kerro ikä ja sukupuoli eli moneltako arkisin nukkumaan ja moneltako heräät ja jaksatko pe yönä olla ravintolassa yö myöhään ja entäs la yönä vai tarvitko päikkärit ja meneekö uni rytmi sekaisin ja olet arkena väsynyt ja oletko pe ja la yöllä pirteä vai uninen
millainen päivärytmi sinulla on
11
104
Vastaukset
Vai mimmottiis unirytmi on?
Vapailla ollessani ylleensä mänee siihen 22.00-01.30 tietämille ja herään sitte ko herään,eli yleensä jossain 06.00-09.00.
Tosin kesäsin töissä ollessani unirymi on 15.00-21.00 koisanderia osa ajasta ja 03.00-09.00 kokonaan unten mailla.- sillitrooli_
Menen nukkumaan arkisin iltayhdeksän ja yökahden välillä. Aamuisin herään kuuden ja kymmenen välillä, riippuen ihan kunkin päivän aikatauluista. Saatan nukkua myös puolen tunnin päikkäreitä, varsinkin vuoden pimeimipinä kuukausina. Toisaalta, jos on joku pakottava deadline, niin saatan myös valvoa läpi yön tehden hommia. (juopottelun takia en enää valvo läpi yön, joten ehkä tuo hommien tekeminen läpi yön on vähän terveellisempää kuitenkin)
Myönnän, että unirytmini on hiukan kummallinen, ja varsinkin pimeään aikaan olen varmasti keskimääräistä ihmistä vetämättömämpi.
P.S. Joku kakkiainen on rekannut nimimerkkini tähän uuteen suomi24:ään, siksi nyt nimimerkin lopussa tuo alaviiva - 423423432523f
Nukkumaan arkisin noin 22-23 ja herätys 5.50.
Miksiköhän viestejä ei voi kirjoittaa tänne työkoneella.. - n28
Riippuen vuorosta, herään 5.30 tai 10.30 ja menen nukkumaan 23 tai 02. Vkl on iltavuororytmi. Harvemmin käyn baarissa, jos juon niin tuo iltavuororytmi.
- Ujo.atm25
Täällähän on vain normaaleja ihmisiä paitsi minä. Itse olen syrjäytynyt ja menen yleensä nukkumaan joskus klo 01-03 aamuyöllä ja nukun helposti vaikka yli puoleenpäivään. En edes jaksaisi herätä joskus klo 6 aamulla varsinkaan kun ei ole mitään hyvää syytä sellaiseen. No sitten kyllä heräisin innolla jos joku hyvännäköinen nainen herättäis panemaan. Varmaan juuri siitä syystä olenkin syrjäytynyt työelämästä kun olen atm enkä saa edes naista.
- ätmiytynyt
Nukkumaan menen sekä arkena että viikonloppuisin klo 04-05. Herätys on päällä ekan kerran klo 11.55 mutta yleensä kestää vielä ainakin tunnin ennen kuin pääsen ylös. Netissä on aina jotakin katsottavaa niin ei malta mennä nukkumaan ja päivittäinen "treeniohjelma" tuppaa aina venymään.
- ätmel
Se on ihan turha herätä ennen puolta päivää, jos ei edes pillua saa.
- Ujo.atm25
En oikein ymmärrä mitä vikaa tällaisessa elämäntavassa on paitsi että naiset eivät tätä ymmärrä eivätkä anna pillua. Tokkopa ne mulle siltikään antais vaikka jossain paskaduunissa paiskisin töitä niska limassa päivät pitkät. Enhän saisi siitä palkaksi kuin pahan mielen.
- HC-ATM
Ihan sama. Ei kukaan välitä mihin aikaan alle 180cm pitkä mies herää tai menee nukkumaan
- Ujo.atm25
No eipä varmaan niin ja muille on varmaan ihan yhdentekevää sekin että elänkö vai olenko kuollut ehkä paria ihmistä lukuunottamatta ja varmaan aika pian hekin minut unohtaisivat.
- Ujo.atm25
Mutta mitä järkeä sitä atm:n on baareissa olla koko yötä kun siellä yleensä soitetaan täysillä paskaa musiikkia, juoma on kallista ja pillun saannista on turha edes haaveilla. Tulee vain entistä pahempi mieli sellaisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172