Opetusta laista ja armosta, sekä niiden suhteesta uskovalle.
Viimeisinä aikoina tulee vieraita oppia laista ja armosta.
Tasapaino lain ja armon välillä.
https://www.youtube.com/watch?v=tdocQ_0f2a0
Laki ja armo
9
58
Vastaukset
- Varo
Jos katsot ja kuuntelet tämän Raamatullisen luennon, et kadu, mutta viisastut.
Minä kunnioitan suuresti Veilon ajatuksia. Kaikilla meillä on vikamme ja puutteemme, niin myös veilolla, puhumattakaan allekirjoittaneesta. Olkamme nöyriä ja karttakaamme syntiä kaikin lihan teoissamme kykenevin voimin. Älkäämme kuitenkaan vaipuko epätoivoon jos emme kykene ja on pelkästään hyvä jos huomaamme kykenemättömyytemme, koska silloin katsomme itseämme suurennuslasilla, eikä kilometrin päästä, jolla monet lakihenkiset katsovat varsinkin itseään. Eli kaveria suurennuslasilla, itseään kilometrin päästä.
Veilo tosiaan osaa, suurta siunausta toivotan hänelle. En minä tota muista kuulleeni mutta muutaman muun ja siitä tiedän että tämäkin on hyvä.- Niinpäniinn
Amenia vaan.
- 5987
Kannattaa tutustua aineistoon.
5987 kirjoitti:
Kannattaa tutustua aineistoon.
Olen nähny Veilon livenä Hesan Saalemissa vuosi sitte ja hyvä ukkohan se on. Täyttä asiaa bamlaa, eikä kainostele puheissaan.
- Muistitkoväärin
Mitä hiä siellä Saalemissa tekköö?
On nääs Siion-miehiä aiemmin ollut.
Sitä paitsi Saalemin pomo Mika Yrjölä lyö laudalta kaikki Raamatun selittäjät. Muistitkoväärin kirjoitti:
Mitä hiä siellä Saalemissa tekköö?
On nääs Siion-miehiä aiemmin ollut.
Sitä paitsi Saalemin pomo Mika Yrjölä lyö laudalta kaikki Raamatun selittäjät.Äääh... mä sekotin... Siionissa tietty... sori :D
- Jeesuksessa
armo ja totuus, ja tietysti opetus.
- Amen
Amen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m152437Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372