Tästä vanhasta ketjusta voi fiilistellä erästä vanhaa ulkoasua :D
http://keskustelu.suomi24.fi/t/11456177
Muistelin, että tuo punavalkoinen oli helposti käytettävä. Ainakin väritys oli miellyttävä.
Mikä suomi24:n versio oli suosikkinne?
10
135
Vastaukset
- erwgfdtb
Edellinen versio oli helposti paras.
Kyllä tuo versio oli paras, joka noissa linkeissä on esillä. Oliko se vanhin versio vai onko ollut joku vielä vanhempi, itse en tiedä kun aloitin netin käytön vasta 2005.
Tämä uusi on nyt sellainen, että omaa viestihistoriaansakaan ei enää näe, vaikka on rekisteröitynyt käyttäjä.- angry_bird_
Muistan tuon punaisen(kun) ja tajusin juuri, kuinka kauan olen täällä roikkunut...
- trollisiili
Oletko muuten se "hardrock muija", joka linkitti tänne heviä ja hardrockia muutama vuosi sitten?
- angry_bird_
trollisiili kirjoitti:
Oletko muuten se "hardrock muija", joka linkitti tänne heviä ja hardrockia muutama vuosi sitten?
Voi olla? Kai mä tänne heviä olen tuuppaillut ennenkin koska vieläkin sitä teen...Tai siis jos tuo "hardrock muija" on nimimerkki niin sitten en kyllä ole. Mä olen ennen käyttänyt jotain "pistenimmareita" kunnes ymmärsin, että olen kurppa ja nyt olen vihainen kurppalintu.
- trollisiili
angry_bird_ kirjoitti:
Voi olla? Kai mä tänne heviä olen tuuppaillut ennenkin koska vieläkin sitä teen...Tai siis jos tuo "hardrock muija" on nimimerkki niin sitten en kyllä ole. Mä olen ennen käyttänyt jotain "pistenimmareita" kunnes ymmärsin, että olen kurppa ja nyt olen vihainen kurppalintu.
Ei kun "hardrock-muija" on oma kategorisointini, joka on syntynyt varmaan jo silloin kun olet käyttänyt niitä pistenimmareita. :D
- angry_bird_
trollisiili kirjoitti:
Ei kun "hardrock-muija" on oma kategorisointini, joka on syntynyt varmaan jo silloin kun olet käyttänyt niitä pistenimmareita. :D
Oho :D
- KÖÖLMI
jos viihtyy nettipalstoilla, ni eitadaolla kykevenäinen kumppaninkans yhteisoloon.
- ätmel
Paras versio oli kaikki ne versiot, joissa pystyi miinustamaan kaikki naisten kirjoittamat viestit.
- ip-pa
Megan Fox ei esiinny tänään Foxilla vaan Jennifer's Bodyssä.
(Käyttäjien arvio: *)
(naurua)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433