Mihin katosi edellinen keskustelu... Kait näitä kisoja voidaan arvostella kuten kaikkia muitakin kisoja. Tero oli Kunkkujen paras ja kreivitär se iloinen naisihminen joka lauloi 'vanhan veräjän luonna'. Saivatkohan laulajat tuomareilta palautetta?
TÄHTIARTISTIKISAT 2015
3
115
Vastaukset
- 0088
Laulajien mahdollisesti saamasta palautteesta en osaa sanoa mitään, mutta keskustelu on saattanut kadota, jos joku on pitänyt sitä auki ja yrittänyt vastata siihen juuri, kun yhteys katkaistiin foorumin päivityksen vuoksi. Itselleni kävi niin. Kun yritin painaa "lähetä"-nappia, seurauksena oli ikuisesti pyörivä odotusrulla. Kun lopulta luovutin ja yritin mennä muille Suomi 24 -sivuille, sain ilmoituksen, että sivusto oli tilapäisesti suljettu päivityksen takia.
- pros.esille
Ei saa mitään palautetta,ei edes laulajien saamia pisteitä.Olisihan se rehellistä saada nuo pisteet,vai onkohan tuloksissa jotakin salaamista.Puhelin äänestyksen ääni prosentit on kyllä nähtävillä,sais vai viellä tuomareidet pisteet vaikka prosentteina.
- tietämätön
kävinpä laulaan ja kaikkialta muualta sai palautetta muttei kilpailun järjestäjien/tuomariston taholata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647