Mikä Selänteitä vaivaa??

12356454656

Katsoin tossa yhden videohaastattelun Selänteen pojasta, Eetusta eikä ollut mitään kaunista kuunneltavaa, olin semisti järkyttynyt! Luulisi, että koko ikänsä jenkeissä asuneena ja "amerikkalaistuneena" nuorena miehenä puhetaidot olisivat paljon paremmat kuin yleensä suomalaisilla (lue miesurheilijoilla). Mutta nuori poika sönkötti ja lespasi oudosti. Ei muuten, mutta amerikkalaiset yleensä artikuloivat ja puhuvat selkeästi, mutta Selänteet ovat näköjään olleet jossain eristettynä muulta maailmalta. Lapset eivät osaa suomea eikä mitään muutakaan kieltä... Vai oliko Eetulta jo hampaat hajonneet? Sori nyt vaan, mutta vaikka olisi kuinka hyvännäköinen ja viehättävä mies niin kömpelöillä keskustelutaidoilla ja puhetyylillä total turn off.

2

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinonnäreetjuu

      Joka Selänteitä haukkuu, on itse tyhmä!

    • Pilaantuneet

      Rahalla pilattu ne kersat! Ja niinkun nyt yleensä käy jos rahaa on liikaa niin lapset kärsii ja alkaa vetää vähintään huumeita! Ja johtuu tietysti siitä kun iskä ei paljon ole kotona viihtynyt vaan on havitellut rahaa ja mammonaa, tässä on tulos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe