Ekstraajat??

töihin haluu

Millainen firma ? ONko kokemuksia?

51

21581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellaista

      Noh en nyt sanoisi että niin hyvä.. työntekijöillä ei ole kovinkaa kummoista työterveyshuoltoa ja työvuoroja tosi vähän tarjolla. Palkan maksavat kyllä oikein.

      • MeanWhileInFinland

        Samaan aikaan Helsingissä...

        https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/268386-lennonjohtajat-lakossa-tanaan-ja-se-vasta-alkua-alalla-liksaa-jopa-10-000-eukk-mutta

        Lennonjohtajat lakossa tänään – Nyt alkaa ”valitettava” lakkojen sarja alalla, jolla tienataan jopa 10 000 €/kk

        (Uusi Suomi 4.1.2019)


        Palvelualojen työnantajat Paltan ja Suomen Lennonjohtajien Yhdistys SLJY:n välistä pitkää työriitaa soviteltiin jälleen torstaina valtakunnansovittelijan johdolla. Ratkaisua kiistaan ei löytynyt, joten aiemmin ilmoitettu minilakko toteutuu perjantaina kello 15–17.

        Paltasta kerrottin aiemmin Kauppalehdelle, että osapuolilla on eriäviä näkemyksiä jo alan nykyisestä ansiotasosta.

        ”Parhaimmat tienaavat yli kymppitonnin kuussa. Ei tämä todellakaan mitään huonosti palkattua porukkaa ole”, Paltan Aarto sanoi.


    • Tuatut

      En pahemmin suosittele. Vuoroja on vähän ja lomarahoja et saa, koska et kumminkaan saa riittävästi tunteja kuukauteen, jotta olisit oikeutettu lomarahoihin.

    • hansu6678

      Muakin kiinnostais kuulla kokemuksia?

    • 1324

      ekstraajien toiminta alkaa pikkuhiljaa olla semmosta että en luottaisi mennä töihin sinne! Palkkoja ei kuulemma makseta ja asiasta ei edes ilmoiteta ilman että itse kysyy. Valitetaan että ei tee vuoroja vaikka ottaisi vastaan kaikki mahdolliset joka myös on ihme kun haastattelussa sanotaan että " hyvä paikka opiskelijoille että ehtii opiskella työn ohessa ja ei pidä Kokoajan olla töissä." Myös se että se joka on tietyn alueen johtava päähenkilö tai vastaava alkaa puhumaan toisista työntekijöistä huonoa ja hyvää verraten eri työntekijöitä haastateltavalle, on ensinnäkin asia jota ei todellakaan saisi tehdä.

    • Vetävät_välistä

      Nauhoita kaikki keskustelut, joudut perimään jälkeenpäin.

    • ihmetteleväb

      Teen itse myös staffilla hommia ja he maksavat lomakorvaukset joka palkassa(10 %), mutta extraajat ei näytä näin tekevän.. eikö silti pitäisi tuo 10 % maksaa kaikista vuoroista? Extraajat ei maksa lomarahoja joka palkassa..

    • 261

      MUlla ei tarjottu vuoroja kuukauden jälkeekuluessa koska ei ollut ja sitten tuli koeaika kerran soitin puhelimella kysyin asiallisesti olisiko vuoroja työnantaja vastasi negatiivisesti ihmettelen että etuaan ei voi luottaa eivät kunnioita työntekijöitä.

    • lisätyötätarjoavako

      Olivat soittaneet mulle, kun hain töihin heille. Eivät ottaneet edes haastatteluun, koska olin ollut noin viisi vuotta sitten siellä haastattelussa enkä silloin tullut valituksi syystä tai toisesta. Olivat itse tehneet vielä sen mokan, että eivät olleet tarkistaneet asiaa ennen kuin soittivat. Ihme toimintaa. Ihminen toisessa päässä puhelinta vaikutti jo valmiiksi tosi v-mäiseltä pelkän äänensä perusteella.

    • 15pkys8on

      tuntimääriin ei ekstraajat tai muutkaan vuokrafirmat voi juuri vaikuttaa. jos ei tule asiakasyrityksiltä tilauksia, niin sit ei vaan tule.

    • Drummer55

      Tälläinen firma!

      Extraajien toimitusjohtaja syytettynä Helsingin käräjäoikeudessa.

      Syytekohdat:

      1. Yrityssalaisuuden rikkominen

      2. Yrityssalaisuuden väärinkäyttö

      3. Luottamusaseman väärinkäyttö

      4. Kilpailumenettely rikos

      5. Toissijainen syyte kilpailumenettely rikkomus

      Minä ainakin äänestän jaloillani enkä tuohon yritykseen mene töihin. Vaikka ovatkin vasta syytteitä niin ei niitä varmaan tyhjästä nyhjäistä.

      • Lassukka

        Pysykää kaukana tästä Extraajat Oy:stä,,,Jussi Siiriäinen enti. Vara-Apu Oy (Lue Voro-Apu Oy), sama sutki jonka henki näkyy vieläkin molemmissa firmoissa,,,täysin moraalittomia molemmat putiikit. Syytekohdat puhuvat puolestaan,,hyvä että joutui vastaamaa omilla kasvoillaan,,,,Pysykää kaukana!!!


    • MitäVitt

      Surkea firma. Mitään kiitosta ei työntekijä saa. Kaupoissa kämäset likaiset paidat ja vuoroja annetaan toisille suoraan ja toisille ei.
      Välillä vuoroja ei ole, ja sitten vaikka on laittanut eston soitellaan viikonloppunakin, että etkö lähtisi.
      Turussa ainakin ällöä koko homma

      • nicor

        1. Pitää olla hyvä työntekijä, että saa kiitosta
        2. Vuokrafirmalla ei ole osaa eikä arpaa sen suhteen minkälaiset työvaatteet työntekijä saa, koska asiakasliike vastaa tuosta
        3. Hyvät työntekijät saavat vuoroja suoraan. Normaali käytäntö kaikilla firmoilla
        4. Tiedä sitten tuosta soittelusta estoista huolimatta. Täällä saattaa tulla tekstiviesti-tarjouksia estoista huolimatta "50€ extraa jos otat tämän vuoron"-tyylisiä..


    • Ihmisyys_katoamassa

      Kaikki vuokrafirmat ovat riistäjiä ja orjakauppiaita.
      Saunan taa sais viedä kaikki nämä firman johtajat.

    • Yantter

      Onko neneltäkään jäänyt lopputili saamatta?

    • muutenoikeinjees

      Palkat tulee oikein, mutta toimistolla olevat jotka hoitavat vuorot työntekijöille ovat kyllä aikamoisia veijareita! Onneksi niiden kanssa ei tarvitse olla kuin viestien kautta tekemisissä... :D eikä koskaan tarvi nähä!

    • eienääikinä

      Extraajat on paska firma,eivät maksa sairasloma ajalta mitään.Välttävät sen koska heidän vuoron vahvistus systeemi on sellainen.Vaikka olet ottanut vuoron mutta eivät ole sitä vahvistaneet niin älä sairastu koska et saa penniäkään koska vuotoa ei ole vahvistettu.Lopettavat työsuhteesi jos et heidän mielestään ota tarpeeksi ahkerasti vuoroja tai peruutat niitä

    • ewewwwewewew

      Hain työpaikkaa heidän ilmoituksen perusteella, pääsin haastatteluun ja sain paikan.
      Kävin tarvittavat koulutukset kesäkuussa, jonka jälkeen olen tehnyt kaksi vuoroa 50km päässä ja yhtäkään tarjousta ei ole tullut tuohon lähelle. Sama ilmoitus on heillä edelleen ja siinä lukee 1-6 vuoroa viikossa ja kaksi paikkaa haussa... jos kerta asiakkaan tarve "extraajille" on noin pieni, niin miksi ottaa listoille roikkumaan ihmisiä?

    • JW_Varsinais-Suomi

      Olen alan tston ammattilainen ja tuo Siiriäinen ilmoitti, etten sovellu heille työntekijäksi? Ihmettelen, ettei työtä tarvitseva perheellinen ammattilainen heille kelpaa? Olen 100:ssa paikassa heillä tehnyt hyvin ja yhdessä tuli pieni moka, koska perehdys oli puutteellista. Laittoivat mun syyksi? En ole tuollaiseen kohteluun tottunut työelämässä. Palkoista saa välillä kinata, luvataan maksaa lisää ja ei makseta kuitenkaan ja jos alkaa kyselemään omiaan, lentää ulos firmasta ilmeisesti, tulijoita on jonoksi asti. Turun seudulla tuskin monikaan pitkään virheittä pärjää, työtehtävät ovat tosi monimutkaisia ja perehdys osin huonoa ja kiire töissä todella kova. Ei ihme, että haku on kokoajan päällä. Likaisia työvaatteita on tarjolla monilla kyllä yms. Työtön esim minä tarvitsee töitä, miksi ammattilaiselta työnteko-oikeus perusteetta evätään?

    • Ex-E

      Arvostelkaa oikein toi firma FB:n kautta. On siellä nimellä henkilöstöratkaisu E... Kun klikkaa tähdistä pääsee arvostelemaan. Kohtuus olisi näin rehellisesti arvostella takaisinpäin myös, eikä vain he tekijöitään kohtaan.

    • Hannele9

      Mites nuo kilometrikorvaukset?

    • vuokratyötön

      Työvuoroja ei ilmeisesti lähetetä kaikille alueen työntekijöille reilusti samaan aikaan, vaan joukosta poimitaan joku, jolle työvuoro ehdotus lähetetään ja muut odottelevat kotona kännykkä kädessä työttömänä. Tiedän että olemassa on tämä 'pooli', mutta se ei liity tähän:
      Olin muutaman kuukauden Extraajana eräässä kaupassa, otin aivan kaikki vuorot vastaan, en sairastellut tai mokaillut mitenkään. Yhtäkkiä hiljeni, eikä minulle tullut työvuoroja moneen viikkoon. Tuon hiljaisuuden jälkeen sain yhden vuoron ja kun menin töihin, paikalla oli myös toinen Extraaja, joka sanoi "olen nyt ollut täällä paljon töissä, vuoroja tullut lisää kokoajan".

      Minkähän takia näitä vuoroja ei näkynyt minulla tai alueen muilla Extraajilla ollenkaan?

    • Bärbetc

      Kysy Extraajilta suoraan, älä täältä. Itse saan painaa töitä lähes vuorotta. Ammattitaitoa arvostetaan. Yksi ammattitaidon osoitus on uuden oppiminen ja uteliaisuus uuteen joka petehdytys tilaisuudessa tulee avata.

    • Extraaja

      Pääkaupunkiseudulla on ainakin paljon vuoroja, ainoastaan kesällä on hiljaista. Itte oon ollut tyytyväinen, on saanut vähän lisätienestiä osa-aikatyön ohella.

    • kakkaapyllyssä

      kusetusta!

    • Albandy

      Torstain Pohjolan Liikenteen lakko ja Hsln toimimaton reittihaku sai aikaan sen, ettei kerta kaikkiaan päässyt Matinkylään töihin. Ilmoitus sekä kauppaan että ekstraajiin, että nyt tulee myöhästyminen. Mitä tekee ekstraajat: irtisanominen. Tätä saa lakimiehet tulevina viikkoina vähän pohtia...

      • Anonyymi

        Miten hoitui? Melkein samanlainen tapaus täällä ja lakimieheen ajattelin olla yheyt...


    • Tomisksa

      Ei sieltä irtisanota vaan vuoroja ei tule vähään aikaan. Ja ihan hyvä työpaikka. Oon nimittäin huonossakin ollut. Saa tehdä paljon töitä ja palkat on tullu oikein. Lukekaa ehdot.

    • Mgg

      Tulee yhtäkkiä viestiä että työsuhteesi on päättynyt, vaikka ois just ollut töissä. Ei muuta syytä. Käyttäjäyritysten henkilökunta huutaa, raivoaa asiakkaidenkin kuullen, vaikka tekis kaikki oikein. Kohtelevat kuin paskaa, koska oot vaan satunnaisesti käymässä, voi aukoa päätä ilman seuraamuksia. Paidat käyttäjäyrityksissä usein vuoskausia pesemättä olleita, likaisia ja haisevia. Työvuorojen ennen ja jälkeen oletetaan jossain tehtävän puolisen tuntia palkatta työtä... Netti pullollaan huonoja arvosteluja. En todellakaan suosittele... Palkka varmaan ainoa asia joka toimi, ja muutamassa kaupassa inhimillistä ja hyvää kohtelua. Välillä kaupat myös peruu vuoroja, jotka oot kovalla vaivalla saanut varattua, etkä saa kuin pahoitteluja. Itse jos sairastut, on tilanne pahempi ja korvaat varatut vuorot jos et saavu paikalle. Työntekijän näkökulma mihinkään asioihin ei kiinnosta ketään osapuolta. Toivon että tähän puututaan, kun näitä kokemuksia on jo niin monilla.

    • Miiiiiima

      Ei niinkään just Extraajat Oyn vika mut vakkarit tosiaan kohtelee kuin paskaa välillä, nöyryyttää ja tiuskii asiakkaiden edessä. Kohtelee kuin me ei osattaisi yhtään mitään vaikka todellisuudessa suurimmalla osalla varmasti opinnot käynnissä tai jokin muu syy tehä kaupan alan extrausta. Syynä ei se ettei saataisi muita töitä. Mulla tosi lyhyt pinna kiusaajien kanssa ja tiuskin takas ihan reilusti jos koen ettei tule reilua kohtelua.
      Extraajat vois kyllä tarttua tähän ja nähdä vaivaa sen eteen että työntekijöitä kohdellaan inhimillisesti.

      • hankalaa

        Ihan yleistä, että vuokratyöntekijöille ollaan happamia ja syyllistetään asioista, vakkarit kun pelkäävät omien työpaikkojensa puolesta, tai sitä että siirrytään yhä enemmän vuokratyövoiman käyttöön. Kiltimmätkin ihmiset tekee jo niin.


    • Anonyymi

      Itselläni hyviä kokemuksia Extraajista, oon päässy parin kaupan pooliin ja saanu tehdä tosi paljon erilaisia vuoroja. Täytyy muistaa, että Extraajat ei voi vaikuttaa siihen, milloin asiakasyrityksille tulee tarvetta extraajavuoroille. Olen ollut Extraajien listoilla vähän alle kaksi vuotta.
      Uskaltaisin myös väittää, että niitä vuoroja saa aika varmasti enemmän, useammin ja pidemmällä varoitusajalla jos muistaa vaikka hymyillä, olla omatoiminen ja osoittaa rohkeasti kiinnostusta oppia uusia työtehtäviä.
      Olen onneksi ollut siinä onnekas, että minut on otettu jokaisessa kaupassa hyvin vastaan, eikä ammattitaitoani ole epäilty.
      Haluan kuitenkin vielä pienenä puolustuksena vakkareita kohtaan sanoa, että välillä vuoroihin on lähetetty oikeasti epäpäteviä extraajia, jotka eivät mitenkään pärjää kassalla, eikä heillä välttämättä ole ollut edes kaupassa tarvittavia koulutuksia (Veikkaus, Matkahuolto, Posti).
      Siinä tilanteessa tuskin paljoa naurattaa, kun olet kaksin iltavuorossa pahimman ruuhkan aikana extraajan kanssa, joka joutuu pyytämään kokoajan apua, samalla kun takahuoneessa on viisi rullakollista kuormaa purettavana.
      Ja se ei tietenkään ole tuossa tilanteessa kyseisen extraajan vika, vaan firman kun ovat laittaneet vuoroon, johon pyydetään kokenutta työntekijää, työntekijän joka ei pärjää.
      Ei sillä, että tämä oikeuttaisi suoraan kusipäisyyteen extraajia kohtaan, mutta ymmärrän heidän ennakkoluulonsa joissain tilanteissa.
      Sairauspoissaolosta saa sairausajan palkan, jos toimittaa lääkärintodistuksen. Jos tätä ei tee, eikä mene sovittuun vuoroon, on korvausvelvollinen Extraajille. Se on mielestäni kohtuullista.
      Keikkatyö on kuitenkin keikkatyötä, ja työaika, vuorot ja palkka ovat tietenkin hyvin epäsäännöllisiä. Jos siis olet vailla vakituista työaikaa ja tuloja, ei tämä välttämättä ole sinulle sopiva työpaikka.

    • Anonyymi

      Huono. Sairastuin kesken työpäivön ja jouduin maksamaan yksityiselle lääkörille 75e, jotta saan todistuksen, että oksensin töissä. Minulta jätettiin vahvistamatta seuraavan päivän vuoro(taktisesti), jotten voisi saada korvauksia, mikäli olen tällöinkin sairaana lääkörintodistuksellaTämän jälkeen extraajat otti minulta pois työvuoroja, koska en vastnnut heidän viesteihinsä tarpeeksi nopeasti, vaan parantelin itseäni nukkuen. Älkää menkö töihin.

      • Anonyymi

        Olisi hyvä kun laittaisitte paikkakunnan myös tuohon kommenttiin. Itse mietin tässä pitäisikö tuonne hakea... kommenttien perusteella ei. Kaippa joka paikkakunnalla eri työntekijät niitä vuoroja laittelee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi hyvä kun laittaisitte paikkakunnan myös tuohon kommenttiin. Itse mietin tässä pitäisikö tuonne hakea... kommenttien perusteella ei. Kaippa joka paikkakunnalla eri työntekijät niitä vuoroja laittelee?

        Itse olin toissa vuonna Päijät-Hämeen alueella ja oli täyttä sontaa. Vuoroja tuli noin kerran kahessa viikossa ja ne oli aina valmiiks varattuja, tai sitte ois pitäny samana päivänä tunnin päästä olla 50 kilsan päässä (ei autoa). Kaks kertaa sain vuoron varattua sen 5 kuukauden aikana kunnes ne potki pois pihalle. Onneks nyt opiskelemassa insinööriks ja menee hiukka paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi hyvä kun laittaisitte paikkakunnan myös tuohon kommenttiin. Itse mietin tässä pitäisikö tuonne hakea... kommenttien perusteella ei. Kaippa joka paikkakunnalla eri työntekijät niitä vuoroja laittelee?

        Älkää missään nimessä haksahtako eezy extraajille!
        Pelkkää huonoa kokemusta.
        Yrittävät huijata sen minkä ehtivät niin sairauslomissa kuin työntekijän oikeuksissa.
        Lisäksi palkanmaksussa usein virheitä, tarkkana sai olla. Ja mikäli huomautat on ensioletus AINA että työntekijä on väärässä ja joudut todistamaan kuvin työsopimuksesta ja varatuista vuoroista.
        Ja jos kysyt aspalta jotain, saattaa vastauksessa mennä kaksikin vuorokautta, ja lopulta joudut soittamaan etkä vieläkään saa vastausta. Puhuvat ympäripyöreitä ja kaikenlisäksi aspa vaihtuu parin tunnin välein, joudut aloittamaan alusta ongelman selvittämisen.
        Onneksi pääsin ko. firmasta eroon!

        Heillä on tavoite olla markkinajohtaja omalla alallaan ja mitenhän sinne pääsevät, sortamalla omia työntekijöitä ja heidän oikeuksia.


    • Anonyymi

      Mulla oli hyvät kokemukset itse yrityksestä! Nopeasti sain vastauksen ja kutsuttiin haastatteluun, aika nopeasti sain sitten sopparin ensimmäisen vuoden palkalla koska opiskelin alallavuokratyön ohella. Kerran sairastuin ja ilmoitin edeltävänä päivänä poissaolostani, sanoivat vain että asia kunnossa, laita sähköpostilla saikkutodistus tähän ja tähän aikaan mennessä, korvaus maksettiin minulle oikeudenmukaisesti. Lomarahat 10% tulivat ihan oikein vaikka yhdessä kohtaa teinkin suhteellisen vähän vuoroja, palkka 2vk välein. Vähän meni kumminkin motivaatio kauppojen asenteeseen, harjoitusvuorot olivat lyhyitä eikä itse asiaa päässyt harjoittelemaan kunnolla eikä kaupoissa tunnuttu ymmärtävän sitä, että minulla ei ollut alun perin lainkaan kokemusta matkahuollosta, postista, veikkauksesta yms.

      Elämäntilanteen kannalta työskentely ei kuitenkaan sopinut minulle, joten irtisanouduin.

    • Anonyymi

      Itse olin kyseisessä firmassa elokuun lopusta maaliskuun alkuun. Alkusyksystä vuoroja oli yleisesti hyvin tarjolla kesätyöläisten palatessa kouluihin ja syyskuun aikana kiertelinkin monissa eri toimipaikoissa. Pääasiassa vastaanotto kaupoissa oli ihan hyvä. Työntekijöiden keskinäinen ilmapiiri vaikutti aika paljon heidän suhtautumisessa extraajiin. Jos kaupassa oli hyvä meininki uskaltauduin itsekin heittämään läppää työntekijöiden kanssa ja työpäivistä tuli mielekkäämpiä. Näissä kaupoissa osattiin myös arvostaa oma-aloitteisuutta ja työstä sai myös kiitosta

      Lopulta päädyin tekemään marraskuusta maaliskuuhun töitä käytännössä poikkeuksetta yhdessä toimipaikassa. Kyseisessä paikassa oli alusta lähtien hyvä vastaanotto ja auttamisen ilmapiiri. Työtäni arvostettiin ja pääsin luomaan hyvät suhteet muihin työntekijöihin ja lopulta siirryinkin kyseiseen toimipaikkaan vakituiseksi maaliskuun lopulla. Lähdin siis alkusyksystä työhön käytännössä nollakokemuksella ja onnistun lopulta saamaan vakituisen paikan opintojen alkamiseen asti ja hyviä kontakteja tulevaisuuteen. Tähän päädyttiin ripauksella onnea ja oikeanlaisella asenteella.

      Yleisesti ottaen huonoista puolista voi sanoa, että talven aikana (poikkeuksena joulusesonki) vuorojen tarjonta on ainakin Pirkanmaan alueella aika vähäistä ja työvuoroja on vaikea saada. Työsuhde-edut ovat käytännössä mitättömät. Työ voi olla turhauttavaa toimipaikoissa, jossa yleinen ilmapiiri on muutenkin huono ja joissain toimipaikoissa työvaatteiden laatu on kyseenalainen.

      Yhteenvetona extraajat toimivat omassa tapauksessani hyvänä ponnahduslautana työelämään. Tärkeää työvuorojen saatavuuden kannalta on erottautua joukosta ja päätyä (onnenkin avulla) sellaisiin kauppoihin missä pystyt näyttämään osaamista

    • Anonyymi

      Muuten on kaikki sujunut ihan hyvin, mutta tilinauhat kannattaa tarkastaa huolella "virheitä" sattuu sen verran usein, että tuskin voi enää laskea vahingon piikkiin. Kun asiasta huomautat ei virhettä myönnetä heti.

      • Anonyymi

        Saman huomannut


    • Anonyymi

      Olisiko kenelläkään mitään uusia kokemuksia laittaa? Olen käynyt kassakoulutuksen, eikä sen jälkeen ole tullut enää viestin viestiä (ennen koulutusta tuli monta päivässä). Applikaatio on myös ollut nurin jo päiväkausia. Korjataan kuulemma. Mitä applikaatiota oikeasti "korjataan" viikko...?

    • Anonyymi

      Likaisia vaatteita, saikkua ei makseta eikä työvuoroja vahvisteta.

    • Anonyymi

      Itse tällä hetkellä Eezy:llä kirjoilla, aluksi hommia oli vaikka kuinka oman paikkakunnan kauppoihin. Yhtäkkiä vuorot lähen täysin loppu täältä ja vuoroja satelee sieltä suun täältä ihan pitkin suomea vaikka minulla rasti ruudussa että haluan vain tälle paikkakunnalle... Tosiaan saikkua ei maksella ellei työvuoro ole jo vahvistettu, kaupat saa perua vuoroja ihan miten huvittaa pelillä pahoitteluilla mutta itse ei tällaista voi tehdä ilman korvauksia. Työvuorossa saattaa lukea tehtävänä vaikka kaupan teollisten hyllytys mutta silti joudut tekemään mitä vaan kaupassa käsketään... Muuten ihan ok hommaa voi mennä töihin kun itse ehtii, nykyään tilanne kyllä että vuoroja ei ole enää näkynyt kuin jostain hevon kuusesta...

    • Anonyymi

      Peruspaska vuokrafirma.

    • Anonyymi

      Eezy on täysin roisto firma. En todella suosittele sitä.

    • Anonyymi

      Mites tälläisenä vakipäivätyöntekijänä? Kysyin Eezylle keikkaa ja nyt on soppari. Nyt pitäisi irrota peräti kahtena päivänä normaali päivätyön aikana koulutukseen. No en todellakaan irtoa. Voinko unohtaa koko touhun vaikka soppari on.

    • Anonyymi

      Itsellä tilanne on se että pääsin suht nopeasti haastatteluun ja sain paikan. Nyt olen käynyt kassakoulutuksen ja muut verkkokoulutukset, mutta vuoroja ei ole ollut tarjoolla ainuttakaan alueelle jossa asun. Tuttuni joka on myös kyseisessä firmassa kekkatyöntekijänä on hänelle tarjottu paljon vuoroja alueeltamme, joten aika kyseen alaiselta kuulostaa vuorojen jakaminen.

    • Anonyymi

      Kesällä hain ja sain paikan. Näytti jo että vakituisen osa-aikatyön rinnalle löytyi toinen homma mutta vuoden loppua kohden vuorot vähenivät ja nyt näyttää vahvasti siltä ettei niitä enää tule ennen kuin sopimus irtisanoutuu. Työni olen tehnyt hyvin, tiedä sitten vaikuttiko tuo toinen työ niin että uudet ekstraajat menivät ohi

    • Anonyymi

      Huonosti on vuoroja tarjolla. Joku ehtii aina nappaamaan vuoron eka. Tosi lannistavaa.

      Tarjotaan paikoistakin mihin ei edes joukkoliikenne vie siihen aikaan

      • Anonyymi

        Juuri näin. Työvuorot menevät muutamissa sekunneissa jollekin toiselle ja suurin osa niistä on seuraavalle päivälle, eli aina pitäisi olla valmiustilassa lähtemään. Myös pitkät perehdyttämisjaksot, joista luvattuja korvauksia ei koskaan kuulunut lopputilissä.

        Kannattaa hakea muita hommia.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe