Olen menossa Linnanmäen kahvila-kioski työn haastatteluun. Osaako joku sanoa millanen haastattelu on, että osaisi varautua? Tai millasta työtä se on? Onko työ todella rankkaa vai selviääkö siitä vain hyvällä asenteella?
Linnanmäen kahvila-kioski työ
7
307
Vastaukset
- intia
Mäkin olen menossa, huomenna! Olisi kiva kuulla kokemuksia!
- työnhakija1
Mun tapauksessa haastattelu tapahtui videoiden kautta? Kenelläkään muulla videohaastatteluja?
- tyttön16
Kävin kahvila-kioski haastattelussa kysymykset oli aika simppelit miksi hait juuuri linnanmäelle töihin, mitä olet tehnyt edellisissä työpaikoissa yms. Onko joku jo saanut viestiä että pääsi linnanmäelle töihin?
- Työnhakija3
Moikka! Onko kukaan vielä saanut tietää päässeensä Linnanmäen kioski-ja kahvilaosastolle??:)
- tyttön16
Mä en ole vielä saanut s-postia pääsinkö linnanmäelle töihin vai en! Onko joku muu sasnut tietää pääsikö linnanmäelle töihin?
- Työnhakija3
Ei mullekaan tullut tänäänkään:(
Terveisin kahvila-ja kioskiosaston hakija - Lintsikutsuu92
To klo 18 mulle tuli sähköpostia että pääsin, pe viim pitäis jtn viestiä tulla, tsempppiä ! :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle283567Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142840Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1212771Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt182594Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1162428Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771772Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501688Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261676Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431441- 1441344