Tarkoitetaanko sillä, että etumuksessa ylipäätään näkyy pieni kohouma, vai pitääkö olla kunnon möykky? Vai pitääkö erottua peniksen muoto ja ääriviivat ja kivekset, ennen kuin sanotaan että pullottaa?
Milloin voi sanoa, että pullottaa?
25
1360
Vastaukset
- velttonakin
Mun mielestä aaina, kun sepaluksessa näkyy kohouma. Siis vaikka kalu velttonakin.
- OnnetonX
Mulla ei velttona näy mitään! Haluaisin kyllä.
- exposed_by_the_wind
onko teillä alkkareissa muna asetettuna osoittamaan ylös- vai alaspäin?
Kerran 90-luvulla kävelin kovassa vastatuulessa satiiniset urheilushortsit jalassa niin tuulen voimasta shortsit liimautuivat ihan kroppaan kiinni ja varustukset erottui siten selvästi. Muistan ikuisesti kun vastaan kävelleet nuoret tytöt meinasivat pudottaa silmänsä tuijottaessaan minua :D- Anonyymi
Kerro lisää!
- Anonyymi
Oliks sulla alkkarit shortsien lisäks jalassa?
- Anonyymi
Kommandona
- Jätkä_
Mulla on ylöspäin. Mihin suuntaan sulla oli silloin kovassa tuulessa?
- exposed_by_the_wind
eteenpäin :D No ei, alaspäin...
- Jätkä_
Mihin suuntaan muut pitää?
- jsdflksdjfldjfd
mulla pyörii helikopterina tuulessa.
- TavallinenKäytäntö
Eiköhän se suurimmalla osalla vaan roiku siinä keskellä?
- Harvemmin
Aika isot ja löysät kalsarit pitää olla jos pystyy roikkumaan keskellä.
- Skottimies
Harvemmin kirjoitti:
tai ei lainkaan kalsareita, vaan pelkkä kiltti tai hame, niin ei varmana pullota, vaan vinkuu
- Outoo
Harvemmin kirjoitti:
Miten niin? Millaiset itselläsi sitten on?
- Harvemmin
Outoo kirjoitti:
Miten niin? Millaiset itselläsi sitten on?
No tietenkin jos on kovin pienet kalut niin ne mahtuu roikkumaan keskellä tavallisissakin kalsareissa.
- Mäenoo
Ahaa sä oot siis isokullinen itse?
- pullotustajapullaa
Mene siirtolaiskeskukseen kysymään niin kuin Suomen naiset! Siellähän niitä nuoria miehiä makaa laiskana pussit pullollaan.
- Outoo
Eikö vois kommentoida asiallisesti? Ihan suomalaisten pusseista täs oli kysymys.
- Ongelmaton
Minulla yleensä pullottaa. Ennen yritin asetella mulkun huomaamattomasti mut en jaksa enää välittää. Näkyköön, jos/kun joku haluu katsoa.
- Mulla
Eikö kaikilla jätkillä pullota kun laittaa tiukat housut?
- Hiojuster
Ai millon voi sanoa? Esim nyt.
- Tosiontosi
Aina jos näkyy kivekset tai mulkku, niin pullottaa. Vai oonko väärässä?
- Aivanniin
Olet oikeassa. Aina kun kyseiset elimien osat pystyy erottelemaan housujen päältä, se voidaan tulkita pullottamiseksi vaikka ulkonema ei olisikaan suuri.
Joskus pullotus on ehkäpä luonnottoman suuri ja liian pyöreänmuotoinen, niin alkaa epäilyttää montako sukkaa sinne on aseteltu täytteeksi. - Sukkii
Onko se vaan urbaani legenda vai onko joku laittanu sinne oikeesti jotai sukkii?
- Anonyymi
Mikäs siellä puntissa pullottaa.
No siellähän seisoo mulukku.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346