Olen menossa Linnanmäen kahvila-kioski työn haastatteluun. Osaako joku sanoa millanen haastattelu on, että osaisi varautua? Tai millasta työtä se on? Onko työ todella rankkaa vai selviääkö siitä vain hyvällä asenteella?
Linnanmäen kahvila-kioski työ
7
197
Vastaukset
- intia
Mäkin olen menossa, huomenna! Olisi kiva kuulla kokemuksia!
- työnhakija1
Mun tapauksessa haastattelu tapahtui videoiden kautta? Kenelläkään muulla videohaastatteluja?
- tyttön16
Kävin kahvila-kioski haastattelussa kysymykset oli aika simppelit miksi hait juuuri linnanmäelle töihin, mitä olet tehnyt edellisissä työpaikoissa yms. Onko joku jo saanut viestiä että pääsi linnanmäelle töihin?
- Työnhakija3
Moikka! Onko kukaan vielä saanut tietää päässeensä Linnanmäen kioski-ja kahvilaosastolle??:)
- tyttön16
Mä en ole vielä saanut s-postia pääsinkö linnanmäelle töihin vai en! Onko joku muu sasnut tietää pääsikö linnanmäelle töihin?
- Työnhakija3
Ei mullekaan tullut tänäänkään:(
Terveisin kahvila-ja kioskiosaston hakija - Lintsikutsuu92
To klo 18 mulle tuli sähköpostia että pääsin, pe viim pitäis jtn viestiä tulla, tsempppiä ! :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059