jos on 20v lapsenlapsestaan jatkuvasti huolissaan vaikka tämä jo serustelee niin siitä huolimatta huoli on kova että saako tämä kotonaan tarpeeksi ruokaa? Joka ainut kerta kun vaimoni soittaa heille ja keskustelee niin melkein väistämättä puhe kääntyy ruokaan.Onko poika saanut nyt syödäkseen jotenkin näin.Tätä jatkuu varmaan kauan vielä koska eihän ihminen kun vanhenee niin lopeta tuollaisia puheita.Miksi poika ei voi itse sanoa että on jo aikuinen ja osaa syödä kun on nälkä.
Paapovat appivanhemmat
ohhoijaa
2
142
Vastaukset
- Mattimaijameikäläinen
Pyydän soittamaan lapsenlapselle ruoka asioissa . Tiedän etukäteen vastauksen. Eli ei, jolloin isovanhempi kantaa kassillisen ruokaa, lapsenlapsen toiveiden mukaan. Kiitokset kaikesta lankeaa minulle. Eli kiitos kaikille isovanhemmille ja lapsille tästä kaikesta.
- Sakara
En kyllä ymmärtänyt tästä viestistä hölkäsenpöläystä. Siis kirjoittaja on aikuisen lapsen vanhempi, joka käskee lapsen isovanhempia soittamaan lapselle, joka sitten pyytää isovanhempiaan tuomaan ruokaa? Vai miten se nyt oli...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808351
- 114638
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka523710Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1043086Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv952732Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t62418Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121668- 441485
Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos631300Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4171255