Mieheni jäi työttömäksi joulukuun 2014 puolessa välissä. Hän kuuluu YTK:hon. Milloinkahan voisi odottaa rahaa liitolta... Mitään ei ole vielä kuulunut ja alkaa olla jo tiukat ajat.
Milloin liiton korvaukset?
10
88
Vastaukset
- hohoijakkaaaa
Voitko keksiä tyhmemmin muotoillun kysymyksen??
- köyhä-perhe
Mikäs tuossa kysymyksessä oli vikana? No kysymysmerkin puuttuminen ehkä. Anyway, Voisitko keksiä tyhmemmin muotoillun vastauksen?
- loisille2
Turha kysellä kun kuuluu YKT:n loisporukkaan, ratsastaa muiden taistelemilla eduilla ja ajaa Kokoomuksen asiaa heikentää työehtoja, odottaa saa päivärahaa pitempään.
- Liittoutumaton
Oliskohan trolli. Eipä tuolta liitoiltakaan mitään kovin kummaa tulee työttömille.... ehkä päivärahaa.
- ytkonok
Siinäpä se kun liitoilta ei mitään heru..sen kummempaa. "Muiden taistelemat edut" on historian havinaa. Elämme nykyhetkessä kuitenkin...ay-liike on historiaa.....10 vuotta elinaikaa ay-liikkeellä.
- Työtön_
Klikkaa allaolevaa linkkiä (Hakemusten käsittelyaikataulu)
https://ytk.fi/jasenpalvelut/hakemusten-kasittelyaikataulu
"Varaamme pisimmän käsittelyajan ensimmäiselle päivärahahakemukselle, koska siinä tutkitaan hakijan oikeus päivärahaan sekä päivärahan taso.
Huomaathan, että käsittelyaika ja maksupäivä voidaan luvata vain sellaisille hakemuksille, joissa sekä hakemus että sen liitteet ovat kaikilta osin kunnossa. Jos hakemusta tai liitteitä pitää täydentää, emme pysty lupaamaan, että se tulee käsittelyaikataulun mukaisesti käsiteltyä." - köyhä-perhe
Kiitos vastauksista, mm. nimimerkille "Pummausloputtava". Ihan selvennykseksi: Olemme neljänkympin huitteilla oleva lapseton pariskunta. Minä olen sairaanhoitaja, ollut töissä yhteen menoon 16 vuotta. Mieheni on kirvesmies, takana pitkä 18 vuoden työhistoria. Nyt töitä ei ole, mutta asuntolainaa vielä on... Miehenikään ei makaa kotona, vaan lähti työkokeiluun ihan uudelle alalle, koska rakennusalalla on lama. Kovin loispummeina emme itseämme pidä. Yhtäkkiä, kun toisen tulot jäävät pois ja menot suunniteltu kahden töissäkäyvän mukaan, on vähän suunnittelemista. Olemme elättäneet työttömiä kohta parikymmentä vuotta, joten kyllä nämä liiton rahat, joita nyt odotamme, olisi ihan ansaittuja.
Minäkin olen sitä mieltä, että MENKÄÄ TÖIHIN! :D - eiikinä
Loispummeja olette kuulumalla Loimaan kassaan, mitään Liiton rahoja et odota vaan Loimaan Ykt rahoja, Loimaan kassa perustettiin kokoomuslaisten toimesta, tarkoituksena heikentää liittojen voimaa ja sen kautta heikentää työehtosopimuksia, työttömyysturvaa ym, tähän ollaankin menossa oikeiston kautta ja Ykt jäsenten avittamina.
Ay.Liike on aikanaan ollut sopimassa vuosilomista, työajan lyennyksistä, kaikista, Kolmikanta on työväen ja työttömän turvana.
Ykt ei ole mitään, perustettu heikentämään etuja ja jotkut liittyvät siihen ja vielä kehuvat, häpeä - perkele89
Hra/Rva/Nti eiikinä: kenenkään ei tarvitse liittyä mihinkään työttömyyskassaan/liittoon, you know. Toivottavasti itse olet työssäkäyvä veronmaksaja, sillä muuten sinun ei kannata kuin hävetä sitä, että olet yhteiskunnalle turha.
- skdfjasdjf
Eiköhän YKT osaa kertoa kuinka pitkät käsittelyajat heillä kulloinkin on. Todennäköisesti vuoden vaihde on ajankohta, jolloin on pitkät käsittelyajat. Varsinkin kun on paljon työttömyyttä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422106Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701868- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711140- 91895
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73879Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931763- 54681