Siis täh...en meinannut edes löytää koko ml-palstaa kun se on muuttunut niin oudoksi.
Mutta tärkeintä on, että show jatkuu.
https://www.youtube.com/watch?v=Fi4AYjuybV0
"Hyvää yötä"
MarttyyriMallari-TTt
Öinen viesti
12
219
Vastaukset
- Jee-Jee
Huomenta poika ...pröööt! =)
- prööt-prööt
Pannaan kortteeri raikkaaxi
siin on sulle
- OU_jea
.
"Bat huu aar juu????????????"
har!1
.- kahjo_jeejee
Kenenkä luulisit? Jee-Jeen nikken perinnöksi saanut trolli tietenkin.
Trollihan oli ihastunut tuohon entiseen rekkaamattomaan nikkeeni,
käyttäen sitä kuin omaansa.
(ainakin silloin kun jotain hävytöntä kirjoitti jostain rekatusta)
- määmy
Ainahan uusi tuntuu oudolta, mutta eniten ketuttaa se että nimmareita ei näy etusivulla.
- vanha-palstalainen
Miksi nimimerkit poistettiin näkyvistä?
Idioottimainen idea siinä mielessä, että olisi paljon helpompaa seurata keskusteluja jos näkisi kuka on kirjoitusten takana. - sarivääksystä
Hähhähhähhäh, luuleeko narsistipossu että joku haeskelee sun tekstejäsi... voi per mikä typerys.
- vanha-palstalainen
sarivääksystä kirjoitti:
Hähhähhähhäh, luuleeko narsistipossu että joku haeskelee sun tekstejäsi... voi per mikä typerys.
En minä mitään luule.
Ennen uudistusta näki keskustelun aloittajan nimmarin ja nyt vain otsikon.
Vanha järjestelmä oli parempi. - hiirulaine
vanha-palstalainen kirjoitti:
En minä mitään luule.
Ennen uudistusta näki keskustelun aloittajan nimmarin ja nyt vain otsikon.
Vanha järjestelmä oli parempi.Samaa mieltä vanhan-palstalaisen kanssa. Täs uudes systeemissä on ainoa parannus se et pääsee vastaamaan samaan ketjuun tarkoittamalleen nikkelle,
käyttäen´KOMMENTOI LAINATEN` kohdistukseen. - lääkelehtinen
hiirulaine kirjoitti:
Samaa mieltä vanhan-palstalaisen kanssa. Täs uudes systeemissä on ainoa parannus se et pääsee vastaamaan samaan ketjuun tarkoittamalleen nikkelle,
käyttäen´KOMMENTOI LAINATEN` kohdistukseen.Olen ollut huomaavinani, että viestien määrä olisi dropannut eli vähemmän matskua, mutta se ei todellakaan tarkoita sitä ettäkö laatu olisi noussut!
Pikemminkin päin vastoin.
har111 sarivääksystä kirjoitti:
Hähhähhähhäh, luuleeko narsistipossu että joku haeskelee sun tekstejäsi... voi per mikä typerys.
Kun näki nikin, tiesi kannattiko avata ketju vai ei.
Nyt voi aloitus näyttää kuinka hyvältä tahansa otsikolla ja ensimmäisen lauseen kohdalla ja sen jälkeen olla pelkkää "Haista nyt jo paska, sinä saariston Jaska..."Aivan, mutta asiakkaat ovat aina oikeassa joten nyt vaan tekemään parannusehdotuksia saitin omistajalle.
"Tuskin ottaa kuuleviin korviinsa"
MarttyyriMallari-TTt
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625
