Toivottavasti moni muu ei joudu samasten ihmisten huijatuksi..... jarkki1777 nimimerkki. Anto mullekin ymmärtää vaikka mitä. Koko ajan tapaili ja piti luonaan toista naista. Hänkin löytyy suomi24 nimimerkki ellu-85. Ovat pohjois-savon maalaiskunnista iisalmen läheltä kumpikin.
Mies kusettaa naisia pyytäen treffeille ohareita tulee. Olen katkera ja pettynyt myönän sen siksi kirjotan.
Samanlaisia kusettajia mies ja nainen Paula ja Jarmo heidän oikeat nimett
mies huijasi
23
2410
Vastaukset
- mimmi547
Myös mimimerkki jounih on ihan kaikkea muuta, kuin mitä itestään kertoo. Ihastuu ja kehuu, mutta oharit on taattu :(
- M-naine
Myös jarza9, montaa naista samalla viikolla. Vain seksiä hakee, ja pillereillä saa seisokin itselleen.
- Anonyymi
Säälittävä😂
- Kipeetähommaa
Alhaisia ne pariskunnat ja yksilötkin, joilla ei ole muuta tekemistä keskenään kuin kusettaa joitakin hyväuskoisia chateissa ja treffeillä. Ei ole ihna tervettä meininkiä.
Menisivät ennemmin lääkäriin, kuin tulevat nettiin sekoilemaan.- Anonyymi
Niinpä. Pitää olla naistenkin pimeitä.
- Anonyymi
Nina ja Harri on yhdet kusettajat. Tosin en tiedä mitä iloa saavat,kun mulle mies maksoi ruuat,juomat,matkat. Minähän siitä hyödyin,ei mennyt minulta euroakaan😂Nainen pyörittää tahollaan miesrulettia...
- Anonyymi
Joo näitäkin on esim lappis vaimonsa kanssa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nina ja Harri on yhdet kusettajat. Tosin en tiedä mitä iloa saavat,kun mulle mies maksoi ruuat,juomat,matkat. Minähän siitä hyödyin,ei mennyt minulta euroakaan😂Nainen pyörittää tahollaan miesrulettia...
Tämäpä, onneksi näistä saa hyötyä. Yhdeltä sain ruuat,juomat ja tupakka askit. Jos huoraksi haukutaan niin otan vielä käteiset ja häivyn🤣🤣🤣🤣
- poisvaa
ipar06 kusettaja myös.
- Anonyymi
Ipar06 löysi tänne.. Voi kyynel jos joku loukkaantunut..
- pks30-55vee
Noita on monia kellä on useampi profiili S24 deitissä. Ne oppii aika äkkiä näkemään jos noita pläräilee.
- kare_n
Erkki Porista on kanssa pahemmanluokan kusettaja.
- eikannata
ja tuo jawii myös kusettaa naisia
- Anonyymi
Varokaa muslimeja,etenkin kurdimiehiä.
- Anonyymi
Niin on. Ja turkkilaista ja romaniaista.
- Anonyymi
Multa ei oo rahaa huijattu,mut on muuten. Esim seksiä. Varatuksi paljastunut moni mies. Säälin heidän muijia..
- Anonyymi
Onneks osaan elää yksin. Töissä menee hyvin ja vapaa aika menee liikunnan parissa. On mulla ystäviä. En kaipaa mitään ahdistavaa parisuhdetta.
- Anonyymi
Tämä itsellä myös ja joskus pidän hauskaa miesten kustannuksella,mutta kondomi aina !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä itsellä myös ja joskus pidän hauskaa miesten kustannuksella,mutta kondomi aina !
Oletko Oulusta?
- Anonyymi
TikTokissa yksi mies ,jo lähes 60, huijaa naisia ja silti onkin "ex" vaimon kanssa kimpassa. En tiedä onko tämä vaimo tietoinen...
- Anonyymi
Sitten jos ne miehet jää kiinni niin voi voi kun avioero tuli🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Eiköhän nää oo vaan pillun perässä. Itse en anna ilmaiseksi. Miehen täytyy antaa jotain vastinetta. Rahaa tai tarjota ruuat,alkoholia jne.
- Anonyymi
Olet siis maksullinen nainen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903464
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442857Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742366- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162236Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202067- 621964
- 1141956