jos ne joutuis vuoden elämään miehen kropas, ja sielun maisemas? :)
Jos mä joutuisin naisena olemaan, ni en panis miestä.
Mitä naiset tekis
36
140
Vastaukset
Miksi ihmeessä et naisena panisi miestä? Kyllä mää vaan panisin jos semmoisen joskus omakseni saisin.
- HC_ATM
super-atm kirjoitti:
Saat jos haluat. Miksi miehet eivät kelpaa sinulle?
Monilla naisilla kyse on varmaan siitä, ettei Suomesta löydy yli 180-senttisiä miehiä ihan jokaiselle naiselle.
super-atm kirjoitti:
Saat jos haluat. Miksi miehet eivät kelpaa sinulle?
No ei kelpaa rapakuntoiset, yliläskit, tikkulaihat, 20 vuotta vanhemmat tai kehitysvammaiset yksinkertaisesti siitä syystä että pikkarit ei kastu, ja muut miehet taas eivät ole minusta kiinnostuneita.
HC_ATM kirjoitti:
Monilla naisilla kyse on varmaan siitä, ettei Suomesta löydy yli 180-senttisiä miehiä ihan jokaiselle naiselle.
Toi stellaria on tainnut ainakin väittää että lyhyempikin kelpais. En sitten tiedä onko se totta, koska naiset aika usein valehtelee.
stellaria81 kirjoitti:
No ei kelpaa rapakuntoiset, yliläskit, tikkulaihat, 20 vuotta vanhemmat tai kehitysvammaiset yksinkertaisesti siitä syystä että pikkarit ei kastu, ja muut miehet taas eivät ole minusta kiinnostuneita.
Oot joku urheilija.
- kurpatpois
stellaria81 kirjoitti:
hyi mitä huorimus kieltä käyttävä nettinainen. Olet kurppa ja siksi et kelpaa enää. Usko jo!
kurpatpois kirjoitti:
hyi mitä huorimus kieltä käyttävä nettinainen. Olet kurppa ja siksi et kelpaa enää. Usko jo!
Olenhan mää kurppa ja haluaisin oman koiraskurpan, mutta kun nämä kaverit ovat mielummin yksin elleivät saa teiniä.
- tiedoksvaa
stellaria81 kirjoitti:
Olenhan mää kurppa ja haluaisin oman koiraskurpan, mutta kun nämä kaverit ovat mielummin yksin elleivät saa teiniä.
ei kukaan halua sadan nussimaa joukossa etnopanioita ja jännämiehiä eikä kunnon nainen puhu pikkareiden kastumisista.
- fasdasfd
stellaria81 kirjoitti:
Jos vaatimuksena on, että pikkarit kastuu, niin se on ihan oma valinta, ettei löydä miestä. En ymmärrä, miksi joku laittaa noin epäoleellisen asian peräti vaatimukseksi. Toiveen voisin vielä ymmärtää.
fasdasfd kirjoitti:
Jos vaatimuksena on, että pikkarit kastuu, niin se on ihan oma valinta, ettei löydä miestä. En ymmärrä, miksi joku laittaa noin epäoleellisen asian peräti vaatimukseksi. Toiveen voisin vielä ymmärtää.
Tarkoitin siis että noista miehistä eivät ne pikkarit tule ikinä kastumaankaan vaikka kuinka yrittäisi.
Ehkä se ei ole oleellista täysin aseksuaaleille ihmisille, mutta luulisin että suurin osa miehistäkin haluaisi kuitenkin seurustelukumppanikseen naisen jonka kanssa sitä seksiä pystyisi edes jotenkin yrjöämättä harrastamaan.- 1212
stellaria81 kirjoitti:
Laitahan vaikka googlen kuvahaulla pari esimerkkiä mitä tarkoitat yliläskillä ja tikkulaihalla? Tai mieluummin, pari kuvaa sellaisista miehistä jotka just ja just kelpaavat.
Olisi mielenkiintoista tietää millainen adonis pitää olla... - 181129
fasdasfd kirjoitti:
"Jos vaatimuksena on, että pikkarit kastuu, niin se on ihan oma valinta, ettei löydä miestä. En ymmärrä, miksi joku laittaa noin epäoleellisen asian peräti vaatimukseksi. Toiveen voisin vielä ymmärtää."
Epäoleellista tuo on vain niille naisille jotka hakevat ystävämiestä. Tai miestä jonka kanssa voi hankkia lapsen ja raskaaksi tultua lopettaa seksin harrastamisen. - AfTötterström
stellaria81 kirjoitti:
Tarkoitin siis että noista miehistä eivät ne pikkarit tule ikinä kastumaankaan vaikka kuinka yrittäisi.
Ehkä se ei ole oleellista täysin aseksuaaleille ihmisille, mutta luulisin että suurin osa miehistäkin haluaisi kuitenkin seurustelukumppanikseen naisen jonka kanssa sitä seksiä pystyisi edes jotenkin yrjöämättä harrastamaan.Hyvähän se on, jos pikkarit kastuu. Mutta, mikä Stellussa sitten on niin ihmeellistä, ettei hän kelpaa kuin valikoituneelle joukolle miehiä?
- 190
HC_ATM kirjoitti:
Alle 180-senttinen ei ole mies vaan poika.
- serysey
1212 kirjoitti:
Laitahan vaikka googlen kuvahaulla pari esimerkkiä mitä tarkoitat yliläskillä ja tikkulaihalla? Tai mieluummin, pari kuvaa sellaisista miehistä jotka just ja just kelpaavat.
Olisi mielenkiintoista tietää millainen adonis pitää olla...Elastinen on ainakin stellarian mielestä "tarpeeksi liikunnallinen". Vaikka tuonhan tietysti voi sanoa vaikkapa Usain Boltista, kuitenkaan vaatimatta sitä liikuntamäärä mieheltä.
- ExPUA
stellaria81 kirjoitti:
Diagnoosi: hypergamia.
ExPUA kirjoitti:
Diagnoosi: hypergamia.
Ai minäkö se nyt tässä olen hypergaminen, kun toivoisin että miehellä olisi edes tietyiltä osin samoja ominaisuuksia kuin itselläni? Eikö sitten se, että vanha, läski yhärimies lähestyy itseensä verrattuna nuorta, hoikkaa lapsetonta naista, ole hypergamiaa?
- ExPUA
stellaria81 kirjoitti:
Ai minäkö se nyt tässä olen hypergaminen, kun toivoisin että miehellä olisi edes tietyiltä osin samoja ominaisuuksia kuin itselläni? Eikö sitten se, että vanha, läski yhärimies lähestyy itseensä verrattuna nuorta, hoikkaa lapsetonta naista, ole hypergamiaa?
Kyllä olet, tuo on syy miksi olet sinkku. Sinä olet hypergaminen nainen, jolla on tuo "ostoslista" mikä miehen on täytettävä.
Mies ei vaatisi noita ominaisuuksia sinulta.
Kaikki ominaisuuksien, statuksen, omaisuuden ynnä muun pinnallisen vaatiminen on kiellettyä, eikä kenelläkään naisella ole oikeutta vaatia niitä.
Se, että yhärimies lähestyy naista, on se että hän lähestyy naista, eikä tämän saavutuksia, statusta tai varallisuutta. Samoin, se on sallitua niin kauan kunnes yh-naiset harrastavat samaa. ExPUA kirjoitti:
Kyllä olet, tuo on syy miksi olet sinkku. Sinä olet hypergaminen nainen, jolla on tuo "ostoslista" mikä miehen on täytettävä.
Mies ei vaatisi noita ominaisuuksia sinulta.
Kaikki ominaisuuksien, statuksen, omaisuuden ynnä muun pinnallisen vaatiminen on kiellettyä, eikä kenelläkään naisella ole oikeutta vaatia niitä.
Se, että yhärimies lähestyy naista, on se että hän lähestyy naista, eikä tämän saavutuksia, statusta tai varallisuutta. Samoin, se on sallitua niin kauan kunnes yh-naiset harrastavat samaa.Aivan, ja miehille on tietysti eri säännöt, eli täysin oikeutettua vaatia naiselta hoikkuutta, lapsettomuutta ja nuoruutta. Kyllä nää kanoniset säännöt alkaa mullekin mennä päähän, kunhan jaksatte vain väsymättä toistella näitä riittävän monta kertaa. :D
- ölölölölölööööö
No jos naisen sielunmaiseman sais, asia voisiolla toinen.
"jos ne joutuis vuoden elämään miehen kropas, ja sielun maisemas? :)"
Naisen psyyke ei kestäis sitä. Elämä olisi täysin erilaista. Naiset valittaa että tasa-arvo ei nykyään toteudu, mutta eivät he kestäisi ainakaan at-miehen elämää hetkeäkään.
"Jos mä joutuisin naisena olemaan, ni en panis miestä."
Hehe. Jos olisin naisen vartalossa miehenä, niin ei kai mun miestä tekis mieli. Mutta jos toi pään sisältö muuttuis sellaiseksi kuin naisella, niin kai ne sexuaaliset halutkin muuttuis. Ja eikö yleensä mies pane naista. Vai tarkoitatko että nainen panis miestä strap-on dildolla?- ExPUA
Tämä on niin totta!
Naiset tarvitsevat jatkuvasti itsetuntoboostausta tai sitten osoituksia siitä, että niilä on edes jonkinlaista MA:ta. Näkeehän sen jo siinä, miten tämä nais-solidarisuuskin toimii, siinä ämmät kehuvat toisiaan kilpaa ja jos YTM on tiputtanut tämän jonkun vähemmän ruman vuoksi panoringistä, laitetaan se porukalla miehen piikkiin "joka pelkää vahvaa naista". :D
Tämä puolestaan tekee naisten sadistisesta lällättelystä entistä kuvottampaa ja sairaampaa, sillä ne osoittavat sillä minkälaisia ne ovat oikeasti luonteeltaan. Siinä näkyy kylmä laskelmointi, opportunsmi, narsismi ja ylipäänsä kaikki piirteet, mitkä tekevät ihmisestä halveksuttavan ja haitallisen ympäristölleen.
- dsafsdaf
Jos naiset joutuisivat kokemaan, mitä on olla mies, loppuisi feministien tasa-arvokitinä. Tajuaisivat, että pienempi palkka ym. ovat pikkujuttuja sen rinnalla, että ätmi ei ole ihmisenä mitään eikä kelpaa kenellekään.
- ATMaisteri
Riippuu naisen iästä?
Jos ikää yli 40v niin ei välttämättä tulisi isoa muutosta, paitsi hyvin säilynyt ihmettelisi kovasti minne seksin vonkaajat katosivat.
Jollekin 22-vuotiaalle perusnätille opiskelijatytölle tämä olisi ikävä yllätys. Päätyisi baarin nurkkaan vollottamaan miksei kukaan huomaa, ja miten naiset voivat olla niin tylyjä miehille. Muotihottis menisi luultavasti shokkiin, siinä tarvittaisiin henkistä tukea ettei tyttö parka hyppäisi katolta. - vuokkovärisokea
Luulenpa, että jos kaikki miehet maailmassa olisivatkin naisia, jotka olisivat muuttuneet miehiksi, niin maailma olisi paljon parempi paikka kuin nyt.
- kommenttia
Epäilen että tämäkin pitää paikkansa!
- ExPUA
Joo, sen näkee siitä, että edes naiset eivät siedä muita naisia (esim. naisvoittoiset alat).
- 1naaras
Mä uskoisin että mun elämä olisi vain helpompaa, jos olisin mies kuin mitä se on nykyisellään, kun olen ruma vanha nainen. Nyt saa aina kuulla vittuilua elämäntyylistään joka taas olisi ihan normaalia ja hyväksyttyvää syrjäytyneelle poikamiehelle.
- kommenttia
Tämä on aivan totta!
- shrtjs
Kenen mielestä syrjäytyminen on milloinkaan ollut normaalia tai hyväksyttävää kummallakaan sukupuolella? Ainakaan syrjäytyneitä naisia ei luokitella potentiaalisiksi murhaajiksi, kuten kaikki syrjäytyneet miehet.
- ätminkäinen
shrtjs kirjoitti:
Kenen mielestä syrjäytyminen on milloinkaan ollut normaalia tai hyväksyttävää kummallakaan sukupuolella? Ainakaan syrjäytyneitä naisia ei luokitella potentiaalisiksi murhaajiksi, kuten kaikki syrjäytyneet miehet.
Mä oon ollu koko ikäni syrjitty ja syrjäytynyt enkä ole murhannut enkä aiokkaan murhata ketään. Vaikka murhamiehethän on niitä jännämiehiä joihin naiset ihastuu. Tosin on mulle sanottu että mene hoitoon ja tee sitä tee tätä vaan sentakia että olen ujo ja hiljainen eli mua pidetään kuten sanoit näinollen potentiaalisena tappokoneena. Jos olisin nainen samassa jamassa olisin vain se "hiljainen naapurintyttö" jonka joku hyvin koulutettu komea mies joskus löytää jos tyttö vaan menis tarjolle.
- ExPUA
Nyt sinä saat olla uhri, mutta ätmin "on oltava mies", joten vaikka hänet on syrjäytetty, on se hänen syynsä. Naisena lisäksi et voi syrjäytyä paitsi kuin omasta tahdostasi, mutta tietenkään sitä ei saa sanoa.
- 1naaras
Tietenkin omasta tahdostani. Enkä tarkoita syrjäytymisellä sitä etten kävisi töissä ja istuisin koneella enkä liikkuisi edes ulkona vaan sitä, että haluan elää rauhassa kaukana pois lähiöistä luonnon rauhassa ja vaatimattomasti. Naisenhan kuuluu haluta materiaa, mutta poikamiehenä mä olisin ihan normaali.
- tajunnanvirtaa
NaineM Hottis, joka tietää miten mies toimii. En ihmettelisi, vaikka tulis ehkäpä kevyt lööppibuzz.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321