onko jengillä tietoa deson oikeasta nimestä? tai tiedoista? ois kiva vähän tsekkailla tarkemmin tota jäbää! :)
Dsmrfn/jonestown
40
13092
Vastaukset
- 1-12
deso on hyvin osannu pitää asiansa pois netistä
- dseee
niii.. mikä on hyvä asia. mut kiinnostais kattoo kaverii tarkemmi :D et jos jollai olis nimi tai jotai tollasta!
- Anonyymi
vitun tukari
- kotkanpoikiii
En muista oikeeta nimee, mutta asuu Kotkassa eikä tosiaan oo mikää selväpäinen:D Kerran näin entisen kuristajan, nykysen desomorfiinin aika kovissa oloissa ku oli just pistäny subutöötit hihaa.
- homovittuperse
Trolli paskaa
- Anonyymi
Lienee desomorfiini maistunut
- jonttuuuuu
joni räsänen on kai nimi mut ei löydy mittää..
- jaiofdjlajal
ei kyl oo :D
- horrorcoremphis
vittu deso mistään kotkasta ole. lahtelainen. takkinen on kotkasta.
jos haluutte jätkää nähä ni lahen torvessa ja tirrassa joskus liikkuu. ihan selväpäinen jäbä.- vittuuksvikiset
eiks se lahesta lähtösin mut nykyää kotkasta en oo varma
- Takkinen187
Deso (joni räsänen) asustelee tällä hetkellä ylöjärvellä ja osaa olla kyllä sekasin mutta mitä ite oon jutellu nii iha fiksu kaveri ja osaa olla "selväki" kaveri ota nyt selvää kuka luokitellaa nykyää "selvä päiseksi"
- homovittuperse
Takkinen187 kirjoitti:
Deso (joni räsänen) asustelee tällä hetkellä ylöjärvellä ja osaa olla kyllä sekasin mutta mitä ite oon jutellu nii iha fiksu kaveri ja osaa olla "selväki" kaveri ota nyt selvää kuka luokitellaa nykyää "selvä päiseksi"
kuka vitun joni räsänen luuee olevasa deso? ja joku ylöjärvi:D mistä näit tietoja oikee hankitte?
- Anonyymi
homovittuperse kirjoitti:
kuka vitun joni räsänen luuee olevasa deso? ja joku ylöjärvi:D mistä näit tietoja oikee hankitte?
Tää on sen kaveri sairas T niin tietää varmaan paremmin kun sinä
- mies22wesrc
ihan tuossa satuin klovnin kanssa juttelemaan ja deso tosin asuu kotkassa. on siis lahdesta kotoisin,ahtialasta.
- Dead666
Missäs Klovnia näit. Deso olis kiva tavata joskus.
- Desoo
Tampereella asuu nykyää
- Tietäjäsaatana
Vittu te äijät ootte pihalla
- Jonirasanenylc
Mitä vittua tääl tapahtuu
- Anonyymi
Jos deson haluu nähä ni kotkan karhuvuoree voi tulla kattoo ku subunuokuis heiluu
- Anonyymi
Eihän deso enää asu Kotkas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän deso enää asu Kotkas
Klo vittu te ootte sekasin. Deso vetän subutöötit🤣🤣🤣
- Anonyymi
Subunuokuissa ,en usko Elikkä ei ole Korvaushoito potilas,itse olen subu nisti nurmeksesta ja kun kuuntelen desoa ja klovnia /jonetownia. Ei vittu varmasti notku, iiiveenä jos vetää niin hetken notkuu.9vuootta3 kuukautta korvaushoidossa olleenna tiedän homman ,miten se menee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Subunuokuissa ,en usko Elikkä ei ole Korvaushoito potilas,itse olen subu nisti nurmeksesta ja kun kuuntelen desoa ja klovnia /jonetownia. Ei vittu varmasti notku, iiiveenä jos vetää niin hetken notkuu.9vuootta3 kuukautta korvaushoidossa olleenna tiedän homman ,miten se menee
aivan
- Anonyymi
Siis onks jonestown ja kuristaja sama tyyppi
- Anonyymi
Jonestown=kuristaja (dsmrfn) ja klvni
- Anonyymi
Jonestownissa on 2 ihmistä mut juu muuten sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonestownissa on 2 ihmistä mut juu muuten sama
Urvelot ei tiedä edes mikä Jonestown on. Ei liity räopiin eikä muutenkaan lökäpöksypojujen leikkeihin mitenkään
- Anonyymi
Ei oo Kuuluu Jonestown iin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Urvelot ei tiedä edes mikä Jonestown on. Ei liity räopiin eikä muutenkaan lökäpöksypojujen leikkeihin mitenkään
Totta turiset toverini
- Anonyymi
Unto Könkköönen on miehen nimi
- Anonyymi
Joo, SEO joko musta barbaari tai prinsi jusuf
- Anonyymi
okno se tosi asiasta mista se rappailee? onko valetta ja oikesti satananpavlontaa??????????????????????????? O_O
- Anonyymi
Kai ihan vaa hölynpölyä
- Anonyymi
Ja mitähän toi sulle kuuluu? Seuraa mieluummin vaikka TikTok-kanavaa @jeesusolivitstsi, Instagramista @kissaelaa ni tiiät mikä miun nimi on 🤔🤣 Vitun stalkkeri oot.
- Anonyymi
Nii juu mie oon sit vaa yks nobody viel mut oikeenkii nimen saa kyl selville jopa Facesta, jossa palaa profiilikuvas Bergenin kirkko. Siis iha vaa Kirkebrann. Ja oon jumalauta ihan Kuramutkasta kotosii. Ja jos ketää kiinnostaa ylipäätää se mitä aion tulevaisuudessa tehhä ni Kissa Elää saattaapi olla tulevaisuues aika helevetin tunnettu artistinimi sillä aion tehhä iha itte sen sarjan horrorcoreräppiä ja Artarctic bhangraa (löydyn myös SoundCloudista mut toistaseks sielläkää oo nii mitää miun tekeleitä mut oottakaa vaa joudutte jossai vaihees maksamaan erityisesti paperisarjakuvista, joita saa tilata iha vapaasti urlista http://virtualdream.fi). Ja ehottomasti kaikkien aikojen paras horrorcoreräppibiisini tulee olemaan nimeltää Astraaliraiskaaja. Ja taustat olis kyl sen verran raskaat et alkas kuulostaa jo enemmä industrialilta. Tuleeko poliisi - ja mihin se tulee!!? sekä Kirsin Lindhin vittu haisee pahalta! voisivat kyl sopia iha vaa punkbiiseiks. Vähä niinku Lakupaavin tyylisiks punkbiiseiks.
Check out Kissa Elää on #SoundCloud
https://soundcloud.app.goo.gl/q5aD4
(Sori ei sielloo viel mitää muuta ku muitten tekeleitä joita tahon promota.) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii juu mie oon sit vaa yks nobody viel mut oikeenkii nimen saa kyl selville jopa Facesta, jossa palaa profiilikuvas Bergenin kirkko. Siis iha vaa Kirkebrann. Ja oon jumalauta ihan Kuramutkasta kotosii. Ja jos ketää kiinnostaa ylipäätää se mitä aion tulevaisuudessa tehhä ni Kissa Elää saattaapi olla tulevaisuues aika helevetin tunnettu artistinimi sillä aion tehhä iha itte sen sarjan horrorcoreräppiä ja Artarctic bhangraa (löydyn myös SoundCloudista mut toistaseks sielläkää oo nii mitää miun tekeleitä mut oottakaa vaa joudutte jossai vaihees maksamaan erityisesti paperisarjakuvista, joita saa tilata iha vapaasti urlista http://virtualdream.fi). Ja ehottomasti kaikkien aikojen paras horrorcoreräppibiisini tulee olemaan nimeltää Astraaliraiskaaja. Ja taustat olis kyl sen verran raskaat et alkas kuulostaa jo enemmä industrialilta. Tuleeko poliisi - ja mihin se tulee!!? sekä Kirsin Lindhin vittu haisee pahalta! voisivat kyl sopia iha vaa punkbiiseiks. Vähä niinku Lakupaavin tyylisiks punkbiiseiks.
Check out Kissa Elää on #SoundCloud
https://soundcloud.app.goo.gl/q5aD4
(Sori ei sielloo viel mitää muuta ku muitten tekeleitä joita tahon promota.)Prkle, Antarctic bhangraa. Mitä se on, onkse jotai syötävää? Kuvitelkaa livekeikka aivan kokonaan kartalta häivytetyn Antarktiksen Punjabin jäätiköllä, jossa todellisella keikkalavalla vain 3D-hologrammihahmoja ja erittäin raskas bhangrabiitti jota ei oo koskaa ennen viel missää kuultu. Ja viuhuva, riehuva ikijäätikön tuuli... Keikkayleisössä sekä Living Dead Soulseja että Brain Dead Soulseja. Arvata saattaa et vihreämustaraitaisia huppareita pitäviä braindeadejä ei siedä nii kukaa. Ne ei oo koskaa olleet tervetulleita keikoille mut silti tulevat.
Sorry for fixing the only (?) typo at our previous post but this polyfragmented dissociative system called Nina's Collective is a hopeless typo fixing junkie. Just one more fix..
Ai nii, saatan löytyä myös MixCloudista et kantsii kuunnella mitä promoan. Kissa Elää sillä se on Schrödingerin Kissa.
- Anonyymi
Onkohan noi sinkkuja
- Anonyymi
🐖💩🌞
- Anonyymi
🐄💩🪰
- Anonyymi
🫏💩
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808