Lohjan Tanhuhovilla toimi aktiivisesti nuorisodisco 1970-luvun loppupuolelta 2000-luvun alkupuolelle asti. Kävitkö sinä siellä? Haluaisitko jakaa muistosi Tanhuhovin discosta?
Teen kansatieteen pro gradu -tutkielmaa Helsingin yliopistossa ja työni aiheena ovat Tanhuhovin discoon liittyvät muistot ja muistelu.Työtä varten kaipaankin siis juuri teidän muistojanne paikasta! Voit osallistua kirjoittamalla vapaamuotoisen kirjoitelman omista kokemuksistasi liittyen Tanhuhovin discoon. Vastaaminen tapahtuu e-lomakkeen avulla (linkki viestin lopussa). Vastauslomakkeessa on esitelty myös esimerkkikysymyksiä, joiden tarkoitus on helpottaa muistelua ja niistä kirjoittamista. Esimerkkikysymykset on suunnattu lähinnä discossa käyneille, mutta myös muiden käyttäjien, kuten työntekijöiden, kokemukset ovat tervetulleita! Vastauksia toivoisin palautettavaksi helmikuun loppuun mennessä.
Vastaukset tallennetaan tutkimuskäytön jälkeen Lohjan museon arkistoon. Voit halutessasi jättää vastauksen myös nimimerkillä tai kieltää vastauksesi tallentamisen. Tutkimuksessa vastaukset käsitellään joka tapauksessa anonyymisti. Lohjan museo on kiinnostunut ottamaan vastaan myös muuta Tanhuhoviin liittyvää materiaalia, kuten valokuvia ja erilaisia aineellisia muistoja (esim. pääsylippuja, discossa käytettyjä vaatteita, julisteita). Jos sinulla on jotain tälläistä materiaalia hallussasi, ota minuun yhteyttä sähköpostilla ([email protected]).
Kerron myös mielelläni aiheesta lisää, joten kysy rohkeasti mitä vain mieleesi tulee. Kiitos kaikille jo etukäteen!
LINKKI KYSELYYN: https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/56344/lomake.html
Kerro muistosi Tanhuhovin discosta!
30
1239
Vastaukset
- Einari_Leipäkone
Joka kerta Tanhuhovin putkassa 70-luvun lopulla, jee.
- yks_ikäluokasta
Kaksi kertaa kävin ja molemmilla kerroilla olin niin kauheessa juubasessa, että en muista matkoista mitään. Asuttiin muuten teltassa moottoritien toisella puolella metsässä. Ja sitten aamulla liftaamalla takaisin stadiin.
- suosittelenkokeilee
mä nussin nelliä pakuussa tanhun parkkiksel viime viikonloppuna!erittäin hyvä pano ja perse!
- einarinfillari
mieki oon sille nellille mulukkua antannu ja rakoseen tuikannu!
- nussittuon
on muuten aika monta heeboo työntänny kikkeliä sinne.hyvinhän sille näköjään kelpaa edelleen!noh,mikäs siinä.kyl joku sen vaimoks ottaa viel.......
- illenelli66
Nelli? Minkä ikäinen naikkonen on kyseessä? Alkaa kelloja soittamaan...
- oiskohanse
ei toi ainakaan 20 viel oo!semmonen blondi tatuoitu muija huulikoruil jos on sama?
- ristorietas
ei oo blondi enää vaan punertavatukkanen.olen myös ollut hänelle hellä!
- pate_k
sil on perse levinny ja muutenki pikkasen on pullahtannu!
- nelliä.polkennu
minne se muija on hävinny?ei oo näkynny kesän jälkeen?sitä joutuu kyl polkee ku tulpatonta mopoa!
- ihme.tapaus.se
on se maisimis viel,pikkasen pulleampana ja punatukkanen on.joo,ja jonku heeboon kaa mukamas styylaa ja muitten kaa kummiski vaan paneskelee vieläkin!
- ja.tuntennu
on sitä näkynny...........
- Kdhidin
Jätkistä siellä kävi vain kaikkein surkeimmat räkäviiksiset amisheebot, joista jo teini-ikäisinä näki, että ne tulisivat juuttumaan loppuiäkseen Lohjalle mopoja rassaamaan, kuin paska junttilan talon seinään.
Yhtäkään sivistynyttä yliopistotason tyyppiä yhdestäkään mopon pärisyttäjästä ei noussut.- wilhelmviikseen
Ilmeisesti puhut kokemuksen kimeällä rintaäänellä?
- Hovilla.tanhuamassa
Kalahtiko kalikka? ;)
- hlftodlhg
Vitun vajakki! Ymmärrä lukemasi teksti!
- harvard007
et kyllä itsekään vaikuta sivistyneeltä yliopistotason tyypiltä
- hlftodlhg
Vahvistit viestini pitävyyden! Kiitos varmistuksesta, jatka samaan malliin!
- kylllänaurrattaaaa
Aahhah, taidat olla se jolle se ei antanut...
- kylläpanetti
Jep! Vetelin sun akkaas just kun mun vuoro olis ollut, pyysi vielä toisenkin varvin enkä raaskinnut olla antamatta. Oli muuten kivat luomet pyllyssä ja masussa.
- ioioioioioi
Kannattaa siihen graduun kirjoittaa Nellistä, Nellillä on sen verran hyvä perse.
- Jorma_EI_Lohjalta
Diskossa oli joku ihmeellinen tapa hitaitten aikana; muualla käytiin kinkkuihin kiinni kuin sika limppuun, mutta Tanhuhovin discossa kierrettiin jotain hemmetin piirileikkiä.
- Anonyymi
Niin totta.apua, huutonaury
Muistan.
N61
- sellaista.tanhuamista
Välillä rassattiin mopoa, sitten taas nelliä.
- jori_kutsuttava_hjell
Just näin Jori puikkoihin ja tämä vanha eukko helvettiin joka yrittää hieromalla saada jotain aikaiseksi (häpeä) hänelle porttikielto koko paikkaan tai menemme muihin paikkoihin. Tälläisen viestin löysin Lohjan palstalta meitäkin on monta samaa mieltä olihan se aika touhua kiima puski päälle kaiken aikaa haittasi Jorin työtä. JORI HETI TAKAISIN IKÄVÄ ON SINUN KARAOKE HETKIÄ ja alussa mainitaan tämä tämä vanha ryppyistä eukkoa ei pidä päästää lähellekään
karaokelaitteita hierokoon yksin itseään .NYT LOPPUU TANHUHOVISSA KÄYNTI JOS JORIA EI SAADA KARAOKEVETÄJÄKSI, tämä ikäloppu eukko pilaa koko paikan - JORI_RAKAS
Just näin Jori puikkoihin ja tämä vanha eukko helvettiin joka yrittää hieromalla saada jotain aikaiseksi (häpeä) hänelle porttikielto koko paikkaan tai menemme muihin paikkoihin. Tälläisen viestin löysin Lohjan palstalta meitäkin on monta samaa mieltä olihan se aika touhua kiima puski päälle kaiken aikaa haittasi Jorin työtä. JORI HETI TAKAISIN IKÄVÄ ON SINUN KARAOKE HETKIÄ ja alussa mainitaan tämä tämä vanha ryppyistä eukkoa ei pidä päästää lähellekään
karaokelaitteita hierokoon yksin itseään .NYT LOPPUU TANHUHOVISSA KÄYNTI JOS JORIA EI SAADA KARAOKEVETÄJÄKSI, tämä ikäloppu eukko pilaa koko paikan - Japi555
Ulkopaikkailisena hain naista ja onnistuin. mainiota helsingistä.
- japi555
Tiedän kyllä että vihaatte stadilaisia mutta voisitte pikkuhiljaa jo relata siellä oikeasti
- Anonyymi
376 Markus Kuotesaho
https://www.youtube.com/watch?v=g1VaMMVM-E0 - Anonyymi
376 Markus Kuotesaho laulaa
https://www.youtube.com/watch?v=7wbaToW0jyk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579