Voiko olla mahdollista? Hengen pois ajaminen.

Jeifi

Aika karmiva päivä takana, saatiin tossa iltapäivästä kuulla että tässä meidän vuokraamassa omakotitalossa on eräässä huoneessa talon isäntä hirttänyt itsensä. No, sitten tuli mieleen kaikenmaailman "ilmiöt" mitä täälä tapahtunut, kissat käyttäytyy tosi oudosti, tuijottaa seinään, naama kiinni seinässä, eikä oikeastaan kuule edes mitään. Lasta on ollut tosi haastava saada nukkumaan omaan huoneeseensa, menee melkein välittömästi itkupaniikkiin jos jättää yksin sinne ja oven kiinni. Emäntä kertonut öisin tuntevansa jonkun ylimääräisen olevan läsnä ja nähnyt oven lasin läpi (lapsemme huoneen ovi) hahmon kaltaisen varjon - voi johtua takaoikealla olevasta ikkunasta ja varjoista.

Mutta kuitenkin.. Voiko olla mahdollista kun äsken menin ko. huoneeseen ja ajattelin keskittyneesti hänen nimensä ja ilmaisin tahtomme sille että hän poistuisi että emme halua hänen olevan täällä. Sitten se tapahtui, ovi joka aina meni itsekseen kiinni, jäikin auki (tuskin kahden tunnin aikana on moinen vika muuttunut kun päivällä vielä hermoilin sen kans kun ei saa millään pysyyn auki), sit tuli hirvee semmonen lämpimänkylmä sekava puistatus joka meni hetkessä ohi.

Oma teoriani on se että jos todellakin täällä on joku ollut, ovi on mennyt sen takia kiinni jos tämä itsensä surmannut talon isäntä on halunnut olla rauhassa, mutta nyt kun pyysin poistumaan, "ei kukaan pistä ovea enää kiinni?"

Itse en usko sinänsä mihinkään mutta olen avoin kaikelle, onko mielipiteitä?

Pyydän jättämään asiattomuudet sivuun, koska en tiedä itsekään miten pitäs suhtautua.. sattumaa, totta vai tarua...

5

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikenkokenut59

Niin en usko, että itse pystyy hengiä pois ajamaan? Minä en ole siihen pystynyt. Henget ovat älykkäitä voivat piiloutua ja olla jonkin aikaa poissa joten luulen, että tuo miehen hengi josta kerroit voi olla kodissasi, mutta ei sulje ovea on kuitenkin paikalla. Jos, haluat varmistaa hengen lopullisen poistumisen niin hanki katollinen pappi sen poistamaan älä itse ryhdy siihen. Muuta neuvoa en voi antaa. Minulla itselläni on monia hengiä kodissani joten tiedän mistä puhun olen vain jotenkin tottunut niihin vaikka pelottaakin.

• pitkäänuskossa

Ei ihminen pysty omilla voimilla ja käskysanoilla henkiä ajamaan. Vain Jumalan Poika, Jeesus Kristus on auktoriteetti, jota jokaisen demonin ja hengen on toteltava. Raamattu ei asiaa vahvista, mutta joissain piireissä on usko, että jos ihminen kuolee oman käden kautta, murhataan tai kuolee ennen Jumalan määrää aikaa, niin sielu jää harhailemaan maan päälle paikalle missä se on viimeksi asunut tai kokee omakseen.
      Ihmisen elämä ei pääty kuolemaan. Lopullisen paikan ratkaisee henkilökohtainen usko Jeesukseen Kristukseen.

• Näkökulmaa

Lisäksi on henkiä"demoneja"joita ei voi ajaa pois kuin paastoamalla ja rukouksella.
        Mark.9:28,29 Matteuksen evankeliumissa on lisätty myös paasto ,elikä rukouksella ja paastolla,josta markus ei maininnut.

Kun he olivat taas keskenään, opetuslapset kysyivät Jeesukselta: "Miksi me emme kyenneet ajamaan sitä henkeä pojasta?" 20 "Koska teillä on niin vähän uskoa", vastasi Jeesus. "Totisesti: jos teillä olisi uskoa edes sinapinsiemenen verran, te voisitte sanoa tälle vuorelle: 'Siirry täältä tuonne', ja se siirtyisi. Mikään ei olisi teille mahdotonta. Tämä laji ei lähde muulla kuin rukouksella ja paastolla.

• Pimeää

Yleisin tänäpäivänä käytetty tapa ajaa hekiä pois, on lapsen kastaminen.
        Luther kirjoittaa siitä Vähäkatekismuksessaan:

"Pyydän kristillisen uskollisuuden nimessä kaikkia kastajia, kummeja ja muita läsnäolijoita: koettakaa tajuta, kuinka tärkeä toimitus tämä on ja kuinka vakavasta asiasta siinä on kysymys. Kasterukousten sanoista kuulet, kuinka monin valituksin ja kuinka vakavin mielin kristillinen kirkko kantaa lapsen esiin; vakain, varmoin sanoin se tunnustaa Jumalalle, että lapsi on joutunut Perkeleen valtaan, synnin ja vihan lapseksi, palavasti se rukoilee apua ja kasteen armoa, että hänestä tulisi Jumalan lapsi.

Niinpä sinun olisi syytä ottaa huomioon, ettei ole leikin asia käydä Perkeleen kimppuun. Kasteessa ei vain karkoteta Perkelettä lapsen luota, vaan toisaalta tuo mahtava vihollinen ärsytetään ahdistamaan kastettua koko elämän ajan. Sen vuoksi on todella tarpeen, että koko sydämestä ja lujassa uskossa autamme lapsiparkaa ja pyydämme niin hartaasti kuin osaamme, että Jumala ei vain rukouksemme sanojen mukaisesti vapauttaisi lasta Perkeleen vallasta, vaan että hän myös vahvistaisi lasta, niin että tämä jaksaisi ritarin tavoin taistella Perkelettä vastaan koko elämän ajan ja vielä kuoleman hetkellä. Kun kastetut ihmiset usein turmeltuvat niin kelvottomiksi, se saattaa mielestäni johtua siitä, että kaste on toimitettu kylmän välinpitämättömästi ja että kastettavan puolesta on toimituksen aikana rukoiltu täysin vailla tosi tarkoitusta."

• Näkökulmaa

Pimeää kirjoitti:"Yleisin tänäpäivänä käytetty tapa ajaa henkiä pois, on lapsen kastaminen."

Lapsen kastamisella ei ole mitään tekemistä riivaajan pois ajamisella.Lapsikastetta ei edes löydy raamatusta,ei mistään kohtaa raamattua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3005
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2093
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1688
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1540
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1291
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1287
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1196
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1160
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1117
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe