Öinen viesti

12

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jee-Jee

      Huomenta poika ...pröööt! =)

      • prööt-prööt

        Pannaan kortteeri raikkaaxi
        siin on sulle


    • OU_jea

      .

      "Bat huu aar juu????????????"

      har!1

      .

      • kahjo_jeejee

        Kenenkä luulisit? Jee-Jeen nikken perinnöksi saanut trolli tietenkin.
        Trollihan oli ihastunut tuohon entiseen rekkaamattomaan nikkeeni,
        käyttäen sitä kuin omaansa.
        (ainakin silloin kun jotain hävytöntä kirjoitti jostain rekatusta)


    • määmy

      Ainahan uusi tuntuu oudolta, mutta eniten ketuttaa se että nimmareita ei näy etusivulla.

      • vanha-palstalainen

        Miksi nimimerkit poistettiin näkyvistä?

        Idioottimainen idea siinä mielessä, että olisi paljon helpompaa seurata keskusteluja jos näkisi kuka on kirjoitusten takana.


      • sarivääksystä

        Hähhähhähhäh, luuleeko narsistipossu että joku haeskelee sun tekstejäsi... voi per mikä typerys.


      • vanha-palstalainen
        sarivääksystä kirjoitti:

        Hähhähhähhäh, luuleeko narsistipossu että joku haeskelee sun tekstejäsi... voi per mikä typerys.

        En minä mitään luule.

        Ennen uudistusta näki keskustelun aloittajan nimmarin ja nyt vain otsikon.

        Vanha järjestelmä oli parempi.


      • hiirulaine
        vanha-palstalainen kirjoitti:

        En minä mitään luule.

        Ennen uudistusta näki keskustelun aloittajan nimmarin ja nyt vain otsikon.

        Vanha järjestelmä oli parempi.

        Samaa mieltä vanhan-palstalaisen kanssa. Täs uudes systeemissä on ainoa parannus se et pääsee vastaamaan samaan ketjuun tarkoittamalleen nikkelle,
        käyttäen´KOMMENTOI LAINATEN` kohdistukseen.


      • lääkelehtinen
        hiirulaine kirjoitti:

        Samaa mieltä vanhan-palstalaisen kanssa. Täs uudes systeemissä on ainoa parannus se et pääsee vastaamaan samaan ketjuun tarkoittamalleen nikkelle,
        käyttäen´KOMMENTOI LAINATEN` kohdistukseen.

        Olen ollut huomaavinani, että viestien määrä olisi dropannut eli vähemmän matskua, mutta se ei todellakaan tarkoita sitä ettäkö laatu olisi noussut!

        Pikemminkin päin vastoin.

        har111


      • sarivääksystä kirjoitti:

        Hähhähhähhäh, luuleeko narsistipossu että joku haeskelee sun tekstejäsi... voi per mikä typerys.

        Kun näki nikin, tiesi kannattiko avata ketju vai ei.
        Nyt voi aloitus näyttää kuinka hyvältä tahansa otsikolla ja ensimmäisen lauseen kohdalla ja sen jälkeen olla pelkkää "Haista nyt jo paska, sinä saariston Jaska..."


      • Aivan, mutta asiakkaat ovat aina oikeassa joten nyt vaan tekemään parannusehdotuksia saitin omistajalle.

        "Tuskin ottaa kuuleviin korviinsa"


        MarttyyriMallari-TTt


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe