Iina Kuustonen

Sokeako

Tämä Suomen hotein mimmi, Iina Kuustonen. Olen tässä yrittänyt katsoa kuvia ja kun mä en häntä saa superkauniiksi mitenkään. Söpö hän on mutta kun en vain pysty yhtymään tähän iltapäivälehtien hehkutukseen

26

2031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boring

      En ole koskaan ymmärtänyt tämän naisen ulkonäön hehkutusta, ihan tavallisen näköinen.

    • hiiohoii

      Mun mielestä se on viehättävä muutenkin, ääni yms niin ne tekee sitä vielä enemmän:) ja on se ny selsympi kun 90% suomaöaisista näyttelijöistä.. Nätti, seksy, eikä vaan söpö! Mun mielestä:)

    • sfsaa

      En minäkään pidä erityisen hottiksena. Liikaa isänsä näköinen.

    • kauneuskatsojanpersiissä

      Joitakin naisia vain hypetetään siksi että ovat kuuluisia. Siis jotenkin kun on jostain kuuluista niin sitten hoetaan kaunottareksi, vaikkei mikään kaunis olekaan. Sitä on vähän vaikea ymmärtää. Esim. Leena Harkimo, Sinkkuelämän pääosan esittäjä Sarah mikälieneekään. Samoin kaikkia malleja kehutaan kauniiksi, niin kuin se kulmakarvaton tyyppikin... Onhan Iina nyt noihin nähden kaunis, ymmärrän että moni häntä pitää hyvännäköisenä.

      • sokeako

        joo, joskin tämä Iinan hehkutus on kyllä jo ihan omaa laatuaan, Harkimoa nyt ei ihan kauheesti ole hehkutettu ja toi Sarah mikälienee tai olla framilla enemmän tyylitietoisuuden vuoksi. Tota kulmakarvatonta mäkään en kyllä ikinä ymmärtänyt :). Iinasta vielä sen verran että siis todellakin, on ehdottomasti söpö mimmi, lyhyt (jos tykkää...) jne mutta en mä nyt kyllä häntä suomen edustajaksi mihinkään kisoihin laittais. No, sama se mutta sain vahvistuksen omalle mielipiteelleni eli en ole yksin. Söpö muttei hottis


      • hiiohoii

        on hottiksempi kun jotkut missit.. ei kai lavoille nyt meekään ku missit ja mallit. :D ei iina oo sen tyylinen?? ja iinan tyyli on paljon seksympi, kun mitä missi-tyylisten. ja tätä mieltä olen minä ja moni muu mies :) ehkä sun naismaku ei oo niin luonnollinen? iina on naisellinen ja naisellisuushan on seksikästä.. ehkä olet vain homo.. tai itse ruma?


      • vaihtakaalevyä
        hiiohoii kirjoitti:

        on hottiksempi kun jotkut missit.. ei kai lavoille nyt meekään ku missit ja mallit. :D ei iina oo sen tyylinen?? ja iinan tyyli on paljon seksympi, kun mitä missi-tyylisten. ja tätä mieltä olen minä ja moni muu mies :) ehkä sun naismaku ei oo niin luonnollinen? iina on naisellinen ja naisellisuushan on seksikästä.. ehkä olet vain homo.. tai itse ruma?

        Säälittävää alkaa homottelemaan tai haukkumaan rumaksi vain siksi että joku on eri mieltä kanssasi. Iina on tavallisen nätti nainen joita kauniimpia löytyy 50 tusinassa, ei mikään suuren luokan kaunotar.


      • kauneuskatsojanpersiissä
        sokeako kirjoitti:

        joo, joskin tämä Iinan hehkutus on kyllä jo ihan omaa laatuaan, Harkimoa nyt ei ihan kauheesti ole hehkutettu ja toi Sarah mikälienee tai olla framilla enemmän tyylitietoisuuden vuoksi. Tota kulmakarvatonta mäkään en kyllä ikinä ymmärtänyt :). Iinasta vielä sen verran että siis todellakin, on ehdottomasti söpö mimmi, lyhyt (jos tykkää...) jne mutta en mä nyt kyllä häntä suomen edustajaksi mihinkään kisoihin laittais. No, sama se mutta sain vahvistuksen omalle mielipiteelleni eli en ole yksin. Söpö muttei hottis

        Harkimoa ei nyt ole kauheasti hehkutettu, mutta joitakin vuosia sitten, kun hillui vielä linnan juhlissa. Silloin viitattiin usein nimenomaan kaunottarena. Samalla sanalla on kuvailtu Sarahia, vaikka molempia toki on arvostettu juuri tyylinsä takia. Mutta tyyli voi olla upea, tyyli tekee tyylikkääksi, ei ihmistä kauniiksi muuta. Se aika paljon tökkii sanavalinnoissa. Ehkä toki voi olla kyse tiedotusvälineiden kirjoittajien kielen köyhyydestäkin.


    • Kauniithiukset

      Sillä on pitkät, paksut, vaaleat hiukset. Siinä syy miksi häntä pidetään kaunottarena. Jos päässä olisi ohut maantienvärinen liimaletti, niin kukaan ei pitäisi tavallista kummempana. Ei hän nyt missään nimessä ruma ole, vaan tavallisen nätti. Sen sijaan en ymmärrä erään kommentoijan mielipidettä hänen luonnollisuudestaan, sillä yhtä meikattu ja laitettu hän on, kuin kuka tahansa muukin julkisuudessa esiintyvä nainen. Ei yhtään luonnollisempi - tai toisin päin - muut eivät ole sen luonnottomampia, jos pois suljetaan kaikki plastiikkakirurgilla käyneet.

    • zzxcvvvvv

      Jos saman ikäluokan julkkiksia ajatellaan niin mielestäni Iina on kärkikastia, itse pidän hänen suurista silmistään erityisesti.

    • Minäpäminäpäminä

      Iina osaa kyllä näytellä helkutin hyvin ärsyttävien pinnallisten kusipäiden rooleja, ja niissä rooleissa on ainakin kaukana hotista.

      Eiköhän hän kuitenkin livenä ole ihan fiksy gimma.

    • rouge56

      Oliko kumpi kauniista sisarukista .joka selvisi siitä tre hämeenkatu 10 mamujen pizzerian murhapoltosta.mikolla kauniita tyttäriä. mut komia on mikkonkin.

    • kiree-on

      Ei ylähuulta lainkaan

    • Voikooll

      Olen nussinut.

    • kvkf

      Iina oli helsingin herrassa Hottisten Hottis!

    • vaihto

      Hei Iina Kuustonen minulla olisi ehdotus joka haluaisin toteutaa , minä aleksiina Salmi haluaisin ääni näytellä Astrid ja ilona kari haluasi näytellä hikotusta menemme tänään lefaan katsoonmaan näin koulutat lohikäärmeesi 3 haluaisimme että olisimme päärooleissa kun olemme lefassa että kaikki tietäisi sen se olisi meistä unelma voisitko autaa meitä järjestämään sen

    • Lmpmompmp

      Iina on pilannut rintansa kahdella raskaudella. Olisi naisen kannattanut hyödyntää hinkkinsä ennen lapsentekoa. Nyt ei enää ketään kiinnosta.

    • Anonyymi

      Kahden lapsen jälkeen melko kulahtaneen näköinen...

    • Anonyymi

      Liika on liikaa, liikaa samoja näyttelijöitä tuputetaan. Pienet on piirit.

      • Anonyymi

        Pääsi suomenruotsalaisiin piireihin. Sanoi tvssä että opeteltava ruotsia kun on suomenruotsalaiset lapset!! Siis taas yksi tollo joka uhrannut lapsensa suomenruotsalaisuudelle.Eikö hän puhu lastensa kanssa suomea. Taas uusia sortajia. Muuttuvat sellasiksi mauttomiksi. Virtanen,Kuustonen,Aku H. ym. Akun lapset varmaan on jo doktriinissa kun Sonja määrää.


    • Anonyymi

      Joka paikassa sama rooli päällä kuluttaa naamansa nyt joka elokuvassa olemalla peruukkeja jen on keksitty et rooliin sais jotakin muuta kuin iina kuustosta

      • Anonyymi

        Sehän on kuin rautakangin nielly! Ei ees osaa kunnolla puhua! Ja tyhjä katse silmissä… vain suomessa nuin huonot näyttelijät pääsee pinnalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on kuin rautakangin nielly! Ei ees osaa kunnolla puhua! Ja tyhjä katse silmissä… vain suomessa nuin huonot näyttelijät pääsee pinnalle!

        Samaa mieltä. Ei osaa näytellä ollenkaan. Aina sama ilme. En katso mitään, jossa ik " näyttelee"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Ei osaa näytellä ollenkaan. Aina sama ilme. En katso mitään, jossa ik " näyttelee"

        Sama täällä. Jotenkin vaan tökkii. Nyt kertoo erityisherkkyydestään ihmisten joukossa. Kyllähän sen verran täytyy kestää, jotta tietyin ajoin ukkoa pystyy vaihtamaan. Vaihtoehtona, leffan teossa tulee ehdokkaita, jos varattu, aina parempi.


    • Harvinaisen kaunis nainen kyllä!❤️

    • Anonyymi

      Iina on miljoona kertaa parempi kuin siskonsa. Minka on jotenkin outo en haluu katsoo kun minka on telkkarissa minka on epämiellyttävä. Kyllä siskoksissa on iso ero.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe