Olenko TEENNÄISPELLE ?

EnhänOlePelle

Olen sukupuoleltani mies.
Minulla on tatuointeja siellä täällä, ponnari hiuksissani, parrassani pidän myös paria ponnaria, hiukset on ajeltuna tarkasti niin, että keskellä on harja, meikkailen, korvissani on korut, nenässä lävistys ja yritän pukeutua erittäin erikoisesti, käytän myös naisten huivia.
Kävelytyyliäni yritän muuttaa ihan kokoajan ja mietin jokaisella askeleella, että miltä menoni näyttää muiden silmissä.
Muutenkin ihan kokoajan haluan, että muut ihmiset katselisivat minua ja huomaisivat "erikoisuuteni" ja luulisivat minua ihan joksikin muuksi mitä oikeasti olen.
Puhetapaani ja ääntäni muutan myös.
Roolin vetäminen on usein todella työlästä, mutta ehkä siitä joskus hyötyy jotakin, vai ?

65

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WeaverDream

      Kyllä olet! Lähes kaikki tatskapellet ovat juuri kuvaamasi kaltaisia.

    • weaveri

      Mitä JÄRKEE on olla TEENNÄISPELLE ???
      Onkohan yksikään teennäispelle miettinyt asiaa ,,,,,syvällisesti,,,,,,?

      • peksii98

        Taidat olla sama kuin WeawerDream.... Nikki paljasti. Hyvä yri trolli!


    • JärkeäPeliin

      Mihinköhän nuokin miljoonat oikein menivät ????
      On ihan mieletöntä, että sellainen ihminen joka haluaa pelkästään osallistua lottoon sen vuoksi, että voittaisi, niin joutuukin maksamaan keinottelusta ja siitä, että veikkaus jakaa näitä rahoja johonkin.
      Todellakin periaate tulee olla se, että kaikki lottoamisesta veikkaukselle tulleet rahat, tulisi jakaa voittoina, kun ylläpitomenot on ensin vähennetty summasta.

      • JärkeäPeliin

        tuli väärään mestaan sorry


    • roolittt

      Olet itse sitä mitä olet. Jokaisella on rooli mitä vetää. Kyllä, myös sillä, joka väittää olevansa aito. Hän vetää sitä roolia, koska ei kukaan ole hänen kaltaisensa ja tarkoitan tällä kirjaimellisesta samankaltaisuutta.

      Rooli se roolittomuuskin on.
      Ja sitäpaitsi, vain pelle ei muista historiaa. Kuvailit juuri myöskin varsin normaalin miehen Ranskan aurinko kuninkaan hovista.

      • ElänAidosti

        Et sitten ymmärtänyt, että "rooli" on keksittyä ja siis teennäistä.
        Ei normaalia aitoa elämää elävä täysjärkinen vedä MITÄÄN "roolia" vaan nauttii elämästä ja on luonnollinen oma itsensä, vapaa KAIKESTA typerästä roolinvetämisestä.
        Roolipelle = Teennäispelle = Idiootti.


      • hehehehehehe
        ElänAidosti kirjoitti:

        Et sitten ymmärtänyt, että "rooli" on keksittyä ja siis teennäistä.
        Ei normaalia aitoa elämää elävä täysjärkinen vedä MITÄÄN "roolia" vaan nauttii elämästä ja on luonnollinen oma itsensä, vapaa KAIKESTA typerästä roolinvetämisestä.
        Roolipelle = Teennäispelle = Idiootti.

        toisten haukkuja=idiootti


    • jonesin_tomppa

      En ole teennäispelle. Olen ihan aitopelle, pesunkestävä sellainen.

    • OleOmaItsesiVaan

      Miksi olla teennäispelle vähäisimmässäkään määrin ???
      On todella naurettavaa katsella joitain huomionkerjääjiä,.
      Miten jotkut voivat painua niin alas, että kerjäävät kaikenlaisilla tyhmillä tavoilla huomiota ?

      Ihmiselle riittää ihan täysin se, kun on vaan normaali, tavallinen teeskentelemätön ja rehellisesti aito oma itsensä.
      Mihinkään eivät miehet tarvitse tatuointeja, meikkejä, korvakoruja, papiljotteja eikä yhtään mitään muutakaan idioottimaista teeskentelyä.

    • IhanNormaali

      Teennäispellet ovat kaikista tyhmimpiä ihmisiä.
      He ovat täysin idiootteja.
      Heillä on aivoissaan erittäin paha vika.

      • mieti_mitä_puhut

        Sinulla se vika taitaa olla aivoissasi, kun toisia alat noin soimata.


    • NauranPellejä

      Tänäänkin näin erään "miehen", joka meni herttoniemen lidliin, hänellä oli molemminpuolin päätä pitkäksi kasvatetut ja latvoista vaaleiksi värjätyt hiukset.
      Hän yritti kävellä erikoisesti ja vilkuili kokoajan, että huomaako ihmiset hänet nyt varmasti.
      Oli kaikin tavoin teennäispelle.

      Hän meni minun ja kaverini ohitse, me purskahdimme nauramaan.
      Minä sanoin äänekkäästi kaverilleni, että oletko sinä ollut koskaan teennäispelle.
      Kaveri vastasi, ettei ole ikinä ollut niin tyhmä.
      Silloin tämä lidliin menevä teennäispelle mulkaisi meitä todella vihaisesti.

      Toivottavasti hänellä heräsi joitakin ajatuksia, että hän voikin olla pelle ja idiootti.

      • ootko_noin_kova

        Tuommoinen selän takana naureskelu on kaikista lapsellisinta ja teennäisintä.


      • Kaduttaa

        Olen elämäni aikana tehnyt paljon asioita joista muut ovat pahoittaneet mielensä. Mutta eniten minua kaduttaa ilkeilyni ihmisille jotka eivät olleet tehneet minulle mitään pahaa. Pidin vain typerää hauskaa muiden kustannuksella. Nykyään toivoisin etten olisi niin tehnyt. Asioita palautuu tiettyinä hetkinä mieleen, eikä se tunnu enää yhtään hyvältä. Tuntuu pahalta.


      • ostaselkäranka

        "Minä sanoin äänekkäästi kaverilleni, että oletko sinä ollut koskaan teennäispelle" paskat sä mitään ääneen sanot. Ainoo paikka missä uskallat huudella on täällä... Teennäistä on myös se, että luullaan itsestä niin paljon ettei anneta muiden olla mitä he ovat...


    • eiPELLEikinä

      Kaikkien miesten vessojen peileissä pitäisi lukea kysymys "OLETKO TEENNÄISPELLE"

    • EnIkinäOlePelle

      http://www.iltalehti.fi/fiidifi/201502200151309_fd.shtml

      Tuollaisia leikkaajia tulisi olla enemmän, niin saataisiin ehkä miehet tajuamaan että he ovat miehiä, eivätkä pikkutyttöjä.
      Nutturapäät ovat tyhmyyden huipulla.
      Kaikki järki mitä heillä on liittyy juurikin siihen nutturaan.

      Pellet on pellejä.

      • TuttiSuuhunVauvoille

        KAIKILLA NUTTURAPÄÄ-JA PONINHÄNTÄMIEHILLÄ TULISI OLLA MYÖS TUTTI SUUSSAAN KOKOAJAN.
        Kehitysvammaisia on nykyään hirveästi.


      • AlanYmmärtää

        Vaipat niillä varmaankin jo on, koska heillä on väljäksi mennyt peräsuoli.


      • HHMMM
        AlanYmmärtää kirjoitti:

        Vaipat niillä varmaankin jo on, koska heillä on väljäksi mennyt peräsuoli.

        Siis löysä alapää ja löysä yläpää.
        Ja senkö vuoksi he yrittävät nutturoilla ja poninhännillä saada yläpäätä kireämmäksi ?


      • HAHHAHAHHA

        HAHHHAAAHHAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • VauvoillaOnTutti
        TuttiSuuhunVauvoille kirjoitti:

        KAIKILLA NUTTURAPÄÄ-JA PONINHÄNTÄMIEHILLÄ TULISI OLLA MYÖS TUTTI SUUSSAAN KOKOAJAN.
        Kehitysvammaisia on nykyään hirveästi.

        Kyllähän niillä varmaan onkin se taskussa.
        Mitenkäs se muuten onnistuu, kun mies tuntee itsensä olevan pikkutyttö ja on vauvan asteella.


    • TeennäisyysOnJärjetöntä

      Teennäispellet ovat koulutukseltaankin ihan sieltä alapäästä.
      Mitä enemmän ihmisillä on järkeä ja sivistystä, niin sitä vähemmän he alistuvat järjettömään teennäisyyteen ja pintapuolisuuteen.

      • TeennäisyysTurhaa

        Niin, vaikka luulisi, että ihmiskunta VIISASTUISI kokoajan, mutta todella synkältä näyttää.
        Alaspäin ovat menossa ja teennäisyys on hurjasti lisääntynyt.


      • MPB

        Jaa... Minä kyllä kirjoitan ihan kohta ylioppilaaksi ja aijon hakea yliopistoon opiskelemaan englanninkielen maisteriksi. Tuomitseminen ulkonäön perusteella ja luulevansa olevan jollain tavalla parempi tai "sivistyneempi" ilman tatuointeja tai lävistyksiä yms. Vasta todistaakin sen kuinka kapeakatseiset ihmiset ovat.


      • MiksiOllaPelle
        MPB kirjoitti:

        Jaa... Minä kyllä kirjoitan ihan kohta ylioppilaaksi ja aijon hakea yliopistoon opiskelemaan englanninkielen maisteriksi. Tuomitseminen ulkonäön perusteella ja luulevansa olevan jollain tavalla parempi tai "sivistyneempi" ilman tatuointeja tai lävistyksiä yms. Vasta todistaakin sen kuinka kapeakatseiset ihmiset ovat.

        Teennäinen ulkonäkö kertoo jo ihmisestä kaiken.
        Siihen liittyy myös muukin teennäispellemäisyys, kuten puhetyyli, kävelytyyli, pukeutumistyyli.
        Kyllä teennäispellen erottaa tosi nopeasti ja minä en ainakaan halua olla sellaisen idiootin kanssa missään tekemisissä.
        MKSI PITÄÄ KERJÄTÄ HUOMIOTA ???????????????????????


    • KaikenlaistaSitäOnkin
    • EiKuspää

      Kusta kun on päässä, niin tulee teennäispelleksi.

    • TyhmätOvatTeennäisiä

      Mitään PIENINTÄKÄÄN todellista syytä ei ole ihmisellä olla idioottiteennäispelle.
      VAI ONKO ???????

      • AitonaMukavaa

        Teennäispelle viestii muille ihmisille.
        -Olen orjanne.
        -Kerjään huomiotanne
        -Olen teidän armoillanne
        -Olen erittäin yksinkertainen
        -En ajattele asioita syvällisesti koskaan
        -Elämäni on keinotekoista
        -Minuun ei voi kukaan luottaa
        -Peili on tärkein asia minulle
        -Olen teennäispelle
        Nuo asiat teennäispellestä loistaa esiin ja paljon muutakin ja PELKÄSTÄÄN negatiivisia, eikä YHTÄÄN positiivista heissä ole.


    • OnkohänPelle
    • MihinSePERUSTUU
      • SiinäSE

        Perustuu pelkästään pään ruskeaan nesteeseen.


    • TatuoinnitTURHIA

      Kyllä OLET IDIOOTTIMAINEN :

      TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE !

      TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE !

      TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE !

      TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE !

      TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE !

      TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE !

      TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE !

      TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE !

      TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE !

      TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE !

      TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE !

      TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE !

      TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE !

      TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE !

      TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE ! TEENNÄISPELLE !

    • AitousOnParasta

      Mikähän on tosiaan sellaisen teennäispellen älykkyysosamäärä ?
      Täytyy olla todella vähä-älyinen, kun alkaa kerjäämällä kerjätä muiden huomiota.
      Ja kun kuvittelee, että nyt muut pitävät itseä jonakin erikoisena, niin erehtyy pahemman kerran.
      Kaikki normaalit ihmiset inhoavat syvästi teennäipellejä ja pitävät heitä IDIOOTTEINA.
      Ja ovat siinä TÄYSIN OIKEASSA.

      Miettikää nyt esim. miehellä korvakoruja, ponnareita hiuksissa ja parrassa, pipo päässä kesällä sekä tatuointeja iholla yms. yms. yms.,,,,,mitä helevettiä niillä muka MIES tekee ???
      EI YHTÄÄN MITÄÄN !
      Pelkkä itsensä puhtaana ja siistinä pitäminen riittää vallan mainiosti.
      Sitten vielä kävelevät ja puhuvat teennäisesti.

      Teennäispellejä (kusipäitä) on nykyään todella sairaan paljon.

      • AikuinenMIESS

        Kyllähän miehelle kuuluu poninhäntä ihan yhtälailla kuin pikkutytöllekin !
        Ja kaikilla tosimiehillä on nuttura !
        Sekä tutti suussa !


      • HEHEHEEEEEEEEEEE
        AikuinenMIESS kirjoitti:

        Kyllähän miehelle kuuluu poninhäntä ihan yhtälailla kuin pikkutytöllekin !
        Ja kaikilla tosimiehillä on nuttura !
        Sekä tutti suussa !

        HEHHEHHEEHHEHHEHHEHHEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!


      • aidosti_aito
        AikuinenMIESS kirjoitti:

        Kyllähän miehelle kuuluu poninhäntä ihan yhtälailla kuin pikkutytöllekin !
        Ja kaikilla tosimiehillä on nuttura !
        Sekä tutti suussa !

        Aitouteen kuuluu se, ettei leikata hiuksia tai partaa, vaan annetaan sen kasvaa vapaasti ja luonnollisesti.
        Ihminen on syntynyt ilman vaatteita, joten vaatteiden käyttäminen on teennäispellen touhua. Aito ihminen kulkee aina alasti.


      • AjatteleJärjellä
        aidosti_aito kirjoitti:

        Aitouteen kuuluu se, ettei leikata hiuksia tai partaa, vaan annetaan sen kasvaa vapaasti ja luonnollisesti.
        Ihminen on syntynyt ilman vaatteita, joten vaatteiden käyttäminen on teennäispellen touhua. Aito ihminen kulkee aina alasti.

        Olipas järjetön juttu.
        Tietenkin ihmisen on VÄLTTÄMÄTÖNTÄ pukeutua kun on kylmä ja silloin siinä ei ole mitään teennäistä.
        Se on sitten aivan eri asia jos yrittää pukeutumisella olla teennäinen.
        Samoin hiuksien leikkaaminen on pakko tehdä, koska liian pitkät hiukset ovat vaaralliset pitää ja erittäin hankalat puhdistaa.
        Samoin kasvot on paljon helpompi pitää puhtaana, kun leikkaa parran veks.
        Itsensä puhtaana pitäminen on normaalia.

        Kannattaa miettiä SYVÄLLISESTI, että mikä on luonnollista ja normaalia ja mikä ei.
        Minäkään en ikinä voisi kuvitella olevani niin tyhmä, että ryhtyisin joksikin täysin turhaksi ja hölmöksi teennäispelleksi.
        MITÄ sillä voittaisi ja saavuttaisi ???
        EI YHTÄÄN MITÄÄN.
        Erittäin moni nykyään vetää jotain pelleroolia koko elämänsä.
        Vanhainkodissa he sitten ehkä tajuavat, että oikea elämä meni täysin mönkään, eikä tullut nautittua siitä aidosti, niin kuin olisi pitänyt.
        Minkäänlaista teennäisroolia ei todellakaan kannata elää.


      • röhönauroin
        AjatteleJärjellä kirjoitti:

        Olipas järjetön juttu.
        Tietenkin ihmisen on VÄLTTÄMÄTÖNTÄ pukeutua kun on kylmä ja silloin siinä ei ole mitään teennäistä.
        Se on sitten aivan eri asia jos yrittää pukeutumisella olla teennäinen.
        Samoin hiuksien leikkaaminen on pakko tehdä, koska liian pitkät hiukset ovat vaaralliset pitää ja erittäin hankalat puhdistaa.
        Samoin kasvot on paljon helpompi pitää puhtaana, kun leikkaa parran veks.
        Itsensä puhtaana pitäminen on normaalia.

        Kannattaa miettiä SYVÄLLISESTI, että mikä on luonnollista ja normaalia ja mikä ei.
        Minäkään en ikinä voisi kuvitella olevani niin tyhmä, että ryhtyisin joksikin täysin turhaksi ja hölmöksi teennäispelleksi.
        MITÄ sillä voittaisi ja saavuttaisi ???
        EI YHTÄÄN MITÄÄN.
        Erittäin moni nykyään vetää jotain pelleroolia koko elämänsä.
        Vanhainkodissa he sitten ehkä tajuavat, että oikea elämä meni täysin mönkään, eikä tullut nautittua siitä aidosti, niin kuin olisi pitänyt.
        Minkäänlaista teennäisroolia ei todellakaan kannata elää.

        Voi teitä vuokralurkkeja.


      • ajattelisit.sinäkin
        AjatteleJärjellä kirjoitti:

        Olipas järjetön juttu.
        Tietenkin ihmisen on VÄLTTÄMÄTÖNTÄ pukeutua kun on kylmä ja silloin siinä ei ole mitään teennäistä.
        Se on sitten aivan eri asia jos yrittää pukeutumisella olla teennäinen.
        Samoin hiuksien leikkaaminen on pakko tehdä, koska liian pitkät hiukset ovat vaaralliset pitää ja erittäin hankalat puhdistaa.
        Samoin kasvot on paljon helpompi pitää puhtaana, kun leikkaa parran veks.
        Itsensä puhtaana pitäminen on normaalia.

        Kannattaa miettiä SYVÄLLISESTI, että mikä on luonnollista ja normaalia ja mikä ei.
        Minäkään en ikinä voisi kuvitella olevani niin tyhmä, että ryhtyisin joksikin täysin turhaksi ja hölmöksi teennäispelleksi.
        MITÄ sillä voittaisi ja saavuttaisi ???
        EI YHTÄÄN MITÄÄN.
        Erittäin moni nykyään vetää jotain pelleroolia koko elämänsä.
        Vanhainkodissa he sitten ehkä tajuavat, että oikea elämä meni täysin mönkään, eikä tullut nautittua siitä aidosti, niin kuin olisi pitänyt.
        Minkäänlaista teennäisroolia ei todellakaan kannata elää.

        "Samoin hiuksien leikkaaminen on pakko tehdä, koska liian pitkät hiukset ovat vaaralliset pitää ja erittäin hankalat puhdistaa"

        Mutta tämä koskee vain miehiä. Naiset voi kasvattaa pitkät hiukset turvallisesti ja pitää ne helposti puhtaana.


    • TurhuusOnTURHAA

      Eilen näin sellaisen keski-ikäisen miehen, jolla oli poninhäntä.
      Menin häneltä kysymään., että saako tuollaisesta jotakin pikkutyttöfiiliksiä.
      Hän suuttui ihan hirveästi ja uhkasi lyödä minua.
      Taisin osua arkaan paikkaan, kun noin hermostui ihan tavallisesta kysymyksestä.

      Minkä ihmeen vuoksi jotkut yrittää esittää muille jotain "erikoista", vaikka se ei koskaan mene läpi.
      On todellakin täysin turhaa olla teennäispelle.

      • HullutOvatSekopäitä

        Toiset meistä ovat vain niin järjenjuoksultaan onnettomia, etteivät tajua, että huomion kerjääminen on itsensä muiden orjaksi asettamista.
        Täytyy olla kyllä todella typerä ja hullu jos on riippuvainen sellaisesta, että muut muka katsovat teennäispelleä joksikin erikoiseksi.

        Aina kun näen teennäisidioottipellen, niin hänen arvostuksensa ihmisenä putoaa nollaan.
        Normaali miehen ei pidä olla yhtään teennäinen.


    • AidotOvatMukavempia

      Mistähän se johtuu, että aasialaiset eivät ole juuri lainkaan teennäisiä ???
      Ovatko he järjenjuoksultaan tosiaankin niin paljon meitä viisaampia ?
      Aasialaiset ovat mukavia ihmisiä.
      Ja kyllä sama pätee suomalaisiinkin, jotka ovat aitoja ja vilpittömästi omia itsejään, ilman minkäänlaista teennäisyyttä.

    • HullujaRiittääMaailmassa
      • aito.arjalaine

        Valmiiksi rikkinäiset farkut on kyllä teennäisyyden maksimointia. Suoraan sanottuna sirkuspellen touhua. Samoin sormukset ja korvikset, sekä kaikenlainen meikkaaminen. Niitä ei tarvita missään.


    • OlinTodellaTyhmä

      ON IHANAA ELÄÄ ILMAN PIENINTÄKÄÄN TEENNÄISYYTTÄ.

      Onneksi tajusin sen ajoissa (24v.).
      Nyt kun olen poistanut itsestäni kaiken turhan ja ääliömäisen teennäisyyden, niin olen alkanut ELÄMÄÄN.
      Ennen kaikki oli vain tyhmää huomion kerjäämistä ja ihan sellaista "muovielämää".
      Kaikki on nyt toisin ja PALJON PAREMMIN.

    • Sheeban_kuningatar

      Valitettavasti...olet. Mutta se ei haittaa, sillä suurin osa ihmisistä on teennäispellejä. Jotkut kuvittelevat tatuointien tekevän sen, eivätkä huomaa kuinka itse toistavat teennäisyyttään taas muilla avuin.

      Tatuointisi ei siis ole ongelma, vaan sinä itse. Sinun pitäisi löytää oikea asenne kantaaksesi niitä. Ja valitettavasti peiliin katsomalla kerran tunnissa sitä oikeaa asennetta ei löydy. Mutta voisit aloittaa vaikka sillä että pitäisit viikossa yhden peilittömän päivän. Maskeeraisit myös ilman peiliä. Voit olla varma, että myös tavoitteesi ihmisten katseiden kerääntymisestä sinuun tulisi tällöin myös saavutetuksi.

      Kaikkea hyvää elosteluusi toivotellen :)

    • TeennäisyysOnTyhmyyttä

      Viisas ihminen ei tarvitse YHTÄÄN MITÄÄN ehostelua ja teennäisyyttä.
      Kaikki teennäiset ovat ERITTÄIN tyhmiä ja vähä-älyisiä.

      • IhanTurhaaTouhua

        TURHA ON TURHAA


    • KysynVaan
      • ÄlyäEi

        Ilmeet kertovat jo kaiken.


      • VastaanVaan

        Miten tuo uutinen liittyy tatuointeihin? Mielestäni aika aitoa ja normaalia tehdä hyväntekeväisyyttä syöpää sairastaville, lapsipotilaille, vanhuksille ja kaikille apua tarvitseville. Luitko edes koko uutista vai luitko pelkän otsikon ja katsoit kuvan? Suosittelen ensi kerralla perehtymään asiaan ennen kuin avaa suunsa.


    • TeennäispelletIdiootteja
      • suu_käy_aivot_ei

      • stadist100

        Juurikin näin. Breivik ei pidä muiden ideologioista.


      • EiTeennäispelle
        suu_käy_aivot_ei kirjoitti:

        Tässäkö on sinun logiikkaa käyttäen sitten esimerkki aidosta ja normaalista ihmisestä? Hänellähän ei tatuointeja nimittäin ole.

        http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201208240105030_ul.shtml

        Eihän se iso vika tarvitse olla, kun se on päässä.
        Näitä hulluja, idiootteja ja teennäispellejä on ihmeen paljon nykyään.

        Kehitys olisi pitänyt mennä kokoajan parempaan ja aidompaan suuntaan, sekä myös järkevämpään.
        Mutta nyt on todella paljon päästään vialla olevia ihmisiä.


    • EnIkinäKerjää

      Kaikenlainen huomionkerjääminen aikuisilla on todella SAIRASTA.

    • AidostiElämästäNauttiva

      Ilmeisesti kaikki tatuointeja ottavat ovat sellaisia, että heille on tärkeätä saada muiden ihmisten katseet kohdistettua itseensä.
      Ja saada heidät luulemaan, että tuossa tyypissä on jotain erikoista :=.

      Se on täysin turhaa ja tyhmää kuvitella, että tatuoinneilla ja muillakaan teennäisyyksillä saavuttaisi jotain.
      Siinä vain pelkästään paljastaa oman pinnallisuutensa, idioottimaisuutensa ja jälkeenjääneisyytensä.
      Kyllähän se on niin, että ihmisten tulisi jo nykyään AJATELLA asioita ja nimenomaan JÄRJELLISESTI ja SYVÄLLISESTI.

      Pinnallisuus ja teennäisyys on ERITTÄIN KARMEAA TYHMYYTTÄ.

    • doldis

      Aistikkaasti pukeutunut, hillitysti meikattu ja raitis, kohtelias ja hyväkäytöksinen nainen, hän joutuu usein negatiivisten kommenttien kohteeksi. Häntä kutsutaan hienostelijaksi vaikka henkilö on vain fiksu jo luonteeltaan. Hän ei useasti ole ilkeä eikä kaksinaamainen eikä myöskään juorunhaluinen. Milloin ihminen on perusOK?
      Vastatkaapa te jotka vain haette vikoja ihmisistä. Ettehän vain ole kateellisia?

    • LopetaJoTurhuudet

      Olisi varmasti paljon helpompaa ja mukavampaa sekä järkevämpää olla ihan täysin normaali.
      Minä ainakin ajan partani joka aamu, ettei siitä tule mitään vaivaa.
      Ja pidän vaan itseni puhtaana ja sillä siisti.

      Kaikki turhuudet ovat turhia.

    • 12221

      Lähtökohtaisesti jokainen mies ponnarilla on pelle. On toki poikkeuksia.

      • PonnaripelletOnPölhöjä

        Sellainenhan on "ponnaripelle" HAHAHHAHHAHHAAAAAAAAA !!!!!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe