Tästä vanhasta ketjusta voi fiilistellä erästä vanhaa ulkoasua :D
http://keskustelu.suomi24.fi/t/11456177
Muistelin, että tuo punavalkoinen oli helposti käytettävä. Ainakin väritys oli miellyttävä.
Mikä suomi24:n versio oli suosikkinne?
10
147
Vastaukset
- erwgfdtb
Edellinen versio oli helposti paras.
Kyllä tuo versio oli paras, joka noissa linkeissä on esillä. Oliko se vanhin versio vai onko ollut joku vielä vanhempi, itse en tiedä kun aloitin netin käytön vasta 2005.
Tämä uusi on nyt sellainen, että omaa viestihistoriaansakaan ei enää näe, vaikka on rekisteröitynyt käyttäjä.- angry_bird_
Muistan tuon punaisen(kun) ja tajusin juuri, kuinka kauan olen täällä roikkunut...
- trollisiili
Oletko muuten se "hardrock muija", joka linkitti tänne heviä ja hardrockia muutama vuosi sitten?
- angry_bird_
trollisiili kirjoitti:
Oletko muuten se "hardrock muija", joka linkitti tänne heviä ja hardrockia muutama vuosi sitten?
Voi olla? Kai mä tänne heviä olen tuuppaillut ennenkin koska vieläkin sitä teen...Tai siis jos tuo "hardrock muija" on nimimerkki niin sitten en kyllä ole. Mä olen ennen käyttänyt jotain "pistenimmareita" kunnes ymmärsin, että olen kurppa ja nyt olen vihainen kurppalintu.
- trollisiili
angry_bird_ kirjoitti:
Voi olla? Kai mä tänne heviä olen tuuppaillut ennenkin koska vieläkin sitä teen...Tai siis jos tuo "hardrock muija" on nimimerkki niin sitten en kyllä ole. Mä olen ennen käyttänyt jotain "pistenimmareita" kunnes ymmärsin, että olen kurppa ja nyt olen vihainen kurppalintu.
Ei kun "hardrock-muija" on oma kategorisointini, joka on syntynyt varmaan jo silloin kun olet käyttänyt niitä pistenimmareita. :D
- angry_bird_
trollisiili kirjoitti:
Ei kun "hardrock-muija" on oma kategorisointini, joka on syntynyt varmaan jo silloin kun olet käyttänyt niitä pistenimmareita. :D
Oho :D
- KÖÖLMI
jos viihtyy nettipalstoilla, ni eitadaolla kykevenäinen kumppaninkans yhteisoloon.
- ätmel
Paras versio oli kaikki ne versiot, joissa pystyi miinustamaan kaikki naisten kirjoittamat viestit.
- ip-pa
Megan Fox ei esiinny tänään Foxilla vaan Jennifer's Bodyssä.
(Käyttäjien arvio: *)
(naurua)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419