Ylläpito- hoitakaa palsta oikeaan käyttöön

Hoitakaaa

Pois kaikki politiikka, satanismi ja katkerat purkaukset.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ylläpidon_edustaja

      Ei tätä copypastekaatopaikkaa jaksa kukaan ylläpitää.

    • Olen samaa mieltä.... asiallista ja järkevää vuorovaikutteista keskustelua!

      • 555214

        Milloinkahan tuo spammirobotti ymmärtää että tekee asialleen vain vahinkoa? Minua se sinällään ei uskontovastaisena ihmisenä häiritse, mutta luulisi teidän uskovien itsenne tekevän asialle jotain. Ylläpitoon yhteyttä, vaikka epäilen vahvasti ettei sekään paljoa auta, siellä kun ei taideta välittää muusta kuin siitä että saavat mainostajilleen esitettyä komeita viestimääriä. Tämä palstapoliisityperys siis ilmeisen ymmärtämättömyyttään auttaa ainostaan mainosmyyntiä Suomi24:lle spammaamalla satoja viestejä silkaa roskaa palstalle joka päivä.


      • Hmm... annas kun vaikutan erääseen. Olet kyllä aikalailla oikeassa eräällä tietyllä tavalla, jolla itsekin haluaisin asioiden täällä kulkevan.
        Uskovan elämä on pitkälle evankelioimista ja se taas vaikuttaa kahdella tavalla, joko on omia avuja siihen tai sitten ne linkit, millä halutaan sanoa. Ymmärräthän sen? Uskovalla veri vetää kuitenkin kertomaan ilosanomaa ja halutaan pelastaa ihmisiä ns. kadotukselta.


      • 56345634
        JarmoEklund kirjoitti:

        Hmm... annas kun vaikutan erääseen. Olet kyllä aikalailla oikeassa eräällä tietyllä tavalla, jolla itsekin haluaisin asioiden täällä kulkevan.
        Uskovan elämä on pitkälle evankelioimista ja se taas vaikuttaa kahdella tavalla, joko on omia avuja siihen tai sitten ne linkit, millä halutaan sanoa. Ymmärräthän sen? Uskovalla veri vetää kuitenkin kertomaan ilosanomaa ja halutaan pelastaa ihmisiä ns. kadotukselta.

        Ilosanomaa? Jatkuva tuhossa, sen odotuksessa ja povailussa piehtarointi, halpa räkytys ja muiden tekstien kopiointiko on ilosanomaa? Ei ehkä kannata kovin ihmetelle miksei tuollainen "isosanoma" oikein uppoa keneenkään.


      • 56345634 kirjoitti:

        Ilosanomaa? Jatkuva tuhossa, sen odotuksessa ja povailussa piehtarointi, halpa räkytys ja muiden tekstien kopiointiko on ilosanomaa? Ei ehkä kannata kovin ihmetelle miksei tuollainen "isosanoma" oikein uppoa keneenkään.

        Älä aloita tuota... siinä on meille uskoville selvä selitys. Ilosanomaa!!!? Onko kukaan tullut uskoon siksi että menee niin helekutin hyvin? EI OLE. No onko uskoon tultu kun menee päin helevettiä? JUU, SILLOIN KYLLÄ.
        Jumalan kirja jo vanhasaa testamentissa on sanonut että synnin on tultava suureksi ja Jesse itte sanoi ettei hän ole tullut maailmaan rauhaa tuomaan, vaan miekan. No siis miksi? Siksi koska synnin on tultava suureksi, jotta ihminen tajuaa asemansa ja sen kuka voi tuoda rauhan.
        Voidaan sanoa että kaikki jotka eivät Jumalaa tunne, syyttävät Jumalaan uskovia tietyllä tavalla siitä että Jumala jos on olemassa on julma, kun antaa tapattaa lapsia jne. tapahtua sellaista joita emme ymmärrä. Näin on Jumalan sallimus, koska Jumala ei voi syödä sanojaan. Jumala olisi valehtelija jos söisi sanansa. Siksi ihminen itse saa_tanan villitsemänä tekee näitä juttuja, eikä Jumala voi asialle mitään. Hän söisi sanansa. Toivottavasti uskot mitä sanon.


      • 456776

        No en tietenkään usko. Minua ei tuo kaanaankielinen dogmipuuro liikuta oikeastaan suuntaan taikka toiseen. Ainoa mikä tällä palstalla liikuttaa on se ettei täällä kukaan voi määrätä miten, koska ja mistä saa tai ei saa keskustella.


      • Olemme sun kans täysin samaa mieltä sananvapausen suhteen. Tällä palstalla tietääkseni saa sanoa mielipitteensä, kunhan se noudattaa Suomen sanavapauslakia ja S24 sääntöjä.


    • Uskokaa

      Jos olette uskossa, kirjoitatte asiallisesti ja asiallisiin ketjuihin. Teette asiallisia aloituksia myös itse, ettekä nostele patoutuneita ketjuja.
      Ne ovat siihen hetkeen tulleita ja saavat jäädä taakse kuten muutkin aloitukset.

    • Ylläpidon_edustaja

      Juuri niin. Ja palsta täytyy pitää yhden totaalisen sekopään copypastesekoilun näyttämönä.

    • retrosick

      ei ylläpito täällä kuuntele eikä lue mitään...
      tää on paho-laisen kenttää, ei oo kenekään uskovan pakko olla:::

    • Tää on ihan hyvä palsta kunhan ylläpito täyttää ylläpidolliset kriteerinsä poistamalla häiriöt.
      Tällä palstalla näkee hyvin paljon aiheeseen kuuluvaa asiallista viestintää ja niihin suhtautuminen edellyttää tietenkin uskonelämää. Enhän minäkään voimennä radioamatöörien sivustolle selittelee ihan mitä sattuu, saati huutelemaan siellä että te ootte ihan dorkaa jengii. Palstalla palstan tavoin, vai mitä?

    • Olen kysynyt ylläpidolta luotsiksi hakemisesta tälle ja Raamattu-palstalle, joka on nyt häpeällisessä tilassa. Haluan pitää nämä kaksi palstaa aiheensa mukaisena, niin kuin säännöissä sanotaan. Poistaisin herjaukset, kiroamiset ja pelkät pisteet / viivat, henkilöihin kohdistuvat loukkaukset jne. Varmaan kaikki täällä ymmärtävät mitä tarkoitan. Olen ollut tämän asian kanssa Herran edessä jo pitemmän aikaa, ja jos minut hyväksytään, otan sen Herran johdatuksena. Siunauksin ent. nimim. magda-sisko.

      • Oikein hyvä, jos tänne saatas uskova luotsi. Se kumminkin edellyttää sana- ja mielipiteen vapautta, joten poistaa ei voi pelkästään siksi ettei usko tai on jotain eri mieltä asioista. Uskova voi olla huono yhdistelmä silloin kun jonkun mielipiden ei olekaan oman käsityksen mukainen. Luotsilla on tietty vastuu.
        Itsekin kerran mietin lähteä luotsiksi kun jengi täällä minu siihen hieman pyyteli. En kuitenkaan hakenut koska se on just noi vastuut missä joutuu miettiin.


      • JarmoEklund kirjoitti:

        Oikein hyvä, jos tänne saatas uskova luotsi. Se kumminkin edellyttää sana- ja mielipiteen vapautta, joten poistaa ei voi pelkästään siksi ettei usko tai on jotain eri mieltä asioista. Uskova voi olla huono yhdistelmä silloin kun jonkun mielipiden ei olekaan oman käsityksen mukainen. Luotsilla on tietty vastuu.
        Itsekin kerran mietin lähteä luotsiksi kun jengi täällä minu siihen hieman pyyteli. En kuitenkaan hakenut koska se on just noi vastuut missä joutuu miettiin.

        Me ollaan varmaankin keskusteltu tästä jossain vaiheessa. Ei sinua estä mikään hakemasta myös luotsiksi.
        En edellytä ollenkaan oman mielipiteeni myötäilyä. Jotta syntyisi keskustelua, pitää olla myös eriäviä ja vastustavia mielipiteitä. Kaikki on rikkautta paitsi aiheeton rienaaminen ja ihmisten henkilökohtainen loukkaaminen. Sinäkin olet ollut täällä pitkään niin varmaan tajuat, mitä tarkoitan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe