Vanha ketju http://keskustelu.suomi24.fi/t/4461356 on lukittu S24:n uudistuksen myötä, jatketaan kuitenkin keskustelua aiheesta.
Onko tullut hankittua uusia korollisia kenkiä tai uusia kokemuksia korollisten kenkien käytöstä?
Itse olen viihtynyt pääasiassa kiilakorkotennareissa:
http://aijaa.com/w8CZ4T
http://aijaa.com/6T8HeC
Hyvin ovat toimineet talvikeleilläkin kun pakkasta ei ole ollut liikaa.
Korkokengät miehellä, osa 2.
12
399
Vastaukset 12
- high.heel
Zalandosta tilasin kaksi paria nahkanilkkureita 11cm koroilla. Joulu- tammikuussa olen hipsinyt korkeakorkoisilla nahkasaappailla 12,5cm heel & 1,5cm platform terävin kärjin. Korokepohjaan ruuvasin kenkänastoja, jolloin pito oli mahtava. Sai kävellä huolettomasti lumisella ja jäisellä kadulla. Ja tietty saappaiden varret nahkaleggingsien päällä. Ihmettelivät kun tyyppi käveli kovin huolettomasti korkosaappailla.
. - KorkeaKorko
Pitkävartisissa korkeakorkoisissa saappaissa on seksikästä kävellä. Harmi vaan, ettei niissä kehtaa oikein julkisesti kävellä. Tavalliset housut, kun eivät kuitenkaan peitä itse korkoa.
Parhaalta tuntuu vielä, kun on sukkikset tai stay upit pelkästään jalassa.
Olisi ihana mennä kokeilemaan erilaisia kenkiä kauppaankin, mutta ei sinne kehtaa mennä muiden asiakkaiden eikä myyjien tuijoteltavaksi.- korkkarimies007
Niinpä!
Hiukan on rimakauhua itselläkin lähteä kartsalle korkkareissa. Mutta on se upeeta kuitenkin.
- Kotihiiri2
Kotona käytän päivittäin 7-12cm korkorkokenkiä sandaalimallisia parhaimillaan 7-10 tuntia
Hiukan hiipuu tämä miesten korkkariketju.
Olisin innokas tapailemaan näissä merkeissä harrastavia miehiä, miksei naisiakin, mikäli suvaitsevat heidän reviireilleen tulleita uroksia.
Toivottavasti joku yksityisviesti tulisi asian tiimoilta.
Kuviakin olisi, mutta eipä tänne niitä voi oikein latailla. Vai voiko?Jo on lisbethillä kauniit kengät . Aivan tässä kiihottuu
Mielelläni näkisin lisää lisbethin korkkarikuvia .
KiitoS
Laittaisin mielelläni kuvia lisää, kunhan vain tietäisi, kuinka niitä lisätään.
Ehkäpä yksityisviestit olisivat paikka, johon voisin lisätä.- candyshoes
Nyt olisi saatavilla candyshoes korkokenkiä isoilla numeroilla:
http://www.seksitori.fi/seksikauppa/kengat-ja-saappaat/candy-shoes.html
Seksitorilla on numerot 42-44 saatavilla monesta korkokengästä. Nostetaan hiipuvaa keskustelua.
- high.heels
Syyskuussa aion kopista 13,5cm Zalando korkonilkkurein nahkahousut jalassa. Kapea korko ja kapeneva teräväkärkinen korokepohja ovat tosi kauniit. Jalassa tuntuvat ihmeen mukavilta, korkeasta 13,5cm korosta huolimatta.
- jtx
Mannerheimintien loppupäästä löytyy kokoja 35-45
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 69816
- 113779
- 37706
- 130687
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40609- 69602
- 28508
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58493Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142482Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 69445
- 41432
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0422Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti38421Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys73414- 45413
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30408- 35408
- 46406
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59395