onko jengillä tietoa deson oikeasta nimestä? tai tiedoista? ois kiva vähän tsekkailla tarkemmin tota jäbää! :)
Dsmrfn/jonestown
dsmrfn
4617499
1Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
- Välillä ahdistaa todella paljonVälillä ahdistaa todella paljon . En pysty missään käymään ja ahdistaa nähdä ihmisiä
- Perussuomalaiset kokoomuksen ohiNyt se tapahtui: PS ohitti kokoomuksen https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/106360ab-693f-4474-a7b7-31aa991a5aba
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
Vastaukset 46
Vanhimmat
deso on hyvin osannu pitää asiansa pois netistä
niii.. mikä on hyvä asia. mut kiinnostais kattoo kaverii tarkemmi :D et jos jollai olis nimi tai jotai tollasta!
vitun tukari
En muista oikeeta nimee, mutta asuu Kotkassa eikä tosiaan oo mikää selväpäinen:D Kerran näin entisen kuristajan, nykysen desomorfiinin aika kovissa oloissa ku oli just pistäny subutöötit hihaa.
Trolli paskaa
Lienee desomorfiini maistunut
joni räsänen on kai nimi mut ei löydy mittää..
ei kyl oo :D
vittu deso mistään kotkasta ole. lahtelainen. takkinen on kotkasta.
jos haluutte jätkää nähä ni lahen torvessa ja tirrassa joskus liikkuu. ihan selväpäinen jäbä.
eiks se lahesta lähtösin mut nykyää kotkasta en oo varma
Deso (joni räsänen) asustelee tällä hetkellä ylöjärvellä ja osaa olla kyllä sekasin mutta mitä ite oon jutellu nii iha fiksu kaveri ja osaa olla "selväki" kaveri ota nyt selvää kuka luokitellaa nykyää "selvä päiseksi"
kuka vitun joni räsänen luuee olevasa deso? ja joku ylöjärvi:D mistä näit tietoja oikee hankitte?
Tää on sen kaveri sairas T niin tietää varmaan paremmin kun sinä
ihan tuossa satuin klovnin kanssa juttelemaan ja deso tosin asuu kotkassa. on siis lahdesta kotoisin,ahtialasta.
Missäs Klovnia näit. Deso olis kiva tavata joskus.
Tampereella asuu nykyää
Vittu te äijät ootte pihalla
Mitä vittua tääl tapahtuu
Jos deson haluu nähä ni kotkan karhuvuoree voi tulla kattoo ku subunuokuis heiluu
Eihän deso enää asu Kotkas
Klo vittu te ootte sekasin. Deso vetän subutöötit🤣🤣🤣
Subunuokuissa ,en usko Elikkä ei ole Korvaushoito potilas,itse olen subu nisti nurmeksesta ja kun kuuntelen desoa ja klovnia /jonetownia. Ei vittu varmasti notku, iiiveenä jos vetää niin hetken notkuu.9vuootta3 kuukautta korvaushoidossa olleenna tiedän homman ,miten se menee
aivan
Siis onks jonestown ja kuristaja sama tyyppi
Jonestown=kuristaja (dsmrfn) ja klvni
Jonestownissa on 2 ihmistä mut juu muuten sama
Urvelot ei tiedä edes mikä Jonestown on. Ei liity räopiin eikä muutenkaan lökäpöksypojujen leikkeihin mitenkään
Ei oo Kuuluu Jonestown iin
Totta turiset toverini
Unto Könkköönen on miehen nimi
Joo, SEO joko musta barbaari tai prinsi jusuf
okno se tosi asiasta mista se rappailee? onko valetta ja oikesti satananpavlontaa??????????????????????????? O_O
Kai ihan vaa hölynpölyä
Ja mitähän toi sulle kuuluu? Seuraa mieluummin vaikka TikTok-kanavaa @jeesusolivitstsi, Instagramista @kissaelaa ni tiiät mikä miun nimi on 🤔🤣 Vitun stalkkeri oot.
Nii juu mie oon sit vaa yks nobody viel mut oikeenkii nimen saa kyl selville jopa Facesta, jossa palaa profiilikuvas Bergenin kirkko. Siis iha vaa Kirkebrann. Ja oon jumalauta ihan Kuramutkasta kotosii. Ja jos ketää kiinnostaa ylipäätää se mitä aion tulevaisuudessa tehhä ni Kissa Elää saattaapi olla tulevaisuues aika helevetin tunnettu artistinimi sillä aion tehhä iha itte sen sarjan horrorcoreräppiä ja Artarctic bhangraa (löydyn myös SoundCloudista mut toistaseks sielläkää oo nii mitää miun tekeleitä mut oottakaa vaa joudutte jossai vaihees maksamaan erityisesti paperisarjakuvista, joita saa tilata iha vapaasti urlista http://virtualdream.fi). Ja ehottomasti kaikkien aikojen paras horrorcoreräppibiisini tulee olemaan nimeltää Astraaliraiskaaja. Ja taustat olis kyl sen verran raskaat et alkas kuulostaa jo enemmä industrialilta. Tuleeko poliisi - ja mihin se tulee!!? sekä Kirsin Lindhin vittu haisee pahalta! voisivat kyl sopia iha vaa punkbiiseiks. Vähä niinku Lakupaavin tyylisiks punkbiiseiks.
Check out Kissa Elää on #SoundCloud
https://soundcloud.app.goo.gl/q5aD4
(Sori ei sielloo viel mitää muuta ku muitten tekeleitä joita tahon promota.)
Prkle, Antarctic bhangraa. Mitä se on, onkse jotai syötävää? Kuvitelkaa livekeikka aivan kokonaan kartalta häivytetyn Antarktiksen Punjabin jäätiköllä, jossa todellisella keikkalavalla vain 3D-hologrammihahmoja ja erittäin raskas bhangrabiitti jota ei oo koskaa ennen viel missää kuultu. Ja viuhuva, riehuva ikijäätikön tuuli... Keikkayleisössä sekä Living Dead Soulseja että Brain Dead Soulseja. Arvata saattaa et vihreämustaraitaisia huppareita pitäviä braindeadejä ei siedä nii kukaa. Ne ei oo koskaa olleet tervetulleita keikoille mut silti tulevat.
Sorry for fixing the only (?) typo at our previous post but this polyfragmented dissociative system called Nina's Collective is a hopeless typo fixing junkie. Just one more fix..
Ai nii, saatan löytyä myös MixCloudista et kantsii kuunnella mitä promoan. Kissa Elää sillä se on Schrödingerin Kissa.
Onkohan noi sinkkuja
🐖💩🌞
🐄💩🪰
🫏💩
Densosta saat lisätietoa parhaiten kun lisäät tähän "swagi"-nimeesi yhden vokaalin. Ai oikein Lahdesta Kotkaan? Ei varmaan kertaakaan käyttänyt huumeita.
Skeidaa 💩💩💩
Tuli mielee et muistaako kukaan mikä biisin nimi oli, missä oli useampi räppäri ja muistaakseni kuristaja myös. Otteita kappaleesta: ”meno vaan kovenee ja kierros taas jatkuu” tai jtn sinnepäin + ”syöttää ruumislukui Exceliin” + ”huppu pääs, flanelli märkänä” yms. Biisistä tais olla naisräppärikin feattaamassa? Huomasin että kappale poistettu spotifystä.
Kuulostaa joltain bustaavat budit biisilitä
Kyllä pitää olla päässä vikaa, jos kuuntelee skeidaa sikaa. Jou 🐖💩
Ei nyt sata varmaa infoa mutta Joona Parhankangas tulee ylös ku googlaa kurisajaa eli siis nykyistä desoa