Korko jäi kiinni ja ajattelemattomasti riuhtaisin irti. Seurauksena ikävän näköinen palkeenkieli koron ulkopintaan. Halvat keinonahkaa olevat korkkarit ne olivat ja voisi joutaa kierrätykseenkin. Mutta toisaalta haluaisin vähän siistitä, jotta kelpaisi vielä edes ulkokäyttöön.
Mitä keinonahkaa olevalle pinnalle voisi tehdä? Leikata repale pois ja jotenkin värjätä kohta?
Koron pinta rikki
5
362
Vastaukset
- Näitähän
sattuu.
Mihin korkosi jäi,rappuritilään? Jos nahkaa ei puutu voi sen palkeenkielen melko helposti liimata takaisin hyvällä liimalla,kontaktiliima paras ei pikaliima.Ja jos siihen jää jotakin jälkeä ,sen voi hämätä vaikka tussilla.Eikä niitä korkoja kukaan niin tarkkaan näe;).Ehkä juuri tämän vuoksi pyrin käyttämään kenkiä joissa ei ole päällystetty korko. Sellaiset voi hyvin aina maalata uudelleen tai antaa pikahoitoa tussilla. - suutariin
Jos vain veisit suutarille. Kotikonsteilla ei tule kovin hyvää lopputulosta.
- korjaa-itse
tekonahkakenkiä ei kannata viedä yleensä suutariin. Korjaa itse vain. Onpa askartelua harjoitettu päiväkodista ja koulun alaluokilta alkaen, joten pystyy kyllä, kun ryhtyy vain liimaamaan.
- Kirpparipiikkari
Parempi heittää vesilintua ja ostaa uudet hintaan 8,90eur...on kauniimmatkin vanhasi
http://www.naistenverkkokauppa.fi/naisten-verkkokauppa/kengat-ja-saappaat.html
Ehkä olisi parempi vaihtaa vaattekaapin sisältöäkin? Näyttää tännepäin aikansa eläneeltä kirpparikamitsulta:) - Mukavuutta
Hyvät ja jalkaan muotoutuneet kengät kannattaa aina korjata. Sopivasti käytetty kenkä istuu, kuin hansikas. Uudet taas hankaavat ja ovat epämukavat, kunnes pikku hiljaa muotoutuvat. Tekonahka ei vain pahemmin taida muotoutua. En tiedä, kun en koskaan ole tekonahkakenkiä omistanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201737
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?40910Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44792Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750