Entä Nordic Henkilöstöpalvelut?

eräs0

Millainen firma?

65

11788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seuraaja

      Paskalaitos... Kaikki vuokrafirmat pitäisi lopettaa ja hyvin nopeesti...
      Lailla...,
      Ne vääristää ja nöyryyttää ammattitaitoa....

      • Anonyymi

        Juuri näin. Paskavatkaamoja mitä pyöritetään vain siksi, että halutaan maksaa alle minimin palkkaa ja haistattaa paskat ammattitaidolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Paskavatkaamoja mitä pyöritetään vain siksi, että halutaan maksaa alle minimin palkkaa ja haistattaa paskat ammattitaidolle.

        Olen samaa mieltä välttäkää


    • Seuraaja

      Älkää kukaan menkö vuokrafirmaa töihin.....

    • skätja

      Huijaa asiakkaitaan ja työntekijöitään. PASKA FIRMA!

      • utelias00

        miten niin huijaa? kerro esimerkki!!


      • yrittäjä000

        jäänyt vähän epämääräinen kuva yrityksen johdosta. lupaillaan vaikka mitä vaikka näyttö puuttuu. ainakin tampereella vaihtuu porukka ja ketään ei saa kiinni


    • Työmie5

      Ei kauhean ammattitaitoista kuvaa itsestään antanut ja muutenkin sähläävät.

    • Huonoin212

      Aivan paskaa. Tampereella ainakin ylimielistä porukkaa. Lupaavat vaikka mitä, mutta mitään ei tule...En suosittele!

      • eiei

        totta!


      • Jaakko444875

        Minulle soitettiin ja luvattiin työstä jatkoa, ei kuulunut mitään. Nyt olen työtodistustakin odotellut reilu kuukauden.


    • nakima88

      Työvaatteet ihan paskoja, halvimpia mahdollisia . Palkoissakin pieniä virheitä.
      Workpower parempi firma

    • ttu11

      surkee pulju

    • PaulaKr

      Minulla on vaan hyviä kokemuksia yrityksestä!

    • eienääikinä

      Omat kokemukseni nordicilla tähän asti ei ole kovin ruusuiset. Varsinkin tampereella.

      Haastattelija oli nimenomaan 20v tytöntyllerö joka ei tiennyt mistään mitään.

      Säätivät sielä viikon verran ja antoivat täysin eri ohjeet kun kyseinen firma kelle töihin menin nordicin kautta.

      Nyt on talvi enkä ole edes talvivaatteita heiltä saanut kun "ei nyt varastosta löydy" eli kesähepenillä sitten tuola talvipakkasessa työmaalla pitää kulkea.. Aivan naurettavaa touhua. Työvaatteet muutenkin mitä sieltä sain on käytettyjä risasia ja vissiinkin jostain 80-luvulta...

      Paremman puutteessa tämäkin prkl mentävä ja siedettävä

    • työtön50v

      Millä perustein virkailija valitsee sopivat haastatteluun? Mitkä on virkailijan tiedot kyseisestä työtehtävän vaatimuksista tai käytettävistä koneista/laitteista?
      Tuntuu siltä, että yksi vahva valinta kriteeri on ikä (ikä rasismi) joka on rangaistavaa toimintaa. Näyttöä on kuitenkin vaikea saada.
      Esim.
      työkokemus- ei lainkaan-1vuotta.
      Työn kuvaus vastasin täysin niitä töitä joita olin aikaisemmin tehnyt. Työhakemuksessa/CV:ssä olin kertonut asiasta.
      En saanut edes kutsua haastatteluun :) en sitten tiedä eikö aikaisempi työkokemus ole riittävä peruste?
      Vai ratkaisiko 50 vuoden ikä.

    • Tykkäänkovasti

      Itsellä Jyväskylästä monen vuoden ajalta paljon hyvää sanottavaa. Vaatteet on kyllä ihan kamalia, mutta pidempään olleena on sitten saanut ihan kunnon turvakengät würthin p*askojen tilalle sekä kunnon riipputaskuhousut niiden taskuttomien pierunkuorien tilalle. Työntekijät on Nordicilla ihan mahtavia ja monesti jäänyt suusta kiinni pidemmäksikin aikaa tuntilappuja palauttaessa. Palkan kanssa ei ikinä ole ollut ongelmia toisin kuin asiakasyrityksen omien työntekijöiden palkoissa on jatkuvasti hämminkiä.

      • eebbfd

        Vittu mitä paskaa! Nyt kyllä valehdellaan rajusti kun kirjoitetaan että vuokrapuljussa on palkanmaksu aina kohdillaan mutta normaaleilla yrityksillä ei. Vuokratyö on työelämän syöpä josta pitäisi päästä eroon ennen kuin leviää enemmän ja enemmän


    • UteliasUnknown

      Mitä kaikki valittavat työvaatteista? Onko tämä nordic joku rakennusalan henkilöstöpalvelu? Itsellä ei ole kauheasti kokemusta henkilöstöpalveluista ja mitä se oikein pitää sisällään. Onko kellään kokemusta, millaista tämmöisessä yrityksessä on olla töissä ihan esim. haastattelijana? Itsekin olen Jyväskylän suunnalla ja oli kiva kuulla että ainakin täälläpäin jollakin on yrityksestä hyvää kokemusta.

    • sisko66

      Tampereella sanottiin suoraan että nainen ei sovellu ko. tehtävään. Tosin soitti takaisin viikon päästä että itseasiassa nainen voisikin sopia, jos ei ole kovin hintelä, ja kun tuo sinun cv on kuitenkin hyvä. Sama se oli silloin viikkoa ennenkin. No kävin haastattelussa, jossa jo etukäteen sanottiin että sitten voi tulla lomautuksia niin että 1 viikko lomautettuna ja 3 töitä. "Mutta sentään viikko putkeen vapaata, niin voi käydä vaikka matkalla!" En kuullut mitään sittemmin, ottivat varmaan jonkun miehen, luojan kiitos.

      Ei. Enää. Ikinä.

    • TyömarkkinoihinPettynyt

      Nordic Henkilöstönriistopalvelu näyttää olevan oikea kirous ja piikki perseessä pirkanmaalaisielle työnhakijalle. Haet mitä vain tuotannon työpaikkaa, niin aina siinä on yksi turha välistävetäjä.

      ****Tänä päivänä arvostan todella korkealle sellaisia työnantajia, jotka rehellisesti asettavat työpaikan tarjolle omilla yhtestiedoillaan. He kohtaavat itse työnhakijansa, siten koko touhulla on kasvot ja mieli. Prosessi on inhimillinen, sen sijaan että se olisi byrokraattinen, tuotteistettu, kasvoton ja välineellinen.****

    • Turhake656

      Ei voi kyllä suositella. Lupailevat että hommia löytyy ja sitten ei kuulu mitään aikoihin ja kun itse soittelet monta kertaa ja kyselet tarvittaisiinko jossain työntekijää niin ei.

    • Semmosta2

      Täällä selvästi katkeruus haisee, kun ei ole töitä tippunut. Ettei teissä itsessänne ole hakijoina jotain vikaa, kun ei töitä tule? Jännä, että syytätte siitäkin kaikkia muita paitsi itseänne.

    • Luokatonta

      Minulla kokemusta ko. puljusta on! Ja näiden luupäiden touhu on luokatonta paskaa! Älä ikinä ala näiden kanssa yhteistyöhön! Ei tule kuin harmia. Palkat myöhässä ja väärin, työkamat vanhat ja surkeat, ylimielistä porukkaa toimistolla. Asiakkaat naureskelevat tälle jengille, ihan oikeasti 😳

      • Duunari-76

        Ai, minun mielestäni ollut tosi kivaa porukkaa toimistolla. Oon pitkään tehnyt keikkatyötä opiskelun ohella ja aina on palkat tullut ajallaan ja oikein, paitsi kerran kun itse olin unohtanut lähettää uuden verokorttini.
        Miksi heille naureskellaan? Kiinnostaa


      • nnbbv

        Duunari-76 ei olekaan duunari vaan firman rekrytoija. Täällä valehtelee että onpas reilu firma.


    • Luttinen

      Suolesta. Maksaa tosi huonoa palkkaa, huonot työvaatteet, tarjoavat käytettyjä turvakenkiä ja työturvallisuuskortti piti maksaa itse.

    • Hjkkll

      Ainakin jyväskylässä toimiva nais haastattelija todella ylimielinen. Ei voisi henkilö huonommin enää asiakaspalvelu ammattiin sopia.

    • Sitku

      Aivan loistavaa palvelua ja toiminta hyvä ja ripeää..Tampereelta kokemus..Hakemus sisään..heti kutsu toimistolle haastatteluun..suositus työpaikasta..kutsu työhaastatteluun ja työpaikka saatu.

    • duunari92

      Hämärähommaa.

    • koeaikapurku

      Ei ihme, että porukka vaihtuu. Kauhea ilmapiiri. Ihmisille ei anneta mitään arvoa ja työntekijöistä puhutaan koko ajan paskaa.

    • Huhhuhh

      Tietäisittepä vaan mitä suljettujen ovien takana puuhataan..

      • Kiinnostunut--

        Nimimerkille Huhhuhh: voisitko avata tätä hieman enemmän. Mitä siellä oikein tapahtuu suljettujen ovien takana???


    • työpahoinvointia

      Ne hakee omalle toimistolleenkin "toimintansa kasvaessa" uutta porukkaa. Irtisanoutuneiden tilalle uusia ihmisiä haetaan. Ei tuolla kukaan järkevä ammattilainen jaksa olla.

    • mielipide------

      Jutku puljut pitää lakkauttaa vaikka väkisin.

    • täysihuijaripaskaa

      Piti tulla palkka, mutta eipä tullutkaan! Sit selitellään tilitoimisto virheellä tms!! perkele. Haluan palkan silloin kun sovittu. Palautan maanataina nämä paskat työkamat ja lähen kytkeen. Ja palkan korkoineen!
      Älä mene enää tänne ikinä!

    • ihmetouhua

      miksi nordic job centre kirjautuminen palveluun ei toimi tunnukset ei tule perille sähköpostiin ja olen tarkistanut roskapostitkin ja ei myöskään puhelimeen vaikka antaa puhelinnumeron ja väittävät lähettäneen tunnukset. Jos rupean tekemään uutta hakemusta niin väittää että ne on jo olemassa. On se ennen toiminu.

    • Anonyymi

      Johtajalla on ainakin kova tarve peitellä tekemisiään.

      • Anonyymi

        Juu ja mustamaalaa nykyisiä ja entisiä työntekijöitä.


    • Anonyymi

      Vuokrafirmat ovat työelämän syöpä jotka tappavat työhalut ja saa palkan entistäkin huonommaksi. Asemasi on orjan tasolla ja oikeutesi ovat pois pyyhkäistyinä jos vuokrafirmojen riistoon lähdet orjaksi.

      Kiertäkää kaikki vuokrafirmat kaukaa. Vapaaksi olet syntynyt ja orjana et halua elää.
      Vuokrafirmat riistävät duunaria alusta loppuun saakka, sellaisia välistävetäjiä ei tarvita lainkaan.

      Elätät senkin vuokrafirman paskanjauhajat ja se on erittäin tuottoisa toimiala jolla tehdään isoja voittoja eli jopa 10-20% voittoa liikevaihdosta.

      Katsokaa taloustiedot kyseisten firmojen osalta ja millaista liikevaihtoa ne pyörittävät, riistäjä rikastuu teidän orjien selkänahoista ja te ette saa normi liksaa koskaan ettekä normi työsuhteen etuja.

    • Anonyymi

      Nordic yksi huonoimmista firmoista. Yhden kesän olleena kokemuksena ei yhtään välitä työntekijöidensä työoloista. Ei ole onneksi enää ollut tarvetta mennä kyseiseen puljuun. Voima yrityspalvelusta on esim jäänyt erittäin positiiviset kokemukset.

    • Anonyymi

      Toimihenkilöitä savustetaan pihalle ja kohdellaan huonosti.

      • Anonyymi

        Onko kokemusta Nordic henkilöstöpalveluista työnantajana siten, että olet itse toimihenkilönä siellä? Firman sivuilla ei näy kenenkään yhteystietoja. Kävin haastattelussa ja jäi itselle hämärä kuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kokemusta Nordic henkilöstöpalveluista työnantajana siten, että olet itse toimihenkilönä siellä? Firman sivuilla ei näy kenenkään yhteystietoja. Kävin haastattelussa ja jäi itselle hämärä kuva.

        Joo, olin ennen.. Missä kävit haastattelussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, olin ennen.. Missä kävit haastattelussa?

        On kokemusta. En suosittele missään nimessä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kokemusta. En suosittele missään nimessä!!

        Itsellä myös kokemusta toimihenkilönä työskentelemisestä kyseisessä firmasta. En ole ikinä törmännyt firmaan missä olisi asiat enemmän sekaisin ja johdon touhu sairaampaa. En pysty suosittelemaan missään nimessä, kierrä kaukaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä myös kokemusta toimihenkilönä työskentelemisestä kyseisessä firmasta. En ole ikinä törmännyt firmaan missä olisi asiat enemmän sekaisin ja johdon touhu sairaampaa. En pysty suosittelemaan missään nimessä, kierrä kaukaa...

        Älä mene sinne. Saat tuntea nahoissasi, mitä työpahoinvointi pahimmillaan on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kokemusta Nordic henkilöstöpalveluista työnantajana siten, että olet itse toimihenkilönä siellä? Firman sivuilla ei näy kenenkään yhteystietoja. Kävin haastattelussa ja jäi itselle hämärä kuva.

        Kävin myös haastattelussa ja sain sopimusluonnoksenkin, aivan jäätävää kuraa ja johdon toiminta epäilyttää. Nettisivuilla ei myöskään kenenkään yhteystietoja. Jäin kyllä niin hämärä kuva myös tämän yhden johtajan toiminnasta, tuntui että kiristi tekemään sopimusta. Sopimuksessa myös kohtuuttomia ehtoja. En suosittele, enkä kadu yhtään, että jätin leikin kesken.


    • Anonyymi

      huono huono erittäin huono
      jokainen voi tehdä osuuskunnan kautta ilman näitä verenimijöitä

      • Anonyymi

        Nämä on näitä ketkä lupaa töitä ja pidempää kestävää keikkaa. Sitten parin päivän päästä kun työsuhde on edes kunnolla alkanut päätetään työsuhde javedotaa koeaika purkuun. En suosittele, jonkun tarttis puuttuu tuollaiseen hyväksikäyttöön.


    • Anonyymi

      Aivan kamala pulju näin toimihenkilön näkökulmasta. Toimistolla todella painostava ilmapiiri ja sovittu työnkuva ei ollut yhtään mitä piti. Rekrytointikonsultti olikin b2c puhelinmyyjä. Lisäksi työnhakijoihin suhtauduttiin todella ylimielisesti. En suosittele kenellekään!

    • Anonyymi

      JKL hakee terminaalityöntekijää,, saakohan vieläkään kunnon kamppeita ja miten työtilanne, mikähän tää kylmäterminaali voisi olla?

    • Anonyymi

      Nyt on ilmeisesti johdosta eräät lähteny, heidän linkedinien mukaan ja nettisivuiltakin hävinneet :D

      • Anonyymi

        Tämä eräs lähtenyt on juuri se, jonka rekryprosessissa olin mukana painostettavana. Kyseinen johtaja soitteli vielä perään, että miksi en valinnut heitä vaan toisen työnantajan. Työsopimusluonnos oli hyvin hyvin epämääräinen, useita sivuja pitkä. Tuli tunne, että allekirjoittamalla sopimuksen heillä on oikeus koko elämääni ja joudun olemaan töissä 24/7.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä eräs lähtenyt on juuri se, jonka rekryprosessissa olin mukana painostettavana. Kyseinen johtaja soitteli vielä perään, että miksi en valinnut heitä vaan toisen työnantajan. Työsopimusluonnos oli hyvin hyvin epämääräinen, useita sivuja pitkä. Tuli tunne, että allekirjoittamalla sopimuksen heillä on oikeus koko elämääni ja joudun olemaan töissä 24/7.

        Jep, vajaa 10 sivua oli soppari! Väistit luodin valitsemalla toisen duunin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, vajaa 10 sivua oli soppari! Väistit luodin valitsemalla toisen duunin :)

        Kyllä, juuri näin! :D
        Aivan todella kummallinen koko prosessi ja kokonaisuus. Sopimuksessa oli kilpailukieltojen sun muiden lisäksi velvollisuus ilmoittaa mm. Sähköpostin salasana tälle ko. Johtajalle.


    • Anonyymi

      Nimeltä mainitsematon rekrytoija Jyväskylässä (nainen) kyseisessä firmassa, todella ylimielinen ja ärsyttävä. Luulee itsestään pikkasen liikaa, kun meuhkaa ja on röyhkeä.

      • Anonyymi

        Samoja kokemuksia! Todella ärsyttävä ihminen. En suosittele koko firmaa.


    • Anonyymi

      Palkka tosi huono Työvälineet surkeet viestit kulkee tosi huonosti.

    • Anonyymi

      Jatkuvasti hakevat hr-assistenttiharjoittelijoita ilmaiseen työhön tampereelle. Älkää vaan menkö, koko pulju on aivan sairas! Jos toimihenkilötkin hankitaan ilmaiseksi voitte kuvitella miten vuokratyöntekijöitä kohdellaan ja mikä on palvelun taso.

    • Anonyymi

      Työpahoinvointi läsnä, ihan järkyttävää johtamista. mikromanageerausta ja kyykytystä.

    • Anonyymi

      Järkyttävää sontaa Tampereen toimipisteessä. Pyörittääkö sitä 20 vuotiaat henkilöt. Miten sellaisella on kompetenssiä palkata ketään teollisuuteen, kun ei tiedä töistä tuon taivaallista. Suosittelen kiertämään kaukaa. Aulassa odotellessa haastatteluun pääsyä. Aika ammatitaidoton kuva jäi koko touhusta sama jatkui haastattelussa.

    • Anonyymi

      Kiusatuksi päädyin tehtaalle heidän takia. VÄLTTÄKÄÄ

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      85
      3617
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      572
      3397
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3229
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2132
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2031
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1908
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      149
      1574
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1331
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1322
    Aihe