestaan huolimatta suoraan sanottuna rapakunnossa. Kahdelle muulle en sitten nähtävästi kelvannut, tai ainakin oli sitä säätöä meneillään sen verran muidenkin naisten kanssa etten viitsinyt siihen jäädä enää lisäriesaksi.- multitool
stellaria81 kirjoitti:
Vai liittyvätkö nämä väitteet minun vaativuudestani jo siihen ihan peruslähtökohtaan, että haluaisin ihan oikean parisuhteen (enkä panosuhdetta) ja sellaisen miehen kanssa jolle olisin edes jonkin verran tärkeä ihminen, enkä vain se tuhannes yritys joka viimein sattuu onnistumaan?Näin sivusta, eipä tuo stellarian "vaatimus"lista epärealistiselta vaikuta. Liikkumatilaakin näyttäisi sallivan? Edellyttäen, että miehelläkin se asioistaan vastuunottava tolkku toimii.
- 11+16
stellaria81 kirjoitti:
No unohtui tuosta nyt kyllä vielä se ikäjuttu, eli kovasti paljon yli nelikymppisen tai alle kolmekymppisen miehen kanssa en oikein usko kovin paljon yhteistä löytyvän.
Livenähän minulle ei ole käytännössä tehty aloitetta koskaan (tai no, ehkä yksi sellaiseksi tulkittava tapahtui joskus reilu 10 vuotta sitten), joten nettideitti on ainoa mistä voin mitään kertoa.
Ja sielläkin kun olen jo liian kauan roikkunut, niin eipä niitä aloitteita enää juurikaan tule. Ehkä reilu kymmenkunta koko vuonna, joista suurin osa joko aivan puutaheinää tai sitten pahasti ikäkriteerien ulkopuolelta. Neljään sitten tuli lopulta tutustuttua livenä, ja näistäkin kaksi oli sitten mukaliikunnallisuudestaan huolimatta suoraan sanottuna rapakunnossa. Kahdelle muulle en sitten nähtävästi kelvannut, tai ainakin oli sitä säätöä meneillään sen verran muidenkin naisten kanssa etten viitsinyt siihen jäädä enää lisäriesaksi.Otat vaan rohkeasti sellaisen rapakuntoisen miehen ja pistät laihdutuskuurille ja liikkumaan! :)
- 11+1
11+16 kirjoitti:
Otat vaan rohkeasti sellaisen rapakuntoisen miehen ja pistät laihdutuskuurille ja liikkumaan! :)
Itse ainakin voisin alkaa oikein motivoidulle teholaihikselle, jos stellarian kaltainen neito osoittais kiinnostusta, siinä ois äkkiä kilot poissa!
11+1 kirjoitti:
Itse ainakin voisin alkaa oikein motivoidulle teholaihikselle, jos stellarian kaltainen neito osoittais kiinnostusta, siinä ois äkkiä kilot poissa!
Minä voisin myös jos stellarian kaltainen mies osoittaisi kiinnostusta mikä ei tietenkään tule koskaan tapahtumaan, koska timmikuntoisille miehille ei löde nainen kelpaa ja tiedän ja ymmärrän sen.
Yhtä rapakuntoinen pullero kuin minä olisi hyvä, yhdessä voisi laihduttaa ja liikkua paitsi sitten kun mies olisi timmikunnossa niin jättäisi minut, koska nuorempia ja kauniimpia olisi pilvin pimein ja minä pettyisin ja masentuisin niin, että söisin itseni vieläkin muodottomammaksi kuin mitä olen nyt.
Niin että pitäkää tunkkinne vaan kaikki miehet, laihat lihavat ja siltä väliltä, tuollaisia te just olette, että heti vaan parempaa kun on siihen mahdollisuus, että adios ja sayonara vaan teille 4evö! :o
LOL
Uskon, mutta en omalla osallani.
Jollekin naiselle voin olla ns. järkivalinta.- m40+
Uskon.
"Uskon että minua ei kukaan rakasta koskaan enkä saa rakkautta."
Olet aina ja ikuisesti rakas poika äidin sydämessä. Eikö se muka ole rakkautta? - 14+9
Uskon. Toivottavasti kohtaan hänet kenen kanssa oikea aito rakkaus on mahdollista.
Minä tarjoan sitä kaikille, joidenka kanssa suhteen aloittaisin.
Eipä ole osunut kohdalle vielä montaa sen arvoista... - sillitrooli
Uskon rakkauteen.
Harmi vain, että useimpien naisten "rakkaus" on lähinnä sitä, että riittävä määrä kohtia vaatimuslistasta täyttyy. Kun tämä tilanne - vaatimuslistassa riittävästi hyväksyttyjä kohtia - vaikuttaa täyttyvän, niin nainen maagisesti ensin ihastuu ja kokee "kemiaa", ja jos ihastumisen jälkeenkin vaikuttaa vielä siltä, että vaatimuslistan täyttyminen pitää paikkansa, niin pian nainen kokeekin jo "rakkautta".
Uskon ja toivon kuitenkin, että vielä löydän sen poikkeuksellisen naisen jostain, jonka rakkaus on jotain muuta kuin tuota naisille tyypillistä "rakkautta". - Ikisinkku M
Uskon ja se kai on suurin syy siihen etten edes hae sitä kun samalla tiedän miten epätodennänköistä olisi löytää "se oikea". Jos ajatellaan vaikka että1/1000 olisi semmoinen johon voisi aidosti ja puhtaasti rakastua ja koska sen täytyy olla molemminpuolista eli sillä toisella myös se 1/1000 niin aika pieni mahdollisuus siihen kai on että kohtaisi ja kaikki vielä menisi muutenkin putkeen.
- Kiltti atm
Miten voisin uskoa kun en pilluakaan saa.
Uskon.
- -M-
Tottahan toki. Rakkaus voi olla myös yksipuolista ja rakkaus voi toisella ihmisellä olla aivan erilainen tunne kuin oma kokemus. En usko että omalle kohdalleni sattuu sitä tilannetta että oma tunne ja toisen ihmisen tunne kohtaisivat samanlaisina ja samanaikaisina, mutta ainahan sitä haaveilla voi.
- cybermanjr
Uskon, mutta en omalla osallani.
Jollekin naiselle voin olla ns. järkivalinta. - Miesbiologi
Rakkaus on biologiassa täysin tuntematon käsite, romanttista soopaa. Vietit ihmistä ohjaa ja lisääntymisvietti on kaikkein vahvin vietti. Saahan sitä kaikenlaista keksiä mutta näin se vain on.
- ,.,..
Rakkautta on monenlaista, on Vanhempain-rakkautta, Naisen ja miehen välistä rakkautta...
- Kakkaus
Äsken olin pöntöllä ja uskoin kakkauteen mutta menetin uskoni eikä kakkaus ollut totta tällä kertaa.
- funaswtf
Olen kokenut aitoa rakkautta, mutta se että sellaisen saa koko elämäksi on valtavaa tuuria. Jossain tutkimuksessa testattiin vanhoja pariskuntia kun nämä katsoivat toistnsa kuvia, niin oliko se joka 20. jolla oli vielä samat ihastumisen tunteet jäljellä kuin nuorempana. Ei mahdotonta, mutta todella harvinaista.
Rakkaus on tunnetila, en näe sitä uskon asiana sen enempää kuin iloa, surua tai pelkoakaan. Ihmiset toki ovat tunnemaisemiltaan kovin erilaisia, vaikuttaa ihan perustellulta olettaa että herkät ihmiset rakastuvat voimakkaammin kuin ei-herkät. o
Olisi kummallista jos muussa elämässään ns. tasainen sekoaisi aivan täysin jonkun rakkauden takia.- ktn.
Uskon.
Uskon ihmisen kykyyn rakastaa monella eri tavalla. On äidinrakkautta, seksuaalista rakkautta, platonista ystävärakkautta, rakkautta jumalaa kohtaan, yleistä maailmoja syleilevää hippirakkautta maailmankaikkeutta kohtaan…
Rakkaus on paljon muutakin kuin länsimainen romanttinen rakkaus. - piiloalfa
Aivokemioiden vapautuminen sopivan ihmisen kanssa on tieteellisesti tutkittu fakta ja sille vain keksittiin sana "rakkaus" silloin, kun asiassa oli jotain mystistä. Eli tiedän, että pää menee sekaisin silloin, kun olosuhteet ovat otolliset.
Tämän kysyminen on vähän sama kuin antaisi vaikkapa heroiinille jonkun toisen nimen ja sitten kysyisi, että uskotko herokyrpään. Hyvä vastaus se_vineeltä. Kysymykseen on nyt vielä vaikeampaa vastata.
Uskon, että rakkautta on olemassa, että se on läsnä ihmisten välillä vaikka sitä ei konkreettisesti näekään. Tuosta tulee sitten mieleen kysymys uskotko jumalaan. Uskoako jotain mitä ei näe aivan kuten ei rakkauttakaan. Ihmisten välisen rakkauden voi ajatella tai uskoa näkevänsä samoin kuin ihmisen uskon jumalaan.
Ihmiset tekevät kauniita ja kammottavia asioita rakkauden tähden kuten myös jumalan.
En usko jumalaan joten minun ei pitäisi kai sitten uskoa rakkauteenkaan.
Ehkä toiveeni uskoa rakkauteen on suurempi kuin toiveeni uskoa jumalaan?
Olen liian väsynyt ja tokkurainen miettimään tätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633903Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493030Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312961Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3842055Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111163Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101156- 731152
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde28983- 50951
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110944