Kaveri pettää miestää. miehen ollessa armeijassa

Epävarma-

Joo tiedän moni ajattelee jo kun lukee otsikon että "mitä se sulle kuuluu " mut mä en enää pysty seuraamaan vierestä tätä touhua.
Tämä naikkonen roikkuu jokaisessa jätkässä kiinni, mikä vähänkin juttelee tälle naiselle.
Mulla alkaa omatunto kolkuttamaan kun tämä muija tekee mitä lystää kun miehensä on armeijassa ja tulee vielä kehuskelemaan.
Olemme yhden ystävän kanssa kysytty tältä naikkoselta, että miksi hän ei eroa miehestä. Vastaus on ollut että "emmä halua"..
Mies tietää yhdestä pettämisestä, mutta loppuja hän ei tiedä. Tämä naikkonen menee yöksi toisten jätkien luo ja sitten kun olen kysynyt et oletko kertonu miehellesi asiasta niin vastauksksi tulee että " ei sille kaikkee tarvii kertoo "

Kertokaa mitä kannattaisi tehdä.

Sanonko naikkoselle suorat sanat vai käräyttää tämä naikkonen ?

10

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinenkaveri

      Ei taida olla mikään järjen jättiläinen tuo sun kaverisi jos vastaukset on että en mä halua tai ei slle kaikkee tarvii kertoo? Sanot hänelle suorat sanat ja lopetat olemasta hänen kaverinsa. Jos poikaystävä joskus sulta kysyy, miksi ette ole enää kavereita, niin kerrot totuuden.

      Aika kamala tilanne. Poika armeijassa, odottaa lomia että tapaa tytön. Kenties tekee suunnitelmia yhteisestä elämästä intin jälkeen. Tyttö ei ainakaan ole vielä kypsä minkäänlaiseen suhteeseen. Hakee paikkaansa mutta todella arveluttavalla tavalla. Mä jättäisin hänet kaveripiiristäni ulos kokonaan.

    • keskenkasvuinen

      Kun ei ole lapsia, kun ollaan yhä nuoria, voi pojan toipuminen huonosta tyttöystävästä onnistua kohtuullisen helposti. Tai ei. Pojan persoonallisuus ratkaisee. Kun yksi pettäminen on jo anteeksiannettu, veikkaan että poika on jo edennyt itse henkisen irtioton kanssa. Ehkä? Jos selviää, että poika itse ei enää kovin sitoutunut tuohon tyttöön ole, hänelle voi kertoa. Mitä aiemmin, sitä vähemmin vaurioin poika voi selvitä. Että hän ei lähde tämän tytön kanssa perustelemaan perheitä ja tekemään lapsia, se olisi jo kovin vahingollinen tie.
      Tyttö on täysin keskenkasvuinen eikä huomioi yhtään muiden tunteita. Hän ei näytä piittaavan hyvän kaverin hyvistä neuvoista tuon taivaallista. Jos saa vain etua ja hyötyä itselle, ei halua ottaa muita huomioon. Siten opetus hänelle voi olla hyväksikin. Jo vain se, että kaveri pistää häneen ystävyyden poikki ja sanoo suorat sanat voisi herättää. Mutta itse valitset, ystäväsi ja mitä teet.

      • kfkak

        Kuulostaa vähän siltä ettei sitä poikaakaan enää hirveesti kiinnosta, intissä monilla on muija vaan vakiopanona, helpottaakseen viikonloppu vapaita.. niin että ei tarvitse mennä baariin ettimään yhenillan juttuja


    • Wanha_uggomies

      Jos elämä on jotain mulle ehtinyt opettaa niin tämän kolmiosaisen läksyn:

      1. Pidä lusikkasi pois muiden sopista
      2. Muiden sopista kannattaa pitää lusikka poissa
      3. Älä pistä lusikkaasi muiden soppiin

      Osallistumalla tuohon kuvioon (käräytykset, torumiset jne.) osallistut tuohon kuvioon ja pääset nauttimaan osasi siihen liittyvästä pskasta. Näin se menee joka kerta.

    • Kerro totuus pojalle.Totuus kunniaan.

      • Herätyskellot

        Oikein! Kerro totuus sille! Ansaitsee tietää kun isänmaataan palvelee!


    • Lusikkapoissopasta

      Onko tuo nyt oikeutettua puhua toisten asioista julkisesti ja onko oma tekeminen täydellistä. Vai koetatko saada tällä vain huomiota kun et muuten sitä saa?

    • valaisia

      Turha aihe puida täällä. Kotios selvittää omaa tarvetta huudelle muiden asioita täällä

    • saksetjalanka

      Olen vähän hämilläni noista vastauksista mitä olet saanut, tulee enemmän mieleen että samainen pettäjä-muija vastaisisi sinulle täällä eri nikeillä.

      Ei mikään estä sinua olemasta rehellinen, ei mikään laki tai muiden kuin oma mielipiteesi asiasta. Ei totuuden kertominen muille kuin itse petetylle auta nyt, jos tunnet että hän ansaitsee parempaa.

    • qeqweqe

      Hauskasti aina tulee "älä puutu toisten asioihin" -kommentteja niiltä ihmisiltä, jotka itsekin harrastavat jotain hämärää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9164
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2688
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      145
      2467
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1310
    Aihe