Toivottavasti moni muu ei joudu samasten ihmisten huijatuksi..... jarkki1777 nimimerkki. Anto mullekin ymmärtää vaikka mitä. Koko ajan tapaili ja piti luonaan toista naista. Hänkin löytyy suomi24 nimimerkki ellu-85. Ovat pohjois-savon maalaiskunnista iisalmen läheltä kumpikin.
Mies kusettaa naisia pyytäen treffeille ohareita tulee. Olen katkera ja pettynyt myönän sen siksi kirjotan.
Samanlaisia kusettajia mies ja nainen Paula ja Jarmo heidän oikeat nimett
mies huijasi
18
2202
Vastaukset
- mimmi547
Myös mimimerkki jounih on ihan kaikkea muuta, kuin mitä itestään kertoo. Ihastuu ja kehuu, mutta oharit on taattu :(
- M-naine
Myös jarza9, montaa naista samalla viikolla. Vain seksiä hakee, ja pillereillä saa seisokin itselleen.
- Anonyymi
Säälittävä😂
- Kipeetähommaa
Alhaisia ne pariskunnat ja yksilötkin, joilla ei ole muuta tekemistä keskenään kuin kusettaa joitakin hyväuskoisia chateissa ja treffeillä. Ei ole ihna tervettä meininkiä.
Menisivät ennemmin lääkäriin, kuin tulevat nettiin sekoilemaan.- Anonyymi
Niinpä. Pitää olla naistenkin pimeitä.
- Anonyymi
Nina ja Harri on yhdet kusettajat. Tosin en tiedä mitä iloa saavat,kun mulle mies maksoi ruuat,juomat,matkat. Minähän siitä hyödyin,ei mennyt minulta euroakaan😂Nainen pyörittää tahollaan miesrulettia...
- poisvaa
ipar06 kusettaja myös.
- Anonyymi
Ipar06 löysi tänne.. Voi kyynel jos joku loukkaantunut..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ipar06 löysi tänne.. Voi kyynel jos joku loukkaantunut..
Varokaa isam essam adrian adem
- pks30-55vee
Noita on monia kellä on useampi profiili S24 deitissä. Ne oppii aika äkkiä näkemään jos noita pläräilee.
- kare_n
Erkki Porista on kanssa pahemmanluokan kusettaja.
- eikannata
ja tuo jawii myös kusettaa naisia
- Anonyymi
Varokaa muslimeja,etenkin kurdimiehiä.
- Anonyymi
Niin on. Ja turkkilaista ja romaniaista.
- Anonyymi
Multa ei oo rahaa huijattu,mut on muuten. Esim seksiä. Varatuksi paljastunut moni mies. Säälin heidän muijia..
- Anonyymi
Onhan niitä. Kuopiossa Lappis. Naimisissa. Ja sitten esim essam, pyörittää ympäri suomea naisia,löytyy myös isam nimellä. Voisin luetella listan ja huom en ole seksiä näiden kanssa harrastanut,sain selville asioota ennenkuin siihen hommaan ehti. Romanialaiset miehen Kuopiossa huijaa myös,ovat varattuja....ja syyrialaiset ja turkkilaiset. Joten keskityn jatkossa omaan ihanaan elämään yksin😍
- Anonyymi
Onneks osaan elää yksin. Töissä menee hyvin ja vapaa aika menee liikunnan parissa. On mulla ystäviä. En kaipaa mitään ahdistavaa parisuhdetta.
- Anonyymi
TikTokissa yksi mies ,jo lähes 60, huijaa naisia ja silti onkin "ex" vaimon kanssa kimpassa. En tiedä onko tämä vaimo tietoinen...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1054690Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743951418- 1871081
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11912Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10897- 64876