Joo tiedän moni ajattelee jo kun lukee otsikon että "mitä se sulle kuuluu " mut mä en enää pysty seuraamaan vierestä tätä touhua.
Tämä naikkonen roikkuu jokaisessa jätkässä kiinni, mikä vähänkin juttelee tälle naiselle.
Mulla alkaa omatunto kolkuttamaan kun tämä muija tekee mitä lystää kun miehensä on armeijassa ja tulee vielä kehuskelemaan.
Olemme yhden ystävän kanssa kysytty tältä naikkoselta, että miksi hän ei eroa miehestä. Vastaus on ollut että "emmä halua"..
Mies tietää yhdestä pettämisestä, mutta loppuja hän ei tiedä. Tämä naikkonen menee yöksi toisten jätkien luo ja sitten kun olen kysynyt et oletko kertonu miehellesi asiasta niin vastauksksi tulee että " ei sille kaikkee tarvii kertoo "
Kertokaa mitä kannattaisi tehdä.
Sanonko naikkoselle suorat sanat vai käräyttää tämä naikkonen ?
Kaveri pettää miestää. miehen ollessa armeijassa
10
157
Vastaukset
- entinenkaveri
Ei taida olla mikään järjen jättiläinen tuo sun kaverisi jos vastaukset on että en mä halua tai ei slle kaikkee tarvii kertoo? Sanot hänelle suorat sanat ja lopetat olemasta hänen kaverinsa. Jos poikaystävä joskus sulta kysyy, miksi ette ole enää kavereita, niin kerrot totuuden.
Aika kamala tilanne. Poika armeijassa, odottaa lomia että tapaa tytön. Kenties tekee suunnitelmia yhteisestä elämästä intin jälkeen. Tyttö ei ainakaan ole vielä kypsä minkäänlaiseen suhteeseen. Hakee paikkaansa mutta todella arveluttavalla tavalla. Mä jättäisin hänet kaveripiiristäni ulos kokonaan. - keskenkasvuinen
Kun ei ole lapsia, kun ollaan yhä nuoria, voi pojan toipuminen huonosta tyttöystävästä onnistua kohtuullisen helposti. Tai ei. Pojan persoonallisuus ratkaisee. Kun yksi pettäminen on jo anteeksiannettu, veikkaan että poika on jo edennyt itse henkisen irtioton kanssa. Ehkä? Jos selviää, että poika itse ei enää kovin sitoutunut tuohon tyttöön ole, hänelle voi kertoa. Mitä aiemmin, sitä vähemmin vaurioin poika voi selvitä. Että hän ei lähde tämän tytön kanssa perustelemaan perheitä ja tekemään lapsia, se olisi jo kovin vahingollinen tie.
Tyttö on täysin keskenkasvuinen eikä huomioi yhtään muiden tunteita. Hän ei näytä piittaavan hyvän kaverin hyvistä neuvoista tuon taivaallista. Jos saa vain etua ja hyötyä itselle, ei halua ottaa muita huomioon. Siten opetus hänelle voi olla hyväksikin. Jo vain se, että kaveri pistää häneen ystävyyden poikki ja sanoo suorat sanat voisi herättää. Mutta itse valitset, ystäväsi ja mitä teet.- kfkak
Kuulostaa vähän siltä ettei sitä poikaakaan enää hirveesti kiinnosta, intissä monilla on muija vaan vakiopanona, helpottaakseen viikonloppu vapaita.. niin että ei tarvitse mennä baariin ettimään yhenillan juttuja
- Wanha_uggomies
Jos elämä on jotain mulle ehtinyt opettaa niin tämän kolmiosaisen läksyn:
1. Pidä lusikkasi pois muiden sopista
2. Muiden sopista kannattaa pitää lusikka poissa
3. Älä pistä lusikkaasi muiden soppiin
Osallistumalla tuohon kuvioon (käräytykset, torumiset jne.) osallistut tuohon kuvioon ja pääset nauttimaan osasi siihen liittyvästä pskasta. Näin se menee joka kerta. Kerro totuus pojalle.Totuus kunniaan.
- Herätyskellot
Oikein! Kerro totuus sille! Ansaitsee tietää kun isänmaataan palvelee!
- Lusikkapoissopasta
Onko tuo nyt oikeutettua puhua toisten asioista julkisesti ja onko oma tekeminen täydellistä. Vai koetatko saada tällä vain huomiota kun et muuten sitä saa?
- valaisia
Turha aihe puida täällä. Kotios selvittää omaa tarvetta huudelle muiden asioita täällä
- saksetjalanka
Olen vähän hämilläni noista vastauksista mitä olet saanut, tulee enemmän mieleen että samainen pettäjä-muija vastaisisi sinulle täällä eri nikeillä.
Ei mikään estä sinua olemasta rehellinen, ei mikään laki tai muiden kuin oma mielipiteesi asiasta. Ei totuuden kertominen muille kuin itse petetylle auta nyt, jos tunnet että hän ansaitsee parempaa. - qeqweqe
Hauskasti aina tulee "älä puutu toisten asioihin" -kommentteja niiltä ihmisiltä, jotka itsekin harrastavat jotain hämärää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752