*Tärkeysjärjestyksessä*
Nasse_Setä:
Nasse
Nassis
Setäjulma
Tätisetä
Kurpizza:
Pizza
Valkyria
Kumppis
Trotski:
Valentino
Heillenin
Leninioteer
Assassin:
Arska
Aimo-Antti
Roolimestari
Emptyoficiale._:
Empty
Tyhjäpää
Tyhjis
TrustNoOne:
Siiliöpiiliö
Von Sadist
Moottoriturpa:
Motari
Menoläpi
Sienimies
Trotskihaterskaterwaiterseeyalater
P.S.
Ilmotttautukaa vakkareiksi en tiedä ketä vielä roikkuu suolessa.
VAKKARIEN NIKIT
21
<50
Vastaukset
Mistä sinä vedät näitä? Minä yritän roikkua täällä. Olen muuten myös Pilli tai pulla-Pilli ja Kurpizza on Pulla.
Mielenkiintoista. HUOMIOIKOOT KAIKKI PILLIN JA PULLAN.
Söpöö.
Vedän näitä mielikuvitukseni somasta pikku sopukasta.emptyoficiale._ kirjoitti:
Mielenkiintoista. HUOMIOIKOOT KAIKKI PILLIN JA PULLAN.
Söpöö.
Vedän näitä mielikuvitukseni somasta pikku sopukasta.Pilli & Pulla, Valkyria & Valentino...
Suorastaan ihailtavaa
- fnfnfn
Minä.
- fnfnfn
Minä.
Paikalla.
Minä roikun täällä.
- kurpizza_
Tiedän aika hyvin, ketä täällä roikkui ennen uudistusta, mutta nyt en tiedä muita kuin ylläluetellut.
Kiitos kuvattomuuden. Kun täällä on kaikenmaailman Emppua ja Pomppua ja Runkkua ja Ränkkyä, niin enhän minä tiedä kuka on kuka, ellen saa kuvaa avukseni.
Harvalla on niin selkeä ja omaperäinen nimi, että muistan. Sama kuin ottaisi yhden aistin pois. Sokkona täällä sitten kirjoitellaan ties minkälaisten pedofiilien ja pervojen kanssa, kun yhtään tiedä kuka on kuka. Saatana.
Minä myös!
- Empty
Biologianalku:
Bilse
Jokutyyppi:
Jokkis
Tuubi
Fnfn:
Fööni
Äfänäf- Empty
Santiny:
Sani
Tiny - fnfnfn
Minullehan keksittiin jokin ällösöpö lempinimi joskus mutta en muista sitä enää :D
Myöskin Rapen tapa laittaa äffät ja ännät rehellisesti päin persettä: ffn fnfnfn kirjoitti:
Minullehan keksittiin jokin ällösöpö lempinimi joskus mutta en muista sitä enää :D
Myöskin Rapen tapa laittaa äffät ja ännät rehellisesti päin persettä: ffnMuakin ottaa vähän päähän Rapen ja Ebzun tapa kirjoittaa "Santity", mutta en jaksa aiheesta tapella kun ei se siitä mihinkään muuttuisi :D
No tuo lisänimien muodostaminenhan auttaa hirveästi tässä tilanteessa, kun en erota teitä muutenkaan. Valitin jos kuvien aikana, että minun on vaikea erottaa teitä toisistanne.
Kuka muuten on Fifi?
- TrustNoOne
Von Sadist? Tuo on muuten ihan helvetin tyylikäs. O_O
Minäkin olen täällä.
- ooce
Välillä pyörähän tääk ko ehin ja jaksan mut emt viittinks lukia ittiäni vakkariks.
ocetherunq - Empty
Sinisiipinen:
Sini
Sipa
Ocean:
Ooce
OC
OC McRunqq - kurpizza_
Se Fnfn:n lempinimi taisi olle "Fuffe" yms.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068892Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743328- 181801
- 771156
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79995- 55973
- 65930