Mikä suomi24:n versio oli suosikkinne?

akjshgs

Tästä vanhasta ketjusta voi fiilistellä erästä vanhaa ulkoasua :D

http://keskustelu.suomi24.fi/t/11456177

Muistelin, että tuo punavalkoinen oli helposti käytettävä. Ainakin väritys oli miellyttävä.

10

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erwgfdtb

      Edellinen versio oli helposti paras.

    • Kyllä tuo versio oli paras, joka noissa linkeissä on esillä. Oliko se vanhin versio vai onko ollut joku vielä vanhempi, itse en tiedä kun aloitin netin käytön vasta 2005.

      Tämä uusi on nyt sellainen, että omaa viestihistoriaansakaan ei enää näe, vaikka on rekisteröitynyt käyttäjä.

    • angry_bird_

      Muistan tuon punaisen(kun) ja tajusin juuri, kuinka kauan olen täällä roikkunut...

      • trollisiili

        Oletko muuten se "hardrock muija", joka linkitti tänne heviä ja hardrockia muutama vuosi sitten?


      • angry_bird_
        trollisiili kirjoitti:

        Oletko muuten se "hardrock muija", joka linkitti tänne heviä ja hardrockia muutama vuosi sitten?

        Voi olla? Kai mä tänne heviä olen tuuppaillut ennenkin koska vieläkin sitä teen...Tai siis jos tuo "hardrock muija" on nimimerkki niin sitten en kyllä ole. Mä olen ennen käyttänyt jotain "pistenimmareita" kunnes ymmärsin, että olen kurppa ja nyt olen vihainen kurppalintu.


      • trollisiili
        angry_bird_ kirjoitti:

        Voi olla? Kai mä tänne heviä olen tuuppaillut ennenkin koska vieläkin sitä teen...Tai siis jos tuo "hardrock muija" on nimimerkki niin sitten en kyllä ole. Mä olen ennen käyttänyt jotain "pistenimmareita" kunnes ymmärsin, että olen kurppa ja nyt olen vihainen kurppalintu.

        Ei kun "hardrock-muija" on oma kategorisointini, joka on syntynyt varmaan jo silloin kun olet käyttänyt niitä pistenimmareita. :D


      • angry_bird_
        trollisiili kirjoitti:

        Ei kun "hardrock-muija" on oma kategorisointini, joka on syntynyt varmaan jo silloin kun olet käyttänyt niitä pistenimmareita. :D

        Oho :D


    • KÖÖLMI

      jos viihtyy nettipalstoilla, ni eitadaolla kykevenäinen kumppaninkans yhteisoloon.

    • ätmel

      Paras versio oli kaikki ne versiot, joissa pystyi miinustamaan kaikki naisten kirjoittamat viestit.

    • ip-pa

      Megan Fox ei esiinny tänään Foxilla vaan Jennifer's Bodyssä.

      (Käyttäjien arvio: *)

      (naurua)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe