Mikä pelimannikappale mainoksessa?

Vapaapainija

Mikä pelimannikappale tai ainakin sellaiselta kuullostava soi Hesburgerin mainoksessa, kun kaksi painijaa alkavatkin tanssia keskenään? On muistaakseni joko se tai sitä muistuttava ollut aikaisemminkin, olisiko Nokian mainoksessa.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mollisottiisi

      Ainakin tuossa Hesburgerin mainoksessa se on kaustislainen kappale nimeltään G-mollisottiisi. Ja esittäjänä todennäköisesti JPP.

      • Vapaapainija

        Kiitos tiedosta. Mutta onko JPP:llä tuon nimistä kappaletta?
        En ainakaan fono.fi:stä löytänyt, en tosin kenenkään muunkaan esittämänä.
        Youtubestakin löysin sen nimisen vain joltakin ukuleleyhtyeeltä.
        Onpa mystinen.


      • pelemanni

        Ei ole JPP vaan Järvelän pelimannit asialla. Löytyy "Leipä työllä, särvin soitolla" -levyltä.


      • Vapaapainija
        pelemanni kirjoitti:

        Ei ole JPP vaan Järvelän pelimannit asialla. Löytyy "Leipä työllä, särvin soitolla" -levyltä.

        Kiitän. Täytyypä etsiä levy jostain.


      • toinen_pelemanni
        pelemanni kirjoitti:

        Ei ole JPP vaan Järvelän pelimannit asialla. Löytyy "Leipä työllä, särvin soitolla" -levyltä.

        Levyä ei itselläni ole. Fono.fi:n mukaan tuolta levyltä löytyvät Vaarin sottiisi, Johanneksen poikain sottiisi, Valuri-Lekun mollisottiisi ja Friitin sottiisi. Mikä näistä?


    • Houldyourhorses

      Hesen mainoksessa tangoo keski- Euroopan 30- vuotisesta sodasta, joka käytiin aikoinaan.

    • Rahatloppunettiyhteysalk

      Slarvik jalostamon sose osastoo vaan. Jos kirjastoissa ei saa olla. Pesarilla päähän. Kuka pelle tulee selittää, että ihmisiä ei voida seurata? Monta unta ihmisistä, jotka on ilmeisesti muurattu sokkeliin pitää nähdä? Kuka on syyllinen. Ei kukaan. Tuomioistuimet toimivat tässä maassa. Jokisen eväät ei. Ihmiset ovat, vain kansalaisia. Kiitos.

    • Hevosenpotkuamuistellen

      Siirto karjalaisen tarinaa. Olin nuori. Elämä on elämää. Yks savolainen pakko siirrettiin pois rakkailta kotikonnuilta, elämäns keväässä. Olin, niin onnellinen. Rytsölöiden lamba- antureilla katsoin tulevaisuuteen. Näin kaiken kaaoksen. Kontulan ainoona turvapaikka tulevaisuudessa. Monta karjalaista tässä maassa on vielä. Ovatko kaikki ruotsissa trölhettanin tehtailla? Maailman surkeuden keskellä voi muistella Josimarin unelma viitosta. Keskiolut pullo auki. Kevyt henkäsy. Olen onnellinen. Se oli upee maali. Josimaarin kerta laaki.

    • Caribaldinmuisteluja

      Loppuun Sokrateen pohdintoja. Olen huomannut, että Sokrates pelas pelipaita huosujen päällä. Cajander kontulassa heitti sivuheitot Benny Hill tyyliin. Cocardi otsaan ja menoks...

    • Kuumerkkinisavossaalkaao

      Billy Carson heitti oikeelta introt, mä heitin vasemman jyrä vaihteen ylämäkeen. Olin rahaton. Olen edelleen rahaton. Raato viitosella lähden hevon kuuseen. Olen onnellinen. Kaikille tutuille terveisiä. En ole voittanut corson tangon finaalia. Pelasin keskarin säädöillä. Meetvurstin ystäville. Olen pohdiskellut T- 72 panssavaunun rakenteellisia erojaa. Moukari yrittäjät saattoivat muuttua hehkuvan punaisiksi. Olen ollut Imatralla. Näkenyt ja kokonut. Rajapatsaan hotellin aulassa käynyt. En tiedä on siellä vielä hotellia. Juttelin aikoinaan, jonku kanssa aulassa. Hänelle terveisiä. Netti on tällainen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe