millaiset hiukset sinulla on?

mietinvaan

Pituus? Paksuus? Väri? Suorat, taipuisat, kiharat? Käsitellyt (permis, värjäys) vai luonnolliset? Milloin kävit viimeksi parturissa tai kampaajalla? Kuinka usein käyt?

Linkitä netistä kuva jossa on samanlaiset hiukset kuin sinulla (vain hiuksilla on merkitystä, muuten voi olla ihan erinäköinen).

23

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piiloalfa
    • DarkFеar

No mun täytyy nyt kyllä myöntää että mulla on pitkät mutta päältä kaljuuntuneet hiukset koska mä en ahdasmielisyyttäni voinut sitä finaa syödä eikä ne mun kotiseudun ahdasmieliset persujuntit kuitenkaan olisi sitä hiustensiirtoa hyväksynyt, ja onhan se kaikista tärkeintä elää niin että sitä valinnoillaan miellyttää kaikkia muita.

Tässä vielä mun kuvani:

http://is13.snstatic.fi/img/978/1288766669372.jpg

• piiloalfa

Tuollainen on juuri passeli naisella. Liian tosissaan säädetty tukka ei kuulu meitsin ykkösfetisseihin.

• Genio.Mente

:)...

Tähän kuuluisi Genionkin osallistua...

Tällanen. Tosin vähän pidempi takaa...

http://punanaamio.fi/tuote/3036/munkkikalju

Seuraavaksi voisi tehdä aloituksen siitä, että minkälainen leuka palstalaisilla on...? :D

• 6+18

Mulla on vähän samallaiset kuin darkfearilla, eli muuten pitkät mutta alan kaljuuntua päälaelta. Meinasin vielä sinnitellä ensi kesään asti ja sitten leikkaan kokonaan kaljuksi.

• naisen mielipide

Ehdottomasti suosittelen. Jos sisäkumi paistaa niin sit vaan kaikki veke, noloa jos on pari haiventa roikkumassa siinä

• 14+2
        naisen mielipide kirjoitti:

Ehdottomasti suosittelen. Jos sisäkumi paistaa niin sit vaan kaikki veke, noloa jos on pari haiventa roikkumassa siinä

No on mulla ihan reilusti enemmän kuin pari haiventa, kun on ollut joku 10vuotta jo pitkä letti, mutta kuitenkin hiljalleen vähän alkaa kiusallisesti vähentyä ne hiukset. En halua että ihmiset katsovat, tai kiinnittävät huomiota, joten odotan kesälomaan jolloin kerkeää kasvaa parin millin siili sitten tilalle, ettei ihan nahka vaan jää.

• 19+12
        14+2 kirjoitti:

No on mulla ihan reilusti enemmän kuin pari haiventa, kun on ollut joku 10vuotta jo pitkä letti, mutta kuitenkin hiljalleen vähän alkaa kiusallisesti vähentyä ne hiukset. En halua että ihmiset katsovat, tai kiinnittävät huomiota, joten odotan kesälomaan jolloin kerkeää kasvaa parin millin siili sitten tilalle, ettei ihan nahka vaan jää.

http://www.puolustusvoimat.fi/wcm/ac349f00472fb039914cbbf9f59cc682/1/holmstrom_440.jpg?MOD=AJPERES&CACHEID=ac349f00472fb039914cbbf9f59cc682/1

Vähän tuon tyylisen meinaan leikata, oon jo melkein saman verran kaljuuntunutkin kuin tuo mies, ehkä en ihan nuin paljon.

• palstanainen

Punertavat keskiruskeat, yli rintojen pitkät, lainehtivat, käsittelemättömät, paksut hiukset. Jotain Lindsey Lohanin tukkaan päin.

• satun_nainen_selaili
    • ätmi

keltaine ja mallia jukolan jussi. Sopii punaiseen naamaan ja keltaisiin kulmiin

• mies 32 vuotta

En ole käynyt kampaajalla 10 vuoteen.

• Karkeat, maantienväriset ja aika paksut ainakin ikään suhteutettuna. Pitkinä vähän kiharat, mutta toivottavasti en enää päästä niitä siihen tilaan. Pyrin käymään parturissa ehkä kerran 4 kuukaudessa.

• En jaksa linkkailöa mittään, mutta tuolta nikin rakaa pittäs löytyä kaks kuvaa, jotka antaa osviittaa. Toi toinen kuva minä ei ole pohviilikuvana on se millanen miulla yleensä on ja on ollu käytännössä yläasteelta lähtien. Kesäsin laivalla ollessa yleensä ajelen sitte koneella siihen 3mm siili malliin.

• Tehkää kuvahaku "horrible hairstyles women greasy gray hair" niin se on siinä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      107
      5718
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3743
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3255
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      457
      2629
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      266
      1662
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1386
    7. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1333
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1326
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1258
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      152
      1220
    Aihe