Mikä pelimannikappale mainoksessa?

Vapaapainija

Mikä pelimannikappale tai ainakin sellaiselta kuullostava soi Hesburgerin mainoksessa, kun kaksi painijaa alkavatkin tanssia keskenään? On muistaakseni joko se tai sitä muistuttava ollut aikaisemminkin, olisiko Nokian mainoksessa.

10

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mollisottiisi

Ainakin tuossa Hesburgerin mainoksessa se on kaustislainen kappale nimeltään G-mollisottiisi. Ja esittäjänä todennäköisesti JPP.

• Vapaapainija

Kiitos tiedosta. Mutta onko JPP:llä tuon nimistä kappaletta?
        En ainakaan fono.fi:stä löytänyt, en tosin kenenkään muunkaan esittämänä.
        Youtubestakin löysin sen nimisen vain joltakin ukuleleyhtyeeltä.
        Onpa mystinen.

• pelemanni

Ei ole JPP vaan Järvelän pelimannit asialla. Löytyy "Leipä työllä, särvin soitolla" -levyltä.

• Vapaapainija
        pelemanni kirjoitti:

Ei ole JPP vaan Järvelän pelimannit asialla. Löytyy "Leipä työllä, särvin soitolla" -levyltä.

Kiitän. Täytyypä etsiä levy jostain.

• toinen_pelemanni
        pelemanni kirjoitti:

Levyä ei itselläni ole. Fono.fi:n mukaan tuolta levyltä löytyvät Vaarin sottiisi, Johanneksen poikain sottiisi, Valuri-Lekun mollisottiisi ja Friitin sottiisi. Mikä näistä?

• Houldyourhorses

Hesen mainoksessa tangoo keski- Euroopan 30- vuotisesta sodasta, joka käytiin aikoinaan.

• Rahatloppunettiyhteysalk

Slarvik jalostamon sose osastoo vaan. Jos kirjastoissa ei saa olla. Pesarilla päähän. Kuka pelle tulee selittää, että ihmisiä ei voida seurata? Monta unta ihmisistä, jotka on ilmeisesti muurattu sokkeliin pitää nähdä? Kuka on syyllinen. Ei kukaan. Tuomioistuimet toimivat tässä maassa. Jokisen eväät ei. Ihmiset ovat, vain kansalaisia. Kiitos.

• Hevosenpotkuamuistellen

Siirto karjalaisen tarinaa. Olin nuori. Elämä on elämää. Yks savolainen pakko siirrettiin pois rakkailta kotikonnuilta, elämäns keväässä. Olin, niin onnellinen. Rytsölöiden lamba- antureilla katsoin tulevaisuuteen. Näin kaiken kaaoksen. Kontulan ainoona turvapaikka tulevaisuudessa. Monta karjalaista tässä maassa on vielä. Ovatko kaikki ruotsissa trölhettanin tehtailla? Maailman surkeuden keskellä voi muistella Josimarin unelma viitosta. Keskiolut pullo auki. Kevyt henkäsy. Olen onnellinen. Se oli upee maali. Josimaarin kerta laaki.

• Caribaldinmuisteluja

Loppuun Sokrateen pohdintoja. Olen huomannut, että Sokrates pelas pelipaita huosujen päällä. Cajander kontulassa heitti sivuheitot Benny Hill tyyliin. Cocardi otsaan ja menoks...

• Kuumerkkinisavossaalkaao

Billy Carson heitti oikeelta introt, mä heitin vasemman jyrä vaihteen ylämäkeen. Olin rahaton. Olen edelleen rahaton. Raato viitosella lähden hevon kuuseen. Olen onnellinen. Kaikille tutuille terveisiä. En ole voittanut corson tangon finaalia. Pelasin keskarin säädöillä. Meetvurstin ystäville. Olen pohdiskellut T- 72 panssavaunun rakenteellisia erojaa. Moukari yrittäjät saattoivat muuttua hehkuvan punaisiksi. Olen ollut Imatralla. Näkenyt ja kokonut. Rajapatsaan hotellin aulassa käynyt. En tiedä on siellä vielä hotellia. Juttelin aikoinaan, jonku kanssa aulassa. Hänelle terveisiä. Netti on tällainen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      328
      11336
    2. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      35
      3471
    3. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      79
      3047
    4. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      95
      2761
    5. 89
      2631
    6. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      27
      2406
    7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      154
      2351
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      274
      2259
    9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1481
    10. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      13
      1445
    Aihe