Elikkäs mitä mieltä ootte tatuoinnista nilkassa?
Nilkka
8
5320
Vastaukset
- Tatuoitu
Mitä mieltä siitä pitäisi olla? Varmasti kaikki jotka ovat harkinneet tai ovat ottaneet kuvan nilkkaan pitävät niistä! Iselläni on suhteellisen iso kuva nilkassa, eli ei välttämättä siis kovin "naisellinen" mitä taas toivoisin että olisin ottanut hieman pienemmän, mutta muuten en ole ikinä katunut ks. paikkaan ottamista. Lukuunottamatta viimekesää kun ystävättäreni häissä, kun piti laittaa sellainen prinsessa morsiusneito mekko päälle, joka ei yltänyt aivan nilkkaan saakka, kun se sieltä välillä pilkahteli ja mummoilla oli suut auki, heh.
Mutta muuten on ihanaa kesällä laittaa hame tai caprihousut jalkaan, korkeat sandaalit ja esitellä kaunista tatuiontia. Tarpeentullen sen taas saa helposti piiloon. - eiks..
..se satu tajuna, ku siinähä on kumminki luut aika lähellä ihoo tai sillain ja ku se systeemi täsisyttää sitä luuta ja näin? :O
mulla ois haavena nilkkaan pieni kuvio mutta ku mua pelottaa että se sattuu ihan tajuna.. :/- Tatuoitu
No rehellisesti sanottuna - kokematta vielä synnytyksen tuskia niin voin henk.koht. sanoa sitä tuskaa jo kivuksi jota siinä kärsin.
Ei ihan heti tule mieleen, milloin olisi vastaavaa kipua tuntenut. Muualle tatuoidut kuvat eivät tehneet niinkään kipeää - tuntui vain lähinnä erittäin epämiellyttäviltä, mutta nilkkaan todellakin sattui. Itselläni tämän suht. ison kuvan tekemiseen kun kesti aikaakin 4h, joten tuskaa se oli. Mutta jokaisella ihmisellä on erinlainen kipukynnys. Ei se kaikkiin satu yhtä paljon kuin itseeni :) Ja jos oikein tuskaa tekee ja on kiireetön tatuoija niin ainahan voit pyytää taukoa! - Mandoliini
Tatuoitu kirjoitti:
No rehellisesti sanottuna - kokematta vielä synnytyksen tuskia niin voin henk.koht. sanoa sitä tuskaa jo kivuksi jota siinä kärsin.
Ei ihan heti tule mieleen, milloin olisi vastaavaa kipua tuntenut. Muualle tatuoidut kuvat eivät tehneet niinkään kipeää - tuntui vain lähinnä erittäin epämiellyttäviltä, mutta nilkkaan todellakin sattui. Itselläni tämän suht. ison kuvan tekemiseen kun kesti aikaakin 4h, joten tuskaa se oli. Mutta jokaisella ihmisellä on erinlainen kipukynnys. Ei se kaikkiin satu yhtä paljon kuin itseeni :) Ja jos oikein tuskaa tekee ja on kiireetön tatuoija niin ainahan voit pyytää taukoa!Itselläni on tatuointeja yläselässä, vasemmassa jalassa nilkan yläpuolella ja oikeassa jalassa nilkassa. Nilkkaan tatskan ottaminen todella teki kipeää, ja olen unohtanu suunnitelmani lisätä jotain vasemmassa jalassani olevan kuvan alle. Kipu ei ollut sellaista että olisin itkenyt, mutta hemmetin kipeetä se otti. Jalkaa jomotti pari päivää kuvan oton jälkeen, mutta oli se sen arvoista. Mulla kuvan tekeminen kesti noin tunnin, ja oli siinäkin jo kestämistä.
- maaria
mä otin nilkkaan kuvan ensimmäiseni ja sen teko kesti jotain 45minsaa mua ei sattunu enemmin vaa oli epämiellyttävää ja aina välillä se jopa kutitti kai se johtu sit siitä ku se kone tärisee tai jotain ja se oli mun eka tai sit mulla on tosi hyvä kynnys kipu sellainen. mä en siis pitäny sitä minään pahana.
tosin sit muutama päivä sen jälkeen tais mennä viikko aina aamusin oli vaikee lähtee käveleen ku siihen sattu mut se meni nopeesti ohi siis ihan muutaman askeleen jälkeen.- sme
Joo...Olipas lohduttavia viestejä... =) Mu ei se mun tuu ihan nilkkaan,vaan hiukan siihen yläpuolelle... Katsotaan kestänkö sen kivun määrän mikä siitä tulee... =)
Itse pitäisin nilkasta juuri siksi,että sen tatuoinnin saisi helposti piiloon tarpeen tullessa.
Mun se ttatuointi on about 5 senttii pitkä ja 2 senttii korkee,joten se ei kestä mitään tuskallisen kauan.. =) - Katjuska
sme kirjoitti:
Joo...Olipas lohduttavia viestejä... =) Mu ei se mun tuu ihan nilkkaan,vaan hiukan siihen yläpuolelle... Katsotaan kestänkö sen kivun määrän mikä siitä tulee... =)
Itse pitäisin nilkasta juuri siksi,että sen tatuoinnin saisi helposti piiloon tarpeen tullessa.
Mun se ttatuointi on about 5 senttii pitkä ja 2 senttii korkee,joten se ei kestä mitään tuskallisen kauan.. =)Minä otin elämaäni ensimmäisen tatskan viime keväänä oikeaan nilkkaan, eikä se nyt niin paljon sattunut. Toki se tuntui, kuin olisi kuumalla neulalla raaputettu, mutta se kipu loppui heti, kun neula oli irti ihosta. Koko homma kesti vain kymmenisen minuuttia, ja kuvio parantui ilman komplikaatioita. Itse pelkäsin eniten juuri tuota jälkihoitoa, mutta eipä siinäkään ongelmia tullut. Vaikka en ole koskaan synnyttänyt, olen verrannut tatuoinnin ottamista aina siihen. synnyttämisestä kun kuulema sanotaan, että vaikka se sattuu helvetisti, niin kun se on ohi, sen olisi valmis tekemään uudestaan. samaa mieltä.
- tuula
Itse otin nilkkaan tatskan koska olen kenkä ja varvas friikki ja minusta on tosi seksikäs yhdistelmä korkeat sandaletit ja lakatut varpaankynnet ja tatska nilkasa varvassormuksineen.Tosi paljon kerää muuten katseita ja kehuja sataa sekä näkyy sukkienkin lapi kuvasti.Tyytyväinen tatskan omistaja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911661
- 771273
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1831254Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55952Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9833- 46822
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799