Tästä vanhasta ketjusta voi fiilistellä erästä vanhaa ulkoasua :D
http://keskustelu.suomi24.fi/t/11456177
Muistelin, että tuo punavalkoinen oli helposti käytettävä. Ainakin väritys oli miellyttävä.
Mikä suomi24:n versio oli suosikkinne?
10
133
Vastaukset
- erwgfdtb
Edellinen versio oli helposti paras.
Kyllä tuo versio oli paras, joka noissa linkeissä on esillä. Oliko se vanhin versio vai onko ollut joku vielä vanhempi, itse en tiedä kun aloitin netin käytön vasta 2005.
Tämä uusi on nyt sellainen, että omaa viestihistoriaansakaan ei enää näe, vaikka on rekisteröitynyt käyttäjä.- angry_bird_
Muistan tuon punaisen(kun) ja tajusin juuri, kuinka kauan olen täällä roikkunut...
- trollisiili
Oletko muuten se "hardrock muija", joka linkitti tänne heviä ja hardrockia muutama vuosi sitten?
- angry_bird_
trollisiili kirjoitti:
Oletko muuten se "hardrock muija", joka linkitti tänne heviä ja hardrockia muutama vuosi sitten?
Voi olla? Kai mä tänne heviä olen tuuppaillut ennenkin koska vieläkin sitä teen...Tai siis jos tuo "hardrock muija" on nimimerkki niin sitten en kyllä ole. Mä olen ennen käyttänyt jotain "pistenimmareita" kunnes ymmärsin, että olen kurppa ja nyt olen vihainen kurppalintu.
- trollisiili
angry_bird_ kirjoitti:
Voi olla? Kai mä tänne heviä olen tuuppaillut ennenkin koska vieläkin sitä teen...Tai siis jos tuo "hardrock muija" on nimimerkki niin sitten en kyllä ole. Mä olen ennen käyttänyt jotain "pistenimmareita" kunnes ymmärsin, että olen kurppa ja nyt olen vihainen kurppalintu.
Ei kun "hardrock-muija" on oma kategorisointini, joka on syntynyt varmaan jo silloin kun olet käyttänyt niitä pistenimmareita. :D
- angry_bird_
trollisiili kirjoitti:
Ei kun "hardrock-muija" on oma kategorisointini, joka on syntynyt varmaan jo silloin kun olet käyttänyt niitä pistenimmareita. :D
Oho :D
- KÖÖLMI
jos viihtyy nettipalstoilla, ni eitadaolla kykevenäinen kumppaninkans yhteisoloon.
- ätmel
Paras versio oli kaikki ne versiot, joissa pystyi miinustamaan kaikki naisten kirjoittamat viestit.
- ip-pa
Megan Fox ei esiinny tänään Foxilla vaan Jennifer's Bodyssä.
(Käyttäjien arvio: *)
(naurua)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1334705Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa703310"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1053185Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma392631Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282312- 1131608
- 491136
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3391127- 49872
Mitä luulet mies
Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin55691