Olen 14 vuotias noin 154 cm ja painan välillä 49.4 ja välillä melkein 51 kg. Noin puoli vuotta sitten painoin jotain 57 kg. Mutta laihduin noin 6kg. Lopetin herkuttelemisen joka päivä. Ja en syönyt vaaleaa leipää. Liikun noin 45-60 min kuntopyörällä kevyesti 15-30 min osissa. Ja syön näin
Aamiainen klementtiini ja ruisleipä becel
Lounas perus kouluruokaa (puolilautasta salaattia)
Päivällinen perus kotiruokaa esimerkiksi broilerikastiketta ja riisiä
Välipala (tosin en usein syö) tuoremehu
Iltapala maustamaton jogurtti hedelmä tai kiisseli
Kannattaako minun laihduttaa 2kg ja miten?
olenko normaalipainoinen?!?
jokum
1
89
Vastaukset
- porilainennuori
Oot ihan normaalin painoinen sun pituuteen verrattuna, älä huoli yhtään. Jos epäilyttää niin käy vaiks terkkarilla juttelemassa. Syöt säännöllisesti ja liikut sopivasti ainakin ton mukaan mitä kuvailit. Jatka samaan malliin! T. 15-vuotias tyttö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768502Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593271- 382614
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185- 272171
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362159- 131917
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151723- 661686
- 181619