Mikä pelimannikappale mainoksessa?

Vapaapainija

Mikä pelimannikappale tai ainakin sellaiselta kuullostava soi Hesburgerin mainoksessa, kun kaksi painijaa alkavatkin tanssia keskenään? On muistaakseni joko se tai sitä muistuttava ollut aikaisemminkin, olisiko Nokian mainoksessa.

10

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mollisottiisi

Ainakin tuossa Hesburgerin mainoksessa se on kaustislainen kappale nimeltään G-mollisottiisi. Ja esittäjänä todennäköisesti JPP.

• Vapaapainija

Kiitos tiedosta. Mutta onko JPP:llä tuon nimistä kappaletta?
        En ainakaan fono.fi:stä löytänyt, en tosin kenenkään muunkaan esittämänä.
        Youtubestakin löysin sen nimisen vain joltakin ukuleleyhtyeeltä.
        Onpa mystinen.

• pelemanni

Ei ole JPP vaan Järvelän pelimannit asialla. Löytyy "Leipä työllä, särvin soitolla" -levyltä.

• Vapaapainija
        pelemanni kirjoitti:

Ei ole JPP vaan Järvelän pelimannit asialla. Löytyy "Leipä työllä, särvin soitolla" -levyltä.

Kiitän. Täytyypä etsiä levy jostain.

• toinen_pelemanni
        pelemanni kirjoitti:

Levyä ei itselläni ole. Fono.fi:n mukaan tuolta levyltä löytyvät Vaarin sottiisi, Johanneksen poikain sottiisi, Valuri-Lekun mollisottiisi ja Friitin sottiisi. Mikä näistä?

• Houldyourhorses

Hesen mainoksessa tangoo keski- Euroopan 30- vuotisesta sodasta, joka käytiin aikoinaan.

• Rahatloppunettiyhteysalk

Slarvik jalostamon sose osastoo vaan. Jos kirjastoissa ei saa olla. Pesarilla päähän. Kuka pelle tulee selittää, että ihmisiä ei voida seurata? Monta unta ihmisistä, jotka on ilmeisesti muurattu sokkeliin pitää nähdä? Kuka on syyllinen. Ei kukaan. Tuomioistuimet toimivat tässä maassa. Jokisen eväät ei. Ihmiset ovat, vain kansalaisia. Kiitos.

• Hevosenpotkuamuistellen

Siirto karjalaisen tarinaa. Olin nuori. Elämä on elämää. Yks savolainen pakko siirrettiin pois rakkailta kotikonnuilta, elämäns keväässä. Olin, niin onnellinen. Rytsölöiden lamba- antureilla katsoin tulevaisuuteen. Näin kaiken kaaoksen. Kontulan ainoona turvapaikka tulevaisuudessa. Monta karjalaista tässä maassa on vielä. Ovatko kaikki ruotsissa trölhettanin tehtailla? Maailman surkeuden keskellä voi muistella Josimarin unelma viitosta. Keskiolut pullo auki. Kevyt henkäsy. Olen onnellinen. Se oli upee maali. Josimaarin kerta laaki.

• Caribaldinmuisteluja

Loppuun Sokrateen pohdintoja. Olen huomannut, että Sokrates pelas pelipaita huosujen päällä. Cajander kontulassa heitti sivuheitot Benny Hill tyyliin. Cocardi otsaan ja menoks...

• Kuumerkkinisavossaalkaao

Billy Carson heitti oikeelta introt, mä heitin vasemman jyrä vaihteen ylämäkeen. Olin rahaton. Olen edelleen rahaton. Raato viitosella lähden hevon kuuseen. Olen onnellinen. Kaikille tutuille terveisiä. En ole voittanut corson tangon finaalia. Pelasin keskarin säädöillä. Meetvurstin ystäville. Olen pohdiskellut T- 72 panssavaunun rakenteellisia erojaa. Moukari yrittäjät saattoivat muuttua hehkuvan punaisiksi. Olen ollut Imatralla. Näkenyt ja kokonut. Rajapatsaan hotellin aulassa käynyt. En tiedä on siellä vielä hotellia. Juttelin aikoinaan, jonku kanssa aulassa. Hänelle terveisiä. Netti on tällainen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      145
      4023
    2. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      55
      3444
    3. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      213
      2795
    4. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      38
      2702
    5. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      28
      2552
    6. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?

Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu
      Tv-sarjat
      48
      2104
    7. Kuvaile kaivattuasi kolmella emojilla.

:) 😛😆😱
      Ikävä
      126
      1648
    8. Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!

Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja
      Suomalaiset julkkikset
      37
      1646
    9. Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa

Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1589
    10. Mikä vimma on Suomeen saada datakeskuksia?

Eihän se tuo suomalaisille montaa työpaikkaa, tuskin edes rakennusvaiheessa rakentajat kaikki suomalaisia. Miksi tänne e
      Maailman menoa
      105
      1280
    Aihe