Onko kohtuullista irtisanoutua tai ilmoittaa sen syyksi, että yhteistyö alihankkijan kanssa ei toimi? Erikoinen syy kieltämättä, mutta se aiheuttaa meikäläisen työhön todella suuria ongelmia. Ensinnäkin alihankkija vastaa yhteydenottoihin hitaasti ja toimii muutenkin epäluotettavasti eikä sieltä ei saa kovinkaan asiantuntevaa tukea. Yrityksemme toiminta on melko riippuvainen ko. alihankkijasta ja tukea on tultava ripeästi. Olemme keskustelleet ongelmasta sekä meidän että alihankkijan johdon kanssa, mutta muutoksia ei ole näkynyt. On melko työlästä ja kallista lähteä etsimään uutta alihankkijaa, joka sitoutuisi nopeasti meidän toimintaamme. Itse en jaksa enää katsella sitä säätämistä alihankkijan kanssa, koska se vaikeuttaa minun työtäni niin paljon. Siksi irtisanoutuminen on alkanut pyöriä mielessä.
Irtisanoutumisen peruteluna huono alihankkija
v1tuttaa
2
146
Vastaukset
- pirkkahelena
Vaihda työpaikkaa. Vaimosi ei taatusti tykkää, jos yrität elää hänen palkallaan. On melko työlästä lähteä etsimään uutta vaimoa.
- ughkv
Työpaikan vaihto...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195453
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2762206- 921783
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401220Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411197Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051130Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1531126- 501119
- 1141108
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.871074