Avaatanpa tähän ihan oma ketju palstanaisten lausunnoille, jotkut kun niistä on niin loistavia että olisi hyvä saada koottua ne yhteen paikkaan. Harmi kun ei ole sitä hakutoimintoa enää ja siksi olisikin kiire saada koottua yhteen ketjuun hupaisimmat.
Laitetaan tähän avaukseen ensimmäiseksi Pimppalooran, palstan itseoikeutetun pahojen tyttöjen valtiattaren, varmaan vielä legendaariseksi muodostuva:
"Ja en todellakaan kerro uudelle kumppanilleni, että olen paneskellut tässä odotellessa naapurin Jaskaa :D Siinä vaiheessa ilmoitetaan naapurin Jaskalle, että "sori nyt täytyy tsekata tää kundi". Naapurin Jaska tietää heti, missä mennään eikä jää roikkumaan nilkkaan"
Palstanaisten elämää suuremmat lausunnot
96
221
Vastaukset
- dgdfgg
Hyvinkin looginen ja järkeenkäypä lausunto, en tosin kyllä ymmärrä mikä tästä tekee legendaarisen?
- tiimalasinhiekka
tämä on tarkoitettu noille ahdasmielisille naistenvihaaja jihadisteille keskenäisen hehkuttamisen keskusteluksi, kun muuten jäävät tällä palstalla jalkoihin.
- justeerimitta
Kuulostatpa ihan neidiltä, kun puhut noista harmituksistasi.
- tiimalasinhiekka
Oikeastaan tuo aloitus aika lailla klassikko. Tuollaista epävarman itsetunnottoman nyhverömiehen uhopuhetta on tämä palsta täynnä. Klassikko jo syntyessään.
- ExPUA
tiimalasinhiekka kirjoitti:
Oikeastaan tuo aloitus aika lailla klassikko. Tuollaista epävarman itsetunnottoman nyhverömiehen uhopuhetta on tämä palsta täynnä. Klassikko jo syntyessään.
Nämä teidän "olemme aivottomia kurppia, jotka pystymme vain henkilöhyökkäykseen ja shaming languageen"-kommentointi kyllä sopii erinomaisesti tuon aloituksen yhteyteen. Ihan jos jollekin ei vielä tullut selväksi minkälaisia olette.
(Totuus sattuu ;) ) - lopettakaaseuhriutuminen
tiimalasinhiekka kirjoitti:
Tuo kiteytti hyvin enemmistön miesten kommenteista täällä. Näillä valittajamiehillä ei ole itsetuntoa. Täällä voivottelevat naisen saamattomuudestaan, kun senkin ajan voisivat käyttää opiskeluun/työnhakuun (jos tarvetta) ja naisiin tutustumiseen.
- kummitus
ExPUA kirjoitti:
Nämä teidän "olemme aivottomia kurppia, jotka pystymme vain henkilöhyökkäykseen ja shaming languageen"-kommentointi kyllä sopii erinomaisesti tuon aloituksen yhteyteen. Ihan jos jollekin ei vielä tullut selväksi minkälaisia olette.
(Totuus sattuu ;) )Jos "shaming language" nyt yleensä on todiste jostain käyttäjänsä alemmuudesta ja tyhmyydestä, niin mitäköhän se kertoo tämän palstan huorittelijoista... :D
Kiitos kunniasta :)
En kyllä käsitä, miten toi menee teiltä niin ymmärryksen yli.
- 436236
Se että jos suoraan kertoisi treffailtavalleen missä mennään, niin se treffailtava kaiketi jättäisi leikin siihen?
Itse kyllä lähden siitä olettamuksesta, että miehellä jonka tapaan, on seksiä jonkun kanssa. Joku hoito, jonka kanssa painii alasti viikonloppuisin pikkukekkulissa. Ja siinä vaiheessa kun treffeille voisi lähteä ja hän huomaa, että pitää minusta enemmän kuin muista, päätetään jättää muut orastavan suhteen ulkopuolelle ja nauttia vain toisistamme. En todellakaan kysele hänen panoistaan, ja jos häntä mnun panoni kiinnostavat niin sopii kysyä suoraan. Yleensä ihmissuhteissa se on ihan normaali käytäntö, toki on niitä jotka ajattelevat eri tavalla (kuten täälläkin huomaa), mutta toivottavasti he löytävät kaltaisensa.
- 43763765
erinis kirjoitti:
Itse kyllä lähden siitä olettamuksesta, että miehellä jonka tapaan, on seksiä jonkun kanssa. Joku hoito, jonka kanssa painii alasti viikonloppuisin pikkukekkulissa. Ja siinä vaiheessa kun treffeille voisi lähteä ja hän huomaa, että pitää minusta enemmän kuin muista, päätetään jättää muut orastavan suhteen ulkopuolelle ja nauttia vain toisistamme. En todellakaan kysele hänen panoistaan, ja jos häntä mnun panoni kiinnostavat niin sopii kysyä suoraan. Yleensä ihmissuhteissa se on ihan normaali käytäntö, toki on niitä jotka ajattelevat eri tavalla (kuten täälläkin huomaa), mutta toivottavasti he löytävät kaltaisensa.
Siitä sitä joutuu lähtemään totta tosiaan. En ole oikeasti ketään asiassa jeesustelemaan, mutta onhan se aikas inhoa löytää joku elämäänsä suoraan toisen jälkiliukkailta. Vaikka niinkin on monet kerrat käynyt, ja pahempaa päälle itsekin tehnyt.
Etoisaa on nykymeininki.
- ht_
Pimppalooralta hyvin rehellinen kommentti siitä miten asiat menee oikeassa elämässä nykypäivänä.
Ja samalla hyvä esimerkki siitä että liika rehellisyys on oikeasti parisuhdemarkkinoilla pahe. Jos joku nainen tuollaisia asioita ääneen sanoisi ensitreffeillä, niin saattaisi jäädä treffailu lyhyeksi. Mutta turha kuvitellakaan etteikö moni noin toimi.
Antaa pimppiksen ja muidenkin puuhailla sinkkuna mitä haluaa. Ja sitten jokainen palstamies voi itse yrittää arvioida naisia treffaillessaan että onkohan tuokin eilen paneskellut naapurin Jaskan kanssa. Ja jos epäilee että on, niin sitten voi itse miettiä että haluaako sen antaa haitata vai ei. Ainahan voi halutessaan ihan suoraan asiaa kysyäkin, mutta voi jäädä silloin treffailu lyhyeksi jos alkaa heittelemään näitä palstan mukaisia kysymyksiä että "Ootko paneskellu naapurin Jaskan kanssa?" tai "Monenko nussima olet?"- mielinkielinmies
Hyvin sanottu. Muutenkin voi olla kyllä vaikea seururstella jos pitää koko ajan miettiä keneköhän kaikkien kanssa tuo rakastellut tai voiko toiseen luottaa. Parisuhde perustuu luottamukselle ja rakkaudelle, jolloin toisen voi hyväksyä menneisyytensä kanssa niin kuin aikuinen ihminen tekee.
- IkisM
mielinkielinmies kirjoitti:
Hyvin sanottu. Muutenkin voi olla kyllä vaikea seururstella jos pitää koko ajan miettiä keneköhän kaikkien kanssa tuo rakastellut tai voiko toiseen luottaa. Parisuhde perustuu luottamukselle ja rakkaudelle, jolloin toisen voi hyväksyä menneisyytensä kanssa niin kuin aikuinen ihminen tekee.
"Parisuhde perustuu luottamukselle ja rakkaudelle, jolloin toisen voi hyväksyä menneisyytensä kanssa niin kuin aikuinen ihminen tekee."
Nimenomaan perustuu luottamukselle ja rakkaudelle jota ei voi olla olemassa jos toinen johtaa harhaan jo helti lähdössä jättämällä kertomatta asioita. Se on varmaan sitten ihan ok jos toinenkin sitten siinä luottamauksellisessa ja rakkaudellisessa suhteessa jättää kertomatta satunnaisista sivupanoista ja että jemmaa osan rahoistaan piiloon mahdollisen avioeron varalta jne.? - IkisM
"Ja sitten jokainen palstamies voi itse yrittää arvioida naisia treffaillessaan että onkohan tuokin eilen paneskellut naapurin Jaskan kanssa. Ja jos epäilee että on, niin sitten voi itse miettiä että haluaako sen antaa haitata vai ei."
Arvaa vaan huvittaako treffailla jos joutuu tuommoisia miettimään? Treffailkaa vapaamieliset ihan keskenänne vaan, minä laistan. Jos sattumalta kohtaan jonkun naisen sen sivupanojen selvittämiseen taitaa riittääkin kun kysyy harrastatko nettitreffailua? Jos vastaa kyllä niin sen voi sitten sivuuttaa liki varmaan Jaskan ja/tai/sekäettä sen serkkupojan hoitona. - ei.tule.kesää
Ei kyllä ole täällä ihmisillä mitään tajua parisuhteesta. Kun kohtaa toisen ihmisen, ei ensimmäiseksi ruveta miettimään tämän exiä.
IkisM kirjoitti:
"Parisuhde perustuu luottamukselle ja rakkaudelle, jolloin toisen voi hyväksyä menneisyytensä kanssa niin kuin aikuinen ihminen tekee."
Nimenomaan perustuu luottamukselle ja rakkaudelle jota ei voi olla olemassa jos toinen johtaa harhaan jo helti lähdössä jättämällä kertomatta asioita. Se on varmaan sitten ihan ok jos toinenkin sitten siinä luottamauksellisessa ja rakkaudellisessa suhteessa jättää kertomatta satunnaisista sivupanoista ja että jemmaa osan rahoistaan piiloon mahdollisen avioeron varalta jne.?Suhteessa ollessani mulla ei ole sivupanoja, enkä harrasta pettämistä. Mikä tässä taas nyt hiertää munia?
- IkisM
ei.tule.kesää kirjoitti:
Ei kyllä ole täällä ihmisillä mitään tajua parisuhteesta. Kun kohtaa toisen ihmisen, ei ensimmäiseksi ruveta miettimään tämän exiä.
Ei niin mutta näköjään pitäisi, en minä ainakaan halua päivän vanhoille fuckbuddymiehen jälkiliukkaille.
- IkisM
pimppaloora kirjoitti:
Suhteessa ollessani mulla ei ole sivupanoja, enkä harrasta pettämistä. Mikä tässä taas nyt hiertää munia?
Joo, ei ehkä suhteessa ollessasi mutta mitenkähn mahadat määritellä sen suhteen? Paneskelet fuckbuddykaveria ja samaan aikaan vasta "tapailet" limittäin sitä mahdollista suhdetta ja sitten vasta josain vaiheessa päätät että nyt on suhde ja annat kenkää fuckbuddylle. Se siinä hiertää. Jos se fuckbuddy on vaikkapa vuoden takainen ja sen jälkeen sinulla rei todistettavasti ole ollut mitään sukupuolitauteja se voisi olla ehkä jollain tapaa hyväksyttävissä mutta ei niin että se vakava suhdeviritelmä on vaarassa saada minkä tahansa fuckbuddyn muista panoista kulkeutuvan viruksen. Sitäpaitsi, mistä se vakavampi viritys tietää ettei ole itsekin pelkkä fuckbuddy?
- mielinkielinmies
IkisM kirjoitti:
Nimenomaan perustuu luottamukselle ja rakkaudelle jota ei voi olla olemassa jos toinen johtaa harhaan jo helti lähdössä jättämällä kertomatta asioita. Se on varmaan sitten ihan ok jos toinenkin sitten siinä luottamauksellisessa ja rakkaudellisessa suhteessa jättää kertomatta satunnaisista sivupanoista ja että jemmaa osan rahoistaan piiloon mahdollisen avioeron varalta jne.?Jokainen meistä itse päättää mitä kaikkea toiselle kertoo tai ei kerro. Ei kukaan voi kaikkea kertoa. Minusta joku yksityiskohtien kyseleminen toisen aikaisemmasta seksielämästä on varsin epäkohteliasta ja epäkunnioittavaa. Toinen kertoo mitä haluaa ja siihen kai pitää tyytyä. Ja mitä iloa minulle siitä olisi että tietäisin kumppanini koko seksihistorian. Ei minua ainakaan se niin kiinnosta. Seksielämä siitä eteenpäin on yksi tärkeimmistä prioriteeteistä kyllä.
Ja useimmissa liitoissahan puolisot saavat ihan itsenäisesti hoitaa omia raha-asioitaan ja säästää mihin tarkoitukseen vain. En vain ymmärrä tuollaista, että heti kaikki kauhuskenaariot tulee mieleen. Ei minun ole tarvinnut koskaan miettiä tuollaisia, viekö se mun rahat tai haluaako erota? Jos haluaa erota niin eroaa, ja minun rahoissani nyt ei ole paljon viemistä. Niin paljon sitä ei ole, että uskoisin kenenkään viitsivän sen eteen juurikaan vaivaa näkemään. Ja jos joku vaivautuisi rahani viemään, niin pieni hinta se olisi siitä, että pääsee moisesta eroon. Ihmeellistä muutenkin tuo koko aikainen rahasta jauhaminen. Ei minun suhteissani ainakaan olla koko jostain raha-asioista väännetty. Yleensä puolisot ovat ostaneet omilla rahoillaan mitä ovat halunneet ja minä omillani. Lahjat on erikseen. Jos toisella on enemmän rahaa niin toinen maksaa enemmän. En ymmärrä kyllä tuota asiaa. - mahdotonta
Joitain miehiä täällä palstalla pelottaa ihan hirveästi. Rakkaus on aina riski eikä kaikkeen voi mitenkään varautua. Jos näkee naiset pelkkänä uhkana, mahdollisina ryöstäjinä tai taudinkantajina, ei voi koskaan löytää onnea.
- IkisM
Jokainen meistä itse päättää mitä kaikkea toiselle kertoo tai ei kerro. Ei kukaan voi kaikkea kertoa. Minusta joku yksityiskohtien kyseleminen toisen aikaisemmasta seksielämästä on varsin epäkohteliasta ja epäkunnioittavaa. Toinen kertoo mitä haluaa ja siihen kai pitää tyytyä. Ja mitä iloa minulle siitä olisi että tietäisin kumppanini koko seksihistorian. Ei minua ainakaan se niin kiinnosta. Seksielämä siitä eteenpäin on yksi tärkeimmistä prioriteeteistä kyllä.
Ja useimmissa liitoissahan puolisot saavat ihan itsenäisesti hoitaa omia raha-asioitaan ja säästää mihin tarkoitukseen vain. En vain ymmärrä tuollaista, että heti kaikki kauhuskenaariot tulee mieleen. Ei minun ole tarvinnut koskaan miettiä tuollaisia, viekö se mun rahat tai haluaako erota? Jos haluaa erota niin eroaa, ja minun rahoissani nyt ei ole paljon viemistä. Niin paljon sitä ei ole, että uskoisin kenenkään viitsivän sen eteen juurikaan vaivaa näkemään. Ja jos joku vaivautuisi rahani viemään, niin pieni hinta se olisi siitä, että pääsee moisesta eroon. Ihmeellistä muutenkin tuo koko aikainen rahasta jauhaminen. Ei minun suhteissani ainakaan olla koko jostain raha-asioista väännetty. Yleensä puolisot ovat ostaneet omilla rahoillaan mitä ovat halunneet ja minä omillani. Lahjat on erikseen. Jos toisella on enemmän rahaa niin toinen maksaa enemmän. En ymmärrä kyllä tuota asiaa.Niin nimenomaan päättää ja minusta on aika musta sielu ihmisellä joka tietoisesti jättää kertomatta itsestään asioita joita tietäisi toisen paheksuvan. Siksi niitä ei kysytäkään kun se olisi epäkohteliasta ja epäkunnioittavaa, pitäisi voida luottaa siihen että toinen on jättänyt ne asiat tekemättä tai kertoo jos on tehnyt.
Sinähän tässä aloit jauhamaan, minä heitin vain pari esimerkkiä jotka sinun mielestä varmaan suhteessakin on sitten hyväksyttävää jättää kertomatta jos/kun niitä ei erikseen kysytä. - IkisM
mahdotonta kirjoitti:
Joitain miehiä täällä palstalla pelottaa ihan hirveästi. Rakkaus on aina riski eikä kaikkeen voi mitenkään varautua. Jos näkee naiset pelkkänä uhkana, mahdollisina ryöstäjinä tai taudinkantajina, ei voi koskaan löytää onnea.
Niin pelottaakin, ihan naisten omien lausuntojen perusteella. Suureen osaan heistä ei voisi yhtään luottaa mahdollisessa suhteessa kun jo ennen kuin se alkaakaan alkaa jo salailu ja pelailu.
- mielinkielinmies
IkisM kirjoitti:
Niin nimenomaan päättää ja minusta on aika musta sielu ihmisellä joka tietoisesti jättää kertomatta itsestään asioita joita tietäisi toisen paheksuvan. Siksi niitä ei kysytäkään kun se olisi epäkohteliasta ja epäkunnioittavaa, pitäisi voida luottaa siihen että toinen on jättänyt ne asiat tekemättä tai kertoo jos on tehnyt.
Sinähän tässä aloit jauhamaan, minä heitin vain pari esimerkkiä jotka sinun mielestä varmaan suhteessakin on sitten hyväksyttävää jättää kertomatta jos/kun niitä ei erikseen kysytä.Sori, että jauhoin sinun mielestäsi. Kiva, että ollaan aikalailla samaa mieltä edes jostakin.
IkisM kirjoitti:
Joo, ei ehkä suhteessa ollessasi mutta mitenkähn mahadat määritellä sen suhteen? Paneskelet fuckbuddykaveria ja samaan aikaan vasta "tapailet" limittäin sitä mahdollista suhdetta ja sitten vasta josain vaiheessa päätät että nyt on suhde ja annat kenkää fuckbuddylle. Se siinä hiertää. Jos se fuckbuddy on vaikkapa vuoden takainen ja sen jälkeen sinulla rei todistettavasti ole ollut mitään sukupuolitauteja se voisi olla ehkä jollain tapaa hyväksyttävissä mutta ei niin että se vakava suhdeviritelmä on vaarassa saada minkä tahansa fuckbuddyn muista panoista kulkeutuvan viruksen. Sitäpaitsi, mistä se vakavampi viritys tietää ettei ole itsekin pelkkä fuckbuddy?
Mistä sä vedit ton limittäin tapailun tähän? Ihme johtopäätöksiä teillä kyllä... mut hei, jääkää te ruotimaan mun mahdollista seksielämää, niin mä alan tässä valmistautua iltaan :)
- mahdotonta
Minä olen ihan hyvä vaimo miehelleni ja siskoni ilmeisesti ihan yhtä hyviä omilleen jne. Emmekä varmasti ole muita suomalaisia naisia kummempia.
- IkisM
pimppaloora kirjoitti:
Mistä sä vedit ton limittäin tapailun tähän? Ihme johtopäätöksiä teillä kyllä... mut hei, jääkää te ruotimaan mun mahdollista seksielämää, niin mä alan tässä valmistautua iltaan :)
Siitä kun se on niin ilmiselvää. Ajatellaan tilanne jossa sinulla on fuckbuddymies ja kuitenkin kuljeskelet erilaisissa huvitilaisuuksissa joista jossakin tapaat sitten sen herra "oikean". Ilmoitatko välittömästi fuckbuddylle että se oli siinä jo ennen ensimmäisiäkään treffejä herroa "oikean" kanssa? et tietenkään vaan fucbuddymies edelleenkin vierailee luonasi viikottain kunnes sinulla on seksiä herra "oikean" kanssa pari kertaa, sitten vasta ja sittenkin vain ehkä ilmoitat fucbuddymiehelle että se oli siinä, limitys ehti jo tapahtua kun vasta mietit oletko vielä herra "oikean" kanssa.
- Olet.jo.nolo
IkisM kirjoitti:
Siitä kun se on niin ilmiselvää. Ajatellaan tilanne jossa sinulla on fuckbuddymies ja kuitenkin kuljeskelet erilaisissa huvitilaisuuksissa joista jossakin tapaat sitten sen herra "oikean". Ilmoitatko välittömästi fuckbuddylle että se oli siinä jo ennen ensimmäisiäkään treffejä herroa "oikean" kanssa? et tietenkään vaan fucbuddymies edelleenkin vierailee luonasi viikottain kunnes sinulla on seksiä herra "oikean" kanssa pari kertaa, sitten vasta ja sittenkin vain ehkä ilmoitat fucbuddymiehelle että se oli siinä, limitys ehti jo tapahtua kun vasta mietit oletko vielä herra "oikean" kanssa.
Miten ilmiselvää tuntemattoman palstakirjoittelijan seksielämän on sulle? Sä olet itse omassa likaisessa mielessäsi vetänyt noita johtopäätöksiä.
- IkisM
Olet.jo.nolo kirjoitti:
Miten ilmiselvää tuntemattoman palstakirjoittelijan seksielämän on sulle? Sä olet itse omassa likaisessa mielessäsi vetänyt noita johtopäätöksiä.
On se aika ilmiselvää, on sitä tullut sentään naisia jututetuksi toisinaan ja aika usein sieltä paljastuukin että ei seurustele mutta joku toisinaan "käy kahvilla" tms., tuollainen ei koskaan niille naisille olisi ollut esteenä sille romantiselle suhteelle jota ovat hakemassa. Olisi hienoa jos tuollaisessa tilanteessa ne naiset lupautuisivat hankkiutumaan eroon siitä kahvittelijasta ja palata sitten asiaan kun ovat oikeasti vapaita mutta panoilu tuntuisi kiinnostavan heti kahvittelijasta huolimatta, arvaa kiinnostaako minua?
- Mistä.näitä.sikiää
IkisM kirjoitti:
On se aika ilmiselvää, on sitä tullut sentään naisia jututetuksi toisinaan ja aika usein sieltä paljastuukin että ei seurustele mutta joku toisinaan "käy kahvilla" tms., tuollainen ei koskaan niille naisille olisi ollut esteenä sille romantiselle suhteelle jota ovat hakemassa. Olisi hienoa jos tuollaisessa tilanteessa ne naiset lupautuisivat hankkiutumaan eroon siitä kahvittelijasta ja palata sitten asiaan kun ovat oikeasti vapaita mutta panoilu tuntuisi kiinnostavan heti kahvittelijasta huolimatta, arvaa kiinnostaako minua?
Eli sä vedit joidenkin sun tuttujen naisten kokemukset tänne ja päättelit, että kaikki naiset on tietysti samanlaisia. Miten sua ei abortoitu?
- AfTötterström
Tai sitten ei.
- AfTötterström
ei.tule.kesää kirjoitti:
Mutta kyllä se tulee ennemmin tai myöhemmin vastaan, jos on sexiä.
- AfTötterström
Mistä.näitä.sikiää kirjoitti:
Eli sä vedit joidenkin sun tuttujen naisten kokemukset tänne ja päättelit, että kaikki naiset on tietysti samanlaisia. Miten sua ei abortoitu?
No, mites jälkeläiset, pitääkö niistä kertoa, jos nainen on ehtinyt p(y)öräyttää? Jos mukulat sattuvat vielä asumaan jossain babushkan luona, etkä voi todeta kylmiltään, että jänniksen jälkikasvua on?
- AfTötterström
IkisM kirjoitti:
Ehdokkaalle voi sanoa, että "Keitäs tyttö kahvia!".
IkisM kirjoitti:
"Ja sitten jokainen palstamies voi itse yrittää arvioida naisia treffaillessaan että onkohan tuokin eilen paneskellut naapurin Jaskan kanssa. Ja jos epäilee että on, niin sitten voi itse miettiä että haluaako sen antaa haitata vai ei."
Arvaa vaan huvittaako treffailla jos joutuu tuommoisia miettimään? Treffailkaa vapaamieliset ihan keskenänne vaan, minä laistan. Jos sattumalta kohtaan jonkun naisen sen sivupanojen selvittämiseen taitaa riittääkin kun kysyy harrastatko nettitreffailua? Jos vastaa kyllä niin sen voi sitten sivuuttaa liki varmaan Jaskan ja/tai/sekäettä sen serkkupojan hoitona.Siis sinun käsittääksesi nettideittailu implikoi että harrastaa sivupanoja.
Minua pikkuisen huolestuttaa se että kykenetkö tuolla päättelykyvyllä oikeasti tulemaan toimeen itsenäisesti, vai pitäisiköhän sinulle hommata päivittäistä selviämistä varten henkilökohtainen avustaja?- ikisinkun.sekoilut
stellaria81 kirjoitti:
Siis sinun käsittääksesi nettideittailu implikoi että harrastaa sivupanoja.
Minua pikkuisen huolestuttaa se että kykenetkö tuolla päättelykyvyllä oikeasti tulemaan toimeen itsenäisesti, vai pitäisiköhän sinulle hommata päivittäistä selviämistä varten henkilökohtainen avustaja?Ikisinkku alkaa seota pillunpuutteessaan. Palstanaiset ovat ainoat naiset joista ikis saa kontaktia ja pyörivät mielessä. Mitä ikis tekisikään baarissa kun näkisi sen naisten pokailun?
- IkisM
stellaria81 kirjoitti:
Siis sinun käsittääksesi nettideittailu implikoi että harrastaa sivupanoja.
Minua pikkuisen huolestuttaa se että kykenetkö tuolla päättelykyvyllä oikeasti tulemaan toimeen itsenäisesti, vai pitäisiköhän sinulle hommata päivittäistä selviämistä varten henkilökohtainen avustaja?Kuten siellä kirjoitinkin niin joutuu valitettavasti sivuuttamaan liki varmana jo muiden miesten hoitona koska asiasta ei saa kysyä eikä naiset itsenäisesti siitä tahdo kertoa, jos kysyy hyväkin nainen, siis sinunkin kaltainen, loukkaantuu ja hommahan on sillä selvä, nollatulos joka tapauksessa. Ei kannattane siis stressata ja lähteä hankkimaan pahaa mieltä itselleen ehdoin tahdoin.
- IkisM
ikisinkun.sekoilut kirjoitti:
Ikisinkku alkaa seota pillunpuutteessaan. Palstanaiset ovat ainoat naiset joista ikis saa kontaktia ja pyörivät mielessä. Mitä ikis tekisikään baarissa kun näkisi sen naisten pokailun?
Joo varmaankin noin mutta siellä baarissa yleensä annan pakit mm. ketjussa mainituista syistä, toki kohteliaasti juttelen jne. mutta kotiin joudun lähtemään yksin.
- palstanainen
IkisM kirjoitti:
Joo varmaankin noin mutta siellä baarissa yleensä annan pakit mm. ketjussa mainituista syistä, toki kohteliaasti juttelen jne. mutta kotiin joudun lähtemään yksin.
Haluan kuulla nyt sinulta, mikä on nyt jo paljastunut, että olet aivan kokematon seksiasioissa naisten kanssa. Miellyttääkö miehet enemmän seksuaalisesti ja ilettääkö vähemmän kuin naiset?
- IkisM
palstanainen kirjoitti:
Haluan kuulla nyt sinulta, mikä on nyt jo paljastunut, että olet aivan kokematon seksiasioissa naisten kanssa. Miellyttääkö miehet enemmän seksuaalisesti ja ilettääkö vähemmän kuin naiset?
Ihan kokematon en ole, tavallaan toivoisin kyllä olevani, mutta sen verran minussa on vielä puhtautta jäljellä että ansaitsisin kyllä löytää kunnollisen naisen, se on vain kovin vaikeaa kun suurella osalla palstanaisistakin tuntuu olevan ajatusmaailma joka on kaukana kunnollisesta. Sitä kyllä ihmettelen että miksi pitää yrittää vetää homokorttia esiin aina kun me kunnolliset miehet ilmaistaan pettymyksemme nykynaisiin, homollehan olette täysin yhdentekeviä ja sellainen kai ilmaisisi pettymystään miehiin, näin kuvittelisin.
- annatullanyt
Minäkin haluan kuulla.
- aivan.kokematon.ikis
annatullanyt kirjoitti:
Minäkin haluan kuulla.
Ei se uskalla paljastaa totuutta. On aivan ilmiselvää ikisinkun koskemattomuus.
- että.miten.on
IkisM kirjoitti:
Ihan kokematon en ole, tavallaan toivoisin kyllä olevani, mutta sen verran minussa on vielä puhtautta jäljellä että ansaitsisin kyllä löytää kunnollisen naisen, se on vain kovin vaikeaa kun suurella osalla palstanaisistakin tuntuu olevan ajatusmaailma joka on kaukana kunnollisesta. Sitä kyllä ihmettelen että miksi pitää yrittää vetää homokorttia esiin aina kun me kunnolliset miehet ilmaistaan pettymyksemme nykynaisiin, homollehan olette täysin yhdentekeviä ja sellainen kai ilmaisisi pettymystään miehiin, näin kuvittelisin.
Eikös ikis paneskellut jonkun varatun naisen kanssa joskus? On siinäkin miehellä selkärankaa arvostella sinkkuja, jotka ei ketään petä.
- ExPUA
IkisM kirjoitti:
Homokortin vetäminen tyypillinen shaming languagen käyttöyritys, mikä osoittaa että nämä ovat toisaalta homofoobikkoja, ja toisaalta paniikissa kun et aseta pillua jalustalle. Miesvitut, joita pari tällä palstalla on, on oitis rivissä ja ojennuksessa jos heitä häpäisee tai jos heille vihjaa että saa pillua hyväksymällä naisten moraalittomuuden. Mutta kuten tiedämme, ei ne saa. :) Minä esim. saan, vaikka uskallan sanoa suuni puhtaaksi, ja paljastaa naisen bluffin.
- nauretaan.taas.sulle
ExPUA kirjoitti:
Homokortin vetäminen tyypillinen shaming languagen käyttöyritys, mikä osoittaa että nämä ovat toisaalta homofoobikkoja, ja toisaalta paniikissa kun et aseta pillua jalustalle. Miesvitut, joita pari tällä palstalla on, on oitis rivissä ja ojennuksessa jos heitä häpäisee tai jos heille vihjaa että saa pillua hyväksymällä naisten moraalittomuuden. Mutta kuten tiedämme, ei ne saa. :) Minä esim. saan, vaikka uskallan sanoa suuni puhtaaksi, ja paljastaa naisen bluffin.
Pymgi sä mitään saa
- ExPUA
nauretaan.taas.sulle kirjoitti:
Pymgi sä mitään saa
Noin, osu ja uppos, kun vihainen palstakurppa näyttää taas keskustelutaitonsa.
- ExPUA
Miten voit edes hyväksyä toisen ja tämän menneisyyden, jos tämä valehtelee siitä tai salaa sen?
Muuten taas olen lähes täysin eri mieltä tuosta täysin moraalittomasta valkoritaroinnistasi.
Se, että joku on nainen, ei oikeuta tätä petollisuuteen. - kunnonmiessssss
ei.tule.kesää kirjoitti:
Niin, eli puhki käytetty yleispatja on ihan ok ja nainen saa paneskella vapaasti jännäjyystärien kanssa ja se ei saa yhtään haitata sitä kunnon miestä, joka sen naisen lopulta saa parisuhteeseen? Koska sen naisen luonne on ihan ok, vaikka onkin nussituttanut itseään naapurin Jaskalla ja ties kenellä muulla ja loukkaantuu heti, jos kunnon mies tiedustelee asiaa.
- autistit.jankkaa.taas
kunnonmiessssss kirjoitti:
Niin, eli puhki käytetty yleispatja on ihan ok ja nainen saa paneskella vapaasti jännäjyystärien kanssa ja se ei saa yhtään haitata sitä kunnon miestä, joka sen naisen lopulta saa parisuhteeseen? Koska sen naisen luonne on ihan ok, vaikka onkin nussituttanut itseään naapurin Jaskalla ja ties kenellä muulla ja loukkaantuu heti, jos kunnon mies tiedustelee asiaa.
Kunnon mies ei edes pääse niin pitkälle, että ehtis tiedustella asiasta. Naiset karttaa tällaisia epävarmoja luusereita kun ruttoa. Ja jos joku on erehtynyt feikkaamaan itsensä pidemmälle, niin viimeistään tuossa vaiheessa tulee karsinta ja ollaan täällä taas vinkumassa aiheesta.
- ExPUA
autistit.jankkaa.taas kirjoitti:
Kunnon mies ei edes pääse niin pitkälle, että ehtis tiedustella asiasta. Naiset karttaa tällaisia epävarmoja luusereita kun ruttoa. Ja jos joku on erehtynyt feikkaamaan itsensä pidemmälle, niin viimeistään tuossa vaiheessa tulee karsinta ja ollaan täällä taas vinkumassa aiheesta.
Palstatotuus - nyt myös kurpan suusta! :D
Myönnät:
- Naiset eivät pidä kunnon miehistä (ja te sanotte pitävänne?)
- Nainen on niin hyväsydäminen ja empaattinen, että se vihaa epävarmuutta miehessä (haluaisitko tälläisen keskitysleirivartijan lapsiesi äidiksi?)
- Feikkaamalla voi päästä pidemmälle (nainen on epärehellinen ja rakastaa muita selkärangattomia lieroja)
- Nainen harrastaa "karsimista" (miten vilpitön ja rehti temppu, vieläpä kun paras aines karsitaan pois, jotta huono saisi jäädä)
Sitten ihmetellään, kun te tyhmät ja pinnalliset lutkat tulette jonkun psykopaattijännämiehen pieksemiksi, ja te käytätte loputtoman määrän energiaa rationalisoimiseen, miksi eläimellinen kiimavitun perässä juokseminen on tervettä asennoitumista ihmissuhteisiin.
Ei ihme jos totuus minkä me miehet täällä sanomme sattuu. - ExPUA
kunnonmiessssss kirjoitti:
Juuri tämä.
Naisen addiktio kiimavitulleen ja tarve hyväksikäyttää toisia on niin suuri, että se ilmenee tälläisenä käsittämättömänä röyhkeytenä.
Miehellä on täysi oikeus tietää mihin on ryhtymässä. Jos nainen salaa tai jopa valehtelee käyttöhistoriaansa, on se yhtä kuin petos. Sellainen ei eroa mitenkään siitä, että nainen on pettäjä. Ei mitenkään. Ja hyvin usein juuri sellainen nainen pettää, sillä rationalisointihamsteri on säädetty siten. - ExPUA
Jokainen meistä itse päättää mitä kaikkea toiselle kertoo tai ei kerro. Ei kukaan voi kaikkea kertoa. Minusta joku yksityiskohtien kyseleminen toisen aikaisemmasta seksielämästä on varsin epäkohteliasta ja epäkunnioittavaa. Toinen kertoo mitä haluaa ja siihen kai pitää tyytyä. Ja mitä iloa minulle siitä olisi että tietäisin kumppanini koko seksihistorian. Ei minua ainakaan se niin kiinnosta. Seksielämä siitä eteenpäin on yksi tärkeimmistä prioriteeteistä kyllä.
Ja useimmissa liitoissahan puolisot saavat ihan itsenäisesti hoitaa omia raha-asioitaan ja säästää mihin tarkoitukseen vain. En vain ymmärrä tuollaista, että heti kaikki kauhuskenaariot tulee mieleen. Ei minun ole tarvinnut koskaan miettiä tuollaisia, viekö se mun rahat tai haluaako erota? Jos haluaa erota niin eroaa, ja minun rahoissani nyt ei ole paljon viemistä. Niin paljon sitä ei ole, että uskoisin kenenkään viitsivän sen eteen juurikaan vaivaa näkemään. Ja jos joku vaivautuisi rahani viemään, niin pieni hinta se olisi siitä, että pääsee moisesta eroon. Ihmeellistä muutenkin tuo koko aikainen rahasta jauhaminen. Ei minun suhteissani ainakaan olla koko jostain raha-asioista väännetty. Yleensä puolisot ovat ostaneet omilla rahoillaan mitä ovat halunneet ja minä omillani. Lahjat on erikseen. Jos toisella on enemmän rahaa niin toinen maksaa enemmän. En ymmärrä kyllä tuota asiaa.Niin päättää, mutta se että voit tehdä tuon päätöksen, ei tarkoita sitä että olisit siihen oikeutettu. Toiselle valehtelu, tämän johtaminen harhaan ja muu kertoo henkilön moraalista kaiken olennaisen.
Ja kyllä; pimppis tietää tässä tapauksessa itsekin, ettei itsensä nussituttaminen toisilla miehillä anna hänestä vakavastiotettavan puolison kuvaa - kuka mies on niin aisuri, että haluaa puolison velvollisuudet, samalla kun toiset saa seksin ilmaiseksi?
- ReipasMies1
Naisethan nimenomaan korostavat että on hyvä kun miehellä on "pilkettä silmäkulmassa" eli hyväksyvät erilaiset naisten panorinkelöinnit ja sitten jos Jaskan kanssa naisen treffit eivät flaksaakkaan niin voi sinne Jannen vaki-jyystöön mennä illalla. Nimet kuvitteellisia.
Kuviohan on naiselle ikävä mikäli kohdalle sattuu laatu-ytmi mikä ei kannatakkaan joviaalia jakelupolitiikkaa. Nykyajan runsaasti partnereita haalivien naisten kanssa tietysti Pelissä toimiminen vaatii sen että ei pelkää syödä lattialle tippunutta voileipää, näin kuvainnollisesti.- IkisM
Juurkikin noin, se lattialle tippuneen leivän syöminen vaatisi niin kovasti kanttia ettei sitä ainakaan minulla ole riittävästi.
- ei.pelota
Ikiksellä ei ole kanttia tavata ihan tavallista naista ja ruveta seurustelemaan. Sen takia rakentelee täällä netissä jotain ihmeellistä maailmankuvaa naisista kaikille jakavina patjoina. Saa siitä hyvän tekosyyn sille, ettei uskalla edes yrittää parisuhdetta. Kyllä sen voisi tunnustaa, että itseä pelottaa, eikä syyllistää naisia ja haukkua näiden moraalia.
- arvelen.samaa
ei.pelota kirjoitti:
Ikiksellä ei ole kanttia tavata ihan tavallista naista ja ruveta seurustelemaan. Sen takia rakentelee täällä netissä jotain ihmeellistä maailmankuvaa naisista kaikille jakavina patjoina. Saa siitä hyvän tekosyyn sille, ettei uskalla edes yrittää parisuhdetta. Kyllä sen voisi tunnustaa, että itseä pelottaa, eikä syyllistää naisia ja haukkua näiden moraalia.
Juuri noin
- AfTötterström
ei.pelota kirjoitti:
Keskimääräisen nykynaisen moraalilla olisi aika huonoa naista 50-luvulla.
- floraneiti
Kun ei sitä aikakonetta ole, niin jospa elettäisiin ihan vain tätä nykyaikaa.
- ATMaisteri
floraneiti kirjoitti:
Tuotahan minäkin olen yrittänyt viime aikoina sanoa naisille jotka juoksunsa juostuaan haluaisivat elää kuin 50-luvulla ahkeran, kiltin ja kiltin miehen kanssa omakotitalossa.
- 3030
Tuossahan se ongelma piileekin. Naiset haluavat elää 2000-luvulla parikymppisinä ja 50-luvulla sitten kun on aika hankkia lapsia.
Ongelma vaan on siinä että tuossa kuviossa pelimies saa naisen kauneimmillaan ilman työtä ja perhemies saa rupsahtamassa olevan naisen kovan työn vastineeksi.
Pian käy niin kuin USA:ssa on käymässä, ei löydy mistään kunnon miehiä. Miehet tajuavat että kannattaa olla pelimies jos vain suinkin kykenee, ja MGTOW ellei naisten pokaaminen luonnistu. Sitten kyllä itketään valtiota elättämään yhärit ja heidän lapsensa. - ExPUA
Tippunut leipä. Paras analogia aikoihin, siitä pojot! :)
Muutenkin noinhan se menee.
SInun pitää tavallaan unohtaa ihmisyytesi, ja sekaantua näihin elukoihin jos haluat osallistua tuohon. - notämätuliselväksi
floraneiti kirjoitti:
Ahaa, eli jos naiset paneskelevat miten sattuu ympäriinsä, niin sen pitää olla kunnon miesten mielestä täysin normaalia ja hyväksyttävää, niinkö? Miehellä ei saa olla mielipidettä, ainakaan kriittistä, koska se vain osoittaa, että mies ei elä nykyajassa. Nykyään vain naisilla on oikeus mielipiteisiin.
- kummitus
notämätuliselväksi kirjoitti:
Ahaa, eli jos naiset paneskelevat miten sattuu ympäriinsä, niin sen pitää olla kunnon miesten mielestä täysin normaalia ja hyväksyttävää, niinkö? Miehellä ei saa olla mielipidettä, ainakaan kriittistä, koska se vain osoittaa, että mies ei elä nykyajassa. Nykyään vain naisilla on oikeus mielipiteisiin.
Minä en ihan ymmärrä, miten toisen ihmisen yksityiselämä yleensä voi olla ei-hyväksyttävää, ellei kyse ole laittomuudesta, tietoisesta hyväksikäytöstä tms? Toki omalta kumppaniltaan voi edellyttää samanlaista arvomaailmaa ja se on ihan järkevääkin, mutta yleinen huorittelu on minusta vain lapsellista. Mitä se sinulle kuuluu, mitä ne ihmiset tekevät omissa makuuhuoneissaan, jotka eivät kuitenkaan tule sinun kanssasi koskaan seurustelemaan?
- vanhempinainen
Minä pidän IkisM ajatuksenkulusta. Itse ikäihmisenä kauhistelen nykymenoa kun ystäväpiirissä on eronneille vanhoille naisille ilmestynyt kaikenmaailman ulkolaisia panomiehiä. Harmittaa vaan että yksinäisenä vanhuksena ei saa enää asiallista seuraa saati rakkautta. Ennen sai vaikka bingohalista. Nyt on asiat toisin. Ja tämä kirjoitus ei ole pilkkaviesti vaan tosiasia.
- AfTötterström
Bingohallitkin lopettelevat toimintaansa.
- IkisM
Kiitos kehuista. Itsekin olen sellaisessa uskomuksessa ettei nämä nykyajan toimintamallit ole hieman vanhemmille ikäpolville niinkään itsestään selviä. Juurikin se asiallinen seura ja rakkaus kai on se mitä me kaikki ihan eniten kaivataan ja jotenkin tuntuu että niiden merkitys vain vähenee pikkuhiljaa kun vapaamielistytään ja säälihän se semmoinen kehitys on katsoi sitä miltä kantilta tahansa. Toivottavasti vielä kuitenkin löydät jonkun jostain :)
- mummolle.munaa
Ota ikis mieheksi
- Jokuäijä
Ihmetteln vaan että miksi palstan miehet ei mene maksulliselle naiselle jos kerran pillua haluavat. Se nyt on teille ihan sama maksatteko siitä pillusta kun ette kuitenkaan ala seurustelemaan ikinä. Jos tapaisitte jonkun naisen niin aika pian se huomaisi että olette hulluja eli parisuhde teidän kanssa olisi ihan mahdotonta. Menkää siis panemaan jotain horoa koska pillun puute tekee teidät hulluksi.
- fsadasfsad
Ei, vaan mies haluaa pillua, jonka nainen antaa vapaaehtoisesti. Mietipä tarkemmin: täällä vaaditaan aina naisia ANTAMAAN pillua, ei MYYMÄÄN sitä.
- tosikivanainen
Jos olisin tarpeeksi varakas, järjestäisin hyväntahtoisuudestani puutteestaan jankkaaville palstamiehille kimppareissun Saksaan bordelleihin. Siellä ne laivahytissään ilakoisivat, laulaisivat ja heiluttelisivat pimperon kuvilla varustettuja lippuja.
- Kis.kisu
Ikisinkun jutut alkaa vuosi vuodelta olla oudompia. Ikisinkun pitäisi mennä vaikka maksulliselle ja huomata, että nekin naiset ovat ihan normaaleja eikä siellä toisten jämiä ole. :(
- IkisM
Et ole oikea Kis-Kisu, hänhän nimenomaan tuomitsee maksullisissa käymisen naista halventavana hyväväksikäyttönä. Minusta muuten tuntuu että ne maksulliset alkaa nykyään olla normaalimpia kuin ei maksulliset, heillä sentään on selekä syy sille miksi toimivat niin kuin toimivat.
- t.a.m
Ikisinkku elää omassa kuplassaan, eikä halua kohdata maailmaa sellaisena kuin se tänä päivänä on. Kuplasta käsin hän tuomitsee kaikki, jotka sotivat hänen ajatusmaailmaansa vsstaan.
Uskalla elää mies. - ExPUA
Erinomainen ketju tämä.
Laitetaanpa sitten palsta viralliselta tekopyhältä femakolta, joka pitää hirveänä epätasa-arvoa, epäoikeudenmukaisuutta ja muuta ihmisarvojen polkemista - paitsi jos se koskee miehiä, jolloin tietysti etuoiketettu, valkoinen länsimaalainen nainen saa käyttäytyä juuri niin sikamaisesti kuin haluaa: ""Myönnetään: Ilolla luen näitä katkerien miesten viestejä. Onnellisena paneksin just niin kuin mua huvittaa, mutta saan kyllä lisäkicksejä siitä että miehet on kateellisia / niitä vituttaa. :D"
LIsäksi erityismaininta tyhmyydestä, tai noloudesta, ehkä molemmista, sillä tämä samainen nutipää pitää jonkinlaisena saavutuksena sitä, että nainen saa seksiä. (Samainen erityismaininta koskee tämän tapauksen naisen logiikkaan syyllistymistä, kerta toisensa jälkeen).
Niin tosiaan, mitä naisen piti sanoa että sai seksiä?
Ja ettei unohdu, on tämä myös se joka on kiistämässä tai riippuen tilanteesta, myöntämässä hypergamian. - ExPUA
Mitä tähän tulee, niin tämä viimeistään osoittaa monta asiaa niin pimppaloorasta, kuin myös tämän puolustajista.
Ei kovinkaan luotettavia, vaan jopa niin epärehellisiä, tai vain typeriä, että ne todellakin väittävät tuon selvän tunnustuksen tarkoittavan jotain muuta mitä se tarkoittaa.
Kysymys herää - ostaisitko pimppikseltä, tai hänen kaltaisiltaan käytetyn auton?
Muista, tällöin sinulle on oltava ok, että ostopäätökseesi vaikuttavista tekijöistä voi valehdella tai jättää kertomatta.
Sopivaa myyjälle, entä asiakkaalle?- ht_
Minä en ainakaan väitä tuon "tunnustuksen" tarkoittavan mitään.
Ehkä se tarkoittaa että se fuckbuddy suhde loppuu ihan heti kun tulee joku kiinnostava uusi mies kuvioihin yhdenkin tapaamisen/deitin verran (tuskinpa sentään).
Tai ehkä se tarkoittaa että fuckbuddy suhde loppuu viimeistään kun uuden kiinnostavan miehen kanssa päätyy sänkyyn (kuulostaa todennäköiseltä).
Tai ehkä se tarkoittaa että siinä saattaa joskus käydä niin, että on sitten vuorotellen useampi mies samassa sängyssä toisistaan tietämättä (joka nyt olisi ainakin jollain mittarilla moraalitonta, ja kuulostaa epätodennäköiseltä).
Mutta entä sitten? Olipa se kuvio mikä tahansa noista, niin enpä ainakaan minä jaksa asiasta stressata. Se kun ei minuun vaikuta. Pimppaloora saa hoitaa miesasiansa miten ikinä hoitaakaan. Minun ei tarvitse muiden suhdekuvioita tuomita, muttei puolustellakaan. Kunhan yritän itse pysyä tulevaisuudessa erossa niistä naisista, jotka ovat omaan makuuni liian vapaamielisiä - eli sellaisista, joiden mielestä on ok vähän viikonpäivästä riippuen ottaa aina eri mies sänkyyn (eiköhän niitä ole jo tullut nähtyä).
Sen verran olen jo ymmärtänyt että keskimäärin naiset eivät ole sen ihmeellisempiä kuin miehetkään. Jotkut paneskelee ketä vaan miestä, joka juuri sillä hetkellä sattuu sytyttämään. Jotkut tekee niin varattuinakin, jotkut vain sinkkuina. Jotkut harrastavat fuck buddy suhteita. Ja jotkut taas haluavat olla suhteessa ennen kuin suostuvat seksiin kenenkään kanssa.
Kunnioitettavaa on se, että sentään rehellisesti sanoo millä tavalla toimii, eikä väitä olevansa muuta kuin on. Enempää ei voi pyytääkään. Ja jos ei tietyntyyppinen nainen kelpaa, niin sitten on parempi vaan itse tehdä omat valinnat niin, ettei päädy sellaisten naisten kanssa yhteen. - realismia.kehiin
ht_ kirjoitti:
Ehkä se tarkoittaa että se fuckbuddy suhde loppuu ihan heti kun tulee joku kiinnostava uusi mies kuvioihin yhdenkin tapaamisen/deitin verran (tuskinpa sentään).
Tai ehkä se tarkoittaa että fuckbuddy suhde loppuu viimeistään kun uuden kiinnostavan miehen kanssa päätyy sänkyyn (kuulostaa todennäköiseltä).
Tai ehkä se tarkoittaa että siinä saattaa joskus käydä niin, että on sitten vuorotellen useampi mies samassa sängyssä toisistaan tietämättä (joka nyt olisi ainakin jollain mittarilla moraalitonta, ja kuulostaa epätodennäköiseltä).
Mutta entä sitten? Olipa se kuvio mikä tahansa noista, niin enpä ainakaan minä jaksa asiasta stressata. Se kun ei minuun vaikuta. Pimppaloora saa hoitaa miesasiansa miten ikinä hoitaakaan. Minun ei tarvitse muiden suhdekuvioita tuomita, muttei puolustellakaan. Kunhan yritän itse pysyä tulevaisuudessa erossa niistä naisista, jotka ovat omaan makuuni liian vapaamielisiä - eli sellaisista, joiden mielestä on ok vähän viikonpäivästä riippuen ottaa aina eri mies sänkyyn (eiköhän niitä ole jo tullut nähtyä).
Sen verran olen jo ymmärtänyt että keskimäärin naiset eivät ole sen ihmeellisempiä kuin miehetkään. Jotkut paneskelee ketä vaan miestä, joka juuri sillä hetkellä sattuu sytyttämään. Jotkut tekee niin varattuinakin, jotkut vain sinkkuina. Jotkut harrastavat fuck buddy suhteita. Ja jotkut taas haluavat olla suhteessa ennen kuin suostuvat seksiin kenenkään kanssa.
Kunnioitettavaa on se, että sentään rehellisesti sanoo millä tavalla toimii, eikä väitä olevansa muuta kuin on. Enempää ei voi pyytääkään. Ja jos ei tietyntyyppinen nainen kelpaa, niin sitten on parempi vaan itse tehdä omat valinnat niin, ettei päädy sellaisten naisten kanssa yhteen.Miten ajattelit jatkossa erottaa kiltin tytön huonosta?
- ht.on.kuutamolla
ht_ kirjoitti:
Kunnioitettavaa on se, että sentään rehellisesti sanoo millä tavalla toimii, eikä väitä olevansa muuta kuin on. Enempää ei voi pyytääkään. Ja jos ei tietyntyyppinen nainen kelpaa, niin sitten on parempi vaan itse tehdä omat valinnat niin, ettei päädy sellaisten naisten kanssa yhteen.Melkoinen autisti taitaa ht olla myös. Ihme jankkaamista ja samat asiat joka kerta. Vedät samoja päätelmiä joka kerta, perustuen mihin?
ht_ kirjoitti:
Kunnioitettavaa on se, että sentään rehellisesti sanoo millä tavalla toimii, eikä väitä olevansa muuta kuin on. Enempää ei voi pyytääkään. Ja jos ei tietyntyyppinen nainen kelpaa, niin sitten on parempi vaan itse tehdä omat valinnat niin, ettei päädy sellaisten naisten kanssa yhteen.Mielenkiintoista spekulointia ht:ltä, mihin lie perustuu. Yleensä se panosuhde päättyy ennen kuin uusi alkaa (ja useimmiten siinä on vieläpä aika pitkä väli). Kannattaa jatkossa kiinnittää tarkemmin huomiota millaisen naisen kelkkaan lähtee, jos toi on jotenkin epäselvä käsite.
Väännän tämän vielä kerran rautalangasta ja sen jälkeen voitte ihan keskenänne kärsiä täällä näistä autismin eri ilmentymistä:
Jos mulla olisi nyt fuckbuddy, jonka kanssa olis nähty vaikka muutaman kerran kuukaudessa. Sitten olisin vaikka eilen tavannut kiinnostavan miehen. Miten asiat olisivat edenneet tästä?
Kiinnostavan miehen kanssa olis juteltu koko ilta ja vaihdettu yhteystietoja. Oltaisi sitten soiteltu ja viestitelty ja sovitaan treffit.
No mitäs ne fuckbuddy sitten? Ei mitään! Se jäi jo taakse. Se edellinen tapaaminen jäi viimeiseksi. Jos siitä kuuluu jotain, kerron tilanteen, jos ei kuulu, niin hommahan on sillä selvä ilman selittelyjä.
Seksisuhde on luonteeltaan tuollainen, molemmat tietää, että kun toinen löytää seurusteluun sopivan kumppanin, niin sitten tämä suhde on loppu ilman kyselyjä, itkuja ja roikkumisia. Ei tarvitse selitellä tai pyydellä anteeksi. Ja sama tilanne siis jos haluaa ihan muuten vaan lopettaa seksisuhteen, vaikka ei ketään uutta olisikaan kiikarissa. Joskus asiat vaan loppuu, ilman mitään suurta draamaa.- brliequ
pimppaloora kirjoitti:
Mielenkiintoista spekulointia ht:ltä, mihin lie perustuu. Yleensä se panosuhde päättyy ennen kuin uusi alkaa (ja useimmiten siinä on vieläpä aika pitkä väli). Kannattaa jatkossa kiinnittää tarkemmin huomiota millaisen naisen kelkkaan lähtee, jos toi on jotenkin epäselvä käsite.
Väännän tämän vielä kerran rautalangasta ja sen jälkeen voitte ihan keskenänne kärsiä täällä näistä autismin eri ilmentymistä:
Jos mulla olisi nyt fuckbuddy, jonka kanssa olis nähty vaikka muutaman kerran kuukaudessa. Sitten olisin vaikka eilen tavannut kiinnostavan miehen. Miten asiat olisivat edenneet tästä?
Kiinnostavan miehen kanssa olis juteltu koko ilta ja vaihdettu yhteystietoja. Oltaisi sitten soiteltu ja viestitelty ja sovitaan treffit.
No mitäs ne fuckbuddy sitten? Ei mitään! Se jäi jo taakse. Se edellinen tapaaminen jäi viimeiseksi. Jos siitä kuuluu jotain, kerron tilanteen, jos ei kuulu, niin hommahan on sillä selvä ilman selittelyjä.
Seksisuhde on luonteeltaan tuollainen, molemmat tietää, että kun toinen löytää seurusteluun sopivan kumppanin, niin sitten tämä suhde on loppu ilman kyselyjä, itkuja ja roikkumisia. Ei tarvitse selitellä tai pyydellä anteeksi. Ja sama tilanne siis jos haluaa ihan muuten vaan lopettaa seksisuhteen, vaikka ei ketään uutta olisikaan kiikarissa. Joskus asiat vaan loppuu, ilman mitään suurta draamaa.säälittävää
- IkisM
pimppaloora kirjoitti:
Mielenkiintoista spekulointia ht:ltä, mihin lie perustuu. Yleensä se panosuhde päättyy ennen kuin uusi alkaa (ja useimmiten siinä on vieläpä aika pitkä väli). Kannattaa jatkossa kiinnittää tarkemmin huomiota millaisen naisen kelkkaan lähtee, jos toi on jotenkin epäselvä käsite.
Seksisuhde on luonteeltaan tuollainen, molemmat tietää, että kun toinen löytää seurusteluun sopivan kumppanin, niin sitten tämä suhde on loppu ilman kyselyjä, itkuja ja roikkumisia. Ei tarvitse selitellä tai pyydellä anteeksi. Ja sama tilanne siis jos haluaa ihan muuten vaan lopettaa seksisuhteen, vaikka ei ketään uutta olisikaan kiikarissa. Joskus asiat vaan loppuu, ilman mitään suurta draamaa."Jos mulla olisi nyt fuckbuddy, jonka kanssa olis nähty vaikka muutaman kerran kuukaudessa. Sitten olisin vaikka eilen tavannut kiinnostavan miehen. Miten asiat olisivat edenneet tästä?
No mitäs ne fuckbuddy sitten? Ei mitään! Se jäi jo taakse. Se edellinen tapaaminen jäi viimeiseksi. Jos siitä kuuluu jotain, kerron tilanteen, jos ei kuulu, niin hommahan on sillä selvä ilman selittelyjä. "
Minäkin väännän rautalangasta. Jos sulla olisi fuckbuddy jonka kanssa olisitte fuckineet päivällä eilen, olisit ottanut jokaiseen reikään ja lastit naamalle mölisevältä visvakullilta, upeaa vapaamielistä seksiä. Sitten illalla tapaat sen kiinnostavan miehen joka kenties pääsee saatille ja panemaan, nuolemaan rupikullin spermnanjämät samantien tai sitten jos onkin ikäänkuin herrasmies: juttelette, vaihtelette yhteystietoja, tänään lisää soittelua, kenties treffit jne. viimeistään ensiviikolla jo on tarkoitus alkaa paneskelemaan vaikka fuckbuddyjullin eritteet ei ole vielä edes elimmistöstä poistuneet. No panette sitten tämän upean löydön kanssa, kohtapuoliin sillä alkaa munia kutittamaan, mikähän lie ihottuma ilmestynyt...ai jaa no se olikin vaan fuckbuddymiehen terveiset uudelle sulhaselle, hieno tapa aloittaa suhde.
Reilua on jos siellä tavatessasi sen seurusteluun sopivan sanot että et nyt voi alkaa seurustelemaan kun on fuckbuddy-juttu menossa, hänen pitää malttaa odottaa puolisen vuotta ennen kuin voitta alkaa sekstailemaan, lopetat sen fuckbuddyjutun samantien ja pidät itselläsi puolen vuoden karanteenin tautikartoituksineen. Jos se uusi upea löytö ei tuota kestä häntä ei oltu tarkoitettu sinulle ja voit jatkaa fuckbuddysuhdetta hyvillä mielin ja unohtaa romanttiset haaveet oikeasta parisuhteesta. - m40plus
"Seksisuhde on luonteeltaan tuollainen, molemmat tietää, että kun toinen löytää seurusteluun sopivan kumppanin, niin sitten tämä suhde on loppu ilman kyselyjä, itkuja ja roikkumisia. Ei tarvitse selitellä tai pyydellä anteeksi. Ja sama tilanne siis jos haluaa ihan muuten vaan lopettaa seksisuhteen, vaikka ei ketään uutta olisikaan kiikarissa. Joskus asiat vaan loppuu, ilman mitään suurta draamaa."
Tuohon ei ole mitään lisättävää tai pois otettavaa. Allekirjoitan. - IkisM
m40plus kirjoitti:
"Seksisuhde on luonteeltaan tuollainen, molemmat tietää, että kun toinen löytää seurusteluun sopivan kumppanin, niin sitten tämä suhde on loppu ilman kyselyjä, itkuja ja roikkumisia. Ei tarvitse selitellä tai pyydellä anteeksi. Ja sama tilanne siis jos haluaa ihan muuten vaan lopettaa seksisuhteen, vaikka ei ketään uutta olisikaan kiikarissa. Joskus asiat vaan loppuu, ilman mitään suurta draamaa."
Tuohon ei ole mitään lisättävää tai pois otettavaa. Allekirjoitan.joo niin tuosta "Ei tarvitse selitellä tai pyydellä anteeksi." voisi vielä mainita että tosi hienoja on tuommoiset ihmiset jotka tuollaista harrastaa, yhtäkkinen yhteyden katkaisu ilman mitään selittelyjä, jätetään se toinen yksin mietiimään mitä on tapahtunut kun itse jo huvitellaan seuraavan hoidon kanssa.
- äitisi.häpeää.sinua
IkisM kirjoitti:
"Jos mulla olisi nyt fuckbuddy, jonka kanssa olis nähty vaikka muutaman kerran kuukaudessa. Sitten olisin vaikka eilen tavannut kiinnostavan miehen. Miten asiat olisivat edenneet tästä?
No mitäs ne fuckbuddy sitten? Ei mitään! Se jäi jo taakse. Se edellinen tapaaminen jäi viimeiseksi. Jos siitä kuuluu jotain, kerron tilanteen, jos ei kuulu, niin hommahan on sillä selvä ilman selittelyjä. "
Minäkin väännän rautalangasta. Jos sulla olisi fuckbuddy jonka kanssa olisitte fuckineet päivällä eilen, olisit ottanut jokaiseen reikään ja lastit naamalle mölisevältä visvakullilta, upeaa vapaamielistä seksiä. Sitten illalla tapaat sen kiinnostavan miehen joka kenties pääsee saatille ja panemaan, nuolemaan rupikullin spermnanjämät samantien tai sitten jos onkin ikäänkuin herrasmies: juttelette, vaihtelette yhteystietoja, tänään lisää soittelua, kenties treffit jne. viimeistään ensiviikolla jo on tarkoitus alkaa paneskelemaan vaikka fuckbuddyjullin eritteet ei ole vielä edes elimmistöstä poistuneet. No panette sitten tämän upean löydön kanssa, kohtapuoliin sillä alkaa munia kutittamaan, mikähän lie ihottuma ilmestynyt...ai jaa no se olikin vaan fuckbuddymiehen terveiset uudelle sulhaselle, hieno tapa aloittaa suhde.
Reilua on jos siellä tavatessasi sen seurusteluun sopivan sanot että et nyt voi alkaa seurustelemaan kun on fuckbuddy-juttu menossa, hänen pitää malttaa odottaa puolisen vuotta ennen kuin voitta alkaa sekstailemaan, lopetat sen fuckbuddyjutun samantien ja pidät itselläsi puolen vuoden karanteenin tautikartoituksineen. Jos se uusi upea löytö ei tuota kestä häntä ei oltu tarkoitettu sinulle ja voit jatkaa fuckbuddysuhdetta hyvillä mielin ja unohtaa romanttiset haaveet oikeasta parisuhteesta.Herranjumala mies, sä et ole terve oikeasti! Sulla on sairas mieli kun kirjoittelen tollasia. Nainen tuossa kertoi asiallisesti seksisuhteen luonteesta ja sä väännät sen noin älyttömästi. Olet vastenmielinen ihminen.
- rasite_mieheksi
IkisM kirjoitti:
joo niin tuosta "Ei tarvitse selitellä tai pyydellä anteeksi." voisi vielä mainita että tosi hienoja on tuommoiset ihmiset jotka tuollaista harrastaa, yhtäkkinen yhteyden katkaisu ilman mitään selittelyjä, jätetään se toinen yksin mietiimään mitä on tapahtunut kun itse jo huvitellaan seuraavan hoidon kanssa.
Jos on kysyttävää, niin voi kysyä. Ei tarvitse jäädä miettimään jos on jotain epäselvää. Yleensä noi on ihmisille selviä asioita. Taidatkin olla roikkuja.
- IkisM
äitisi.häpeää.sinua kirjoitti:
Herranjumala mies, sä et ole terve oikeasti! Sulla on sairas mieli kun kirjoittelen tollasia. Nainen tuossa kertoi asiallisesti seksisuhteen luonteesta ja sä väännät sen noin älyttömästi. Olet vastenmielinen ihminen.
En mitenkään älyttömästi vaan juuri niin kuin se menee, ei nainen osaa ajatella sen uuden miehen tunteita kuten ei myöskään sen tietämättään juuri sillä hetkellä jätetyksi tulleen fuckbuddyn tunteita. Kun kiimapillu vie ei ole väliä muulla kuin naisen saamalla mielihyvällä, mitäpä siitä jos ykskaks jätetyksi tutluaan fuckbuddy vetää itsensä hirteen tai se uusi löytö saa jonkun eksoottisen taudin riesakseen.
- IkisM
rasite_mieheksi kirjoitti:
Jos on kysyttävää, niin voi kysyä. Ei tarvitse jäädä miettimään jos on jotain epäselvää. Yleensä noi on ihmisille selviä asioita. Taidatkin olla roikkuja.
Joo voi varmaan kysyäö mutta vastaako nainen yleensä ollenkaan tai kertooko totuutta miten ne asiat meni. Mitenkähän se muuten on, paljonkohan on fuckbuddyja jotka ei edes tiedä olevansa fuckbuddyja vaan kuvittelevat olevansa jotain enemmän? luulen että paljon. Minä en nimenomaan ole roikkuja, päinvastoin ja siksikin haluaisin suhteelta, oli se sitten aito tai fuckbuddysuhde rehellisyyttä, en vaan oikein jaksa uskoa että sellaisen lapsellisuuden odottaminen nykynaisten kanssa on edes mahdollista.
- enenääarvostaikistä
IkisM kirjoitti:
"Jos mulla olisi nyt fuckbuddy, jonka kanssa olis nähty vaikka muutaman kerran kuukaudessa. Sitten olisin vaikka eilen tavannut kiinnostavan miehen. Miten asiat olisivat edenneet tästä?
Reilua on jos siellä tavatessasi sen seurusteluun sopivan sanot että et nyt voi alkaa seurustelemaan kun on fuckbuddy-juttu menossa, hänen pitää malttaa odottaa puolisen vuotta ennen kuin voitta alkaa sekstailemaan, lopetat sen fuckbuddyjutun samantien ja pidät itselläsi puolen vuoden karanteenin tautikartoituksineen. Jos se uusi upea löytö ei tuota kestä häntä ei oltu tarkoitettu sinulle ja voit jatkaa fuckbuddysuhdetta hyvillä mielin ja unohtaa romanttiset haaveet oikeasta parisuhteesta.Olet iljettävä "mies". Pimppis kirjoitti asiallisesti ja sä kirjoitat tuollaisia vastineita. Olet sairas jos tosiaan ajattelet noin kun kirjoitat. Vertaan sua tällä hetkellä noihin samoihin ala-arvoisiin kirjoittelijoihin jotka iloitsevat 17-vuotiaan tytön kuolemasta. Olet alhainen ja ihmisarvoton minun silmissäni.
- IkisM
enenääarvostaikistä kirjoitti:
Olet iljettävä "mies". Pimppis kirjoitti asiallisesti ja sä kirjoitat tuollaisia vastineita. Olet sairas jos tosiaan ajattelet noin kun kirjoitat. Vertaan sua tällä hetkellä noihin samoihin ala-arvoisiin kirjoittelijoihin jotka iloitsevat 17-vuotiaan tytön kuolemasta. Olet alhainen ja ihmisarvoton minun silmissäni.
Pimppishän on hirveän mukava ja hienoluonteinen nainen muuten ja siksi juuri minun on pakko olla tässä asiassa ankara, jos en arvostaisi asiahan olisi merkityksetön mutta kun arvostan niin myös vaadin enemmän kuin ehkä joltain muulta vaatisin. Siksi joudun olemaan hieman turhankin jyrkkänä kun haluan että pimppis löytäisi ihan oikean rakkauden ja sääli on jos se menee ohitse jonkun fuckbuddyn vuoksi..
- ExPUA
ht_ kirjoitti:
Kunnioitettavaa on se, että sentään rehellisesti sanoo millä tavalla toimii, eikä väitä olevansa muuta kuin on. Enempää ei voi pyytääkään. Ja jos ei tietyntyyppinen nainen kelpaa, niin sitten on parempi vaan itse tehdä omat valinnat niin, ettei päädy sellaisten naisten kanssa yhteen."Kunnioitettavaa on se, että sentään rehellisesti sanoo millä tavalla toimii, eikä väitä olevansa muuta kuin on. Enempää ei voi pyytääkään. Ja jos ei tietyntyyppinen nainen kelpaa, niin sitten on parempi vaan itse tehdä omat valinnat niin, ettei päädy sellaisten naisten kanssa yhteen."
Sehän tässä juuri on epäkunnioitettavaa, että jokainen muu tietää paitsi oma mies.
Pimppis on juuri näitä ämmiä, joille mies on jokin alistettava ja hyväksikäytettävä idiootti, siinä missä muut pääsee hunajapurkille ilman mitään vaivaa. Sellainen on erittäin halveksuttavaa ja tuomittavaa!
Sellainen on oppikirjaesimerkki aisurisuhteesta. - ExPUA
äitisi.häpeää.sinua kirjoitti:
Herranjumala mies, sä et ole terve oikeasti! Sulla on sairas mieli kun kirjoittelen tollasia. Nainen tuossa kertoi asiallisesti seksisuhteen luonteesta ja sä väännät sen noin älyttömästi. Olet vastenmielinen ihminen.
Sinähän tässä kiellät toiselta mielipiteen periaatteella "lutkat saa lutkata, miesten on hyväksyttävä se".
Ikiksellä on täysi oikeus sanoa mielipiteensä, joka tässä tapauksessa muutenkin on se fakta. '
Se ettet itse kestä realistista kuvausta asiasta, vaan yrität vaientaa hänet joka sellaisen antaa, on vain merkki siitä että olet väärässä ja elät itse omassa ällöttävässä, mällinkatkuisessa valheessasi.
Olisiko sinun äitisi ylpeä, kun tytär jakelee persettä? Kysy tätä itseltäsi.
Kysy myös, voitko ajatella minkälaisen roolimallin antaisit tyttärellesi? - kbggopojo
IkisM kirjoitti:
Reilua on jos siellä tavatessasi sen seurusteluun sopivan sanot että et nyt voi alkaa seurustelemaan kun on fuckbuddy-juttu menossa, hänen pitää malttaa odottaa puolisen vuotta ennen kuin voitta alkaa sekstailemaan, lopetat sen fuckbuddyjutun samantien ja pidät itselläsi puolen vuoden karanteenin tautikartoituksineen. Jos se uusi upea löytö ei tuota kestä häntä ei oltu tarkoitettu sinulle ja voit jatkaa fuckbuddysuhdetta hyvillä mielin ja unohtaa romanttiset haaveet oikeasta parisuhteesta.Fuckbuddyjen kanssa käytetään kumia juuri siksi, ettei suhde ole monogaaminen.
Voitte moralisoida asiaa ihan niin paljon kuin haluatte, elämä tuolla ulkona jatkuu joka tapauksessa entisellään. Ihmiset naivat, ihastuvat, rakastuvat, eroavat, harrastavat yhden yön juttuja, ovat FWB-suhteissa... Ei tällä palstalla vaahtoaminen muuta yhtään mitään. - 10212
ExPUA kirjoitti:
Sinähän tässä kiellät toiselta mielipiteen periaatteella "lutkat saa lutkata, miesten on hyväksyttävä se".
Ikiksellä on täysi oikeus sanoa mielipiteensä, joka tässä tapauksessa muutenkin on se fakta. '
Se ettet itse kestä realistista kuvausta asiasta, vaan yrität vaientaa hänet joka sellaisen antaa, on vain merkki siitä että olet väärässä ja elät itse omassa ällöttävässä, mällinkatkuisessa valheessasi.
Olisiko sinun äitisi ylpeä, kun tytär jakelee persettä? Kysy tätä itseltäsi.
Kysy myös, voitko ajatella minkälaisen roolimallin antaisit tyttärellesi?Onko ätmien äidit ylpeitä pojistaan ja heidän ajatusmaailmastaan? Iloisia siitä kun pojat pitävät heitä löysinä kurppavittuina joiden paras aika oli alle 20-vuotiaana ja vielä parempi jos heitä olisi päässyt panemaan jo 13-vuotiaina.
Ätmit ovat paras mahdollinen esimerkki ydinperheessä kasvamisen turmiollisuudesta poikalapsen ajatusmaailmalle. Omien vanhempien havainnointi tekee poikalapsesta mällejä mietiskelevän, naisia vihaavan, pedofiliaan taipuvaisen, sulkeutuneen hullu, joka ei kykene normaaleihin ihmissuhteisiin ja sitä kautta omaksumaan normaalien ihmisten normaaleja ajatuksia ja käytöstapoja. - ht_
realismia.kehiin kirjoitti:
Miten ajattelit jatkossa erottaa kiltin tytön huonosta?
Täysin varmasti en mitenkään. Mutta melko suurella varmuudella ihan vaan keskusteluista ja käyttäytymisestä päättelemällä.
Ehkä vähän yllättävänkin avoimesti on tähän mennessä naiset kertoneet menneisyydestään. Ja sen mitä eivät ole suoraan kertoneet, on lopulta aika hyvin voinut lukea rivien välistä ja ihan käytöksestä ja ulkoisista seikoista. - ht_
pimppaloora kirjoitti:
Seksisuhde on luonteeltaan tuollainen, molemmat tietää, että kun toinen löytää seurusteluun sopivan kumppanin, niin sitten tämä suhde on loppu ilman kyselyjä, itkuja ja roikkumisia. Ei tarvitse selitellä tai pyydellä anteeksi. Ja sama tilanne siis jos haluaa ihan muuten vaan lopettaa seksisuhteen, vaikka ei ketään uutta olisikaan kiikarissa. Joskus asiat vaan loppuu, ilman mitään suurta draamaa.No. Jatketaan nyt tätä autistista spekulaatiota... Mitä sitä turhaan lopettamaan kun vauhtiin on päässyt...
Miksikö spekuloin että se on se vaihtoehto, jossa se fuckbuddy suhde lopetetaan ennen kuin on päädytty sen kiinnostavan uuden miehen kanssa sänkyyn. Miksi en väittänyt, että se on se vaihtoehto jossa fuckbuddy suhde loppuu heti ensitapaamiseen tai treffeihin kiinnostavan miehen kanssa?
No, jos nyt unohdetaan nettideitit, niin päästään ongelmaan siinä, että mikä on ensitapaaminen. Silloinhan sen fuckbuddy suhteen joutuisi lopettamaan melkein joka päivä, koska milloin vaan kadulla, töissä, opiskeluissa, tapahtumissa, tms. voi tulla vastaan joku jonka kanssa vaihtaa pari sanaa ja jonka kanssa päätyy vaikka yhteystietoja vaihtamaan tai facebook kaveriksi, tms. Mistäs niistä varmuudella tietää kenen kanssa lopulta päätyykin yhteen.
No, joku nyt huutaa tuohon että eihän tuollainen satunnainen uuden ihmisen tapaaminen olekaan mikään oikea deitti/treffi. Ei olekaan. Mutta monen mielestä myöskään muutkaan tapaamiset, jossain satunnaisissa merkeissä eivät ole treffejä "sillä mielellä". Kunhan vaan tavataan huvikseen jostain muusta syystä, vaikka yhteisen harrastuksen parissa. Rajanveto sille mikä on muuten vaan kaverillista tapaamista, ja mikä oikeasti tapailua seurustelumielessä vaihtelee henkilöstä toiseen.
Esim. toinen osapuolista voi hyvinkin olla tapaamisessa kiinnostunut ja toinen ajatella sitä toista osapuolta vaan pelkkänä kaverina.
Kaiken kaikkiaan pointti on siis että suurimmalle osalle noi kaikki muut asiat on vähintäänkin tulkinnanvaraisia ja henkilöstä riippuvaa. Oikeastaan vain vaikkapa sänkyyn päätyminen on selvä raja, josta voi sanoa että se on sitä itseään. Tai se, että oikeasti sanallisesti sovitaan että nyt seurustellaan, tai tapaillaan sillä mielellä. (Harvemmin sitä taidetaan selvän sanallisesti heti sopia, useimmiten vaan oletetaan.)
Onhan tuota joskus tullut käytyä esim. nettitreffeilläkin muutamia kertoja joidenkin naisen kanssa. Noh, mitä siitä nyt sitten olisi pitänyt päätellä? Että nainen ei ollut oikeasti kiinnostunut? Miksi sitten päätti lähteä toisille treffeille? Kenties ihan vaan aikaansa tuhlaamaan? Kenties nainen oli kiinnostunut kaverimielessä? Silti, ne treffailut eivät johtaneet mihinkään, nainen ei siis lopulta ollutkaan kiinnostunut. Montako treffiä olisi pitänyt olla että nainen olisi voinut sanoa sen olevan treffailua kiinnostavan miehen kanssa? Vai olisiko se vaatinut sitä että yhteisesti sovitaan että nyt ollaan kiinnostuneita vain toistemme tapailusta. Jos niillä naisilla oli samanaikaisesti fuckbuddyja, niin missä vaiheessa naisten olisi tullut lopettaa ne suhteet? Silloin kun tekivät profiilin nettideitti-sivustolle? Silloin kun lähtivät ensimmäisille treffeille jonkun miehen kanssa? Silloin kun sopivat erikseen jonkun miehen kanssa olevansa tosissaan kiinnostuneita tapailusta? Vai?
Ja kuten sanottu. Itselleni se on sama miten sinä nuo asiasi järjestelet. Minä voin vain autistisesti spekuloida erilaisia vaihtoehtoja. Enkä tiedä mikä niistä osuu, jos mikään. Eikä minun tosiaan tarvitse tietää, eihän se minulle kuulu, eikä minuun liity. :)
Siinäpä oli päivän autismipläjäys.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321