Kävin unkarissa ja naset tuli juttelee ja pyytää treffeille. Eivätkä olleet rahan peräs kun nainenki suostu maksaa kahvilassa mun osuuden. Iloisia naisia, juttelee mukavia eivätkä oo liialla feminismillä pilattuja. Käykää palstalaiset unkariss kattomassa, siellä on upeita naisia.
ulkomailla paremmat naiset
8
74
Vastaukset
- päivän.sini
Liekö jälleen sama maailmanmatkaaja kyseessä, joka vähän väliä matkustelee ulkomailla tapailemassa kauniita ja mukavia naisia?
- Vamos_a_la_playa
Samoin Espanjassa parhaat miehet. Kohteliaita, viriilejä, spontaaneja ja hiton hyvännäköisiä. Sinne vaan tytöt! Itsekin lähden muutaman kuukauden kuluttua. Pikisilmät rules!
- unkari
Mukavuudesta en tiedä, kun en kerinny seurusteleen, mutta ei ne kyllä varsin kauniita siellä ole.
- 71724
Sinulla ei liene mitään sitä vastaan että me puolestamme olemme ystävällisiä ulkomaisille miehille ja treffailemme heitä.
- nimierkki_p
Nainen suostui maksamaan = aloittaja pyysi naista maksamaan kahvinsa. Suomi mies on taas oikein edustanut maailmalla.
- 20ja14on2014
Harrastin muutama vuosi sitten seksiä unkarilaisen miehen kanssa, nimeä en enää muista mutta pitkätukkainen, tumma, komea vaihto-opiskelija oli hän. Oikein namu. Ja käytettiin kortsua joten mitään ei missään lillu.
Itsekin olen käynyt Unkarissa ja juttelin parin naisen kanssa. Myös muissa Euroopan maissa olen päässyt naisten kanssa juttelemaan. Joko olen itse mennyt juttelemaan tai jopa he ovat tulleet juttelemaan. Ero suomen naisten käytökseen on kuin päivällä ja yöllä. Ne ulkomaalaiset naiset olivat suunnilleen ikäisiäni. Eikä kyse ollut edes mistään rahan perässä juoksevista huorista. Suomen naisille olen enimmäkseen kuin ilmaa.
- ölölölölööööööööö
Kyllä tuol marssis on komioi ja mukavii pienii vihreitä miehii ja naisii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2955505- 715069
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484176- 513850
- 433504
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv733016- 422197
- 492138
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272088