Onko muita jotka vaan tykkää ajella autolla

ajelijaa

Onko muita, jotka vaan ajelevat autolla ympäriinsä? Kiva kuunnella radiosta jotain hyvää ohjelmaa samalla. Onneksi kanavia pk-seudulla riittää

20

934

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • angry_bird_

      Joskus 18-20-vuotiaana tykkäsin ajella ympäriinsä. Silloin bensa maksoi vielä alle 3 markkaa litralta

      • ktn-

        Nuorempana kun asuin maalla, ajoin paljon autolla. Samoin olin kavereille kuskina. Nautin edelleen autolla ajosta, jos siihen saan tilaisuuden.


    • Äädämi

      Ei tuolla vitun ½ metrin lumihangessa kukaan vapaaehtoisesti ajele.

      • Täällä ei ole lunta juuri ollenkaan. Ihme maa.


    • Mä ajelin kerran landella kännissä pellolla. Se oli helvetin hauskaa. En tosin ymmärrä miksi.

      (naurua)

      • AfTötterström

        Ajaako Söhne maasturia?


    • ölölölölöölööööö

      Kyllä minäki nuorempana ajelin paljo ja olin muitten juoppokuskina... Kesäsi saatoin ajaa montasataa kilsaa, ja ottaa jonku motellin tai telttapaikan ja yöpyy siel josai pikkupaikkakunnalla.

    • Ei_jaksa_enää

      Siinä jonkin aikaa kortin saamisen jälkeen oli ihan kivaa ajella ympäriinsä. Myös kesäiset road tripit ovat välillä ihan mukavia. Muuten en jossain ympäriinsä ajelemisessa paljon hohtoa näe. Vähän liian amista.

    • pokkjnj

      Minä ajelen aika paljon. Olen 34 ja asun maaseudulla. Minä joudan ajelemaan koska: baarit ei kiinosta, suurinosa kavereista on muuttanut muualle ja en ole perhettä kun ei ole halukkaita naisia.
      Viikonloppusin tulee helposti reilut tuhat kilsaakin hupi ajelua. Lauantaina ajoin Itä-Suomesta Tampereelle ja takas. Kävin siellä elokuvissa ja ravintolassa syömässä.

      • ExPUA

        Tulee ihan omat maaseutuaikani tuosta mieleen. Siellä oli yksi hikinen baari, ja oli kyllä ihan yhtä tyhjän kanssa mennä sinne, jos ei kaupungille asti päässyt.


    • ExPUA

      Kyllä tykkään.

      Kiva avaus, sillä tuo "börtsäily" on jotain sellaista, mikä voi olla hyvinkin rentouttavan terapeuttista.

      Kesäisin käyn myös vähän pidemmillä reissuilla.

      Se vaan että kyllähän tuo maksaa. Hyvä että nyt vaan bensa on pudonnut, vaikka voisi se olla vielä paljon halvempaa.

    • joskus_joo

      Teininä olikin kiva ajella, ja ajelinkin paljon, ei enää niin hirveästi, ehkä koska joutuu päivittäin muutenkin ajaa ruuhkissa väh se 2 tuntia, niin ei enää huvita ihan huvikseen ajella.

    • orkkku

      Totta maar tykkään vaan ajella... se on mukavaa!

    • uutghuikjhggyjjh

      Joskus tekisi mieli vain hypätä autoon ja ajaa jonnekin kauas, vaikka etelään. Tosin hintavaa olisi nykypäivänä.

    • Pilluralli

      kunniaan!

    • Kruisailija64

      Kyllä vain. Mies motkottaa turhasta kruisailusta, joten kiikarissa nyt oma auto, jossa tärkeänä kriteerinä pieni bensankulutus.

    • BEM

      joo teininä tuli ajeltua, mutta ei enää.

      Tai kyllä sunnuntainakin ajelin niin kuin Roy Orbison :-D

    • itmies

      On se väliin mukava ajella, mutta ei näin talvisin. Kesällä sitä tulee enempi ajeltua, kun saa ajaa lujempaakin (kesärajoitukset) ja muutenkin kun on lämmintä voi laittaa ikkunan auki sekä tukka hulmuten ajella. Näin talviaikaan liikkumiset on minimissään, vain pakollisia matkoja liikun autolla.

      Kyllähän sitä ajelisi pitempiäkin matkoja, jos olisi hyvää seuraa ja muuta mielenkiintoista tapahtumaa siellä mihin päin menee.

    • Mä ajelin aikanaan paljonkin. Tuli suhtautua pohjoismaissa, Baltiassa ja Euroopassa ympäriinsä. Nyt ei ole omaa autoa, joten suhailut on vähentyneet. Kuskiksi lähden kyllä mielelläni, kun pyydetään. Moni tuttavani ei esim. uskalla lähteä Hesaan autolla, silloin mä saan kuskin pestin :)

      • Suhtautua=suhailtua...
        Pahoittelut kirjoitusvirheistä, mulla on uusi luuri...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1575
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1292
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1040
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      867
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      785
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      685
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      658
    Aihe